/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Bordopvaskemaskine hvilken?
Fra : ali_shafi_2000
Vist : 1034 gange
15 point
Dato : 14-09-10 23:19

Hej

Der er ikke plads til opvaskemaskine i køkkenet. Er der nogen der ved hvilken bordopvaskemaskine der er god. Her tænker jeg på mærke, model, kvalitet, energiforbrug, kuverter, tilslutning og vaskeprogrammer. Jeg kan max betale 5000 kr.

http://www.whiteaway.com/bordopvaskemaskiner/

Kender i en forhandler der kan give support/service mht. køb af bordopvaskemaskine? Jeg gider ikke købe i Netto. Jeg har målt bredde, højde og længde. Der er plads ved vasken, da jeg har taget hensyn til afstanden mellem vandhane og maskinen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-09-10 01:43

Hvor mærkeligt det end lyder er elgiganten i dette tilfælde billigere med samme type bosch maskiner Bosch Opvaskemaskine SKS50E01EU - 765 kr billigere. http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/opvaskemaskiner/SKS50E01EU/bosch-opvaskemaskine

Jeg tror ikke, at der idag er stor forskel på de forskellige mærker som bosch og siemens.
Bosch har et lyn program på Lyn 45 °C. En vask tager så omkring 30 min., hvor flere andre maskiner er 1 time om at vaske. Derfor vil jeg klart anbefale en sådan.
Du får ikke en bedre maskine ved at købe en til 5000 kr. Kun en masse unødvendige programmer, som du alligevel aldrig kommer til at bruge. Vælg en 6 kuverters.
Bosch Opvaskemaskine SKS60E18EU har lavere støjn. 48DB. Energiforbrug er sikkert nogenlunde det samme på maskinerne! http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/opvaskemaskiner/SKS60E18EU/bosch-opvaskemaskine?Selected=Specifications#tProductTabcontent

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-09-10 02:17

bosch eller siemens prøv at søge efter bsh (boschsiemenshvidevare) det er temlig nærlæggende at sige at der ikke er den store forskel på disse 2 mærker. men jeg havde nok valgt electrroluxs modellen på af den lave "larm" der er ikke den store forskel på dem design ja resten "nej"

Kommentar
Fra : Teil