/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS Outlook 2007
Fra : clou
Vist : 419 gange
500 point
Dato : 10-09-10 22:06

Hej derude

Jeg har fået et problem på min nye pc - det er at mit mailprogram MS Outlook 2007 sender og modtager mails lige så snart jeg åbner det, selom jeg har fjernet "flueben" i Send/Modtag automatisk.

Jeg vil rigtig gerne at der ikke sendes/modtages mails automatisk, ved åbning af programmet, hvad gør jeg?

Det skal siges at det fungerer udmærket på den anden pc, hvor programmet også er installeret!

På forhånd tak for Jeres svar!

Clou

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-10 22:55

Du skal gå i - funktioner- indstillinger-generelt- fjern flueben i send og modtag ved opstart

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-09-10 23:07

Jeg har fjernet fluebenet - trykket Anvend og Ok, men det er den helt ligeglad med

Hvad pokker kan der være galt, når det er samme program jeg anvender på begge computere?

Clou

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-10 23:10

Prøv lige at gå i funktioner og fjern alle småkagerne - cookies og midlertidige internetfiler--- de kan drille temmelig meget

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-09-10 23:17

Er også prøvet - sletter faktisk alt det "skidt" hver uge

Clou

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 11-09-10 07:48

Det er længe siden, jeg har arbejdet med Outlook, men kan du ikke starte op i "Offline-mode"??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 11-09-10 07:49

Hov, kommer lige i tanke om, at programmet skal genstartes, før det virker --- og så håber jeg at det virker

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 11-09-10 07:59

Prøv om ikke det er et opsætningsproblem i "Kontoindstillinger":
Funktioner > Kontoindstillinger

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-09-10 09:44
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-09-10 11:19

Du skriver ny pc, så er det jo nok Win 7 du har, prøv at lukke mail program og find genvejen til det og højreklik og vælg kør som Administrator, måske det virker?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-11-10 19:10

Har svært ved at fordele pointene for nu er det løst - efter den sidste opdatering af programmet kører det faktisk som det skal.

Kom med en god grund til at du: @Nordsted1, @Klaudi eller @pifo skal have pointene - jeg vil gerne have afsluttet spørgsmålet!

Clou

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-11-10 19:16

ha ha - skal vi "sælge" os selv bedst muligt, for at få de mange gode points?
Det er jeg vist ikke god til, så giv du bare points til én af de andre.
Det er gode "modstandere" begge to - så jeg kan ikke vælge mellem dem, heller

Godt for dig, at problemet er løst, points eller ej

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-11-10 20:40

Du gi'r bare Nordsted1, hun var først

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 04-11-10 20:58

Tak for svaret Nordsted1. - De andre 2 kompetanter har så valgt for mig

Clou

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-11-10 21:16

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-11-10 22:28

Og af en eller anden grund, får jeg mails fra kandu i "bunker" og de mails der er skrevet idag, får jeg først om nogle dage, så jeg har ikke set der har været en "afstemning"

Men mange tak for point

Jeg har heller ikke fået en mail om at spørgsmålet var besvaret, jeg opdagede det ved at se mine point var forhøjet, så måtte jeg jo lige se hvorfor/hvordan