/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fra mp3 lydbog
Fra : relløm
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 02-09-10 19:37

Hej
Jeg har fået et problem, jeg har en lydbog som mp3, men nu vil jeg gerne brænde en cd som kan spilles i min bil som ikke kan afspille mp3, men wav eller audio ( jeg tror det hedder sådan) jeg har forsøgt alt muligt men kan ikke få det til at fungere.
Er der nogen som er specialist på dette område og som kan (vil) hjælpe.
Hilsen Relløm

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 02-09-10 19:48

Hent og installer CDBurnerXP
http://www.cdburnerxp.se/

Start programmet og vælg Lyd CD
find og vælg den mp3 du vil brænde til cd
klik på Brænd
klik på Tilføj pause mellem hvert spor
så skulle du gerne få en cd der kan afspilles i gængse afspillere

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 02-09-10 20:28

[CITATHent og installer CDBurnerXP
http://www.cdburnerxp.se/

Start programmet og vælg Lyd CD
find og vælg den mp3 du vil brænde til cd
klik på Brænd
klik på Tilføj pause mellem hvert spor
så skulle du gerne få en cd der kan afspilles i gængse afspiller

Det har jeg prøvet, men når jeg kommer til hvor der skal trykkes på brænd for anden gang, kommer der et skærmbillede hvorfra jeg ikke kan komme videre. Jeg har taget et skærmprint men kan desværre ikke indsætte det i kandu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-10 20:38

du kan uploade skærmprint til f.eks. http://peecee.dk/

det er vel ikke fordi der er copyright på den lydfil du vil brænde?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-10 20:50

og du har valgt den rigtige brænder?
det gør du her, cirka midt på siden
http://peecee.dk/upload/view/264693/full

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 02-09-10 20:51

Citat
det er vel ikke fordi der er copyright på den lydfil du vil brænde?
Indsæt dit citat her

Nej det er det ikke, jeg har en mistanke om at når jeg brænder fra en mp3 tiil en audio så fylder den så meget at det ikke kan være på en cd, og derfor går i stå. Kan man få en cd som kan tage f.eks 1400 MB??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-10 20:54

øhh, nej 700mb er vist max, cirka 80min

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 02-09-10 21:03

Hej igen
Jeg prøvede nero brænder og den sagde at filen var for stor, så efter jeg har slettet noget så fungerer det.
Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : relløm

Dato : 02-09-10 21:04

Tak for svaret Klaudi.