/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad er en erfaren jagthund?
Fra : ErasmusMontanus
Vist : 1502 gange
50 point
Dato : 31-08-10 17:52

Hejsa
Mange taler om en jagthund med erfaring, men hvornår kan man sige eller påstå ens hund er god nok til den titel.
Erasmus M

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-08-10 17:53

anden søndag i september

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-08-10 17:55

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 31-08-10 18:23

Erfaring er noget man har, når man har prøvet en ting før. På en jagt er der aldrig to ting der er ens, og en hunds hjerne er for lille til at kunne huske tidligere jagter, så en hund bliver aldrig en erfaren jagthund.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 19:07

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-08-10 19:35

liiige før den dør,
der har den et helt livs erfaring,..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-08-10 19:43

Når hunden har været skudt mere end 6 gange, og den kan drikke 2 flasker jägermeister, og stadigvæk stå på alle fire ben, så er det en erfaren jagthund.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 20:29

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 21:13

Øh - fun2, den holder ikke i byretten. Erfaring - eller learning by doing - er noget der gælder alle dyreformer - også medlemmer af racen Homo Sapiens.

Et eksempel. Første gang jeg lod min nu døde jagthund finde lækkerbidskener i haven, anbragte jeg et stykke mørbrad oppe på en træstamme, cirka 70 cm oppe. Efter lidt tøven rejste hunden hovedet, søgte og fandt. Når jeg efterfølgende gentog øvelsen, gik hunden altid først hen til træstammen - for lige at tjekke, om der igen sad et stykke lækkert kød.

Hvad kalder man så den slags?

Hvis man lader en urutoneret unghund apportere en anskudt krage eller en tilskadekommet måge og får et hak i tuden, så varer det længe før den gør det igen.

I øvrigt har Teil så evigt ret. Anden weekend i septembeer.:-D

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-09-10 11:05

Et gammelt ord siger; Erfaren hund er god at gæste...
Alle levende væsner lærer af deres fejl...næsten alle... der er et enkelt eksempel på, at ikke alle er lige lærenemme - men altså... som sagt, stort set alle lærer af deres fejl.
Tag f.eks min hund, tyskeren. Han ved godt, hvis han rører det elektriske hegn ind til hestefolden, ja, så får han et stød der bare siger spar to til det hele. Det er ikke fordi han er klog - men fordi tyskeren har erfaret - rører man tråden.... ja, så er der kontant afregning, prompte

Mig selv f.eks. Jeg har ikke erfaret - men jeg ved, at skal jeg til Paris, ja så tager jeg flyveren eller toget, fordi jeg ved at der er forlangt at spadsere eller cykle...
Det er forskellen på klogskab og erfaringer.

Men ingen tvivl om, at jo flere situationer en hund kommer ud for - jo mere erfaren bliver den.
Derfor er det for mig uforståeligt, at jægere vil gemme en fjernstyret legetøjskampvogn under halmen i hundetrænings-øjemed....Hvad vildterfaring får hunden ud af det..???
Det resulterer bare i, at hunden får erfaring i at stå stand for en fjernstyret legetøjskampvogn - og ikke for fugl. Hunden bliver noget overraket når fuglen letter - og efter 2 forbiskud, ledsaget med ordene; Helvede, nu skød jeg forbi for 8. gang i dag.!! Flyver fuglen stadig videre...
Tjae...nu siger min erfaring mig, det er ikke forbundet med risiko at være fugl på Løvenholdts jagtområde...

Må's man ønske god dag til skribenterne.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-09-10 11:31

Og så skal vi lige huske på, at det er KIRKEN som har uddelt POING til alle to og flerbenede væsner. Især den katolske kirke har ubønhørligt krævet, at kun mennesker kan påberåbe sig i besiddelse af "forstand" og dermed tankevirksomhed. Hver eneste gang et dyr demonstrerer noget der kommer tæt på det at være intelligent - så ankommer det klerkikale hylekor og slår modstanderne i hovedet med biblen.
Hmmmmm - , nåh ja.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X Group

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-09-10 11:41

Tombe du beskriver ganske godt hvor langt dine egne evner rækker.......

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-09-10 12:15

Knudsen kan du ikke liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige finde de ting frem, som de dygtige ilsjæle fra DMK har sagt og gjort for at tilsvine dig, det er hvad du giver udtryk for på DMK hjemmeside
SHV
multi x
savner guidens vilde ridt i himmelsengen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-09-10 12:37

E-mail:ballegaard@hafnet.dk
Indlæg: Fint nok Lars, men opfat venligst tråden, som en helhed og læs også hvad andre har skrevet og ikke mindst, at jeg kun har gengivet, hvad andre har sagt og skrevet. Personer, som ikke vil svines til her, som jeg er blevet det at John og Carsten.Lokalt bruger jeg meget tid på andres hunde ja og det er jeg ganske sikker på påskønnes lige så meget, som andres arbejde for hoved klubben.Denne debat er ikke et spørgsmål om min person, men om alles muligheder for at ytre sig og den vil jeg fortsat kæmpe for uanset om nogle føler de har en anden mening, den skal de have lov til at ha`,men jeg skal også have lov til at have min..
Dato: Thursday 02nd 2010f September 2010 ( 10:05:44 AM )

Navn: lars pedersen
E-mail:larstine@skaarupmail.dk
Indlæg: hej ballegård.Hvis du læser hvad henrik raaen og karsten skiver . Så må du og andre meget gerne have andre meninger om tingene . Personer der bruger så meget tid på andres hunde skal ikke svines til ved navn nævnes. Med hensyn til flemming østergårds spalte, så var han tilstæde ved wds og har ikke hørt det ude i byen.Han skriver heller ikke at han for mange år siden var sur på en dommer og lige skulle ned gøre ham.Der står( set gennem hans redaktørbriller). Alt er skrevet på en sober måde ingen er hægt ud.mvh lars pedersen
Dato: Thursday 02nd 2010f September 2010 ( 08:07:13 AM )

Navn: Bent Ballegaard.
E-mail:ballegaard@hafnet.dk
Indlæg: At nogen også på en debat side pludselig får meget travlt med, at vaske hænder, har ofte en helt anden forklaring end lige det emne, der debatteres.At true med, at debatsiden lukkes, hvis folk ikke kun skriver, hvad bestyrelsen ønsker. Er simpelthen ikke godt nok for en forening - Ingen overhovedet ingen har reageret på Flemming Østergårds leder i sidste nummer af jagthunden og Carsten svar mig lige: Hvori ligger forskellen på det han skriver og det der er blevet debatteret her lige indtil du og Johan kommer på banen?
Dato: Wednesday 01st 2010f September 2010 ( 08:48:36 PM )

Navn: Carsten Trøjborg
E-mail:C.troejborg@hotmail.com
Indlæg: Jeg vil tilslutte mig formandens 2 indlæg.Debatforum er til for vor kleiner og deres ejeres skyld.En saglig og konstruktiv debat vil kunne komme allle tilgode. IKKE EN NEGATIV OG DESTRUKTIV UDTALELSE FRA EN ELLER ANDEN DER "BARE" ØNSKER AT UDTALE SIG OM NOGET VEDKOMMENDE IKKE ENGANG HAR DELTAGET I. At "en eller anden" deltager i faktisk alle debatforum negativt, og dermed får en masse til IKKE at læse og deltage i diverse debatforum fordi " det er sgu altid ham den negative" der udtaler sig om ting han IKKE burde udtale sig om, frigør ikke bestyrelsen for ansvar. Så måske skulle " en eller anden" overveje at deltage her!!!Beslutningen om at nedlægge debatforum er mig ikke fjern. Men kunne jo reddes til RIGTIGT manges tilfredsstillelse, ved at "en eller anden" enten helt droppede debatforum eller i det mindste er konstruktiv i sine udtalelser. (Konstruktivisme ;en teori om hvordan mennesker tilegner sig viden )Jeg er viden om en dommer der Ikke ønskede at dømme hvis der ikke kom en undskyldning fra "en eller anden"Den kom vist ikke men vi fik da heldigvis overtalt dommeren til at deltage. Men den går ikke igen!!Så deltag endelig ALLE med lærerig og god visdom. Det kan vi alle bruge!!!!Med håbet om at "en eller anden" negativ person vil tage dette til sig!. MVHCarsten Trøjborg(Måske prøveleder igen næste forår!!)

Og hvem er så denne negative person????? Det skulle vel ikke være Bent Ballegaard som har "hørt ekkoet" af stemmer inde i sit hule og tomme hovede.

Når Bent Balladegaard ikke får ret i sine sindsyge synspunkter, så føler han sig tilsvinet. Endnu engang må jeg medgive Provsten den diagnose han tidligere lagde ind på hjemmesiden om Bent Balladegaard Knudsen.

Se nu bare denne tråd - som var sober, indtil Balladegaard (alias: BajutBent og Julemanden) ankom med sit sædvanlige personfnidder.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-09-10 12:39

Når Bent Bajut bruger vendingen "det har jeg hørt fra andre", så mener han, at han dybt inde i sit paranoide hulrum har hørt stemmer.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-09-10 13:01

Men igen!!!
Grunden til at Ballehyleren roder rundt i tingene er dybest set, at han ikke selv skriver sine indlæg på bl.a. DMK-siden.
I virkeligheden staver Ballehyleren dårligere end en 3. klasses gennemsnitlig skoleelev - og når han samtidig har "sekretær" på, så kan han ikke huske tidligere indlæg - også fordi han ikke kan læse (forstå) sine "sekretæreres" indlæg.

Det enenste Ballehyleren stadig kan forstå er navnet "Tonganeseren". Når han se navnet går han fuldstændig agurk - og resten kender vi. Åh ja.

Mvh.
Multi-X
Tonganeseren

Hey Bent!!!!

Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren Tonganeseren

Så skulle der være nok til de næste 14 dage.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-09-10 14:31

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-09-10 16:47

Når den ikke gider rende efter en hare.
Når den ikke gider rode rundt i brombærrankerne for at sparke fasaner op.
Når den ikke gider stå op om morgen i sjaskende regnvejr, for at hente gråænder og det der er værre, i mørke og kolde mosehuller.
Når den giver en skråt op pote når der snakkes om hinter, sit og dæk.
Når den stadigvæk en huset bedste ven, med 2 gange mad og kløen bag øret samt godbidder i en varm baggang.
Det er er erfarne hund

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-09-10 16:59

"Mange taler om en jagthund med erfaring, men hvornår kan man sige eller påstå ens hund er god nok til den titel."

Vi kan nok blive enige om, at en hund skal have en vis alder for overhovedet at kunne benævnes med betegnelsen "en erfaren jagthund". Efter min mening er det også i et samspil med føreren at en succes opstår. Erfaring er noget der kommer med tiden og jo flere opgaver hund og fører er på, jo bedre hund. Der vil for alle være både positive og negative oplevelser og det hører med til spillet. Det positive driver os videre, mens det negative gør os klogere ! En hund kan, ligesom vi mennesker, have en off-day hvor intet lykkes - det kan iøvrigt også skyldes føreren, hvis han ikke er på toppen - mange ting skal gå op i en højere enhed for at kunne lykkes !

Men en hund der stort set gør det den bliver bedt om, er for mig en god og værdig jagtkammerat. At den på gode dage gør tingene af sig selv, hvis der ellers er fornuft i dens udskejelser - det gør kun en hund med erfaring !!(hvis det ikke blot er ulydighed) Og så er ikke et øje tørt !!!!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Hjallerup

SIDSTE NYT: Har lige hørt, at Ballefranz holder loppemarked i den kommende week-end. Det står at læse på en jægergrøn plakat, der er opsat omkring en stamme udenfor hans bolig - så kridt skoene og kør til Løsning - Balden er vært ved en kop kaffe eller en pilsner !!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-09-10 17:02

Hej Tonganeser

Din udredning eller måske afdækning, kunne tyde på at Bajutballen måske har mulighed inden for politikken, ligner karakter trækkende ikke meget vores politikker hold og deres femturen egentlig.

Skrivedrengene og andre skriveborsakrobater samt spindfiduser, former afvigekampanjerne og forkromede frontaberne, står ligesom Bajutballen kun med disse attituder og intet andet, når der kræves konkrete svar og saglighed.

Desværre taler erfaringen for, at Bajutballe nok ville få en stol placeret i kammer 3 på svingdøren, så det går sgu nok ikke alligevel med en politikker start.
Mvh
BW
MULTI-X team

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 02-09-10 18:39

en hund er først erfaren når den er 5 år

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-09-10 21:36

Det kommer an på hvor meget den går på jagt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-09-10 21:39

Så er det fastslået Øjenvidnet kan ikke læse. Der står noget helt andet på plakaten..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-09-10 22:01

Spørgsmålet er, hvem der ikke kan læse, lille BaldeBoy !!

"Så er det fastslået Øjenvidnet kan ikke læse. Der står noget helt andet på plakaten.."

Det tror jeg gerne der gør - hvorfor skulle ikke også dine plakater være fulde af løgn ??

Det var hvad jeg skrev:"SIDSTE NYT: Har lige hørt"
Hvis jeg selv havde været forbi din bolig, havde jeg naturligvis kigget ind og havde forventet at blive budt på kaffe med kage.

Øjenvidnet4
MULTI-MULTI-MULTI -X
Højt på en gren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-09-10 22:47

Så er det fastslået Øjenvidnet fare ud med en halv vind og han indrømmer det endda selv - han påstod at der på plakaten stod noget om et loppemarked, men det stod der altså ikke...

Så vi kan også fastslå at Øjenvidnet lyver og det er ikke godt!!!!!!!

Derfor tro ikke på hvad Øjenvidnet skriver - for det er kun noget han har hørt!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-09-10 23:15

Stod der ikke noget om massage?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-09-10 02:38

- Det kunne min ene fod godt trænge til, men nej desværre - det var snare det helt modsatte - men kom selv og læs plakaten for den får lov, at hæng lidt i nu, så kan du jo samtidig tage de stjålne bøger eller afregningen for dem med....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-09-10 06:45

Derfor tro ikke på hvad Øjenvidnet skriver - for det er kun noget han har hørt!!!!!! og det skriver Knudsen så var der ikke noget med en udstilling i Vingsted, hvor Knudsen også havde hørt et eller andet tak fordi du har indrømmet, det du har hørt er løwn
SHV
multi x
savner Pilippinerne

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-09-10 07:12

Åh, hvilken en velsignet morgen (man skulle næsten tro jeg er provst). Når glæden er så ubeskrivelig stor, skyldes det først og fremmest alt det gode min ven BaldeBoy har skrevet i aftes og i nat, som f.eks. dette:"Derfor tro ikke på hvad Øjenvidnet skriver - for det er kun noget han har hørt!!!!!!"
Jamen, Baldesen, er det ikke bedre at være ærlig og sige tingene rent ud, end forsøge at skjule tingenes rette sammenhæng, som f.eks. dine beskyldninger mod navngivne personer i DMK ??
Der er ikke noget at sige til, at din popularitet visse steder kan ligge på en tånegl !! Apropos negl - tror du ikke at det er podegra du lider af, som jo bekendt kommer af for meget vellevned og for meget drikkeri - du ligner sgu' også en person der lever alt for godt !!

Øjenvidnet4
MULTI-X plc
Cairo

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-09-10 07:20

Her er en perle som alle skal have glæde af, sakset fra en nedlukket tråd:

Kommentar
Fra : Stouenberg
Dato : 02-09-10 14:07
--------------------------------------------------------------------------------
Emne: An Asian Love Story

A man was lying in bed with his new girlfriend in a hotel in the Thai resort of Phuket.

After having great sex, she spent the next hour just rubbing his testicles - something she loved to do.

As he was enjoying it, he turned and asked her, "Why do you love doing that?"
"Because", she replied, "I really miss mine."

Brings a tear to your eye, doesn't it ???
---------------------------------------------

Bravo Stouenberg - superb

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-09-10 10:32

Ballegnaveren skriver dags dato:

- Det kunne min ene fod godt trænge til, men nej desværre - det var snare det helt modsatte - men kom selv og læs plakaten for den får lov, at hæng lidt i nu, så kan du jo samtidig tage de stjålne bøger eller afregningen for dem med....

snare

OK, så ved jeg hvad der er galt. Det er din udtale der ødelægger din stavning, eller også har du haft besøg af en fynbo. Gudskelov har jeg aldrig hørt din stemme - men jeg forestiller mig noget bondsk og meeeeeget langsomt. Du "snupper" ordene af, inklusive udsagnsordenes nutidsendelser. Det må du gøre noget ved, men en forudstætning er naturligvis, at du øver dig på at udtale ordene langsomt og korrekt - med fremhævelse af endelserne.

Der skal altså stå "snarere". . . . og der skal stå "hænge" - ikke "hæng".

Nu håber jeg, at du værdsætter mine bestræbelser på at lære dig stavningens ædle kunst.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Stavekursusleder og formutter

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-09-10 10:55

Så lyver Øjenvidnet IGEN og denne gang er det ganske alvorligt:

Jamen, Baldesen, er det ikke bedre at være ærlig og sige tingene rent ud, end forsøge at skjule tingenes rette sammenhæng, som f.eks. dine beskyldninger mod navngivne personer i DMK ??

Hvilke navngivne personer har jeg beskyldt for noget på D. M. K. `s hjemmeside??????

Pas du nu gevaldigt på med dine historier Øjenvidnet - dette her nærmer sig noget ganske alvorligt!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-09-10 12:19

Plakatteksten

ØNSKER DE MERE LIV I STARUTTEN
SÅ PRØV EN GRATIS TUR MED BAJUTTEN.

DEREFTER KAN DE BESØGE LOPPEMARKEDET

Loppehalsbånd = 25 kr.

Loppespray = 30 kr. pr. spraydåse

1 STK. BRØD MED VARM LOPPELEJ = 22,75 kr.

1 ALBANI ØL = 50 kr.

TOPLØS BETJENING

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-09-10 13:21

Lille BaldeBoyBajut

Nu er jeg ikke modtagelig over for trusler fra en haltende opkomling - hvad du tror og mener er mig så ligegyldigt, så kiil du blot på med nærmere undersøgelser - indholdet i dit indlæg er blot endnu en gang ordskvalder uden indhold, narrehat !!

Øjenvidnet4
Et ægte MULTI-X medlem
Fredsted

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-09-10 14:06

Kære bb1

Nu ved jeg ikke lige hvad du kalder det lille citat du her har skrevet, men
Citat
Læs også hvad andre har skrevet og ikke mindst, at jeg kun har gengivet, hvad andre har sagt og skrevet. Personer, som ikke vil svines til her, som jeg er blevet det at John og Carsten.

Hvis ikke du beskylder John og Carsten for tilsvining, så ved jeg godt nok ikke hvad du ellers mener, men det kan du så prøve at bortforklare
TRD

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-09-10 14:46

Bajutballen er nok mest fremme i skoen og mest bekendt med snare og fælder i hans jagterfaring.
Nu er der nok snart kun Kanadu tilbage for fyren efterhånden, det kniber atter og atter igen med kammertonen, og anstændigheden i hans indlæg på D.M.K debat sider, gode gamle stil fra tågehornet, kvart vind og tilsvininger og antydninger uden hold i virkeligheden.
Han må havde hældt et stort kvantum Pio ned i løgneren, når han påstår at en MULTI-Xr har stjålet hans skrifter enda flere af dem
Mh
BW
MULTI-X gruppen

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-09-10 17:03

TheRealDeal har fuldstændig ret i sit sidste indlæg - Balden er mere og mere i defensiven, eller på godt dansk - skideren, men så passer lortet også sammen !

Gad vide hvor lang tid Bajutspringeren kan holde sig på dydens smalle sti hos DMK - noget tyder på, at han igen har gjort sig upopulær hos de øvrige medlemmer af klubben - man forstår godt deres harme og det er nok ikke de sidste ord der siges i denne sag !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Bakkekammen, Ølsted

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-09-10 20:22

Trd og Øjenvidnet.

Vil I debatere et emne som er skrevet i et andet forum, så gør det der og jeg skal nok svare Jer- DER...

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-09-10 21:25

Kære bb1

Citat
Vil I debatere et emne som er skrevet i et andet forum, så gør det der og jeg skal nok svare Jer- DER..

Det er hvad du skriver, men du har ikke holdt dig tilbage med at debatere emnet på Kandu, nu har du valgt at stoppe. Det kan jeg godt forstå, for igen har du rodet dig ude i noget som du ikke kan se en vej ud af og så vælger du som så mange andre gange at stoppe dine argumentationer.
TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-09-10 22:47

TRD Du vrøvler som sædvanlig. Bevis at jeg her har debatteret det emne her på Kandu

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 04-09-10 06:37

Kære bb1

Inden jeg skal ud og planlægge dagens arbejde for mine ansatte, vil jeg lige minde dig på, du her på Kandu flittigt har kommenteret udstillingen i Vingsted, eller rettere det du har hørt så lad nu være med at dumme dig, på samme måde som du har gjort, vedrørende din viden om serien Alo Alo
TRD
Multi-X
Nu er høsten snart i hus

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 07:28

TRD vil du for en gang skyld venligst henvise til det du påstår........

Jeg hå´ber sandelig ikke du behandler dine ansatte på samme måde, for så har du dem bestemt ikke længe....

At være så god til at påstå noget, som man ikke kan dokumentere og evig og altid aldrig, at ville svare på de spørgsmål, som man får stillet er bestemt ikke gode evner, hos en arbejdsgiver..

Det ved jeg for jeg har også haft ansvaret for mange mennesker, i min tid i erhverslivet og det har jeg klaret uden, at behandle dem så overlegent, som du gør.

Hvornår lære du at tænke dig om - debatten om Vingsted udstillingen finder sted, hvor den skal finde sted, nemlig på D.M.K.`s hjemmeside og ønsker du at debattere den. Ja, så er det der det foregår. Det kan det da vel ikke være så svært, at fatte selvom man er direktør..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-09-10 07:49

Ballehof skrev til TRD:

"Det ved jeg for jeg har også haft ansvaret for mange mennesker, i min tid i erhverslivet og det har jeg klaret uden, at behandle dem så overlegent, som du gør."

Lille Ballehof har sgu' aldrig haft ansvaret for mange mennesker, det er ren og skær løgn - igen !!
I sin tid som malkemaskinemontør, har han set mange ko-patter og det har sat sig på "hjernen", således han tror at de mange patter har været ansatte !!!
Der er en helt naturlig forklaring på hans interesse for bajutter

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sprogafdelingen
Sprogø

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 07:54

I only said this once! BajutBallen/ Risforstanderen vil være genital i rollen som hrr Flick, den rolle kunnne være skrevet til ham
Enhver ved da, at det er den kvindelige leder af modstandsbevægelsen, som har denne replik.

Og jo BajutBalle/ Risforstander du har igen smidt om dig, med hele og halve beskyldninger om ting, du heller ikke denne gang, hverken har set eller været med til, men opdigtet efter at du har lyttet til halve sidevinde, ved dørsprækken.

I din gode gamle stil, vil du starte dine sædvanelige bataljer og ufred op, på løgn og latrin, og så i din egen hundeklubdenne gang, men der er vel snart heller ikke flere muligheder.

Gå dog tilbage i tråden og få en til at læse det du/I skriver højt for dig, hvis det giver en bedre forståelse af, hvad du selv eller andre udgyder i dit navn.
Hvornår kan du kaldes den anonyme, JULEMANDEN igen her på Kandu til december?.

Dine utidige svinestreger, med at påstå hvem der skriver herinde under synonym, er efterhånden mere end trættende, men du har vel mange IP adresser ude i skuret, så dæk dig ind under ham her næste gang, du lukker panden til og trænger til egen selvros fra dine dækadresser så brug , passer bedre end JULEMANDEN.

Gad vide om Kandu ikke snart får lagt indlæggende over på en lydbog, så har du måske en mulighed der, hvis det kan svinge ind i betonen på dig, det er ikke ligefrem dig der har lagt navn til udtrykket " klæbehjerne ", undtaget selvfølgelig DLS og Tonganeseren som måske er mejslet ind i betonen på dig.

BajutBalle har du hørt at sorte ris er sundere end blåbær, så æd dog et par hkg af dem.

BW
MYLTI-X
ALO ALO med hvidløg om halsen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 07:59

Det kan jo være at Risforstanderen/ BajutBallen har haft en kort tid som undertaker, der har man jo en hel del fredelige folk under sig, og de kan af gode grunde ikke give et refom chefens fortræffelighederf, bare en tanke

BW
MULTI-X
hos bedemanden

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-09-10 09:08

Betterwisser har igen ramt plet !!

Han skrev bl.a.: "BajutBallen/ Risforstanderen vil være genital i rollen som hrr Flick, den rolle kunnne være skrevet til ham"

Specielt nu hvor BaldeBajutBendt humper på ét ben, p.g.a. vellevned (podegra), ville denne Herr Flick-rolle passe til ham som fod i hose, med sin bydende måde at te' sig på, bl.a. i sine eskapader med den lokale hundeklub som formentlig får ham passiveret på et tidspunkt - ingen foreninger/klubber skal finde sig i den opførsel fra KlogeÅge medlemmer - havde det været én gang der var en uoverensstemmelse - ok, men gentagne gange - nej !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Skamlingsbanken, Odder

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 04-09-10 09:53

Kære bb1

Af skade bliver man klog, du bliver aldrig klog eller klogere

Citat
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-08-10 17:19

--------------------------------------------------------------------------------
Til ord knipperen TRD

Svar er du udstillingsdommer, så du kan udtale dig med blot nogen kompetance ja eller nej??

Der kom også en mand forbi ude på vejen med en Gl. Dansk gårdhund det har jeg hørt og han kunne berette, at der ikke var nogle tilskuer,som var dommere, men altså det er kun noget jeg har hørt....
TRD kan du virkelig ikke høre,hvor dum du gør dig selv....

TRD du opkaster dig selv,som dommer og siger: At de mænd, der blev bedømt bare brokkede sig fordi de var mænd. Dermed viser du at du ikke ved en skid. For følger du med på D.M.K.´s hjemmeside i debatten, så var det altså en pige/kvinder der startede det hele og tag lige også at læse mine indlæg jeg nævner igen navne,hverken på hunde eller mennesker.
Jeg forholder mig kun til, at den bestemte dommer endnu engang ikke fik den stemning frem,som der skal være før jeg vil deltage på en udstilling hvor han er dommer også selvom jeg kender ham og som skrevet har været på jagt med ham flere gange hos min ven F.Ø.

Vil du stadig påstå du ikke har kommenteret Vingsted udstillingen her på Kandu? og hvem er F.Ø. er det en af dine kendte venner, det skulle vel aldrig være Flemming Østergaard fra Parken
TRD

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-09-10 10:29

De efterfølgende linier må squda tage prisen for bedste underholdningsværdi. Jeg kan lige se det for mig selv: BoyBentBajut sad og tegnede små ansigter på kopatterne. "Hmmmmmm, lille Sofie da, man synes man ser lidt slatten ud i dag."

"Lille Ballehof har sgu' aldrig haft ansvaret for mange mennesker, det er ren og skær løgn - igen !!
I sin tid som malkemaskinemontør, har han set mange ko-patter og det har sat sig på "hjernen", således han tror at de mange patter har været ansatte!!!
Der er en helt naturlig forklaring på hans interesse for bajutter"

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-09-10 10:54

Knudsen kan du ikke liiiiiiiiige nævne de firmaer du har været ansat i og hvor mange du har været chef for, kan du så ikke i samme stund fortælle hvorfor du er holdt i disse firmaer
TRD
multi x
har købt en flybillet til guiden på filippinerne

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 11:05

Jeg tror[B][/B "]snare" at BajutBalle/Risfortanderen har en fortid inden for "kassetænkning " samt ris og osen

BW
MULTI-X
hos told og smart

Accepteret svar
Fra : TheRealDeal

Modtaget 50 point
Dato : 04-09-10 11:05

Kære bb1

Alle vi uvidende venter stadig på svar, men medens vi venter kan jeg komme med min menig vedrørende en erfaren jagthund.
Det er en hund som har gennemgået en dressur som kan omsættes til brug på praktisk jagt, når den så har deltaget i megen praktisk jagt, så behøver man i princippet ikke at træne hunden mere, da den aldrig glemmer de positive oplevelser den har erfaret på praktisk jagt, vi kan kalde hunden for selvkørende, det var så min holdning til spørgsmålet
SHV
Multi-x
Fra balkonen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 11:15

tsk tsk tsk

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 11:16

Det kan BajutBalle/Risforstanderen ikke, da alle firmaerne er røget ned, og alle hans chefer er døde, [men] han har læst kurrektur for fremmedordbogen det er ganske vist.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-09-10 11:17

Hej Sandhedsvidne

Hvad fanden er den af - har du indforskrevet guiden fra Filipinien ? Er du nu sikker på det er en hun og ikke en bajut ??

Provsten4
Multi-X
Bramaputhra

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 11:20

ja og har du søgt visa ellers kommer bajut`en ikke ind i lille DK. Søgte du selv visa før dit ophold derude?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 11:31

BajutBalle/ Risforstander, Sandhedsvidnet var vist ikke væk i + 21 dage vel, det samme gælder for besøg af Gudinden ikke sandt, er har du også kratlusker fiduser gemt i ærmet her.

Bajutsmugling i rissække at vagtelfælder er ilde set

BW
MULTI-X
på bagaebåndet i udenrigs afdl.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 04-09-10 11:56

Kære bb1

Det var ikke det svar jeg forventede, men svaret der kom overrasker mig ikke
Kan du ikke forklare alle os uvidende, hvorfor du ikke giver ros til den hundefører som blev førstevinder på apporteringsprøven, nå nej, det drejer sig ikke om dig og dine "venner", så er sagen uinteressant
TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 12:24

Hold dig til tråden...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-09-10 12:34

Knudsen hvornår begynder du at skrive på engelsk?
SHV

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 13:37

Det forlyder at BajutBalle vil undervise igennem det afdøde FOF, han har købt rettighederne til navnet, da han mener at det står for Fup Og Fiduser, og passer godt ind i hans andre gøremål.

Undervisningen går ud på aflivning af vildt ved bid i nakke regionerne eller baghovedet a la den færøriske model.
Efter BajutBalle har fået nye dænder Made Inn Taiwann har han fyret sine to fastansatte nakkebidere som har fuldt ham på jagterne, da hans skydning ikke er at råbe hurra af, efter eget udsagn ( det er nok her hans chefstilling kommer på tale, som nævnt andet sted ).
Da BajutBalle har et voldsomt kæbeparti, og som sagt nye dænder vil undervisningen foregå med og på keilere + 100 kg og mufflon vædder + 95 kg., der skal selv medbringes egnet matriale og skylleskåle.
Da BajutBalle er " forbidder " og der kan være start besvær, skal der råbes DLS ,for at nå det ønskede resultat. Tonganeser må ikke nævnes, sidste gang det skete, bed han en elefantyr ihjel og fik krampe, så det vanskelig gjorde adskillensen af de to parter.
Der vil blive bragt en reprotage på hans hjemmeside med billedmatriale fra undervisningens dagen.
Den førende spindfotograf har valgt navnet på dette enestående tiltag fra BajutBallen, " Bent´s Bisser Bider Bare Bedre, pris 3780,- kroner uden fortæring kaffe vand eller andet, der er selvrenggøring . Der kan købes sorte ris sort ved bagindgangen, af bajutter det er så sundt

Mvh
BW
MULTI-X
Dænderskærende

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 13:41

Ved du hvorfor den kommer? Fordi det er noget elendigt du skriver og fordi du skal have besvær med, at logge på og læse det. Så fortsætter du med dit vrøvl så fortsætter jeg med

Vil du hellere svare på seriøse spørgsmål så svar her:

Hvorfra har du det med de 21 dage for et visa til Phil. ? Gælder det alle? Gælder det eksempelvis mig??

Når du nu så gerne vil lege kloge Åge så svar på det!!!!!!!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 14:41

Hej BajutBalle eller Julemanden eller noget andet.

Helt ærligt, så dum kan du da ikke være eller hvad, sætter du en af dine mange fælder op, så ok med det, den klapper heller ikke denne gang

Nærlæs følgende links for almen rejsende og ditto men gifte folk, link nr 1 for turister og andet kortvarigt trafik under 21 dage.

[YOUTUBE]http://www.google.dk/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.filippinsk-konsulat.dk%2Fvisumansogningsvejledning.htm&ei=uzWCTPHcEZOLOPmOuYgO&usg=AFQjCNFRhBmsSjCn6l2De5BDDE3APWKSTA[/YOUTUBE]

Link nr 2 må gælde for dig da du skulle være gift. og din kone hermed straffet.

[YOUTUBE]http://www.google.dk/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.filippinsk-konsulat.dk%2Fvisumansogningsvejledning.htm&ei=AzyCTNuZGsibOJmh7JoB&usg=AFQjCNFRhBmsSjCn6l2De5BDDE3APWKSTA[/YOUTUBE]

Så giv mig poing for nu har jeg hjulpet og svaret pænt på dine problemer.

Et godt råd put dænderne i bagagen, som de putter ned i mavsen på flyet, de kan opfattes som blankvåben hvis du snerre efter purseren, dettte blot for at hjælpe, sådan er vi MULTI-Xr jo.
Står der male eller female i passports til Bajutterne or not sexy at all.
Om du frit kan rejse ud af DK kan jeg af gode grunde ikke vide ret meget om,

BW
MULTI-X
Cand snur udi Visa

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 15:00

For at pensle det ud.

Man kan frit rejse til Philiphnernel ialt 21 dage, ens pas skal være gyldigt i 6 måneder efter endt hjemrejse, denne regel skal man passe lidt på, også til andre lande, den kan koste dyrt når denne regel gælder.

For gifte og deres ægtefælder/børn kan de frit opholde sig et år på Phillipinerne.

MVH
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 15:16

Svar igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu og bevis det hele nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, jeg vil have POINGs NU.
Bevis du har set en Bajut nu!!!!!!!!!!!, bevis at du intet bevis har, og aldrig har bevist noget til bevistløshed nu!!!!!!, bevis at denne ikke er en Bajut for farven passer nu!!!!

BW
MULTI-X
i bydeform

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-09-10 16:46

Flere timer senere

stadig intet svar fra Knudsen
TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-09-10 17:11

Det viser sig nu, at der på Baldersgårds grønne plakat, som er opsat på et træ i hans forhave, er vagtelæg til salg og det siges salget går strygende, så godt at brugsen i Løsning har været nødt til at sende bud efter æg fra udlandet, for at kunne matche den store jægersmand
På plakaten er der, godt nok lidt tidligt, en hel del julepynt til salg, som erhvervsmanden med de mange ansatte importerer fra Manila, sammen med manilamærker - er hans iøvrigt momspligtig, denne næringsdrivende selfmade man ???

Øjenvidnet1
Kirke Bavelse

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 17:21

Jeg har gjort alt for manden og så ikke engang en lille tak , eller han kunne bede ham, som har tråden om at give mig det halve Poings det pelejer han jo også at love folket for andres penge.

Gad vide om Ballejutten nogensinde har været på Phillippinerne, altså øerne, han skulle jo have en søn så han må have fået gjort nogen ting, når han ikke ved noget om visa versa, det kan være, han mener et Visa Dankort det med overtrækket og ikke af chokolade.

Han har vel ikke lavet noget pøj pøj for at få sig gift med konen, eller laver han et lusket forsøg på fældefangst af MULTI-X drenge, det kunne han vel ikke finde på, det giver sorte ris til egen .

Op til flere bønder i Hedensteds området, er trætte af de hunde som BB1 jagtflop uddanner, bider i dækkene på deres 30 fods John Deere og New Hollands mejetærskere når de vender i forageren, det sinker høsten.
Problemet er flyttet over til bønderne efter at Oksbøl lejeren har forment Ballejutten adgang til at træne på Leoparderne. Han er så herefter set luske rundt med dem omkring den lokale maskinforhandler, Ærlige John i Hampen istedt for og det må så være her at træningen har denne drejning, Ballejutten vil ikke udtale sig til DMK, eller landbrugsbladet, han befinder sig på en dækadresse hos Godyear.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-09-10 22:55

Nøj manner. Efter en hel dag på Øresund er man squ blevet træt. Fisk var det småt med, men masser af soskin og sejlbåde, hvoraf nogle sejlere kunne se ud af øjnene. Båden lækkede en smule, og mine cigarer blev våde. En lidt traumatisk oplevelse, fordi jeg havde glemt mine piberensere derhjemme.
Ballehøvleren har jo påstået, at han mestrer det engelske, hvilket vi ikke har kunne konstatere endnu. Men han er faktisk begyndt - sådan i det små. Han skriver Phil. - hvilket han vistnok mener som en forkortelse af Philippines. Jo, jo - han er skam med. Han kan bare det knold, og når man forkorter det i konteksten, så er man ligesom med blandt jetsettet.
I dag sejlede jeg i Øres. hvor jeg både kunne se Hve., Danm. (ikke damn), Sver. og Knuln.
Jo, jo - her går det godt, fru Kammerherreinde.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Sidder på en udrigger og snakker med en tyrehaj.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 23:56

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-09-10 00:12

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 01:19

- ja tombe du tænker med

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-09-10 07:42

Hvad så Hr Risforstander black in black BB1

Bevis, at jeg ikke var dybt seriøs efter at løse din uvidenhed på et snævret felt, og har forstået at forklare mig, klart og tydeligt til en mindre bemidlet udi åndelig og jagtlig habitus.

Har du forklædt dig som smuglet dig selv tilbage til Phil., i returemballagen af refill rissække. Du kan jo af gode grunde, ikke gemme dig i hjulkassen på en 747 det kniber med pladsen.
Det havde unden tvilv også udløst en mega tsunami når du havde taget en maveplasker fra 18000 fts. godt halbfrozzen. Spørgsmål ??, hvordan kan du havde været i det store udland helt legalt, når du ikke kender indrejse reglerne, eller endnu dårligt forsøg fra tågeågen på at hævde sig måske.

Husk at dokke batterierne til dummierne ik, man har sjældent set en hare løbe tør for strøm lige midt i træningen, husk også at bruge Duracell de bliver ved og ved, egentlig lige som BajutBengt.

Sidste! TDC har haft en rasende mand i masten, den skal gøres større da hans mobile skydnedskole har for lidt dækning også udover deltager samt moneterne.
BW
MULTI-X
Happy Days in the jungle

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-09-10 08:26

Starter hermed op med Knudsens nye alfabetet

= e = a =l = B = g = r = d = å

Kan du skrive Ballegård til MULTI-X rneså får du en gang sorte ris sort.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 09:53

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-09-10 11:58

Dygtig for en start

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 13:22

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-09-10 23:50

Falck og politi er på kængurujagt i Sydøstjylland. Ingen kænguru er dog meldt savnet.

Borgerne i Hedensted i Sydøstjylland er vant til at se dyr løbe rundt i markerne, men søndag blev de mødt af et noget usædvanligt dyr på de kanter.

En kænguru hopper nemlig i øjeblikket lystigt rundt i området omkring Hedensted, oplyser politiet, der har modtaget anmeldelser fra flere folk, der har set kænguruen.

Ingen savner kænguru
Det er Falck, der nu skal forsøge at fange kænguruen, som endnu ikke er meldt savnet.

- Og hvis der ikke er nogen, der har henvendt sig, når den er blevet fanget, placerer vi den på et dyreinternat, siger vagtchef Morten Vegger, Sydøstjyllands Politi.

Så er det ud af vagten - Ballehyler. Nu har din støvlepudser bare at opspore kænguruen, iden den forårsager ulykker. Nu kan du vise, hvad du formår. Tjuhej.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Hænger nu i udriggeren og sparker en hammerhovedhaj på snuden. Så vidt så godt!! Tjuhej.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 01:02

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-09-10 08:34

Sidste nye situationsrapport fra Hedensted/Løsning området !!

Et sandfærdigt vidne har set en VOLGA herregårdsvogn i rasende fart i rundkørslen i Ølsted. P.g.a. den høje hastighed var centrifugalkraften så høj, at vognen ikke kunne komme ud af rundkørslen igen, med det resultat at føreren med stor kraft vædrede kænguruen, som tilfældigt var kommet hoppende nok så fornøjet - det er den ikke mere !
Føreren af Volgaen var let desorienteret over hændelsen og begyndte at skælde det sagesløse dyr ud for manglende agtpågivenhed !! Hvem er denne fører mon ?? Er han lokal eller blot en nævenyttig djævel der farer land og rige rundt for at opsøge ballade ???

Øgenvidnet6

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 10:02

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-09-10 13:05

Nåå lille Ballehof - hvorfor melder du dig ikke som værende den person der er skyld i kænguruens død ?? For det er da dig, ikk'?? Et er at man uforvarende kommer til at køre et dyr eller menneske ned, men at stikke af fra gerningsstedet, er så usselt som man kan tænke sig !!! Var du beruset ?? Eller ????
Vis dig nu som et mandfolk og erkend din brøde - så skal jeg nok lade være med at drille dig i 24 timer !!!

Øjenvidnet4
MULTI-XY
Mellem Horsens og Vejle

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 15:39

Hold dig til tråden istædet for at du alligevel ikke ved noget om

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-09-10 16:14

Lille BaldeÅgeBajut !!

Skal dit sidste indlæg tolkes som en tilståelse ???

Nu jeg er her vil jeg lige fortælle dig, atistædet er stavet forkert !! Den rigtige måde er:
I stedet for.... - jeg synes lige jeg ville hjælpe dig, ellers kommer Tonganeseren efter dig og det kan vi jo ikke have, vel ??

Øjenvidnet4
MULTI-X by Learning
Nordostseekanal

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-09-10 16:49

Kære Bent Ballegaard Knudsen.

Er det rigtigt forstået, at du d.d. har kørt en kænguru ned ? Og er stukket af fra gerningsstedet ?
Det er dog ganske uhørt, at en jæger ikke kan finde ud af en anstændig opførsel og så melde sig selv til politiet - men vi skal måske hjælpe med til at indgive anmeldelsen ? Bare sig til - vi har jo de fleste oplysninger om dig fra din hjemmeside !

De bedste hilsner
Provsten1
MULTI-X
Jerusalem

Godkendelse af svar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 06-09-10 17:00

Tak for svaret TheRealDeal.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 06-09-10 22:15

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-10 00:13

I guder, der er flere end Tomben, der drikker. Fulde mands snak, så det basker

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 07-09-10 06:54

Knudsen med den vom du render rundt med, så er det ikke flæskesteg alene der har fået den til at vokse

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-10 13:40

En meget tråd denne her: En hund bliver til en kænguru ( sådan staver provsten det). En volvo til en volga. Et aldertillæg til en ølvom. Ja, man skal sandelig hore meget før ørene falder af..

At sandhedsvidnet ikke kender spor til min peron er hans indlæg igen igen igen og igen et tydeligt bevis på. Alle der kender mig ved, at jeg kun meget sjældent drikker Øl..
Nej, jeg har en for god kone, hun laver for meget og for godt mad...

( Det 6 sidste ord i anden linje er ingen stavefejl )

Kan i Hylere have en god dag - og brug nu Jeres tid på noget andet end at skrive digte om mig
Det er godt at være så berømt, både for mit forfatterskab og min hjemmeside. ( har p.g.a. det stigende besøgstal fået tilbudt flere banner reklamer)
Så brug tiden på at se lidt på: www.bb-jagt.dk måske kan I finde et billede, som i kan digte noget om, men pas på, hvis I ikke kender nok til det.
For så bliver det hele en gang personfnidder, som ingen gider læse.. Og så bliver I igen og igen og igen kun Fordi I i noget I ikke ved nok om.....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-09-10 13:44

Sandheden om Ballehofs bug er simpelthen: Øl, Øl, Øl og fed mad, opbagte sovse m.m. En bekendt jeg har, som kender lidt til forholdene i det Ballehofske hjem, har bekræftet tingenes tilstand ! Desuden æder han vildt og ukontrollabelt lige så snart han sætter sig til bordet og skælder konen ud, hvis der er for lidt mad !! Derudover er det franskbrød med tandsmør og fed ost til kaffe og en lille kage, gerne en såkaldt linse med gul creme og rødt cocktailbær som sidder fast i sukkerglasuren!
Det var så lidt om hans madvaner - det værste som fremmede er udsat for er, når han tager tænderne ud og skal gøre dem rene efter måltider - det foregår nemlig ved bordet, selvom der er spisende gæster - jo, velbekomme !!

Øjenvidnet4
MULTI-XXX
Tandlægehøjskolen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-10 19:39

ADVARSEL...

Igen Igen kommer Øjenvidnet på banen med rygter noget han har hørt tsktsktsktsktsk.. Det er vel ikke en afdød du har hørt det fra???

I alle tilfælde er det løgn fra ende til anden. Det ved en hver, der har spidst i vores hus eller været med til en af vore fester – men det er jo så nemt, at skrive: Det har jeg hørt fra en, der ved noget!!!

Når man kan undgå, at skulle drages til ansvar for det man skriver.
Jeg har ikke hørt fra nogen, at Øjenvisnet skulle være fuld af løgn. Jeg har taget ham i at lyve så mange her på siden, så enhver kan se at jeg har ret…
Nu er der føjet en ny ting til listen, Kendskab til mine spise vaner, men også denne gang er rygtesmeden Øjenvidnet helt ude i skoven……

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-09-10 20:22

--------------------------------------------------------------------------------
ADVARSEL...

Babu, babu, babu - her kommer stavekontrollen

Ballesprederen skriver:

Igen Igen kommer Øjenvidnet på banen med rygter noget han har hørt tsktsktsktsktsk.. Det er vel ikke en afdød du har hørt det fra???

Rettelse: Igen, igen etc.

"I alle tilfælde er det løgn fra ende til anden. Det ved en hver, der har spidst i vores hus eller været med til en af vore fester – men det er jo så nemt, at skrive: Det har jeg hørt fra en, der ved noget"!!!

Rettelse: "spidst" skal nok staves "spist"

"Når man kan undgå, at skulle drages til ansvar for det man skriver".

Øh! Og hvad så . . . der mangler vist noget i sætningen.

"Jeg har ikke hørt fra nogen, at Øjenvisnet skulle være fuld af løgn. Jeg har taget ham i at lyve så mange her på siden, så enhver kan se at jeg har ret…"

Rettelse: "Øjenvisnet" skal nok staves "Øjenvidnet".

"Nu er der føjet en ny ting til listen, Kendskab til mine spise vaner, men også denne gang er rygtesmeden Øjenvidnet helt ude i skoven……"

Rettelse: Nu er de føjet en ny ting til listen; kendskab etc. . eller måske et "nemlig" kendskab til etc. .

Mvh
Stavekontrollen og Foreningen Til Sprogets Forædling (DTSF)

PS!
Din sekretær er blevet meeeeeeget bedre til at stave.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-10 22:40

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-09-10 22:53

Nei, nei - Ballespreder. Nu er indlæggene til at læse. Stooooort fremskridt. Tak.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-10 04:37

- Ja, de må jo holdes på et plan, så du også kan forstå.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-09-10 06:42

Knudsen er du på natarbejde? husk at slukke de røde lygter inden du lukker butikken

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-09-10 08:00

Godmorgen, Ballehof-Knudsen

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 07-09-10 19:39
--------------------------------------------------------------------------------
ADVARSEL...
Igen Igen kommer Øjenvidnet på banen med rygter noget han har hørt tsktsktsktsktsk.. Det er vel ikke en afdød du har hørt det fra???

I alle tilfælde er det løgn fra ende til anden. Det ved en hver, der har spidst i vores hus eller været med til en af vore fester – men det er jo så nemt, at skrive: Det har jeg hørt fra en, der ved noget!!!

Når man kan undgå, at skulle drages til ansvar for det man skriver.
Jeg har ikke hørt fra nogen, at Øjenvisnet skulle være fuld af løgn. Jeg har taget ham i at lyve så mange her på siden, så enhver kan se at jeg har ret…
Nu er der føjet en ny ting til listen, Kendskab til mine spise vaner, men også denne gang er rygtesmeden Øjenvidnet helt ude i skoven……
-----------------------------------------------------

Noget kunne tyde på, at jeg endnu engang har ramt rigtigt omkring forholdene hos bb1 !! Vedkommende, som har fortalt mig i detaljer hvorledes dit latterlige liv former sig, er bestemt ikke død, ellers kunne jeg jo heller ikke citere så dugfriske nyheder, vel ?
Jeg vil gerne lige have at du beviser din påstand om, at jeg er fuld af løgn - det er en alvorlig anklage som egentlig burde prøves ved en domstol, men jeg gider sgu' ikke

Men pas nu på med hvad du spiser og drikker - mådehold i alle livets facetter burde være en selvfølge for dig, specielt i den høje alder du nu er kommet i - hvordan ser det forresten ud med din 70-års dag ? Bliver vi kollektivt inviteret i MULTI-X gruppen, eller vil du sende os hver en personlig invitation via en pm med angivelse af tid og sted, samt ikke mindst et gaveønske !!

Må vi høre fra dig ? På forhånd tak.

Øjenvidnet4
MULTI-X Gruppen
Sejrø

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-09-10 11:57

Som tidligere nævnt er min allerbedste personlige ven E.B.B. Manden som på et splitsekund kan bringe Balleknaldet op i det hyperrøde felt.

Da E.B.B. besøgte Balleknaldet på Bottrupvej, blev han imponeret over det enorme antal halvfyldte spiritusflasker som stod i Balleknaldets hjemmebar (3 glashylder på væggen ud til entreen). Det var ikke kun en håndfuld flasker - købt i Aldi, næh, her var der tale om et par snese gode mærker af alskens slags "pulimut". E.B.B., som af sine missionske plejeforældre siden 10-års alderen blev trukket ind i afholdsbevægelsen, var temmelig rystet over opdagelsen (senere fik han sig dog kæmpet ud af bevægelsen). Det kostede nogle gevaldig drukture.

Men nu skal Balleknaldet først fylde 68 - det må være i disse dage. Så vi har laaaaang tid til at gennemtænke den absolut bedste gave.
Jeg har luftet en ide i en anden tråd. Måske en mulighed.

Mvh.
MULTI-X Gruppen
Tonganseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-10 14:37

Jeg vil gerne lige have at du beviser din påstand om, at jeg er fuld af løgn - det er en alvorlig anklage som egentlig burde prøves ved en domstol, men jeg gider sgu' ikke

Sørgeligt du skal ellers være velkommen, for en domstol kan man ikke lyve for, så der bliver du nødtil at tage dit vidne med.

I modsætning til her, hvor du tror du kan skrive om alle de rykter du høre rundt omkring

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-10 14:43

Nej,Nej selvom de to hylere lyver den enegang efter den anden:
Nu er jeg ikke længere 68 år gammel - Tombe der må virkelig være noget galt inde i hovedet på dig. Du husker meget dårligt - så igen igen blev du

Men det bliver man når man

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-09-10 15:33

Nå, nå - ikke engang din alder vil du være bekendt. Men jeg indrømmer, at du er svær at aldersbestemme. På de billeder der er taget af dig, ligner du en tumling på 85.

Men hvad siger du til en rejse til Afrika - kun du og jeg?? Det kunne være hyggeligt. Du kan altid stå udenfor, hvis jeg frekventerer et horehus. Du har jo andre lyster.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-10 15:41

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-09-10 17:11

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 08-09-10 14:37
--------------------------------------------------------------------------------

"Sørgeligt du skal ellers være velkommen, for en domstol kan man ikke lyve for, så der bliver du nødtil at tage dit vidne med."

I modsætning til her, hvor du tror du kan skrive om alle de rykter du høre rundt omkring
-----------------------------------------------

Du har helt ret med at man ikke må lyve for en domstol - er det derfor du ikke tager dig sammen med retssager alle de gange du selv har truet med dét - løgnhals

På dansk hedder det rygter og ikke rykter - desuden hedder det hører og ikke høre - tumbe

Øjenvidnet4
MULTI-X Family
På E45 omkring Hedensted

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-09-10 18:12

Ja, er det ikke deprimerende med Ballesprederens omgang med sproget? Nu har jeg ellers forsøgt at få banket nogle simple retningslinier ind i hans tomme hjerne; men altså uden held. Bedre går det med hans sekretærer. De lytter til velmente råd.

Mvh.
MULTI-X Group
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-09-10 19:35

Nogen gange er hjernen længere fremme end hånden, men er hans hænder ikke større en hjernen, og hvad har arbejder dårligst

BW

Kommentar
Fra : bb1