/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
3D grafikkort skiftet
Fra : relløm
Vist : 508 gange
20 point
Dato : 13-09-10 15:30

Hej
Min ven vil udskifte det gamle 3D grafikkort fordi det var defekt. Han hat købt et nyt som nu er monteret, men når maskinen starter op, kommer der en besked på skærmen at han skal trykke en vilkorlig tast, men det kan han ikke ,hverken tastaturet eller musen fungerer, kan det have noget med det nye grafikkort at gøre, evt. en monteringsfejl??? eller hvad kan vi gøre.

Kommentar
Fra : Stub_b

Dato : 13-09-10 15:32

Husk at sætte ledningen til tastaturet i efter at have monteret kortet...

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 13-09-10 15:34

Citat
Husk at sætte ledningen til tastaturet i efter at have monteret kortet

Sidder den ledning på grafikkortet ??

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-09-10 16:02

Citat
,hverken tastaturet eller musen fungerer

Gætter på at det er PS2 stik, check lige at de er sat i og at de ikke er byttet om

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 13-09-10 17:16

Citat
Gætter på at det er PS2 stik, check lige at de er sat i og at de ikke er byttet om
Indsæt dit citat her

Det er et trådløs mus og tastetur

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-09-10 17:28

Citat
Det er et trådløs mus og tastetur

Ja og
De er ikke mere trådløse end at der stadig sider et stik eller to bagpå computeren.
Det kan naturligvis også være et usb stik du har glemt

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-09-10 20:23

fik du checket stik?
hvis de er der og det stadig ikke virker skal du sikkert forbinde det trådløse igen (connect på modtager og connect på tastatur/mus)

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 14-09-10 09:12

Hej igen
Vi prøver med et ps2 tastetur imorgen

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 20 point
Dato : 14-09-10 15:42

Det er netop det du er nød til.
Du skal bruge et trådet tastatur for at starte op.
Når det kører, kan du bare tilslutte det trådløse tastatur.

Godkendelse af svar
Fra : relløm

Dato : 16-09-10 14:50

Tak for svaret PrivateDK.
Så lykkedes det med et ps2 tastetur. Tak for hjælpen