/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
skaft med magnet for enden
Fra : nosunshine5
Vist : 798 gange
50 point
Dato : 05-09-10 13:39

Jeg har brug et værktøj med en magnet for enden. Det er til at fioske ting op hvor ens hånd er for stor til at komme ned. Men ikke værketøj der er røget derned.

Jeg har været i de to lokale byggemarkeder men de kunne ikke hjælpe.
Kender du en butik/onlineshop der gør?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-10 14:01

Dem kender jeg godt, en sådan magnet er faktisk uundværlig når først man har prøvet at tabe små skuer og fisket dem op igen med en teleskopmagnet: http://www.kj.dk/katalog/teknik/befaestigelse/magneter/Magneter-1/1242535F1 der er flere forskellige, prøv at bladre lidt på siden:
http://www.kj.dk/katalog/teknik/befaestigelse/magneter/?nav=crumbs

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-10 14:03
Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 60 point
Dato : 05-09-10 14:05
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-09-10 14:09

hvis det er til små ting, har biltema en ganske udmærket model med bøjelig stang

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 05-09-10 14:20

Tak for svaret vic200.

Så skal den ******s mobiltelefon op. Den er squ røget ned mellem en væg o gmøbel der begge ikke kan flyttes uden en håndværker-indblanding.
Det squ dyrt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-10 14:49

Er en mobiltelefon af jern så den kan hentes af en magnet.
Ellers er der denne:
http://bikerstore.dk/category/20602260000/article/163443