/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista til windows 7 ?
Fra : return
Vist : 722 gange
190 point
Dato : 29-08-10 21:07

hej
nogen der ved om man kan opgradere windows vista til windows 7

og hvis ja så også gerne en ca pris

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 29-08-10 21:17

Hvilken version af Windows 7?

Her er Home Edition til 810,- kr.
http://www.shg.dk/Operativsystemer/Microsoft-Windows-7-Home-Premium-UPG-2190542.html

Du kan opgradere fra XP og Vista (1 Licens)

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 29-08-10 21:18

Sorry. Det var Home Premium

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-08-10 21:27

fra vista home premium til windows 7 hvis det kan lade sig gøre for har læst noget et sted om at man ikke kan opgraderer fra wista til windows 7 men aner ikke om det er rigtigt

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 29-08-10 21:51

man kan opgradere fra alle gengse windows versioner
http://www.dcs.dk/vare-oversigt.php?varenummer=50609&type=hardware
hilsen fox mulder

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 29-08-10 22:03

Citat
har læst noget et sted om at man ikke kan opgraderer fra wista til windows 7
du har læst forkert, du kan sagtens opgradere fra Windows Vista til Windows 7, hvad det koster? Ja det bestemmer du selv lidt om, 7 har de samme udgaver som Vista: Bacis, Home Premium og så videre, hvis du vælger Windows 7 Home Premium så kan du opgradere for cirka 700 - 800 kroner:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=364147&SamleMenuID=13&gruppe=5066&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=Microsoft&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=
Start din Vista og læg Windows 7 DVDen i drevet og start opgradering, alle indstillinger fra Vista bevares undtagen mail, der er nemlig ingen mail program med Windows 7

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 30-08-10 15:38

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-08-10 21:13

Selv tak - jeg håber du bliver glad for Windows 7, den kører bedre end Vista i de tilfælde jeg har hørt om