/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
løkkehæklet isbjørn
Fra : tpjevser
Vist : 3768 gange
200 point
Dato : 30-08-10 21:03

Har mistet opskriften på en isbjørn i løkkehækling. mener opskriften var fra slutningen af ´70´erne. er der nogen, der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 30-08-10 21:09

kan du nøjes med en BØF/ m LØG

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-10 22:46

Pjevser, jeg tror du får større held ved at spørge i dette forum, udelukkende for håndarbejde

http://rokken3.dk/

Det kan også være du kan finde den på biblioteket

Pøj pøj

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-08-10 18:02

Tror du ikke det var Hendes Verden ?

Jeg har nogle gamle opskrifter fra 1970(nr. 47 ) hvor der var en historie med og billederne var de hæklede dyr. Eks. Elefanten der fik sin lange næse

Kan det være, at det var i en "historie" som den at din Isbjørn var i ?

Ellers er jeg enig med Nordsted1, at du skal spørge Rokken, der er forøvrigt allerede nogle henvisninger omkring dyr.

Jeg kan godt finde en anden hæklet isbjørn til dig, men ikke een med løkkehækling.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 02-09-10 13:34

hej smuller54. har du en isbjørneopskrift i fastmasker, hvor isbjørnen har størrelse af en god favnfuld? har selv søgt, men er ikke så god til engelske hækleopskrifter...............

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 200 point
Dato : 02-09-10 15:39
Godkendelse af svar
Fra : tpjevser

Dato : 02-09-10 15:56

Tak for svaret smuller54.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-09-10 16:06

selvtak, det var godt nok også den eneste jeg kunne finde.

Men jeg kan stadig se den der løkkehæklet isbjørn for mig og håber du finder den via Rokken