/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Autokorrektur
Fra : JakobOddershede
Vist : 563 gange
20 point
Dato : 11-11-01 16:56

Når jeg bruger word dukker beskeden "Microsoft Word kan ikke bruge korrekturlister. Denne funktion er ikke installeret i øjeblikket. Vil du installere den nu?" Installation er ikke mulig så jeg vil gerne have funktionen slået fra. Det hjælper ikke at slå "udskift teksten under skrivning" fra, som det ellers er foreslået i "hjælp".

Håber en eller anden har et svar...

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 11-11-01 17:05

Gå ind i word og op til fanen vis og ned til værktøjsline der går du ind i den der hedder tilpas og så fjerner du fluebenet hvor der står korektur
MVH Brian

Kommentar
Fra : soccer

Dato : 11-11-01 17:17

Du mangler din stavekontrol eller også står den forkert, så du må slå den fra eller rette til i Funktioner, Instillinger, Stave- og grammatikkontrol.

Hvis du vil slå den fra så fjern fluebenet i Løbende stavekontrol.

Hvis du vil checke om det er den rigtige stavekontrolfil du benytter, så se hvad der står i brugerordbog og led efter denne fil i c:\windows\application data\micrsoft\korrektur

MVH Soccer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-11-01 17:24

Hvis du sætter din office cd i og starter den op kommer der på skærmen så vidt jeg husker 3 mugligheder frem
slet-tilføj og fjern-reparerer,brug den der hedder tilføj og fjern,så går du bare ind og finder korrektur og enten fjerner den,eller hvis du gerne vil have den instaleret så marker den
MVH Brian