/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
http://www.teleimport.dk/
Fra : meistrup
Vist : 288 gange
5 point
Dato : 07-05-03 22:05

Er der nogen der har bestilt mobil fra http://www.teleimport.dk/????
Hvis der er det er i så tilfredse eller hvad???
Og er der dansk menu??

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 07-05-03 22:09

Jeg ville ikke handle med firmaet, da de verken har besvaret email eller telefon opkald fra mig.
Det virker lidt useriøst!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-05-03 22:14

Tjek lige dette tip:http://www.kandu.dk/dk/tip/3757

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 07-05-03 22:14

OK....
Ellers andre der har prøvet??

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 07-05-03 22:15

Rellom>>>>>>>>>
Det er extra-bladet....
De har jo ikke selv prøvet at handle der!!!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-05-03 18:06

der ser ud til at være fup,så vent - se
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=268409
Mange opfatter tilbuddet som supergodt; til gengæld har kun meget få debattører faktisk modtaget en telefon fra selskabet. Og der er indlæg fra mange kunder, der har betalt et forskud, men ikke modtaget nogen telefon trods ugers venten, og som forgæves har forsøgt at komme i kontakt med firmaet.

Kommentar
Fra : sirpoul

Dato : 09-05-03 01:58

Til Xou.
Tror du har helt ret i at ingen endnu har modtaget en telefon
Men er ret sikker på der heller ikke er nogen som har betalt for den endnu, der simpelthen ikke udsendt nogen cirokort endnu..
Om firmaret er fusk eller reelt, meget tyder jo på fusk, men manden har da i hvertfald ikke travlt med at logge pengene ud af folk, da han jo ikke sender nogle cirokort (han skriver han har problemer med at få dem trykt eller noget).
Men hvis jeg modtager det cirokort en gang har jeg da i hvertfald tænkt mig at betale og så bare håbe..
At han ikke tager telefonen og svarer mails, tja at dømme efter diverse debatter får de jo nok ret så mange mails hver eneste dag, hvis man vil i kontakt med ham kan man vist ringe til hans mobilnr det tages vist ret ofte..

Kommentar
Fra : duus23

Dato : 10-05-03 13:04

Nej jeg har ikke brugt teleimport.dk

I pressen skriver skriver man at man ikke altid for sin telefon når amn har bestilt og betalt.

mvh mig

Kommentar
Fra : cte

Dato : 10-05-03 16:48

Har lige bestilt en 7250.. Det virker prof. nok.. Men vi for se...

Kommentar
Fra : cte

Dato : 10-05-03 16:49

Har lige bestilt en 7250.. Det virker prof. nok.. Men vi for se... mvh Cte