/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Suzuki 5hk
Fra : knudbjarne
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 07-05-03 18:23

Jeg er ejer af en Suzuki som jeg har købt,men der mangler desvære startsnore,med tilbageløbsfjer.
På motore er der en flange ved siden af svinghjulet hvor startdrevet sikker har siddet.
Der er også hul ved siden af chokeren til startsnoren.
Er der nogen der har en sådant eller er der nogen der ved hvor man finder en sådant.
vh knudbjarne

Kommentar
Fra : PLyd

Dato : 17-05-04 22:06

Hej Knudbjarne,

Nu ved jeg ikke hvor henne i landet du bor, men, jeg kender en forhandler der har ALT (både nyt og brugt - og til fair penge)....
Har faktisk lige været derude i dag, og (faneme) om han ikke fandt den reservedel jeg skulle bruge til min efterhånden noget gamle påhængsmotor fra starten af 80´erne, som jeg ellers troede var umulig at opdrive.

Prøv Kolding Marine Service i Sdr. Bjert - 75 57 20 01 - og tal med Aage....han kan med garanti hjælpe dig.

Go jagt.
Morten P