/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Vi har vores egen Sidney Lee
Fra : betterwisser
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 15-09-10 12:29

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Se netop denne ord stilling er et bevis på forskellighederne i vores danske sprog.
- en person opkaster sig selv til at være noget andet end det han i virkeligheden er..
Man kan erstatte ordet opkaster med gør sig selv til eller man kan skrive Tomben tror, at han er den eneste i hele Danmark, der kan stave, skrive og at det han skriver er det eneste rigtige..

En ting er meget vigtigt og den mangler flere af HYLERNE totalt og det er forståelse, for andre.

Der er forskel på fisk, som manden sagde, da han gik rundt og solgte skrubtusser.......

Tonganeseren/ E.V.Berthelsen er 68 år tidligere lærer på en kristen friskole uden at være seminaruddannet, så han er da så gammel, så han må kende biblen i den fremkommer ordet:
Opkastede sig til mange gange..

Forklaring ønskes? 1 : kan man brække sig til et bedre job? 2 : Hvor skal man tage fat i sig selv, når man opkaster sig selv? 3 : Tomben menes der mon ikke Torben? 4: Hyllerne er sælunger hvor har de føelserne anbragt? 5: Fiskekvoterne er små, så hvad er der galt med skrubtusser, hvis det var i Frankrig? 6: Hvor tager man en seminaruddannelse, er et seminar ikke et fiktiv ord ? 7: Opkastede sig til mange gange, er det en gedign druktur der er tale om?

Håber på at forstandige folk vil træde til, link indehaverende er velkommen for nærmere forvirring

Mvh
BW

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-09-10 13:26

Ingen, simpelthen ingen her på kandu er så idiotiske som Sidney Lee.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 15-09-10 13:55

- du har ret granner, men vi har en kandidat der bejler til posten:

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=103463

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 15-09-10 14:38

Man elsker bare at puste til ilden?!?!?!?!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-10 15:47

Hvem er så denne "Sidney Lee"

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-09-10 16:06

Citat
Hvem er så denne "Sidney Lee"

- det vil jeg også gerne vide !

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-09-10 16:23

Sidney Lee | FacebookTV2 GO'morgen 08-04-2010 Reality stjernen Sidney Lee giver gode råd til scoringerne i byen, og hvordan man kommer i kontakt med de søde piger i baren. ...
www.facebook.com/pages/Sidney-Lee/51951455846 - Cached - Lignende

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-09-10 16:24

Omtalte Sidney Lee er derudoveren af de største narrerøve man overhovedet kan finde i dronningeriget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-10 16:26

Ok - men det bliver Christa nok glad for.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-09-10 16:53

Citat
Ok - men det bliver Christa nok glad for.

http://peecee.dk/upload/view/266298

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-10 16:59

Er det støvlerne du ikke kan li' Christa.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-09-10 17:02

Citat
Er det støvlerne du ikke kan li' Christa.

Hvor kunne du gætte det ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-10 17:44

Der er da ikke noget Sidney Lee over det skrevne

Sidney Lee har været i USA, og har nærmest "glemt" det danske sprog, ----der indgår mindst et amerikans ord i hver af de sætninger han siger

Ikke fordi jeg følger hans færden, men jeg så 4 stjernes menu i sidste uge, hvor han deltog

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-09-10 17:53

For én gangs skyld, er jeg enig med granner1 m.h.t. følgende:

"Ingen, simpelthen ingen her på kandu er så idiotiske som Sidney Lee" !!!

Det vil sige, at der stadig er håb for alle MULTI-X'erne!!??

Men Stouenberg har fat i noget rigtigt i sin analyse: bb1 ligger ret tæt på denne Sidney Lee hvad idioti angår

Nu vi taler om BajutBendt, så har jeg fået oplysninger om, at han har fjernet den grønne plakat, hvor der stod noget om loppemarked og vagtelæg - men først efter en henstilling fra grundejer-
foreningens formand, da man ikke ønskede at gaden skal ligne en Bilka forretning

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-09-10 19:14

Citat
Der er da ikke noget Sidney Lee over det skrevne

- det har du ret i Nordsted, Ballesprederen har ikke "glemt" det danske sprog! Han har aldrig lært det...

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 16-09-10 20:30

Tak for svaret Stouenberg.