/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musiknummer
Fra : svnmp
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 28-08-10 20:38

Hej

Her kommer, hvad jeg tror er et let lille spørgsmål, i hvert fald hvis man lige kender dette musiknummer.
Jeg hørte det i Cirkus Benneweis for fjorten dage siden, jeg smider lige et link ind til youtube hvor artisterne, optræder til lige nøjagtig dette nummer.
Informationerne jeg gerne vil bede om, er kunstnernavn og titel på nummeret.

Her kommer linket: http://www.youtube.com/watch?v=UkWD4QNhda4&feature=related

Mange venlige hilsner

BT

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-10 20:42

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 13
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 24

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 28-08-10 20:57

Det er jo nok bygget op over dette nummer

Kommentar
Fra : svnmp

Dato : 28-08-10 21:01

Hej Teil

Det begynder at ligne lidt chikane, at du igen forsøger at sætte spørgsmål ved min troværdighed, når jeg forsøger at anvende "Kandu".
Jeg ved ikke hvordan du er blevet selvbestaltet politibetjent her i forummet, men jeg kan ikke forestille mig at Admin, sætter tilfældige brugere til, at vurdere hvornår en bruger skal chikaneres eller ej.
Hvis du ikke ønsker at byde ind med seriøse svar, så synes jeg du skal afholde dig fra at kommentere de tråde du ikke bifalder.

Mange venlige hilsner

BT

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-10 21:01

Elektronisk musik og jeg tror ikke på det er et musiknummer. Samme elektroniske spor gentaget og gentaget i en uendelighed.

Godkendelse af svar
Fra : svnmp

Dato : 28-08-10 21:38

Det er lige præcis den der ligger til grund for det mix de optræder til. Tak for svaret Klaudi, du får de velfortjente point, samtidig tak til granner01, for indlæg.

Mange venlige hilsner

BT

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-10 21:51

Velbekommen