/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
jule frokost 2010
Fra : hellobal1
Vist : 520 gange
85 point
Dato : 13-09-10 11:01

Hej jeg bor på sydsjælland mellem næstved og faxe og er den der skal være med til at arrangere julefrokosten i år på jobbet !

Er der nogle der har gode ideer ? Det må helst ik være for dyrt, ved godt det er realativt men vi er mange der skal med og nogle er enlige og har ik den helt store penge pung ved jeg.. Men samtidig skal det jo være sjovt og hyggeligt.. måske er der nogle der har prøvet noget anderledes som bare var super sjovt, hyggeligt eller spændende som vi kan bruge og gfive alle en god aften.. ????? HJÆLPPP

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-10 11:51

Mange tager ud og bowler og spiser der bagefter - men måske i allerede er for sent ude til at få så mange baner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-10 11:58

det er for tidlig at tænke på julefis

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 13-09-10 11:58

det gjorde vi sidste år det var sjovt, men i går skulle det så være noget andet
ellers super ide

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 13-09-10 12:00

nej det er ik for tidligt hvis der skal arrangeres noget godt og der skal bestilles i go tid mm.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-09-10 12:18

Hvor mange er I, og har I mulighed for at holde det i egne lokaler?

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 13-09-10 13:17

vi kan blive ca. 10-12 og de skal gerne holdes ude

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-09-10 16:39

Citat
men vi er mange der skal med

Citat
vi kan blive ca. 10-12

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 17-09-10 17:02

ja alt er jo som sagt realativt... har været til en juleforkost hvor vi var 4 næser... og der er forskel på at ligge hus til 3 gæster el 12

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-09-10 20:57

En fisketur eller blot en sejltur http://www.sparshipping.dk/00317/00387/

Eller hyg jer i private omgivelser - kom hver med en ret. Det er altid spændende, og af erfaring ved jeg, at der altid er mad nok. I kan også uddelegere opgaver, så i helt præcis ved, hvad de forskellige kommer med. Find på nogle sjove indslag, eller sæt en der har flair for underholdning på denne opgave.