/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra Rigtig Juice reklamen??
Fra : Elopius
Vist : 1697 gange
40 point
Dato : 07-05-03 18:53

Hvad hedder sangen fra Rigtig Juice (tror jeg det hedder) reklamen? Hvem har lavet den ? tror de synger noget med : Stay forever say you never let me go ..! eller noget i den retning... håber i kan hjælpe mig ..!

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 07-05-03 19:21

Prøv og se om du kan finde den her.

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamekunstner.htm

Der er mange

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 07-05-03 19:24

Tak - men den var der desværre ikke .. andre forslag.?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 07-05-03 21:36

Det er helt sikkert en sang, der kun er komponeret til netop reklamen, men komponisterne har lyttet FOR meget til Saybia. Rigtigt mange af reklamesangene har kun den længde som reklamen, en undtagelse er Going Wild fra Coke reklamen for et par år siden - netop den var oprindeligt kort, men Coke folkene syntes den var for god til ikke at få lavet i fuld længde. De malkede reklameværdien ud af sangen ved kun at gøre den tilgængelig på deres hjemmeside, hvorfra den gratis kunne downloades en overgang.........

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 07-05-03 22:06

okey? tak..!?

Kommentar
Fra : Kebaaab

Dato : 13-05-03 14:20

Det var edderperkeme en skod-sang!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-05-03 12:52

Hvis du refererer til min kommentar som et svar her: http://www.kandu.dk/dk/spg/15390 hvad så med at godkende den som svar? Spørger bare, ikke noget pres ;) ;)

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 21-05-03 08:56

Her er dit svar

Jeg skrev til Rynkeby.

"Hej.

Her er dit svar

Jeg skrev til Rynkeby for at høre dem - det er jo en god sang.

"Tak for din henvendelse til Rynkeby Foods A/S.

Sangen i Rigtig Juice reklamen hedder "Today" og bliver sunget af Peter Bosborg. Sangen er komponeret udelukkende til Rigtig Juice reklamen, og kan derfor ikke købes i handlen.

Med venlig hilsen
Rynkeby Foods"

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 27-05-03 17:16

Hvor nemt kan det være - gå ind på www.rynkeby.dk og der kan man høre sangen ..!

Accepteret svar
Fra : Fillihutt

Modtaget 40 point
Dato : 08-06-03 01:01

deres hjemmeside

Godkendelse af svar
Fra : Elopius

Dato : 08-06-03 01:06

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 19-07-03 11:10

Her er en mail fra Rynkeby som giver dig svaret.

Tak for din henvendelse til Rynkeby Foods A/S.

Hermed nogle oplysninger om vores nye "Rigtig Juice Smoothie" reklame. Sangen i reklamen hedder "Today" og er indspillet helt specielt til vores reklame og varer kun ca. 45 sekunder. Det korte stykke musik er komponeret af George Keller og er indsunget af Heidi Bjerre, der også medvirker i reklamen.

Der er indtil videre ingen planer om udgivelse af musikken, men du kan til enhver tid klikke ind på vores hjemmeside "www.rynkeby.dk" og høre sangen. Du går på vores startside ind under "Om Rynkeby" og dernæst ind under "Historien". Du klikker så på "Filmarkivet", hvorefter der kommer et link frem til den nye reklame.

Reklamen for "Rigtig Juice" (den første reklame) er indsunget af Peter Bosborg, der synger kor på Sanne Salomonsens nyeste cd. Begge reklamer kan findes på vores hjemmeside.

Jeg håber, disse oplysninger er tilstrækkelige!

Venlig hilsen
Rynkeby Foods A/S

Louise Aaholm Hansen