/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Venlig nabostrid - om lås på fortelt
Fra : CarstenBoLaursen
Vist : 699 gange
100 point
Dato : 07-05-03 16:47

Jeg kan IKKE finde et konkret svar på følgende spørgsmål
"skal der være lås på forteltet ved "standplads-campering" for at en evt. tyveriforsikring
skal kunne dække i tilfælde af tyveri fra fortelt og CV.

Jeg har et ganske almindeligt fortelt med to sider og to forstykker der alle lynes på - det er da umuligt at låse dette af med hængelåse eller andet. Men min kære nabo påstår hårdnakket at han har hørt - (ubekræftet) at en ven der har set et billede af o.s.v. ikke fik dækket sit inventar . Kan det virkelig være rigtig -

og hvis vi skal låse - hvordan pokker gør man så dette
??

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-03 16:57

Hej Carsten,
Burde du ikke kunne få svar på det hos campingspladsens formand? Han må da (om Alle) kende reglementet.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 07-05-03 17:03

PS: tror heller ikke det bliver særligt tyveriforsikret af den grund, det kræver jo kun en kniv for at komme ind. Hvordan forsikringsselskabet ser på det, aner jeg ikke, men ville da undersøge det hvis det var migselv. Der er måske også forskel på, om du er fastligger (uden hjul på vognen) eller om du "flytter" efter sæssonen.

Godkendelse af svar
Fra : CarstenBoLaursen

Dato : 07-05-03 19:06

Tak for svaret laurenzio.