/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Laptop - cpu hastighed
Fra : mrhan
Vist : 1120 gange
300 point
Dato : 05-09-10 01:25

Hej alle !

Valget står umiddelbart imellem :
http://www.wupti.com/Produkter/232132_%28Wupti%29.html?utm_source=kelkoocomputere
VS
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3428

Det hele ser jo ok ud men hvilken processor er hurtigst og hvor stor er forskellen ??

På forhånd tak
mrhan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-10 01:59

Citat
Det hele ser jo ok ud
ja det ved jeg nu ikke lige linket til Wupti viser ikke nogen computer hos mig

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 05-09-10 05:12
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-10 07:44

Toshiba Har en core 2 processor og må være den hurtigste, for jeg kan ikke rigtigt se hvad den anden har.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-09-10 07:54

Asus er også en core 2 den har så et andet nummer (T4500) og er 2,3GHz
Toshiba (T4400) 2,2GHz og Toshibaen har mere ram, er billigere, så den ville jeg vælge

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 300 point
Dato : 05-09-10 14:07

De to cpu'er minder så meget om hinanden i ydelsen, at det næsten ikke er værd at skrive noget om.

På denne side: http://www.cpubenchmark.net scorer T4400 og T4500 hhv. 1571 og 1521 point. Så rent ydelsesmæssigt ligger T4500 en lille smule bedre, men det er ikke meget.
Du kan se T4400 cpu'en i forhold til andre her: http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=Pentium+Dual-Core+T4400+%40+2.20GHz - 10 pladser længere oppe finder du T4500.

Jeg ville vælge Tosibaen, da den har 4gb ram, og er lidt billigere end asus'en.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-09-10 14:15

Er helt enig med ostemanden , men der er nu ikke meget forskel på dem. Vil alligevel vælge Toshibaen på de ekstra ram og grafikkortet er også en smule bedre. Men nogen spille maskine bliver det aldrig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-09-10 14:36
Godkendelse af svar
Fra : mrhan

Dato : 05-09-10 19:27

Tak for svaret ostemanden. Meget fint med et chart så man selv lige kan kigge. :D, jeg havde forsøgt noget lignende på en anden test side men hold da op hvor var det uoverskueligt. !!! Tomshardware var det vist.
Også tak til alle andre for kommentarer. PCén skal bruges til skoleopgaver og en dvd film og så håber jeg den kan holde et par år.