/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem er hvem?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 765 gange
200 point
Dato : 14-09-10 10:42

Et meeeeeeeeeeeeget let spørgsmål, så derfor kan Knudsen også være med derfor vil jeg spørge er Knudsen bb1, eller kender Knudsen en bajut der elsker at optræde som dragqueen, jeg elsker at blive nusset om af guiden, som bære hofteholder og iført en nydelig D skål
Altså hvem er hvem, er BW, HH og så videre

SHV alias Grev Elo Børge Walther af Transsylvanien

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-09-10 11:27

Forkert kategori....................hører til under sexualitet/sorg og krise.
Nul stjerner for dette tip.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-10 12:45
Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-09-10 14:04

Man siger, at Eyvind er bb1 !!! Kan nogen bekræfte dét ??

At HH skulle være lig med Hansi Hinterseer passer ikke - men at han har noget familie på en fætters kones side der hedder Hansi Hintenhüler skulle være ganske vist !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Canal Digital

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-09-10 14:31

Jeg kan godt bekræfte at bb1=Knudsen IKKE er Eyvind, onde tunger fra det jyske mørkekammer påstår at Hansi Hintenhüler lyder navnet Hansa Hintenpüler så langt så godt, men kan det passe at Tonganeseren er i familie med, ganske vist langt ude, med den legendariske skriverkarl og tegner Kurt Westergaard?
Multi x hilsen
Grev Elo Børge Walther af Transsylvanien

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-09-10 14:57

Så for Satan da!!! Nu får man et slæng arabere på nakken; men, men og 10 x men, den slags ordner vi gelinde og smukt. Man er jo ikke helt uden midler og evner, hvis det skulle komme dertil.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Pudser og smører skyderne

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-09-10 15:10

Knudsen har haft mange "nicks" og det er squ lidt svært at holde øje med ham, når han til stadighed sletter dem.
Men Bb1 er helt sikkert Bent Ballegaard Knudsen - tidligere JulemandenKandu og sikkert mange, mange flere. Når han skriver, afsætter han sit "fingeraftryk" i teksten, som så godt som altid er fyldt med horrible og genkendelige fejl. Alene det faktum, at han har egen e-mailadresse plus hjemmesidens adresse + garanteret konens, gør at han mindst råder over 3 nicks.
Men det værste - som nærmest grænser til en fornærmelse af MULTI-X Gruppen, er, at han ikke kan fatte, at vi naturligvis gennemskuer ham på et spiltsekund; men så er vi jo tilbage til den læresætningen som siger, at vi alle - hver for sig tror, at vi hver for sig er det ypperste Vorherre har skabt. Ballehyleren kan ganske enkelt ikke forstå, at andre er klogere end ham. Han cirkler rundt i sit eget univers, hvor sladder og løsrevne citater tumler rundt i en stor pærevælling. Manden har tilført ordet "dum" en helt ny dimension.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-09-10 15:26

BB1 er Knudsen, og Knudsen er Knudsen the one and only, der findes kun denne ene fejltagelse, inden for racen.

H. H. har afsløret sig selv, han er Bjarne Riis på en Dorthe Tandem

Tonganeseren er chefen for kriminalteknisk afdeling fra Bøjden Fyns Hav, Baskyl Holger

Øjenvidnet er Bajutballes gamle klasselære, Carl Overstrøm som måske har lært ham bajutspring.

Stouenberg er den offentlige anklager for dyrevelfærd i Hedensted, Ib the Lion.

Sandhedsvidnet er cia agent Eagel Eye, som holder os orienteret om, ulovlige fodertønder og andre mærkværdigheder på godser omkring Båttrup, en meget optaget mand.

Ejvind er omplantet i rødstue på Herning planteskole, og går sammen med de samme rødder igen og igen klassen om.

Nordsted er Hytte Meyer.

BW er BB1, alias Bent B. Knudsens adoptivsøn, fra Tonga Ørene og som er kronisk bagstiv, samt nægter at være Batujski selv under bænkpres.

MVH

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-09-10 15:32

HYL HYL BALLEHYL

Rettelse fra Einstein

BB1 er ikke skabt, den er konstruereret, arkiteken en buet ud i Jammerbugten.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-09-10 16:15

Ps. Det hedder vist ikke bajutspring men badutspring.

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-10 16:22

Næ drenge, Bent Ballegaard er slet og ret.... tv-star - endda på højeste niveau.

Hvem husker ikke den populære tv serie før børn - Bananer i pyjamas..?
Den sure gamle vrisne banan der altid gik bananas, hed B1 - hvis borgerlige nickname er BB1.
Jeg husker tydeligt at banan B2, skældte banan B1 ud for at rende rundt i en halvnusset bananmos plettet pyjamas

OG har bb1 også spillet julemanden i filmen "Nøddebo Præstegård" ?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-10 16:51

Fuldkommen sygt, at spekulere over, hvem den eneste, der her og i alle andre fora kun har brugt sit eget navn er. Fuldkommen barnligt og sygt. Gem Jer blot tøse drenge. I sær Tomben, han skriver selv, at han er 68 år i den alder burde man være vokset fra den slags..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-09-10 17:48

BB1 - Julemandskandu - Bent B. Knudsen- du har tilføjet ordet dumhed en væsentligt større rum, det må man lade dig, som Tonganeseren har bemærket. Desvære for dig, er Stouenberg nok tættere på i hans personligheds spaltnings udlægning af betonkassen på dig.

Du gentager dine egen løgne for dig selv og andre, så det kun for dig, bliver den evige sandhed, gå dog til læge dit skavl.
Du hyler op og vælter dine transfilm ud over os, og forlanger vi skal elske dine lokumsseancer.
Kæfter op om, at du kun skriver når vi kender din bopæls adresse. Så har du mindst 2 andre nicks din platugle. Enhver som er blevet bekednt med din stil, eller mangel på samme, genkender da dit ynglings ord personfnider, som hver gang er bogstaveret ad h. til.

Du har en gennemført rådden stil, det skal du have men ingen her, har vist lyst til at overtage bare lidt af den.

Hvis du var klar over Tonganesrens navn og bopæl, hvad forskel ville det gøre for dig eller os?, Hvis jeg var klar over hvem der var hvem, ville det være et fedt for at skrive herinde, men lallende idioter som dig, gør at det er indført den mulighed.
Der ikke noget være end lort der snobber opad, uden hold i hverken opdragelse opførsel eller økonomi og render folk ned bagfra.

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-09-10 17:54

Netop - Betterwisser. "Bagfra" er Ballesprederens motto.
Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-10 18:43

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-09-10 19:36

Jeg kan se Bajutballe med latrinære lyster, at du bruger en ny smilye. Rart at se du endelig har taget imod vores råd om hjælp hos lige sindede, og fint nok også, en småt calbiret skydegal en af slagsen godt du er begyndt, at se og bajutte lidt sammen med Carl Mar.., hans ordsprog passer som fod i hose med din indstillingerne.

BW
MULTI-X
Group

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-10 21:51

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-09-10 06:58

Knudsen du bruger ordet sygt, det er vist mere sygt, du bruge tid på at sidde oppe hele natten , for at finde ud af hvem der gemmer sig bag alle de forskellige nick´s, som du har set dig sur på.
Under mit ophold på Phil=Fillipinerne kom jeg til et område, hvor jeg blev kontaktet af en lokal, fordi jeg var dansker og på et tidspunkt spurgte han mig om jeg kendte kongen af Danmark jeg gjorde den lokale opmærksom på at kongen af Danmark var et bolsje, med en karakteristisk sød smag, No no no no nosom den lokale sagde, the Danish King, the great man there are domeneering the country
Jeg gjorde den lokale indfødte opmærksom på at i Danmark havde vi en dronning som regent og den næste konge var vores kronprins, den sidste konge regent var Frederik den 9.
Nu var det den lokale -der var byens borgmester - som så forbavset ud, jeg spurgte om ikke han havde et billede af "kongen" da jeg så billedet af "kongen" som stod stor og mægtig, blandt byens spidser, fik jeg noget af et og kan i gætte hvem det var? det er fandeme uhyggelig du
Grev Elo Børge Walther af Transsylvanien

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 07:57

Hva f..., har du fået tilbagefald, Tilbage til Carl Nar og få en ny tur på kølerhjælmen af Volvoen og et nyt skud bagdelen med luftbøssen, prøv Diana 50 denne gang for at du kan fornemme føelsen lidt mere.
Du kunne nu godt ønske god bedring til Tonganesren Du skriver at han har " kastet sig selv op ", det må være en grim øvelse, jeg tror jeg dør af grin åh hjælp.

Mvh
BW
MULTI-X
What a start

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-09-10 09:17

Sandhedsvidne.

Det skulle vel ikke være Baron von Münchhausen-Ballestrint af Bottrup Enge ???

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-09-10 09:26

Kære kollegaer, I må ikke lave sjov med Ballesprederen fordi han tager paryk på. Det er, som med hans ordblindhed, blot en af hans mange sygdomme som han nidkært våger over. Parykken er venligst udlånt af hans kones fætters mand som muligvis er en dame - ihvertfald en gang imellem.

Mvh
Stouenberg
Multi-XI (spiste for meget til morgen)
Hedensted

PS: skal hilse fra Ib...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-09-10 09:43

For gammel.
Fra : bb1 Vist : 51 gange
300 point
Dato : 14-09-10 22:29
--------------------------------------------------------------------------------
Tonganeseren/ E.B.Berthelsen.
Har her i jagt tråden kastet sig selv op, som værende den eneste, der kan stave og læse rigtigt Dansk. Manden er 68 år gammel, så han skulle måske rette sig lidt efter dette link:

http://www.tv2regionerne.dk/player.aspx?id=564876&r=5
--------------------------------------------------------

Ballestrålens eneste form for viden, kommer fra talrige små klip fra forskellige nyhedsmedier og YouTube.
Det seneste fra Dansk Sprognævn omhandler voldtægten af det danske sprog, som bliver "beriget" med nye ord og vendinger iflg. direktøren for samme nævn og det er dét Ballefræs forsøger at hænge sin røde nissehue op på, i den tro det redder ham fra alle de fejl og fadæser han er skyld i !
Det er sgu' sørgeligt at de unge ikke lærer dansk, men kun lærer at ytre sig med lyde og tegnsprog, så de kan "skrive" sms o.lign til hinanden. Når de så bliver spurgt om hvad de forskellige ord betyder, ja så aner de det ikke - men det behøver man ikke være ung for: Ballestrinteren gør det samme, helt uden at have lært det, men han har jo nok ikke været den skarpeste kniv i skuffen som barn, så skolen og forældrene har ikke formået at præge ham bedre, så alt i alt er han ganske uskyldig ??
Det er med den allerstørste tilfredshed at Tonganeseren forsøger at bibringe lidt rethed ind i det skrevne danske sprog, ikke sådan at forstå at der ikke findes småfejl og slåfejl hos de fleste af os, men at man derimod gør sig lidt umagen - det mangler totalt i dag hos mange yngre mennesker, fordi de har lært at "det kan sgu' da være ligemeget, bare man kan se hvad der står" ! Men altså også hos BaldeBajuten.

Øjenvidnet4
MULTI-X Family of Independent Adults
Slagelse

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 09:46

"Kaste sig selv op", kan vel også kaldes, at " vende vrangen ud ", det er næsten til at brække sig over., med det indre billede af en vrangvendt Bamballe.
Bamballe er ekspert inden for denne diciplin, "vendekåbernes" fremme, måske er en Bajut en " M/K vendekåbe efter hvem der står forrest ,
Vi laver ikke lir med Bamballe, vi vejleder ham bare, man må sige han trænger vist til lidt eksersits
Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 10:10

Hej Øjenvidnet

Havde du ventet andet?

Hvis der kan dannes en røde tråd, som Bamballe racer ud af, hører det sidste gylp fra ham til i samlingen. Han nedgør alt det korrekte, fordi han selv ikke formår, eller kan og vil følge almindelige spilleregler, hans " vrangforstillinger " udmynter sig i galde og docerende tiltaleformer, hvor han forsøger på at presse folk ned under hans eget stade, og det er langt nede, må siges.

Hans fordums største lyst, var at nedgøre unge jægere og andre, som lavede den mindste fodfejl, med hylen og skrålen, og med sine enrome jagtlige viden og uddannelser og endnu mere bavl, som begrundelser for hans fremturen.
De fleste, meget forståeligt, valgte at trække sig, og så skrydede noksagten, som en gris med hoved nede i vallen af fryd.

Efter at trøjen på kanutten er spændt lidt til, vil han kun sende links med max 2 linjer af eget ordvalg, men selvfølgelig hvis han har en skriftkyndig i nærheden kan det blive til mere.

Jeg havde tænkt mig at lave en form for " Ris og Ros " omkring Bamballe, men jeg har ikke transportmuligheder for al den ris, så den er droppet, det sidste ord skal ikke forstå som Ros ( mindre værdi )

Mvh
BW
MULTI-X
I/S

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-09-10 11:12

- Hylerne kan i nu- hvor men ikke andet ind personfnidre, men ingen er jo forpligtet udover evne, før andet er bevidst

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-09-10 11:17

Citat
- Hylerne kan i nu- hvor men ikke andet ind personfnidre, men ingen er jo forpligtet udover evne, før andet er bevidst

- fatter ikke en brik, venter på stavekontrollen...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 11:29

Så sandt så sandt Bamballe; men, har du hørt om selverkendelse, selv med dine manglense evner

Personfnidre bogstaveres personfniddre

Du er da Kandus nye svingdør, hurtig tilbage hva
Har du fået ny tid hos ham her.

BW
MULTI-X
Hos Carl Mar for at yde ham førstehjælp, har fået en Bamballe granatchock

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-09-10 14:31

BajutBent skrev:
Citat

- Hylerne kan i nu- hvor men ikke andet ind personfnidre, men ingen er jo forpligtet udover evne, før andet er bevidst

. . . og Stouenberg konkluderede:

- fatter ikke en brik, venter på stavekontrollen...

WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK - Tjuhej. Her er stavekontrollen:

Rettelser:
Hylerne kan endnu - hvor kedeligt; men I kan ikke andet end at personfniddre.
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK - Tjuhej - FEJLMELDING (Mission Impossible) Back To Tobak.

STATUS:
Stavekontrollen må desværre opgive. Hvis sætningen fra BajutBent skal repareres til noget læseligt, skal der indsættes så mange ord, at den oprindelige tekst risikerer at forsvinde blandt disse.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 14:39

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-09-10 14:52

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 15:00

Stavekontrol!- så kald på Tonganesren, ham Balledrønet altid kalder på dag og nat.

Han kan klare det, istedet for denne her salatmaskine som han har sadt til, mens han er udenfor og ryge cigare. Han kan godt udlede denne gruppe voldtægt, af det danske sprog fra Balledønets side, der er jo kun 21 ord ikke sandt.

Få fat i Tonganesren - Fortæl ham: Code bh- batmobil- sort ale - famous grouse+ MULTI-X i knibe- så kommer der hjælpen.

Mvh
BW
MULTI-X
Støttegruppen for platheder

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 15:09

Davs igen Carl Mar

Hygge Hejsa, er du kommet over granatchocket med ham Bamballen, ja den var svær , er du sur?- nå der Bamballe med paryk på! - sorry du ser sådan ud , ligner måske lidt mere, hvis du render kystøjet ind i kanten på døren af Volvoen, mens du råber der som Bamballe arbejder på i hans indlæg om p.. er gud, måske lettere omskåret

BW

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-09-10 15:56

Tak for svaret Heidi-Ho.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-09-10 17:19

Hej Sandheden på jorden, mange tak for poing - er det ikke sådan det staves.?

Jeg glæder mig faktisk til fortsættelsen af dine 3 erotiske noveller - "Mit Filippinske eventyr",
"Da guiden måtte gabe højt" - og endelig, "Da gummiet sprang"
Jeg har hørt ad omveje, at du er ved at lægge "sidste hånd" på lidt faglitteratur, som du vil kalde - "Hvordan man fjerner kønsbehåringen fra en guide"

Multi-x
De nedre regioner

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-09-10 20:26

"Hvordan man fjerner kønsbehåringen fra en guide"

Det ved jeg godt. Man får hende lokket ned på en sandstrand og sørger for at have vinden ind agterfra.

Mvh.
MULTI-X Gruppen
Tonganeseren
Studerer sandblæsning

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-09-10 23:03

Der er mange måder at fjerne kønsbehåringen på, nu er jeg så priviligeret at guiden selv insistere på at fører ladyshaveren og den er jeg helt med på, så det eneste jeg skal foretage mig, er at være klar, når guiden har dullet sig op til det helt store der er ikke noget mere ophidsende, end en gang dæmpet belysning i baggrunden og så guiden iført noget gennemsigtigt neglige det er noget der kan sætte fut i sove gemakkerne
Det er sådan at min filipinske guid har sine egen dænder og ikke forlorne som en hvis person, derfor vil det være en fordel, at fjerne gummiet inden et blow job, da trykket kan blive så stort, at gummiet udvider sig under seancen og derfor kan guiden ikke trække hovedet til sig, det var det der skete i det orale værelse, da Clinton var sammen med frk. Lewensky en tjener kom ind i værelset med forfriskningern og Clinton nåede ikke at få sjoveren trukket til sig.
multi x
Grev Elo Børge Walther af Transsylvanien

Kommentar
Fra : Heidi-Ho