/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kandu opsætning
Fra : snaptil
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 14-09-10 09:26

Arrghh jeg er irriteret.
Havde lige skrevet et langt spørgsmål.
Ville så efterfølgende fremhæve enkelte ord. Med det resultat at hele teksten blev slettet, da jeg trykkede på "b"..
Nu gider jeg ikke skrive mit spørgsmål, men bare brokke mig.
Nogen der har prøvet det samme? og er lige så irriteret ?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-09-10 09:38

Det var da et godt spørgsmål

Jeg har prøvet det engang jeg ville lave et citat....
Hvordan laver I de flotte markerede citater?
Dette spørgsmål får du gratis fra mig, så kan du stresse af så længe, - hej.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 14-09-10 09:53

Gætter på du bruger FF, brug IE8 så skulle det virke, FF er ik så go' til det med Citat bokse mm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-09-10 10:01

Apa omong kosong

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-09-10 10:09

Citat
Hvordan laver I de flotte markerede citater?

Sådan da.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-10 10:10

Så'n laver du et Citat i IE8

hent og pak ud, det er lille film
http://peecee.dk/upload/view/266123

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-09-10 10:16

Hvor er du bare god Klaudi..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-10 10:17
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-09-10 10:20

Ja er man gammel Word Perfect bruger, så er det så logisk hvordan man laver citatbokse og indsætter filmklip. Med koder selvfølgelig. Og hvor jeg dog savner dem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-09-10 10:21

Du lander sikkert sådan her:
[ CITAT]Indsæt dit citat her[/CITAT]

Så hvis du sætter dette ind før din tekst > [ citat] (uden mellemrum mellem [ og c )
Og efter din tekst sætter dette ind > [/citat]

Fed skrift > [ b] tekst [/b] (uden mellemrum mellem [ og b )

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-09-10 12:06

ja bruger firefox.. det er måske den der driller??
jeg er helt afvænnet fra internet eksplorer. Så hvis det mest er et firefox der driller, så bør det vel kunne ændres?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-09-10 12:14

LOL: har lige åbnet interneteksplorer og ja der er forskel. Hvis i trykker på citat eller div, slettes ikke hele teksten, men der indsættes en
Kode
[B][/B]
således at du kan fortsætte med at skrive(ja kan godt se man bare kan markere teksten, men det er jo surt hvis det glemmes). Kunne Kandu dog ikke tage at få ændret det? for gider altså ikke opgive firefox for kandu skyld.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 14-09-10 12:16

Tak for svaret Klaudi. Du ramte plet. Det er åbenbart et firefox problem.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-09-10 12:24

Det der med at markere teksten virker kun i IE og ikke i FF

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-10 13:07

Velbekommen