/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvordan fortolkes denne tekst
Fra : betterwisser
Vist : 1006 gange
100 point
Dato : 12-09-10 13:39

Citat
Debatten Kandu
Fra : bb1

Dato : 18-02-10 09:24

-------------------------------------------------------------------------------

Har du det ellers godt? - Jeg mødte den skønneste transversit på min ferie, hun/han som derude kaldes en bajut er gift med min kones fætter. Jeg vil godt væde en god flaske på, at du heller ikke kunne gætte at det var en bajut...
Se mine billeder på facebook...

Ligger forklaringen på, hvad en såkaldt Bajut er i ovensakset tekst pr d. 18-2-10 klokken 09:24, fra den eneste Bajut kyndige vi har, så vidt jeg ved, her på Kandu.?

Mvh BW
MULTI - X
On Test

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-10 13:51

Ja, om det så er rigtigt, eller slang, må du jo få uddybet af bb1

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 110 point
Dato : 12-09-10 14:01

Hej betterwisser.

Er det ikke noget sakset fra et svar til Heidi Ho fra Balleskrålet ? Man kan jo komme i tvivl om meningen, da jeg ikke kan finde nogen oversættelse på transversit, men hvis det er som de fleste har opfattet nemlig transvestit, ja så er sagen klar, nemlig en tvetulle og det svineri kan jeg sagtens tiltænke den gamle mand med den plettede skjorte for !!
Navnet bajut, som Balden bruger, er derfor udtryk for en transvestit. Jeg ved godt at Baldefranz senere har benægtet den betydning af ordet bajut, men det kan være svært, for ikke at sige umuligt at finde rundt i, hvad analfabetet bb1 mener - han "tænker" jo som vinden blæser !!
Hvis du kigger på geniets Facebook-side, er der stort set kun mennesker af såkaldt fremmed herkomst - hvor mange af dem der er bajutter er umuligt at afgøre - det kan vel kun afgøres ved en "stikprøve-kontrol"!!!!???

Øjenvidnet4
MULTI-X Family
Øsløs

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 14:17

Øjet i det høje

Jo det er korrekt, men nu nægter LalleBallen jo, at han har sagt det der med transerne, og kalder sine banjo badutfætter for pervers også, og med min middelmådige forstand, og fortolkningsevner udi kancceli sprogets svære brug, når det gælder Phillipinsk slang på bordel plan, har prøvet at råbe beach, og blev efterfølgende fulgt ned til stranden så her må jeg jo bede om lidt hjælp

Er glad for de begynde svar

BW

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 12-09-10 14:39

Citat
og blev efterfølgende fulgt ned til stranden [Flov] så her må jeg jo bede om lidt hjælp

Du skal have svømmevinger på overarmene og et korkbælte omkring maven - GÅ IKKE LÆNGERE UD END TIL NAVLEN !!!

Kun en tåbe frygter ikke havet

Håber det er hjælp nok, ellers skriv.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 14:49

Kan ikke se navlen, er det den som kan bruges til parasolholder, jeg måtte heller ikke låne en flydespærring fra kystdirektorartet

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 12-09-10 15:13

Citat
jeg måtte heller ikke låne en flydespærring fra kystdirektorartet

Det skal du ikke finde dig i - jeg ville med det samme lægge sag an ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-09-10 15:21

- eller bare lægge dig ned, samme resultat, ik'?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-09-10 15:37

Hold da kæft hvor I go'e.....

Omtalte skrivelse er en PMer til mig fra Balledrengen.
PM'eren blev offentligtgjort i forbindelse med, at Balledrengen i et anfald af hævntørst, begyndte at offentliggøre mine PM'ere. (Hvilket han sikkert fortryder nu) Og inden Balledrengen begynder at blive al for kæk igen, vil jeg da lige oplyse personagen om, at jeg stadig har et par...hmmmmm slibrige skrivelser liggende. Om de skrivelserne skal "opslås" - det bestemmer Balledrengen helt og holdent selv.

Med tilbage til Bajutterne - her har jeg lige en bemærkning til "Øjet i det høje" som skriver;
Citat
det kan vel kun afgøres ved en "stikprøve-kontrol"!!!!???
Hvem skal foretage denne...hmmm. stikprøve-kontrol.??? Jeg melder mig ikke.!!!!

I sommers - i forbindelsen med ferien til Lalandia, kørte vi igennem Løsning sogn.
Der gik en mand på fortorvet, iklædt fedtet jægertøj og sang denne her sang.

Der er "Anden" Anders Mattesen, som har skrevet ordene

Siden jeg som ganske ung første gang stak til søs
der har jeg lært et par ting
Når man er i havn og gerne vil finde en tøs
så er det vigtigt man ser sig omkring
For trunten kan være forstillet
Ja, der kan være snyd med i spillet

På en luder bar i Shanghai jeg fandt mig en brud
Smuk som en drøm kan du tro
Lige lovlig meget sminke, men i fineste skrud
og så med en biceps der sagde spar to
Men da jeg stak fingrene i hendes bed
Ja, så fik jeg fat i noget mere dernede

Halli-halløj, en mand i dametøj
Aldrig har jeg sgu snart kendt så galt
for jeg synes ikke jeg bestilte en pølse i svøb
men hvad fa'en, jeg havde jo betalt

Muti-X
Skagen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 15:38

Når jeg ikke ved hvad en Bajut er, må jeg ikke lægge sag an, de fatter jo heller ikke mit skole tysk, Lalleballe siger også at de taler 87 sprog vel.
Det går ikke md at lægge mig ned, sidste gang kom der en knægt, og klappede hans mast fra OK jollen ned i maveregionerne på mig og råbte lad gå agter. det gjorde nas.

mvh
BW

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-09-10 15:41

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 17:09

H.H. her kunne LalleBalle med rette påstå at han var medforfatter, tæt på hans manglende stil, og masser af egen erfaring, men Anden lever heligvis i fuld fart, så her skal Lalleballe nok knytte sylten, for der kunne komme et modspil.

BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-09-10 18:12

Bare vent til "Anden" afgår døden.....så ska' du se løjer. Pludselig bliver Balladegaard og "Anden" de fineste venner - OG så skulle det den onde edder rasme ikke undre mig, at Balladegaard påstår, at han har forfattet flere sange til "Anden"
Som rosinen i den berømte Hot Dog-ende, kommer Balladegaard med kryptiske bogstaver, som f.eks: AMNGHIUYIHBGVGFGOÅPKJBFDSERJHLJKKJJGGCVVJKOPÅOPIFGFFDDSDGHBVJIIIIJJBVXZDHJKI
med ordene; Hvis du ikke kan fortælle mig hvilke navne jeg tænker på, biviser det at du ikke har kendt "Andrikken"

Multi-X
Tænker på om jeg skulle slå græs - eller sende konen derud når hun har vasket op.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 18:32

ser Anden ikke en kende mere frisk ud

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 18:41

Citat
IndsDenne her Pm'er fra bb1, kræver nok ingen nærmere forklaring - den taler for sig selv...

Debatten Kandu
Fra : bb1

Dato : 18-02-10 09:24

-------------------------------------------------------------------------------

Har du det ellers godt? - Jeg mødte den skønneste transversit på min ferie, hun/han som derude kaldes en bajut er gift med min kones fætter. Jeg vil godt væde en god flaske på, at du heller ikke kunne gætte at det var en bajut...
Se mine billeder på facebook...

æt dit citat her

Kan du ikke læse hvad du selv skriver Knudsen. Har jeg ikke bevist at du er et skvat, når ikke engang kan læse dine egne lumre PBr.

Ring til HÆ hvis du skal arbejde i billeder lystløgner

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-09-10 22:05

Her er lidt at grine af: Her har kompressoragenten (Bb1 og Julemanden) fundet "De Vises Sten".

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-09-10 21:33

--------------------------------------------------------------------------------
Så har vi virkelig fået noget oplyst: H.H. og Bettewisser er en og samme person. Det vil sige, at vi nu har to personer herinde, som bruger to falske navne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heidi-Ho og E.B.Berthelsen.

Hvorfor kan jeg så sige det?

Ganske enkelt en P.M. eller som Betterwisser kalder den PBr. Kan kun læses af den person, som den er sendt til!!!!!!!!!!!!!

Og jeg har aldrig sendt en P.M. til Betterwisser.....

Jeg håber alle nu kan og vil forstå, at der er personer,som jeg ikke længere vil svare eller skrive med herinde - at opføre sig på den måde er, dog det mest beskidte en person kan foretage sig..

Jeg har længe spekuleret over Betterwisser`s helt syge måde, at skrive på, men nu er det gået op for mig - hvorfor han altid skriver i det sprog han gør...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-09-10 22:11

Og så lige en helt personlig betragtning fra mig til Bb1 (alias JulemandenKandu):

Tjae, det ser nu ud til at vi er ved at få afdækket dine inderste behov og tanker. Jeg har ikke moralske skrupler, fordi du er faldet for mænd i dameklæder. Helt OK med undertegnede. Men når jeg forestiller mig dig sammen med en Bajut, så knækker filmen for mine øjne. Det jeg ser er ganske enkelt så grimt, at jeg savner ord.

Men een ting kan jeg med føje bede om. Lad være med at belemre os med filmklip. Tak!!!!

Med deltagende hilsen og et med dit stunt.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-09-10 22:57

Nu har jeg kværnet en pakke smøger, og nu er mine hænder holdt op med at ryste. Grunden til denne sjælelige kvababbelser er ganske enkelt, at jeg nu har besluttet mig til at gøre rent bord - her på Kandusiden. Nu får I at vide, hvem jeg i virkeligheden er:
Her kommer mit navn:

Jeg er Napoleon den 3.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-09-10 08:27

Hej Napoleon 3. !!!

Man kan nøjes med at beskrive BaldeBajutten med ét eneste ord: Pervers - så er det sagt !
Værsågod at skylle !!

Øjenvidnet4
MULTI-X Family
Haderslev SV

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 09:09

Hej Tonga

Med det mandsmod må jeg også tone rent flag i virkeligheden er jeg ikke

Men

Lord Nielsson

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-09-10 13:22

Når nu ærligheden skal frem, må jeg erkende mit rigtige navn:

King Edward(s)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-09-10 14:42

- så skit'pyt da:

Ib

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-09-10 15:11

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-09-10 16:20

Øøøøv altså, jeg troede vi skulle være anonyme.

Robert Hæ

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-09-10 16:35

Ups for fanden da.!!!!
Det gik lidt hurtigt med at trykke på "sendknappen"
Navnet er ikke som skrevet - men

Robert Hæsborg,
Vestergade 87
Skørping

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-09-10 16:54

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-09-10 17:20

Fin detalje.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 22:24

Hold nu Bajutballen har snart knust tastaturet på alle sine pcer for at komme ned til bundlinjen, hvor han hjemmevant føler sig bedst tilpas

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 14-09-10 14:26

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Betingelsen for POING er;- at du udføre denne[B][STIKPRØVEKONTROL/B]

BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-09-10 15:08

Kære betterwisser.

Jeg vil hellere undvære POINGS end den tvivlsomme ære med stikprøvekontrollen - der sætter jeg fanden ta' mig grænsen !!
Men tanken med POINGS er jeg beæret over - tak.

Øjenvidnet4