/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Opmagasinering i/omkring Sønderborg
Fra : ConniePige
Vist : 1772 gange
100 point
Dato : 02-09-10 11:12

Hejsa

Jeg søger efter et sted, at opmagasinere i/eller omkring Sønderborg...jeg er ved at lukke en butik ned og skal bruge plads til gemme det der evt ikke når at blive solgt.

Jeg skal sandsynligvis bruge 50-100 kvm alt efter højde osv.

Det skal selvfølgelig gerne være tørt og til en rimelig pris....osse gerne privat evt.

Mvh Connie

Kommentar
Fra : NoQia

Dato : 02-09-10 11:28

Prøv at kigge i Budstikken eller Ugeavisen. Evt. her: http://www.e-pages.dk/bgmonline_su/183/34

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 02-09-10 11:33

Hej igen

Du har fuldstændig ret, at det normalt er den vej man finder det....mit problem er bare, at tit er det kun 5-10 kvm depotrum de forskellige har...desværre

Connie

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-09-10 13:56

http://www.boxit.dk/index.asp

Rum op til 180 kbm.

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 02-09-10 14:00

Hej LuffeA

yes, men det tætteste på mig er kolding og det er desværre alt alt for lang en strækning

Connie

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-09-10 13:09

Jeg har tilfældigvis et stort hus i Sønderborg med fuld kælder, som jeg er ved at rydde...
Fordi min nye kone har direkte havudsigt, er det mit hus, der skal sælges, nok om 1-1½ år.

Du kan låne/leje det meste af 151 m^2 tørt, udsøgt, kælderareal i et par år, meget billigt,
mod at du så hjælper os med at slippe af med 40 års udsøgte ting af én/en afdød samler...

Jeg bor på Skovbrynet 23, et af Sønderborgs bedste områder med skov og hav udsigt,
og måske kan kælderen blive permanent, når/hvis du køber mit hus?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-09-10 19:08

Jeg beklager, men min kone vil ikke have vor kælder lejet ud.