/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Netframe work 2
Fra : relløm
Vist : 436 gange
290 point
Dato : 02-09-10 19:26

Hej
Jeg har fået et problem med opdatering, først poppede der 3 stk ” net frame work” som skulle opdateres, alt så ud til at køre som det skal, jeg fik en besked at opdateringen var fulført, men alligevel poppede de op igen og ville installeres. Først efter mange forsøg er det lykkes at installere de 2 første, men den sidste som hedder “net framwork 2.0 servicepack 2” denne kan jeg ikke installere jeg får denne besked, “Nogle af opdateringer blev ikke installeret”
Hvilken funktion har net frame work. Er der nogen som har en ide om hvad kan jeg gøre.
Hilsen relløm

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-10 08:30

Med .NET Framework version 2.0 forbedres skalerbarhed og ydeevne for programmer med bedre cachelagring, programinstallation og opdatering med ClickOnce, understøttelse af et bredt udvalg af browsere og enheder med ASP.NET 2.0-kontrolelementer og -tjenester. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om .NET Framework 2.0, skal du klikke her. Vigtigt! Du kan ikke installere to forskellige sprogversioner af .NET Framework på den samme computer. Hvis du forsøger at installere to sprogversioner af .NET Framework, vises følgende fejl: "Installationsprogrammet kan ikke installere Microsoft .NET Framework. Der er allerede installeret en anden version af produktet." Hvis destinationen er en ikke-engelsk platform, eller hvis du ønsker at få vist .NET Framework-ressourcer på et andet sprog, skal du hente den tilsvarende sprogversion af sprogpakken til .NET Framework.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=da

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 290 point
Dato : 06-09-10 19:03

- den bliver ikke opdateret fordi du har en forkert sprogpakke...

Godkendelse af svar
Fra : relløm

Dato : 06-09-10 19:18

Tak for svaret Stouenberg.
Hej
Jeg fandt et program på eksperten som kunne slette alt og alle netframe work filer, herefetr fungerer det fint igen