/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Netværksfejl Itunes
Fra : relløm
Vist : 1466 gange
45 point
Dato : 07-09-10 17:45

Hej
Jeg har fået et problem med at installere Itunes 10, alt går fint langt hen i processen, men så får jeg følgende fejl:
" der opstod en netværksfejl ved forsøg på at læse fra filen: c:\windows\installer\quicktime.msi "
Jeg har forsøgt flere gange at afinstallere Itunes og quicktime men uden positiv resultat.
Fejlen opstod efter jeg havde problemer med at opdatere netframe work, men det lykkes efter mange genvordigheder, men nu mangler jeg Itunes.
Er der nogen som kan/vil hjælpe.

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 07-09-10 17:46

tillæg: Desværre har jeg ikke flere point at give af

Kommentar
Fra : CharlieOfExe

Dato : 07-09-10 18:06

Jeg har ikke selv forstand på det, men jeg fundet en med samme problem som har fået hjælp på Apple's Hjemmeside [url]http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=505372[/url], eller du kan søge på "c:\windows\installer\quicktime.msi", det er det første resultat som kommer op.

Hyg dig :)

Kommentar
Fra : CharlieOfExe

Dato : 07-09-10 18:07

Fail med linket, undskyld

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-09-10 14:50

Citat
c:\windows\installer\quicktime.msi

har du ikke mulighed for at fravælge = quicktime
den kan du altid installere senere
jeg mener ikke netframe er nødvendig
for at bruge quicktime
quicktime.msi
er et installerings program, som du åbentbart får fejl ved.
prøv at hente en ny,
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=windows+installer&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=windows+in&gs_rfai=&fp=8af548cd6c343394

eller en anden udgave af itunes

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 03-10-10 09:57

Hej
Jeg blev nød til at formatere min harddisk, så nu er alt ok.
Tak for hjælpen