/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp
Fra : Ekspress105
Vist : 1043 gange
300 point
Dato : 02-09-10 22:22

Jeg ka ikke starte min pc almindeligt, den køre fint i fejlsikret... Men ka ikke finde ud af hvad der er galt har fundet følgende som jeg måske tror ka være et problem?

Produkt
Windows

Problem
Hardwarefejl i video.

Dato

Status
Ikke rapporteret.

Beskrivelse
Et problem med videohardwaren fik Windows til at stoppe med at fungere korrekt.

Problemsignatur
Problemhændelsesnavn:   LiveKernelEvent
OS-version:   6.0.6002.2.2.0.768.3
Landestandard-id:   1030

Filer, der hjælper med at beskrive problemet
WD-20100901-1343-01.dmp
sysdata.xml
Version.txt

Ekstra oplysninger om problemet
BCCode:   117
BCP1:   84E3C510
BCP2:   8C00F880
BCP3:   00000000
BCP4:   00000000
OS Version:   6_0_6002
Service Pack:   2_0
Product:   768_1

Aner ikke hvad det betyder håber der en en der ka hjælpe mig? Det er vista...

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-09-10 23:35

har du prøvet med en systemgendannelse

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 03-09-10 04:55

Jep uden held.... Med den ældste dato den havde...

Jeg tror jo at der er et eller andet dumt lille program som starter automatisk som ødelægger det.... Men ka ikke finde ud af hvad det er for et og hvordan jeg finder det?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 03-09-10 08:20

Videodriveren er måske beskadiget, prøv at reinstallere den

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-09-10 19:16

Du har en fejl i dit grafikkort, så se om du ikke kan finde opdatering eller driver til grafikkortet.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 03-09-10 21:05

Har prøvet at opdatere den uden held...

Har ikke meget forstand på pc (giv mig en gravemaskine så er jeg på hjemmebane )

Hvordan starter jeg grafikkortet i fejlsikret? Så ka jeg vel se om det er den der gør den ikke vil køre normalt?

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 03-09-10 21:08

Den ka forresten godt sommetider starte normalt hvis den har været slukket natte over....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-09-10 22:02

Har du mulighed for at låne et andet grafikkort og prøve med det? Og ja du kan godt have en periodisk fejl på grafikkortet og så kører fint nogle gange og den kører fint i fejlsikret.

I fejlsikret tilstand bruger du ikke hele grafikkortet.

Det er en funktion på grafikkortet der styrer video som er i udu, så måske skulle du overveje at købe et andet grafikkort. Men prøv at låne dig frem først.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 04-09-10 12:50

Hmm hvordan ser et grafikkort ud? Er som sagt ikke pc nørd... Og ka jeg bruge hvilket som helst andet kort? Har en stadionær stående, ka den bruges?