/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
PSYKO SPASSER !!!
Fra : Christa.N
Vist : 868 gange
100 point
Dato : 10-09-10 10:26

Klummen skrev dette spørgsmål: http://www.gratisimage.dk/image-9364_4C62D2D6.jpg
eller WHATT69. (nedenunder sætter jeg det ind som kopi nr. 1. så i slipper for at bruge jeres point)

Da jeg ikke ved hvad WHATT69 betyder foretog jeg en googlesøgning, det første der frem er et Kandu indlæg fra Klummen selv, derfor tager jeg et kopi som svar http://cando.dk/Spg147756.aspx Hvorefter jeg bliver svinet til ??? (p.g.a. hans eget link ?)

Spørgsmålet er oprettet under jagt, men da heidi-ho kommenterer - bliver han med det samme blackliste ???

I midlertid deltager jeg i en helt anden tråd:
http://www.kandu.dk/spg149968.aspx (kopi nr. 2. herunder)

Spam-free kommer med et svar kl. 23:52, hvor han nævner WHATT69 ???
- er i den samme person ??? dobbeltprofil ???

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-09-10 10:28

KOPI NR. 1.

   Passer LOVEN.
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]    Vist : 146 gange
10 point
Dato : 11-08-10 18:38
http://www.gratisimage.dk/image-9364_4C62D2D6.jpg
eller WHATT69.

Favorit

   Kommentar
Fra : [Er online] Heidi-Ho [Tre en halv stjerne]

Dato : 11-08-10 18:46
[Hahahahaha] Det er unægtelig mere end et par dage siden, den jagttabel var gældende.

Men sjov at se.

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]

Dato : 11-08-10 18:51
Citat
Det er unægtelig mere end et par dage siden

ikke spørgsmålet

BLAKKET

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] dabj [Tre en halv stjerne]

Dato : 11-08-10 18:52
Jagt på hvaler???uha-da [Hahahahaha]

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] LuffeA

Dato : 11-08-10 18:53
Hvor mange af de listede dyr er uddøde ?

   Accepteret svar
Fra : [Er online] Christa.N [Fire stjerner]    [En stjerne]
Modtaget 15 point
Dato : 11-08-10 19:10
http://cando.dk/Spg147756.aspx

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]

Dato : 11-08-10 19:14
Citat
Hvor mange af de listede dyr er uddøde ?

dyre_ministeriet__dot et eller 666`e
Citat
Jagt på hvaler???uha-da

har IKKE set det / Grønland/ Island ?? måske OG STADIG + Japan
Har LOV til det/ Japsere/ på grund af RADIO_ WW2 /licenser
der er MÅSKE udløber? år ????

[Hihihihihi]

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]

Dato : 11-08-10 19:15
LORT kan ALLA føde
Citat
http://cando.dk/Spg147756.aspx

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]

Dato : 11-08-10 19:17
Citat
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 11-08-10 19:10

--------------------------------------------------------------------------------
http://cando.dk/Spg147756.aspx

OG HVAD ER DIT PROBLEM/ ny profil

   Kommentar
Fra : [Er online] Stouenberg [Fire stjerner]

Dato : 11-08-10 20:01
- undskyld Teil, jeg låner lige din replik:

IDIOT!!!

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]

Dato : 12-08-10 05:30
Citat
- undskyld Teil, jeg låner lige din replik:

IDIOT!!!

FUCK offfffffffffffffffffffff
du skal fandme ikke kalde mig________________

blakket TÅBE

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]

Dato : 12-08-10 05:32
hvem nævner

??????????????????????

TEIL

[Waaauw]

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]

Dato : 12-08-10 05:34
BORTSET fra?

hvor er ALLE de ridder/liderlige _
der muligvis kunne rette op på den/ kalender

[Kedeligt]

   Godkendelse af svar
Fra : [Er ikke online] klummen [Tre stjerner]

Dato : 10-09-10 03:14
Tak for svaret Christa.N.

den MÅ VI også lige huske NEXT time__

MVH
Citat
spam-free

fuckeren

godt nan ikke er Dansker i Danmark'
SIEG HIEL

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-09-10 10:31

KOPI NR 2.

   hva mangler min ansøgning
Fra : [Er ikke online] moabou1    Vist : 142 gange
40 point
Dato : 08-09-10 18:06
hej.

er ved at skrive en ansøgning hvor jeg søger en elevplads..

jeg er ikke startet på grund forløbet men starter til januar...

i min ansøgning starter jeg med at skrive om mig selv..

har skrevet ca 6 linjer....

derefter har jeg skrevet hvilke uddannelser jeg har og hvor jeg har arbejder.. " altså et slags CV"

til sidst skriver jeg hva jeg laver nu, og at jeg starter på grundforløbet til januar.

nu hvor jeg har læst den igennem efter 4 uger.

synes jeg jeg mangler meget..

burde jeg ikke skrive hvorfor jeg vil være mekaniker, eller et eller andet..

synes faktisk min ansøgning er lidt dårlig

Favorit

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Teil [Tre stjerner]

Dato : 08-09-10 18:10
Det er vel ok.
mine ansøgninger plejer at være på to linier

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Teil [Tre stjerner]

Dato : 08-09-10 18:11
Husk på, de gider ikke læse romaner om dit liv og dine evner.

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] punkler [Tre en halv stjerne]

Dato : 08-09-10 18:13
Tal evt. med det lokale jobcenter. De vil helt sikker læse den igennem og hjælpe dig.

Held og lykke
[Glad]

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] marc43 [Tre en halv stjerne]

Dato : 08-09-10 18:14
Det vigtigste er faktisk hvorfor du ønsker den uddannelse og endnu vigtigere: Hvorfor lige netop den virksomhed? Hvad kan du bidrage med i virksomheden og hvorfor vil du være god til netop den uddannelse og hvorfor vil det være et plus for virksomheden at vælge netop dig.

Jeg ved, at det er svært, men det er sundt at tænke over.

Jeg er selv HR konsulent til hverdag og vi vælter i ansøgninger, så du skal vise, at det ikke er en standardansøgning som du kunne have sendt til 10 andre virksomheder.

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] moabou1

Dato : 08-09-10 18:42
nu gør du det svært..

jg vidste jeg ville få det svar..

men som du selv skriver så er det sku svært.

ved ikke hvad jeg skal skrive

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] plimgøj [Tre en halv stjerne]

Dato : 08-09-10 19:59
Jeg plejer at dele mine ansøgninger ind i fire:

1. Hvorfor vil jeg være hos netop jer.
2. Hvorfor er jeg den perfekte til jobbet.
3. Hvilke relevante ting, har jeg lavet tidligere.
4. hvad går jeg ellers op i.

Det plejer at fylde en "lille A4-side", og jeg putter et billede på i højre hjørne. Der er delte meninger om, hvorvidt det er en god idé med billede på.

Og jeg har ofte været til samtale på ansøgningerne (og er også i job nu)

Eks:

Mekanikerelev med olie på hænderne søger læreplads

XX er stedet, hvor jeg gerne vil i lære, da jeg fra flere steder hører, at I gør arbejdet grundigt samtidig med. at I er hurtige og effektive og efter sigende kan skille en motor ad på ganske kort tid. (Osv. altså skriv et par sætninger eller tre om, hvorfor du vil være her - hvad ved du om stedet, som du finder tiltalende)

Jeg har altid ønsket at være mekaniker, fordi jeg interesserer mig meget for teknik og motorer, og har svært ved at holde fingrene for mig selv, når en motorhjelm står åben. Jeg mener, at jeg passer lige ind på værkstedet hos XX, da jeg sætter en ære i at gøre mit arbejde korrekt, og aldrig giver op, når en hostende motor skal fikses eller en lækkende motorcyklen skal tjekkes. (Skriv hvilke evner du har, som de kan bruge - også rent samarbejdsmæssigt. Og hvorfor du vil være mekaniker)

Før jeg begyndte på skolen arbejdede jeg et år i Brugsen, hvor jeg har lært meget om kundeservice - derudover har jeg gået til hånde ved den lokale mekaniker i min fritid de seneste to år. (eller hvad du nu har lavet - også job, der ikke har noget med mekanikerbranchen at gøre har værdi, for du har formentligt også lært noget dér - og viser at du er stabil, kan tage ansvar osv.)

Min fritid bruger jeg i høj grad på at eksperimentere med min egen Honda/Mazda... (jeg kender ikke så meget til bilmærker og -typer), og jeg går til fodbold to gange om ugen (det, du laver i din fritid viser også, at du ikke er en eller anden nørdet type, der kun eksisterer på værkstedet og med bilblade i hånden - men at du også er socialt - og måske sporty - anlagt.)

Jeg glæder mig til at høre fra jer, og håber snart at blive en del af holdet i XX.

Venlig hilsen

Kurt Klausen (og så en rigtig underskrift, hvis du afleverer den eller sender den i posten - det kan man selvfølgelig ikke, hvis den skal mailes)

Håber du kan bruge det til noget - jeg kender dig jo ikke, så ved ikke hvad dine interesser eller evner er, så har bare skrevet et tilfældigt eksempel.

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] plimgøj [Tre en halv stjerne]

Dato : 08-09-10 20:00
Hov - jeg glemte at skrive, at du i 2. eller 3. afsnit skal have med, hvilken skole du går på.

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] marc43 [Tre en halv stjerne]

Dato : 08-09-10 21:09
Det er et meget godt eksempel synes jeg.

   Kommentar
Fra : [Er online] Christa.N [Fire stjerner]

Dato : 08-09-10 21:14

Her kan du få inspiration til din ansøgning som elev:
http://www.gtilp.dk/hvad-goer-jeg/eksempler-paa-ansoegninger.aspx
[Blink]
Held og lykke

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] transor [Tre en halv stjerne]

Dato : 09-09-10 00:55
Når du søger en elevplads er der ingen som forventer at du har erfaring fra andre lignende job. Skriv hellere om hvorfor du gerne vil netop det og evt noget privat om sport eller andet, som de fleste opfatter som positivt.

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] spam-free [Tre stjerner]

Dato : 09-09-10 23:52
navn og adresse + post? nummer
[Djævel]

ellers var et PERSONLIGT frem-møde en god måde_
men WATT69 alle vil have det med POST
eller finde dig på nettet...!!

[Hør engang]
skulle jeg ansætte/ fyre en person?
BLEV DET GJORT PERSONLIGT
ikke som en mail/

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] marc43 [Tre en halv stjerne]

Dato : 10-09-10 06:59
Det kan i hvertfald godt betale sig at ringe først, så man ikke spilder sin tid med at skrive en ansøgning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-09-10 11:13

ja klummen, spam-free, disken_revised og sikkert flere er den samme

WHATT 69 er det ikke Cognac, eller noget sprut af en art?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-09-10 11:24

Citat
ja klummen, spam-free, disken_revised og sikkert flere er den samme

Nemlig så.

Citat
WHATT 69 er det ikke Cognac, eller noget sprut af en art?

Det er hans aftensmad...i flydende form.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-09-10 11:27

VAT 69 er en whiskey
(og nogen herinde får vidst lidt rigeligt af det)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-09-10 12:31

Christa dog! Jeg blev helt forskrækket, da jeg så overskriften i dit spørgsmål: "Psyko-Spasser".
Nå, så vågnede jeg da op til weekenden

God weekend, Christa

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-09-10 12:49

Citat
Det er hans aftensmad...i flydende form

og ind imellem kan man da os godt få den tro at det os er morgen-middagsmad, lidt trist

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-10 13:09

Hej Christa

Naturligvis en og samme komplet vanvittige person. I begyndelsen trak jeg bar på en af panderynkerne, når jeg så hans indlæg; men med tiden er jeg blevet klar over, at der er tale om en sindslidende person, som i dette tilfælde bruger Kandu-diden i misforstået selvterapeutisk øjemed.
Op i med ham. Blacklist ham, og problemet er løst for dig.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-09-10 15:24

Der er ingen tvivl, Klummen - eller hvad han nu ynder at kalde sig på dagen, er ikke den hurtigste knallert på havnen.

Dit spørgsmål;
Citat
Da jeg ikke ved hvad WHATT69 betyder
Tjaeee et godt bud skal du få fra mig.

Whatt = jysk og betyder - vådt.
69....Hmmmm....æh.....eller en 69'er æhhh...øhhhh.....jo, det er en stilling indenfor den kunstart der hedder, et samleje.
Stillingen kræver dog, at artisterne nogenlunde er mobile og uden væsenlige rygskader.
Og må jeg i den forbindelse ønske dig en god weekend...

Herlig hilsen
HH

Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 10-09-10 16:26

Tak for svaret Tonganeseren

Og tak til i andre for indlæg / moralsk støtte

GOD WEEKEND

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-09-10 16:44

Det var så lidt, squ det ikke være en anden gang

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-09-10 17:34

Tak for pointene.