/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Kærlighedstræ
Fra : praestmark
Vist : 3990 gange
90 point
Dato : 29-08-10 17:15

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig til en henvisning hvor jeg kan købe et Kærlighedstræ også kaldet Anisodontea capensis og stuekatost? Det er en sommerblomst og de plantecentre jeg har forespurgt har dem ikke og kan ikke få dem hjem.

svar udbedes snarrest idet det skal bruges til en gave :) på forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-10 17:19

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 4
- Slettede 0
Ialt 5

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-10 17:25

Prøv engang at tage kontakt til denne forhandler

http://www.blomstergaardenvedviborg.dk/krukkeplanter.htm

Men det bliver nok ikke nemt at skaffe den nu, når det er uden for sæssonen for planten... så må du lave et gavekort med billede af kærlighedstræet i stedet

Jeg kan se, at du ikke har brugt kandu ret meget, men de gange hvor du har stillet spørgsmål, er de blevet annulleret???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-10 17:28

Nå for dælen da, så først nu at Teil også havde været der

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-08-10 19:34

Du er nød til at købe det i udlandet hvis du skal bruge det nu

http://www.muriellesgarden.com/summerflowers/anisodontea-capensis-is-a-south-african-shrub-summer-flower.html/comment-page-1

Ellers gør som nordsted har skrevet, giv et kort med et billede at busken og giv så et gavekort til en planteskole.

Godkendelse af svar
Fra : praestmark

Dato : 31-08-10 10:26

Tak for svaret Nordsted1.
Det bar ikke frugt, men det var et forsøg værd :)