/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem med at kør spil på pc
Fra : gril
Vist : 720 gange
500 point
Dato : 03-09-10 21:15

Hejsa jeg har købet en bærbar for 6 måneder siden. Men jeg har problemer med at spille mine spil den kan ikke spille left 4 dead 2 og oblivion den vil simpelthen ikke starte dem op jeg vil mene at min computer er hurtig nok til at spille de spil som jeg har nævnt

Her er den computer jeg har www.aldi.medion.com/md98250/dk/

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 03-09-10 21:45

Du kan med dette program, se om din pc overhovedet kan køre spillet

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 04-09-10 04:10

Citat
Original Windows® 7 Home Premium

32 - 64 bits

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 04-09-10 09:35

Det kan være du skal tage og køre det som administrator eller køre det i kompatibelt tilstand. prøv at højreklik på spillet og "kør som administrator"

Det kan være det virker.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-10 17:07

Har du fået skidtet til at kører?

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 15-09-10 17:45

Tak for svaret Nordsted1.