/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Egne huskesedler i andres hjemmeside
Fra : lham
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 07-09-10 06:58

Hvis jeg feks har åbnet min bankhjemmeside kan jeg så ligge min egen huskeseddel/er -som feks Post it s gule "sedler " ind på siden så den er der også næste gang jeg åbner siden. Skal også gælde alle mulige andre hjemmesider-altså ikke samme note som på bankens!
Smart hvis Post kan det, men også ok med andet program -ja og helst gratis

Win xp home service 3 --explorer

Kommentar
Fra : netop

Dato : 07-09-10 07:32

HØ HØ hvilken statistik...

det kan vist ikke betale sig overhovedet at beskæftige sig med dig!

Spørgsmål
- Ubesvarede 7
- Besvarede 149
- Annullerede 76
- Slettede 0

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 07-09-10 07:57

det kan du ikke

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-09-10 08:08

Teil
Du skriver : Det kan du ikke "

intet er umuligt det umulige tager bare længere tid

Er det noget med en lov som lysets hastighed ikke kan overstige 300.000km/sec
eller er der bare ikke lavet et/flere programmer der klarer det job ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-10 08:12

Kun hvis det tillades på siden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-09-10 09:23

På bankernes og andre sider er du kun inde og kigge.
Foretager du dig noget på disse sider er det ikke selve siden du arbejder på, men en database som er tilknyttet siden......................................alt andet ville også være gak gak.

Men du kan lave en genvej til et dokument som har huskeseddel på og så derfra åbne et mindre vindue med bankens side så du kan se begge dele samtidig.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-09-10 11:36

Man kunne dog godt tænke sig et program, som automatisk kombinerer et websted med ens egen huskeseddel, som er på ens egen computer.
sådan et program kender jeg ikke , men teknisk kan det lade sig gøre.
Hvis huskesedlen så lå på ens egen filserver med netforbindelse, kunne man så ovenikøbet se den uanset hvilken computer man åbner siden med, forudsat at kombiprogrammet er på den pågældende computer.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-09-10 13:44

lav en bat fil eller en macro

Citat
Men du kan lave en genvej til et dokument som har huskeseddel på og så derfra åbne et mindre vindue med bankens side så du kan se begge dele samtidig.

du kan bruge
http://www.longtion.com/autorunpro/autorunpro.htm
hvor du kan åbne alle de programmer/ huskesedler/
hjemmesider du ønske bare du klikker på
et ikon

Kommentar
Fra : lham

Dato : 17-09-10 06:38

theil

"kun hvis det tillades på siden"

hvordan ser om det tillades ?

øvrige indlæg: her benyttes spog mv som jeg ikke behersker , men noget tyder på det kan laves men ikke er lavet endnu-lader tråden køre lidt endnu så transor får skrevet det program han skitserer og bliver rig

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 14-11-10 07:06

Tak for svaret Teil.
Det var jo et klart svar-om det så er "the final answer" Tja
tak til øvrige