/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan man
Fra : svendgiversen
Vist : 573 gange
26 point
Dato : 04-09-10 14:14

fjerne fluben, uden at skulle købe points,
til en en mega lang dialog, der ingen ende får?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 04-09-10 14:19

Nej, men pointene er jo alligevel ikke noget værd

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-09-10 14:32

Du kan vel bare ændre i dine abonnementer, i en periode. Slå hele kategorien fra.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-10 14:41

svendgiversen

Hvis du har deltaget i et spørgsmål efter det blev lukket, men hvor det stadig var gratis at se/læse/deltage i tråden og du har deltaget, så "hænger" du på den.

Det er en af de fejl, som kandu endnu ikke har rettet op på.

Det ændrer ikke, at du frabeder dig mails fra det enkelte spørgsmål ved at fjerne fluebenet.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 26 point
Dato : 04-09-10 22:58

Citat
Det ændrer ikke, at du frabeder dig mails fra det enkelte spørgsmål ved at fjerne fluebenet.
det gør det altså her, når skribleriet går helt amok og der bliver for mange mails så fjerner jeg markeringen ved: Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål. og så stopper mail.
Hvis det er efter at et svar er accepteret så venter jeg en time og ser så at spørgsmålet er lukket, så kan jeg klikke på Stop abonnering på dette spørgsmål, ikke flere mails om det spørgsmål, værre er det hvis det er mit svar som er accepteret, så kommer der en mail hvis en eller anden skriver et indlæg i et forlængst glemt spørgsmål og det kan jeg ikke ændre
Så hvis du har deltaget men ikke fået dit svar accepteret, så kan du stoppe mails

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 04-09-10 23:02

Citat
fjerne fluben, uden at skulle købe points,

hvor køber du dine henne
hos mig skal man betale???

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-09-10 08:40

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-10 09:11

o.v.n.

Citat
det gør det altså her, når skribleriet går helt amok og der bliver for mange mails så fjerner jeg markeringen ved: Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål. og så stopper mail.

Er det ikke mens spørgsmålet er åbent ?

Hvis du ikke har fjernet fluebenet før et spørgsmål er blevet lukket, så får du mails, hvis "skribleriet" fortsætter.

Men det er da muligt, at kandu nu har udbedret en fejl, så det kan lade sig gøre at blive fri for mails til et lukket spørgsmål, som man har deltaget i.

Jeg fjerner generelt fluebenet. Det vil jeg også gøre her, men jeg tror ikke det hjælper, da jeg nu har deltaget efter spørgsmålet er blevet accepteret/lukket.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-10 10:14

Jo det er før spørgsmålet bliver accepteret eller i den første time efter accept at man kan fjerne markering og stoppe mails, og det kan stadig lade sig gøre når spørgsmålet er lukket uden at købe spørgsmålet: http://peecee.dk/upload/view/265014/full
ser der ikke sådan ud hos i andre? Jeg kan ikke huske at den knap ikke har været der

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-10 10:17

Tak for accepten af mit indlæg - jeg ved ikke om spørger ser de sidste indlæg, mails stopper jo som bekendt hos spørgeren når der klikker på Accepter - helt af sig selv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-10 10:32

Ja men mails stopper ikke hos mig .... og det uanset hvor mange flueben jeg har fjernet til denne tråd efter den blev lukket.

Men, det kunne være interessant at vide, om svendgiversen nu er blevet fri for mails til det spørgsmål, han ville ud af.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-10 10:36

Klikker du på Stop abonnering før du køber spørgsmålet? Svendgiversen får garanteret ingen mails efter at spørgsmålet er accepteret