/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Passivt åben hjemmeside?
Fra : ME.alexander
Vist : 587 gange
200 point
Dato : 13-09-10 22:47

Hey herinde på Kandu !

Jeg har brug for at have en hjemmeside åben rigtig meget i anledning af et spil der hedder Travian hvor vi får stillet vores planer og sådan for vores krigsførsler
For at gøre dette benytter vi et værktøj som kan alarmere bruger når tiden er ved at være inde til at sende et angreb eller forsvarstropper ud så man ikke glemmer dette.

For at få det til at fungere skal siden være oppe med planen, men jeg gider ikke rigtigt have den åben så jeg skal sidde og glo på den konstant

Så jeg ville høre om der er nogen der kender til en måde så man kan have en hjemmeside åbent på en passiv måde så den ikke vises på processlinjen og helst heller ikke i "tray" linjen?

Hilsen ME.alexander

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-09-10 08:37

Er det ikke bare og lave en hjemmeside hvor I kan se de planer og har mulighed for at tilføje detaljer?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 14-09-10 10:11

Det er jo allerede lavet, nu skal ejg bare have den åben konstant uden at være iretteret af at den er åben på min computer...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 14-09-10 10:33

Du minimerer den til tray og så tilpasser du tray så den er skjult!

http://www.teamcti.com/trayit/trayit.htm

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 14-09-10 10:34

Smukt Klaudi :D! Prøver det lige engang :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-10 10:37
Godkendelse af svar
Fra : ME.alexander

Dato : 14-09-10 10:43

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-10 10:44

Velbekommen