/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Arvestykket til ombetrækning -
Fra : karikonge
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 13-09-10 13:30

Jeg er kommet lidt i klemme...Jeg er så heldig at have arvet en lille sofa til 2 pers med fast ryg og fjederpolstring (hvis det hedder sådan) - i rødt plys.. Jeg har store forhåbninger om at den skulle kunne finde sin plads i mit hjem - efter en ombetrækning. Fjerdre og fyld virker fast og godt og virker til at ok - men jeg kan jo tage fejl.
Har netop fået en pris fra en prof polstrer - 7-11.000 - AV Av AV alt alt for meget til mit budget. Findes der måske en hobbypolstrer der har mod på opgaven ? Er der nogen der kan give et hint til at finde sådan een ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-09-10 14:25

Det er rigtig dyrt, at få møbler ombetrukket. Hvad med selv at gøre det? Sådan på et aftenkursus.
De lange mørke vinteraftner skal jo gå med et og andet

http://www.pabstinterior.dk/index.php?cPath=60

Hvor i landet bor du ca.?

http://www.pithyholm.dk/?pid=27

RISSKOV MØBELPOLSTRING
Kontakt: rb@aasg.dk
Sted: 8240 Risskov
RISSKOV MØBELPOLSTRING
ompolstring af stolesæder udføres på professionel vis
mange års erfaring med møbelpolstring
særdeles rimelige priser tilbydes
ring og hør nærmere på mobil: 61666886. Er bosiddende i 8240 Risskov.

Jeg har ingen erfaringer med ovenstående firmaer - er alle fundet på nettet

overskuelig link:http://www.reparationsguiden.dk/vis.php?kat=8&omr=4

Kommentar
Fra : karikonge

Dato : 14-09-10 07:46

Hej Katekismus - gode link du har fundet - jeg bor i Kokkedal, Sjælland - så jeg skal vist ud og surfe mere efter lokale polstrere