/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sim City 4
Fra : kaad1
Vist : 264 gange
60 point
Dato : 07-05-03 21:56

Jeg har downloadet sim city 4. De er downloadet i to filer og udpakket i isobuster. Jeg har lagt alle filerne ind i den samme mappe og det kører også fint intil at den er 47% fremme så siger den at den skal have cd 2............ Jeg har prøvet at bruge en crack og det duer ikke rigtigt....................... Jeg kan ikke få det til at fungere.......... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLPP......

Kommentar
Fra : joker

Dato : 07-05-03 22:10

Du har nok hentet den, som en .bin.exe fil, du skal først fjerne .exe så den kun hedder .bin. Derefter pakker du dem ud med isobuster og mounter dem med Daemon tools eller brænder dem på 2 cder

Kommentar
Fra : kaad1

Dato : 07-05-03 22:14

Nej jeg har været i gang med at installe men nu siger den at jeg skal indsætte cd 1...... hvad fanden gør jeg......................

Kommentar
Fra : kaad1

Dato : 07-05-03 22:17

Hvad betyder mounter dem............

Kommentar
Fra : joker

Dato : 07-05-03 22:37

Daemon Tools er et program, som laver et software cd drev, der kan man "mounte" filerne.

Hvor meget fylder de to bin filer ? Hvor har du hentet dem ?

Kommentar
Fra : joker

Dato : 07-05-03 22:37

Har du prøvet at brænde dem over på cd'er. Hvilket program har du brugt til det ?

Kommentar
Fra : kaad1

Dato : 08-05-03 13:42

Jeg har ikke prøvet det, men skal jeg så bare tage hele filen eller skal jeg brænden sådan med alle de små filer...............

Kommentar
Fra : joker

Dato : 08-05-03 18:44

Du skal først bruge isobuster til at pakke dm ud og derefter brænde dem over på cd'er

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 29-05-03 13:19

Jeg synes du skal skaffe spillet på lovlig vis! Jeg har selv købt spillet og har lige taget et billed af mappen!

http://frip.dk/poe/sim1.jpg

Men det er jo 10x nemmere at købe spillet!