/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Attach to email i adobe reader ver. 9
Fra : goebbels
Vist : 1079 gange
500 point
Dato : 14-09-10 17:41

Hvordan stiller jeg hvilket program adobe reader bruger når jeg går i filer>vedhæft til email?

Den vil bruge outlook, men mit standardprogram er thunderbird.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-09-10 18:04
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-09-10 18:04

Citat
Den vil bruge outlook, men mit standardprogram er thunderbird

Du tager helt afgjort fejl, den benytter nemlig det program der er sat som standard
Det kan godt være at du altid bruger thunderbird men det er ikke det samme som at have sat det til standard email klient

Nu har du jo så ikke nævnt hvilken version af windows du bruger, men på en win7 gøres det ved at klikke på start og vælge standardprogrammer

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-09-10 18:06

He he, to sjæle en tanke

Kommentar
Fra : goebbels

Dato : 14-09-10 18:46

Jeg har afinstalleret outlook i win 7
men den gør det stadig. Inde i standard programmer står der stadig outlook i nogle checkboxes under hvilke ting man vil have programmet til som standard, men de er gråtonede og kan ikke uncheckes.

Jeg tror vist det er her i kunne have gavn af et screenshot, men ved ikke hvordan jeg skal kunne fremvise det til jer???

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-09-10 19:17

du prøver at gøre det hele baglængs, det drejer sig ikke om at fjerne et program men derimod om at fortælle hvilket det er der skal bruges

klik på start --> standadprogrammer --> angiv dine standardprogrammer --> thunderbird --> benyt dette program som standard

så burde det virke

Kommentar
Fra : goebbels

Dato : 14-09-10 19:19

har prøvet
virker ikke

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 500 point
Dato : 14-09-10 19:22

bliver faktisk lige lidt i tvivl, det kan også være klik på start --> standadprogrammer --> angiv programadgang og computerstandarder --> brugerdefineret --> vælg et standard email program

ang. screendumps, mange uploader billedet til peecee.dk og smider linket her

Kommentar
Fra : goebbels

Dato : 14-09-10 19:32

Du er for sej!
Du har sku hjulpet kaptajnens røv igennem mange storme afterhånded!

Godkendelse af svar
Fra : goebbels

Dato : 14-09-10 19:33

B.E.Autiful!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-09-10 19:46

ja ja ja, rolig nu, nu må du ikke blive så eksalteret at du kommer til skade