/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Jubler problemer
Fra : Sandvad261
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 08-09-10 08:29

Jeg sidder her og roder med programmet jubler, og jeg har store problemer med at finde en MPLAYER den nu også kan sammen med, er der nogen her der har styr på dette, eller er tiden løbet fra programmet JUBLER, så der nu findes noget andet og noget mere lige til.
Jeg har før prøvet med jubler, men måtte lave mit undertekst arbejde færdig på en PC ( pinligt )men nu har jeg solgt min PCer, og kører nu rent MAC.

Hej

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 08-09-10 08:41
Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 08-09-10 16:37
Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 09-09-10 00:31

Tak for svaret Stouenberg.
Men du får kun 2 stjerner, men den gav mig blod på tanden, til at rode videre, og jeg kom frem til, at den MPlayer der kan sammen med Jubler hedder.
MPlayer-dev-SVN-081118-01.dmg

Så var problemet løst, og måske også for andre der sidder og roder med Jubler, og ikke kunne få den til at køre.

God vind til dig og et hej her fra mig...