/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Security Essentials
Fra : leiflp
Vist : 982 gange
100 point
Dato : 13-09-10 15:56

Jeg bruger dette program som sikkerhed for min PC, men ofte skal jeg selv starte programmet, det slår ikke til af sig selv. Har nogen erfaring med dette?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 13-09-10 16:24
Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 60 point
Dato : 13-09-10 16:26

Jeg bruger det også.

Men jeg venter få minutter efter pc start, på, at ikonet bliver grønt.

Er det dét, du mener?

Hanne

Kommentar
Fra : zerpico

Dato : 13-09-10 18:20

Tjek dine indstillingen i programmet.

Zerpico

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 13-09-10 19:40

AVG free - er bedre

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 13-09-10 20:52

Spam-free
AVG er IKKE bedre end MSE,det er længe testet og AVG free kan ikke følge med

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 13-09-10 21:00

AVG sløver min PC. Derfor skiftede jeg.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-09-10 21:31

MSE slår faktisk AVG Free i test og endda også Avast bliver hægtet af. Er skiftet til MSE på samtlige mine 4 pcer og minsandten om ikke der var snavs på den jeg sidder ved nu og det vel og mærke uden at Avast havde fundet noget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-09-10 10:16

Jeg havde også Avast før.....

Godkendelse af svar
Fra : leiflp

Dato : 15-09-10 19:47

Tak for svaret Camillasmoster. Det virker ikke altid, nogle gange bliver advarslen hængende, og så må jeg selv starte programmet, men jeg kommer det nok ikke nærmere. Tak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-10 19:53

Prøv at lav en rensning af registreringsdatabasen. Der kan hænge lidt rester fra dit gamle antivirus program.

Rensning kan ske ved at hente CCleaner og køre den.
http://www.piriform.com/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-09-10 23:47

Velbekomme.

Nogle gange peger jeg bare på ikonet - så skifter det.

Hanne