/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Gemme FlashFilm Til Andre???
Fra : gandimand
Vist : 416 gange
60 point
Dato : 07-05-03 16:08

Hey

Nu har jeg lige færdig gjort mit billede slideshow i flashmx, vil nu meget gerne sende den til nogle venner,men hvis de modtager filmen kan de ikke se den,selvom de har den sidste nye flashplayer6 installeret.Men jeg har ikke nogen problemer med at se den,når man klikker på den popper flashplayer6 op og afspiller den.

De forskellige ting jeg har prøvet er:
Save
Save as
Debug

Jeg har også prøvet at læse den tutorials som medfølger flashmx, og kigget en hel del på nettet men med 0 resultat.
Så hvis der nu lige hva en flink flash freak som lige kunne hjælpe :)
Hilsen
>>GaNdImAnD<<

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-05-03 16:59

Gemmer du den i fla-format eller swf-format ?
den skal gemmes i swf-formatet .... "File"-> "Export movie" og så gemme den et eller andet sted hvor du kan finde den igen

Håber jeg forstod dit problem korrekt.

karina

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 07-05-03 18:11

Hej Karina

Jo du forstod mit problem : ) ,, men nu har jeg prøvet det du skrev, men når jeg kopiere min flashmx fil over på en anden maskine så viser den iconet som om den ikke ved hvilken format det er ,selvom der er installeret flashplayer6.
Men når jeg så trykker på iconet så kommer den box hvor man kan vælge hvilket program man skal bruge til at åbne filen med ,og der kan jeg ikke finde flashplayeren nogen steder,så har jeg prøvet at søge efter flashplayer men så finder den ingen exe fil ??? fatter det ikke
Gør du ??

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 07-05-03 18:34

hhhmmm nope - prøv at sende filen til mig - vedhæft den på en mail til :karina@bisserup.net

og det skal jo være i .swf U know !!

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 07-05-03 18:43

Yepper det prøver jeg : )

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 11-05-03 20:53

En anden måde at gøre det på er at lave en projektor fil (EXE) så behøver de ikke player eller noget....

Mvh.

JHVP

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 12-05-03 18:14

Tak for svaret Fnollerpige.
Men de andre som jeg sender til kan stadigvæk ikke bare klikke på min fil,så de afspiller den i quicktime.
Så nu kan de da se billederne : )

Gandimand