/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi 2-gear probl£mos..
Fra : El_Gismo
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 07-05-03 21:47

Jeg har lige købt rimelig meget brugt Puch Maxi 2-gear...

Da jeg startede den første gang, startede den fint, og da jeg gav gas tog den også lidt flere omdrejninger men gik hurtigt død... Jeg blæste karburator og svømmehuset rent, og monterede det igen... Og så skruede jeg strålespidsen en halv omgang ud... Så kørte den fint igen... Men nu begynder problemerne igen... Den har svært ved at starte og når den efter adskillige forsøg kommer igang, går den død med det samme jeg gir gas... Det hjælper ikke at skrue på strålespiden...

Og så lige noget andet, passer en Delorto 18- eller 20mm karburator på Puch Maxi 2-gear...

Håber der er nogle der ka hjælpe...

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 08-05-03 13:06

Lyder stadig som mangel på benzin. Træt tændrørshætte + selvfølgelig resten af tændingen kan også drille.

Karburator - kommer jo an på studsen, ikk'?

Kommentar
Fra : Emil.

Dato : 16-06-03 17:09

tror jeg har det samme problem det kan godt være at tændrøret skal renses eller udskiftes. det kan jo også godt være at den drukner når den ik gider at starte. hvordan kører den når den er startet? kan du give fuld gas?
du skal bare lige indstille på benzindussen så den ikke får for meget benzin i motoren.

håber du kan bruge det??

Mvh. Emil.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 17:28

Fik du dyret ordnet Gismo?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-10-03 09:13

Gider du ikke lukke spørgsmålet Gismo, det er ved at være lidt smågammelt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 13:21

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.

Kommentar
Fra : El_Gismo

Dato : 18-12-03 19:17

Mange gange undskyld at jeg ikke har lukket spørgsmålet før, men puchen kom til at virke igen og siden har jeg simpelthen glemt at jeg havde et spørgsmål åbent herinde. Tak for svarende...

Godkendelse af svar
Fra : El_Gismo

Dato : 18-12-03 19:18

Tak for svaret 3773. Jeg er meget ked af at jeg ikke har fået lukket spørgsmålet før nu, men jeg har ren og skær glemt at jeg havde at spørgsmål åbent.