/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
wap på c45
Fra : dan_a
Vist : 379 gange
20 point
Dato : 07-05-03 16:06

hvad kan jeg bruge wap il helt præcist, kan jeg donwloade ringtoner osv.?

Kommentar
Fra : tla

Dato : 07-05-03 16:24

Wap er meget - og alt efter type af telefon rigtig meget...

For Siemens C45 kan du eksempelvis hente ringetoner, men du kan også bruge den til at gå på det mobile internet og fx. bestille blomster til konen, booke billetter til en tur i biografen eller bord på Jensens Bøfhus, eller.......

Wap er ikke dét, producenterne af mobiltelefoner og teleudbyderne drømte om - men det er alligevel godt på vej til at blive det. Der kommer mere og mere indhold i de sider der findes, og samtidig kommer der hver dag masser af nye sider til som udbyder alverdens ting fra spil og ringetoner til informationer om golfturneringer mv.

Så hvad du præcist kan bruge det til .......... afhænger vel i virkeligheden meget af, hvad du eventuelt søger...!

Kommentar
Fra : CarstenBoLaursen

Dato : 07-05-03 17:01

WAP kan bruges til alt andet end at pakke fisk ind i