/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad er en "Bajut"
Fra : Heidi-Ho
Vist : 8586 gange
100 point
Dato : 27-08-10 12:53

Jeg har søgt i syd, jeg har ledt i nord jeg har spurgt i vest - og ikke mindst, googlet efter dette fænonem/genstand/ord/person, som er en "Bajut" Hvergang samme svar; "Det ord kender jeg ikke -har aldrig hørt ordet. Selv googles søgemaskine må give fortabt.!

Ordet "bajut", skulle efter Bent Ballegaards forklaring være en transvestit - altså, en mand der ynder at iklæde sig kvindetøj.
De ord der normalt dækker denne...hmmm..... skal vi kalde det afvigelse, er; Transvestit, drags. shemale, boygirl - og sikkert mange andre ord, som jeg ikke lige kan komme i tanker om.

Det store spørgsmål til 100 points er; Er det et af Bent Ballegaards "selvopfundne" ord, i lighed med et andet ord, som Ballegaard også var helt besat af at bruge - nemlig - "BOOSTED" ???

Er der nogen af jer der ved med sikkerhed hvad en "Bajut" er.??
Jeg tror nemlig, at Ballegaard har misforstået et og andet med det ord.

Multi-X
Nu med blåt øje.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-08-10 13:20

Bajut er Østeuropæisk, et kendt efternavn i eksempelvis Ungarn,
tidligere oprindelse endnu længere væk, et sted i Mongoliet:
"
1187. Separation from Jamugha, proclaimed Genghis/Chingis Khan (at least according to the Secret History). Defeated by Jamugha at Dalan Bajut. The following years are a long gap of scarcely recorded events. Genghis is exiled but later returns to power.
"
Gjenghis Khan var jo en mongolsk rytter kriger, der erobrede store dele af også Europa,
måske var deres suveræne sværd foregangs våben for vorer bøsser?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-08-10 13:34

Er det ikke en forkortelse af bajuskisnot som betyder hårcerme og lign. Iklg. Politikens Slang Ordbog.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 27-08-10 13:44

Det er et akronym: Ballegaard, Altid Jagt Under Tumult

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-08-10 14:20

???????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-10 14:22

Det er højst sandsynligvis, endnu en misfortolkning og- eller en Ballegårds omfortolkning af hans natllige jagten på på internettet efter lødige ting, hvor forvekslingen i søgekretieret, imellem på- Løsningninsk " A´Ka`Sut, er i betonhjernen blevet til Bajut, men BB1 sidder som sædvanlig inde med de rigitige besvarelser, denne gang skal han bare spørge familien, så det må være nemt er få klarhed på denne opgave, og måske optjene Poing også.
Fætteren til Balledrønets et eller andet, er jo gift med den meget roste M/K Bangsut
Mvh
BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-08-10 14:27
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-08-10 14:52

H.H., nu skal du ta' højde for at det var Ballesprederen der bragte ordet på banen, der er nok en 4-5 stavefejl i det...

God weekend

Stouenberg
Multi-X
Sillebroen 2.tv

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-08-10 15:10

Hej Fun2

Nu må du ikke stille forstore krav til betonblanderen Ballegaard.

Akronym - Wikipedia, den frie encyklopædiEt akronym (også initialord eller initialforkortelse) er en særlig slags ordforkortelse dannet af ords eller orddeles forbogstaver. ...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-08-10 15:30

Interessante besvarelser.

Iflg. bb1's link, skulle det angiveligt være en form for massage..?? Menæh, jeg hører ikke ham der bliver masseret sige til massagepigen; Masser lige min "bajut" den er blevet godt stiv....hvor så end "bajutten" sidder på en mand..?
Måske er det pigen der er en "massagebajut"..?
Eller ham der bliver masseret - er det en "bajutpatient".?

Svendgiversen var inde på, at "Bajut" var et efternavn fra Ungarn/Mongoliet...
Og granner mente, at det var et slangord for pomade i håret.

Stouenberg mente, at der nok var 4 - 5 stavefejl i de 5 bogstaver der danner ordet "bajut"
Betterwisser mente, at "bajut" var et eller andet ord for bb1's misfortolkninger af natlige besøg på sitet...
Og endelig Fun2, der mente, at det var et akronym for; Ballegaard altid jagt under tumult...

Jeg havde håbet på, at bb1 ville oplyse hvor han havde ordet "bajut" fra.?

Multi-X
Nu med solbriller på

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-10 15:35

Stakkels Ballerøv, du må have oplevet det her mange gange, for helt gratis er du nok aldrig kommet til det lille ven, sang de det samme hver gang, du havde en tyver fremme.
Rart at se, at på det her ene felt, er du på en ren hjemmebane, bare du var lige så velbevandret i jagtlige spørgsmål også, men hurtig når det gælder snask fra nettet det er du, men øvelse gør mester

BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-08-10 15:50

Så må vi altså et par skridt ned ad den asiatisk-europæiske historiske kultur stige...

Bajut er på angelsaks europæisk et lydord for noget der stritter frem i stil med det latinske Javertus,
der for mig betyder, det der stritter frem i plænen, som græsklipperen ikke kan klare.

Her en række eksempler:
"
...english manufacturer of flash slang. ... pajat baijat beijat bejat bojat bujat bijat bagat bajait bajeit bajet bajot bajut bajit ...
"
Og vor Balle ven kender sikkert ikke Djenghis Khan og Mongoliet, hvor Bajut jo ligger,
så glem mit første mere historisk seriøse indlæg.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-08-10 16:13

Interessant.... interessant, Svendgiversen.

Du mener så ikke, at Bajut kan være en benævnelse for en transvestit - f.eks i Filippinerne?

Multi-X
Nu med et purpurrødt mærke på kæben.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-08-10 16:17

Jeg er sikker på at ordet bajut kan oversættes til et gammelt dansk ord STARUT, ALTSÅ Knudsens såkaldte familiemedlem er gift med en starut ssssssssssssssssssåååååååååååååååå når familiemedlemmet bestiger kanutten for at give ham starutten, bliver der en liglig prutten
SHV
Muuuuuuuuulti x
er ved at pakke

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-08-10 16:19

liglig=liflig

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-08-10 17:05

Ahaaaa.... Sandhedsvidnet mener altså, at der er tale om en hørefejl.
Bajutten er altså starutten.

Menæh...nu hvor vi er landet i hørefejl, kunne det så tænkes, at en eller anden Filippinsk person har udtalt navnet, Knudsen, som kajussen - og Bent har hørt det som, bajutten..??
Det slags sker jo.
Jeg kan hive flere eksempler frem, hvis det endelig skal være...

Men jeg har mest fidus til SvendGiversens forklaring.

Jeg lader tråden køre lidt endnu.
Nu kunne det ske, at Ballegaard kommer med en eller anden fornuftig forklaring på, om der er tale om en hørefejl.

Multi-X
Med solbriller på - ihvertfald 8 dage endnu.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-08-10 17:27

- hvorfor gør I det så svært??? Det betyder.......
- men at lære Jer sprog, som end ikke forstår at bruge det Danske på en pæn måde - Har jeg ikke tid til..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-10 17:31

Bevis det

BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-08-10 17:38

Aha, en bajut er altså dette her= fin dame.
Kan det nu også passe, Ballegaard.?

Granner01, du er hermed en bajut.

Ballegaard skriver;
Citat
men at lære Jer sprog, som end ikke forstår at bruge det Danske på en pæn måde - Har jeg ikke tid til..
Jaaaah såmænd da, den danske sprog er en svær en.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-08-10 17:42

Såvidt jeg har forstået ordet "Bajut" - ved nærlæsning af oplysninger på Google, så er "BAJUT" et æg som netop lige er varmet på den ene side i en skål vand.
Det serveres i skallen (æggeskallen) og skal slubres indebords. Sådan en gang klam æggehvide minder jo om noget helt andet, og da jeg samtidig har set ordet "BAJUT" i forbindelse med ordet "QEENNS" - altså bøsser, så kunne der jo være tale om en professionel "slubrer" og "massør"- hvis I forstår billedet.

Men teorien omkirng det at lytte sig til fejlagtig udtale, ligger også lige for døren. En "filipping" har måske udtalt et ord forkert, hvorefter Balledrengen ganske ukritisk har adopteret det - netop fordi han er så svagt kørende i grammatik, syntaks og sober tale.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Sidder på en vakkelvorn stol

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-10 17:59

Ja den der ager med Balledrønet skyder bagved, hver gang.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-10 18:03

Ballemanden hævder jo at han er i familie med so ein ding, efter hvad Ballemanden skrev var de savlende kønne en såkaldt m/k, men med nedhæng, var det ikke sådan BB1?

MULTI-X
Efter gaffatape

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-08-10 19:54
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-08-10 19:58

Citat
- men at lære Jer sprog,

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-10 20:05

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 27-08-10 20:35

Jamen det er da et helt almindeligt ord, blandt os som lukker huller

Bajut er en sammentrækning af Baj og jute, man putter jute i hullet og hælder derefter baj i så kommer der ikke mere ud af det hul.

Det er ikke at forveksle med Dudelbay, som også bruges til at fylde hulle med.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-08-10 21:29

Olarsen skrev:

"Det er ikke at forveksle med Dudelbay, som også bruges til at fylde hulle med."

Har det noget med en dudelsack at gøre ??

Øjenvidnet4
MULTI-X
York

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-10 21:43

Det må gøre av

MULTI-X

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 27-08-10 22:01

Jeg widste ikke at det gjorde av, måske noget for en SM'er?

Jeg kender ikke dudelsack er det en sæk dudler? Ska' de koges førset?

Tror vist nok vi er lidt ude på et sidespor, det var vist bb1 som skulle give en forklaring.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-08-10 22:06

http://www.youtube.com/watch?v=HcNWJqyGNa0

Når I nu tager så godt imod,må I hellere få en til - så forstår I snart hvad det drejer sig om....
At over bevise H.H. som ellers påstår, at han skriver for tre Danske kunstnere - det skal jeg nok afholde mig fra.... Mest fordi han ikke kan lade være med at blive personlig....

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 27-08-10 22:08

Nå hvor dum kan jeg være, nu har jeg fundet en dudelsack, det er jo bare en sæk hvor piben hængerforneden.

http://www.myvideo.de/watch/40832/Dudelsack

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-08-10 22:13

http://www.youtube.com/watch?v=Q2_3ChOmUA0

Her er så den sidste, så må den da være sivet ind.....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-08-10 22:37

Kan du ikke linke op til dine private godte hotte optagelser fra Gay Parade også, med Balledrengen i lak og læder og stenslynge und mit gruekedel og hjulpisker åh hjælp
for et mareridt for det indre øje

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-08-10 23:02

CITAT]DAt over bevise H.H. som ellers påstår, at han skriver for tre Danske kunstnere - det skal jeg nok afholde mig fra.... Mest fordi han ikke kan lade være med at blive personlig....[/CITAT]Jeg er da ikke personlig, bette Ballegaard. Jeg er nysgerrig.

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-10 23:18

I blander bajut og balut sammen.....

Balut er en filippinsk ord, der er en type af fødevarer. It is basically a cooked undeveloped egg of a chick. Det er dybest set en kogt uudviklede æg af en kylling. It is often used as a slang to call someone. Det er ofte brugt som en slang at kalde nogen.
"BALUT" "Balut"
"wassup balut" "Wassup balut"
"i like to eat balut" "Jeg kan lide at spise balut"
"balut was featured in fear factor" "Balut var med i frygt faktor"

Bajut er derimod et indiansk udtryk, der stammer fra Cherokee stammen, der oprindeligt holdt til i Oklahoma territoriet, Nordamerika. Bajut betyder direkte oversat: lille bunke lort ....
- og er som oftest brugt i negative situationer.

Mvh
MULTI-eks
med stillads på huset

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-08-10 23:48

OooooK! Bajut betyder altså "En lille bunke lort" på Cherokee. Hvordan siger man så "en stor bunke lort"??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-08-10 00:01

Christa.N

Et virkelig godt forsøg. Du er efter min bedste overbevisning, den der er tættest på, men heller ikke du har ramt rigtigt.

Philippinerne består af 1108 øer og har 87 forskellige sprog og det er vel og mærket helt forskellige sprog og ikke blot, som Jysk og Bornholmsk.

H.H. det er helt OK at være nysgerig, men det er langt fra OK, at være det på den måde du er det. Ønsker man af få et fornuftigt, svar så kan man i det mindste spørge på en pæn måde og holde personfnidret uden for. Der er jo svage sjæle ( betterwisser ) som slet ikke fatter, hvad det hele drejer sig om og så ender det hele med at blive noget rod og noget pladder. Du burde være et for begavet menneske til at være skyld i sådan noget.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-08-10 00:02

Men - men, og atter men! Hvad vil man helst være i folkemunde. En stor lort eller en lille lort. Svaret kommer i hovedtelefonen: Om ikke andet, så er der mere format over en "stor lort" end over en "lille lort". Så jeg tror at vi skal holde fast på ordet Bajut, sålænge Ballehyleren er med i debatten.

Jeg kendte engang to grønlandske skønheder - og blandt andet lærte de mig nogle grønlandske udtryk. Noget jeg siden har haft stor fornøjelse af. Men her er jeg på Herrens mark, idet jeg ikke helt eksakt ved hvordan ordene staves - altså som vores ven Ballegaard.

En ung fanger sprang engang ud foran mig, da jeg var på vej over Kgs. Nytorv i bil. Han var iført slidte jeans, ternet skovmandskjorte og rød bandana. Han vendte sig hurtigt, gav mig fingeren og råbte nogle grønlands sætninger efter mig. Jeg stak roen ud af vinduet og hylede: Udusuaq Golorq" - hvilket betyder "dit store røvhul". Og hvad gjorde fyren - han smilede over hele femøren og gjorde en omfavnende bevægelse.

Og nogle har nok gættet det. Det sidste de grønlandske skønheder råbte efter mig var faktisk Udusuaq Golorq. Man kan jo ikke gøre alle tilfreds - for Fanden da.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-08-10 00:06

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-08-10 23:48

--------------------------------------------------------------------------------
OooooK! Bajut betyder altså "En lille bunke lort" på Cherokee. Hvordan siger man så "en stor bunke lort"??
---------------------------------------------------------------------------------

Her er et tydeligt bevis på - hvad jeg skriver i mit sidste indlæg. En person, som slet ikke er i stand til at fatte, hvad det hele drejer sig om.. (Tombaneseren oraklet fra Nord Sjælland )

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-08-10 00:09

Tombe du glemmer dengang du kom ned til jagthytten og spurgte vi andre: Hvor høj er en pingvin?

- i guder da, så må det være en nonne, jeg kørte ned!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-08-10 00:11

Den var fin. Godt initiativ.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-08-10 00:12

Den hedder en Ballesmut, gu fanden fatter jeg ikke, hvad dine SM Jackput links, drejer sig om, og din ejendommellige svulstige sammensætning, har jeg heller ikke fatteevne til. Med alle de sprog er det sgu helt iorden at du heller ikke kan gebærde dig på dansk så sortefod

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-08-10 00:19

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-08-10 00:12

--------------------------------------------------------------------------------
Den hedder en Ballesmut, gu fanden fatter jeg ikke, hvad dine SM Jackput links, drejer sig om, og din ejendommellige svulstige sammensætning, har jeg heller ikke fatteevne til. Med alle de sprog er det sgu helt iorden at du heller ikke kan gebærde dig på dansk så sortefod

-----------------------------------------------------------------------------------------

Se H.H. hvad der kommer ud af det, når en person, der slet intet fatter blander sig i noget, som han slet ikke kan sætte sig ind i. Det rene

Men kan I nu alle sove godt - jeg skal ikke rydde op efter min fødselsdag, som Tombe måtte.
Jeg skal hend og sove, for i morgen er der markprøve, så jeg skal tidligt op..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-08-10 00:21

Hvordan kan Ballegård prise " en lille bunke lort " helt op i skyerne, og endda være i familie med den og samtidig anbefale den til H.H. og påstå at man ikke kan kende forskel på en hun bunke lort, og en han bunke lort kan man egentligt det. Vi må have fat i eksperten inde for feltet, Ballerøv hvordan kan man det ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-08-10 00:21

Geografi
Uddybende artikel: Filippinernes geografi

Filippinerne består af en øgruppe på 7.107 øer med et totalt landareal på cirka 300.000 km². Øerne deles normalt ind i tre grupper: Luzon (Region I til V + NCR & CAR), Visayas (VI til VIII), og Mindanao (IX til XIII + ARMM). Landets hovedstad og vigtige havneby Manila ligger på Luzon. Manila er endvidere landets næststørste by efter Quezon City.

. . . altså Balledreng. Du er gift med en køn quinde fra Filippinerne og påstår at landet kun består af 1108 øer.

GU er det ikke rigtigt . . se ovenfor. Landet består af 7.107 øer etc. . . . nu må du altså lige styre dig. En eller anden har bildt dig noget ind - igen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-08-10 00:23

Sov godt BB1 og held med strømforsyningen og Leopardkampvognen i toten, husk nu at knalde Hansi på CDen, måske kommer kampvapsen tilbage så

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-08-10 00:29

Når nu snakken falder på lort etc. . så er jeg ved at grine røveren ud af bukserne, når min nye hund losser. Den krummede ryg - og så var den ged barberet. Men denneher krummer ryg - for efterfølgende nysgerigt at snuse sig fremover - efterladende en lang stribe efter sig. Har aldrig set noget lignende. Kunne måske lære den at lave et O.

Mvh.
MULTI-X Gruppen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-08-10 00:41

Igen igen en slå fejl bliver straks straffet af oraklet, men han hævder jo også, at han er skole lære!!

Det er altså 7108 øer Phil. består af

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-08-10 10:05

At fjerne 6000 øer fra Phillipiner er det en lille slåfejl, prøv lige at høre familien omkring den hypotese, salget af husbåde ville gå op.

Hvis du lavede en stor, har du så ikke ausradiert hele Østen så. Jeg er skringrende lykkkelig for, at du skruer i malkemaskiner og ikke er blevet flyveleder, milde Moses mand en gang salat du kunne få rørt sammen, over Amager.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-08-10 11:00

Jeg har lige hørt, at DJ med hjælp fra én af deres ypperste medlemmer, har store planer om at lade DJ-kroner indgå i en hjælpefond på Filipinerne, hvor der skal udsættes en voldsom masse agerhøns og vagtler ! Den daglige leder skulle, efter hvad man var blevet fortalt, være en dansker som med sin familie skulle bosætte sig der - vedkommende skulle tidligere have haft en vis tilknytning til landet, men ....?
Dette tiltag skulle til dels afløse nogle af de Danida projekter man støtter i Afrika - kan nogen evt. bekræfte dette tiltag ?

Øjenvidnet4
MULTI-X
Manila C

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-08-10 11:56

Ja det kan jeg, men det er aflyst grundet en skrivefejl, da landet er skrumpet med 90 %, der er simplet hen ikke plads til bobestyren mere og fuglene, ellers et godt tilgreb fra Olee´.

Multi-x
Rundt om fjorden

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-08-10 13:50

Hej betterwisser

Hvor det lettede, at du kunne fortælle om aflysningen. Ikke alene bliver DJ's medlemmer, men også den danske befolkning og Danida ikke belemret med de udgifter man måtte forudse, når DJ sætter turbo på udenlandshjælpen !!
Men glædeligt er det også for den Filipinske befolkning, at de ikke skal trækkes med murmeldyret BalleBoy !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
På ryggen af en blåhval i Atlanten

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-08-10 14:26

Tak til Christa for denne oplysning;
Citat
Bajut er derimod et indiansk udtryk, der stammer fra Cherokee stammen, der oprindeligt holdt til i Oklahoma territoriet, Nordamerika. Bajut betyder direkte oversat: lille bunke lort ....
- og er som oftest brugt i negative situationer

Kan misforståelsen imellem bb1's kones fætter og bb1 him self, være fremkommet således.?

Fætteren og bb1 sidder og hygger sig over et par kokosskaller med kokos snaps. Efter en passende mængde pullimut bliver snakken løssluppen og direkte vulgær - kort sagt, det ord tager det andet. Fætteren har i sjov sagt til bb1, "du er en lille bunke bajut" Denne remse misforstod bb1, og hørte det som om; "bb1 jeg er en transvestit"

Prøv at gentage ordene for jer selv......Hør hvor let det kan misforstås - ordene ligner jo hinanden til forveksling..

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-08-10 15:18

Citat
Se H.H. hvad der kommer ud af det, når en person, der slet intet fatter blander sig i noget, som han slet ikke kan sætte sig ind i. Det rene
Hej bb1, det har noget med ytringsfriheden at gøre.

Citat
H.H. det er helt OK at være nysgerig, men det er langt fra OK, at være det på den måde du er det. Ønsker man af få et fornuftigt, svar så kan man i det mindste spørge på en pæn måde og holde personfnidret uden for
.Hej bb1, der skød du forbi.! Jeg har ikke personfnidret.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-08-10 16:25

Rigtig god week-end til alle, også BalleBoy fra Ølsted ved Hedensted/Løsning, som faldt ynkeligt igennem til dagens markprøve !! Hverken hund eller fører har det format der skal til for at gøre sig gældende i toppen - husk dét, lille BaldeBoy!

Sandhedsøjenvidnet8
MULTI-X
Aaboulevarden 28 3.th

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-08-10 18:12

Kan misforståelsen imellem bb1's kones fætter og bb1 him self, være fremkommet således.?

Fætteren og bb1 sidder og hygger sig over et par kokosskaller med kokos snaps. Efter en passende mængde pullimut bliver snakken løssluppen og direkte vulgær - kort sagt, det ord tager det andet. Fætteren har i sjov sagt til bb1, "du er en lille bunke bajut" Denne remse misforstod bb1, og hørte det som om; "bb1 jeg er en transvestit"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette skrev H.H. og så fortsætter han i guder: Jeg har ikke persinfnidret - hvad fanden er så ovennævnte. Du drager både min fætter ( hvem af dem i øvrigt ) samt min kone ind i en debat om et af de 87 forskellige sprog, som tales på Phil..

Kan du da ikke se, at du efterhånden er kommet alt for langt ud??
Og at du haler hylerne med - i stedet for, at prøve at være blot en smule seriøs....
Du kan jo se hvor de Hyler over en slåfejl et 1 tal eller et 7 tal -

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad Øjenvidnet fabler om. Det ved han hvis ikke engang selv. Min hund og jeg blev præmieret ved dagens prøve - noget han i alle tilfælle ikke blev. Det ligger helt fast

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-08-10 18:14

Uhada....Var det Chr. Arhoff der sang; "Av, det var en værre en"

Hmmm, mon der er trænet for lidt på kampvogne, leverpostej og tinsoldater.?
Siden der gik bajut i det....

Multi-X
Rebild Mountain

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-08-10 18:23

bb1 skrev;
Citat
Dette skrev H.H. og så fortsætter han i guder: Jeg har ikke persinfnidret - hvad fanden er så ovennævnte. Du drager både min fætter ( hvem af dem i øvrigt ) samt min kone ind i en debat om et af de 87 forskellige sprog, som tales på Phil..

Kan du da ikke se, at du efterhånden er kommet alt for langt ud??
Og at du haler hylerne med - i stedet for, at prøve at være blot en smule seriøs....
Det er da ikke at personfnidrer.
Her prøver stakkels jeg, at analyserer grunden til at du har misforstået ordet, bajut.
Nu er jeg jo ikke ind i dine familieforhold. Såææææh, hvilket af fætrene det drejer sig om, kan jeg ikke vide noget om - desværre.
Men jeg lytter da - hvis du vil fortælle mig hvilken af fætrene du var på druk med

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-08-10 19:15

Tak for svaret Christa.N.

Rart at vide at bajut er en lille bunke bæ.

Mvh.
Multi-X
Sidder på tønden og laver bajut.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-08-10 19:59

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-08-10 01:31

Hvis det er svaret og H.H. ikke fatter noget som helst,så er han virkelig ude, at svømme!!!

Jo, det er personfnidder af værste Hyler kaliber ---

Hvis du H.H. Havde ønsket at vide, hvad en bajut ( stavet og udtalt på Visaya )er så kunne du jo blot have taget dem PM for pålydende du fik - men Nej den skulle straks omsættes I noget, som du tror er hylende morsomt og det er for mig da også helt OK - så længe du er saglig og ikke drejer tinge K U N efter dig hoved.. En bunke bæ hedder ikke bajut på Visaya æ findes slet ikke i deres alfabet......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-08-10 14:12

Du havde da ellers rige muligheder til at fortælle hvad en bajut er.
Du valgte at linke massagepiger...etc. Det er vel ikke mit problem.???

Du skriver endvidere;
Citat
men Nej den skulle straks omsættes I noget, som du tror er hylende morsomt
Det var sku' da hylende morsomt.! Jeg f.eks., morede mig da ganske fortrinligt.
Sålænge underholdningsværdien er i top - så er det godt - værre var det, hvis det hele var engang bajut.

Med de bedste hilsner
Multi-X
Foran pc'eren..

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 29-08-10 14:49

Citat
En bunke bæ hedder ikke bajut på Visaya æ findes slet ikke i deres alfabet

OBS OBS OBS der er ikke æ i lort !
- bæ = er et synonym

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-08-10 15:33

En bunke bæ hedder ikke bajut på Visaya æ findes slet ikke i deres alfabet......

Netop. Det er derfor det hedder Bajut og ikke Bajæt. Sådan skal det være.:-D

Mvh.

MULTI-X
Tonganeseren

Bajuttræt

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-08-10 15:47

Øhhh Ballegaard, fortæl os venligst.
På hvilket sprog - udover det danske - fremkommer bogstaverne, æ, ø og å

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 29-08-10 17:12

Citat
På hvilket sprog - udover det danske - fremkommer bogstaverne, æ, ø og å

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-08-10 19:59

Bajut - slut....

Det rimer og jeg griner, at hylerne kan få så meget ud af et ord, som de ikke kender og forstår betydningen af...
Jeg har forlængst skrevet hvad det betyder, har endda fundet en video, som viser det helt tydeligt, selv i teksten til denne video...

Nu vil jeg til at sætte foto ind fra to dejlige træningsdage med gode venner, i dag har vi været på vores årlige tur til Hjernø. Her kunne unghunde rigtig komme for hare, agerhøns og fasaner også selv om oraklet E.B. Berthelsen siger det ikke er tilladt - uden at han dog, som sædvanligt, har KUNNET føre bevis for sin påstand...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-08-10 21:01

Citat
Nu vil jeg til at sætte foto ind fra to dejlige træningsdage med gode venner, i dag har vi været på vores årlige tur til Hjernø. Her kunne unghunde rigtig komme for hare, agerhøns og fasaner
Ved du hvad, bb1.? Dem glæder jeg mig til at se.

Gamle visdomsord siger;
Hvis hunden ikke sku' lave bajut, havde den fanget den hare der blev skudt.

Hunden liv er slut, den dag den ik' ka' lave bajut

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-08-10 21:10

Det er fint nok med at lade hunden tage stand for en fasan eller hare (killing) når bøssen hænger derhjemme i skabet.
Men har sprogforskeren i det Løsningske rædselskabinet overvejet hvad det betyder, hvis en hun får fat på et stykke vildt - uden for jagttiden. Så er der tale om ulovlig jagt - min gode mand. Men - OK, vi ser nok kun billederne hvor hundene var koblede.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 29-08-10 22:32

Kære bb1
Citat
Hjernø.

TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-08-10 01:38

hvis en hun får fat på et stykke vildt citat slut..

Den lå sku lige til højre benet Hr. Orakkel og tidligere skole lære ( efter eget udsagn ) dog var det på en kristen friskole, som sløjtlære husker du nok.
- husk nu aldrig at tage lille mor med på jagt selvom jagten er svigerfars for hun skulle jo nødig tage et stykke vildt

Og lad nu være med at blot fordi du blev Igen i guder....

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-08-10 06:33

Kære bb1

Hvad laver en sløjt-lære?
TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-08-10 09:36

Spørg ham selv - hvis du er så ung, så du ikke ved det......

Jeg ved godt det hedder noget andet i dag - så der er intet at koge suppe på...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-08-10 10:08

Som google ville spørge dig bb1 (hvis du altså spurgte)
SLØJTLÆRE # Mente du: sløjdlærer ???

Det danske sprog kan være utaknemmelig !!!
Det er TRD mener er nok:
sløjt = dårligt
sløjd = http://da.wikipedia.org/wiki/Sl%C3%B8jd
at lære = at forstå / blive undervist
en lærer = et erhverv

bb1 hvis jeg har forstået det ret, så er du gift med en udlænding - og så burde du vide at et enkelt bogstav i en sætning kan give en helt anden mening......

Hvis du gjorde dig mere umage med dine formuleringer og stavning, kunne dine jagt(u)venner ikke drille dig med det. Det er ment som et råd.

Mvh
MULTI-eks
Der er en kvinde, hvis nogen skulle være i tvivl.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 11:05

--------------------------------------------------------------------------------

Som google ville spørge dig bb1 (hvis du altså spurgte)
SLØJTLÆRE # Mente du: sløjdlærer ???

Det danske sprog kan være utaknemmelig !!!
Det, TRD mener, er nok:
sløjt = dårligt
sløjd = http://da.wikipedia.org/wiki/Sl%C3%B8jd
at lære = at forstå / blive undervist
en lærer = et erhverv

Undskyld - kunne ikke lade være.

Nu kunne det være opbyggeligt med en debat om hvordan stavefejl opstår. Vi har allerede været inde på emnet - endda i denne tråd, men man kunne passende fortsætte, hvor vi slap.

Hvorfor kan Ballehyleren ikke udtrykke sig ordentligt på vores modersmål? Er manden blot dum (Ja, min forklaring), eller har nogle få års ophold på Filippenserne fravristet Ballehyleren alt det, som en rendedegn tidligere fik knaldet ind i hans hovede.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-08-10 11:15

Citat
Undskyld - kunne ikke lade være.

Jamen du skal skam ikke undskylde

Jeg så det samtidig med at jeg trykkede på send - og var klar over at der var kontante tæsk - du var så den hurtigste !

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-08-10 12:09

Det er blot uhyre morsomt, som en der kalder sig tidligere skole lære har svært ved, at lade være med at kritisere i stedet for at vejlede. Ligesom det er meget morsomt, at han selv kan lave fejl.
Det er nok fordi han aldrig har været rigtig lære, men kun en sløj sløjdlære ( formningslære) han undervidste kun i det også i lerbrænding..
Jeg ved udmærket godt, at mit Danske ikke altid er helt korrekt og derfor har jeg også folk til at læse korrektur, når det er nødvendigt. Dagligt foregår mit skriftsprog på engelsk og sådan har det været i de sidste 40 år. Det sætter sit præg, men jeg bruge det ikke som en undskyldning – desuden så går jeg heller ikke i så små sko, så jeg ikke kan skelne imellem en slå eller tale fejl… Læser man sætningen en enkelt gang til, så forstår man ofte meningen. Som en af min kones veninder sagde den anden dag: Jeg kommer ikke som lovet i dag, for jeg har skidt i dag.. Blot fordi hun manglede et lille DET, er jeg da ikke spor i tvivl om, hvad hun mente og kunne aldrig finde på, at svine hende til af den grund!!!!!
Det Danske sprog er rent faktisk et af de vanskeligste, der findes bl. a fordi, der er så mange ord, der selvom de staves rigtigt har helt den samme mening.
Vi har været inde på det tidligere her i debatten, at svine folk til fordi de evt. er ordblinde, det kan jo også forekomme. Har intet med personens meninger at gøre, så at personfnidre over det viser meget mere om den person, der gør det end om den person, som måske laver en fejl i ny og næ…

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-08-10 14:20

BaldeBoy

Christa.N skrev bl.a. helt korrekt: "Hvis du gjorde dig mere umage med dine formuleringer og stavning, kunne dine jagt(u)venner ikke drille dig med det. Det er ment som et råd."
Heri har den gode Christa.N ret - det har undertegnede forsøgt at forklare dig mange gange, men er blevet affærdiget med at det er fnidder !! For din egen skyld skulle du nok lytte lidt, inden du begynder med dine korstog mod de der ikke har samme opfattelse af tingene, som du !!
Jeg vil sgu' foreslå dig, at du begynder at skrive på engelsk, som du jo ifgl. egne udtalelser mestrer korrekt, da du har brugt det i 40 år - Skal vi prøve ??

Øjenvidnet4
MULTI-X
Låsby

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 15:19

Nemlig - Øjenvidnet. Så lad Balledrengen (BunboyBent) formidle sig på engelsk. Vi kan nok følge med.

Og så til Balledrengen:

OK, kære BunboyBent. Så prøver vi at vejlede. Som Christa så udmærket skrev det, så hedder det en "lærer" - altså med endelsen -r. OK. Her er et eksempel: Tonganensere er ikke skolelærer. Er du med??? Og så skal vi lige huske et for ikke at gøre BunboyBent usikker og frustreret.

Næste eksempel: Man "lærer" for livet. Er du forvirret BunBoyBent?? Det forstår jeg godt. Det var nu også for at drille dig lidt.

Men!!!!!!!!

At "lære" noget nyt er en god ting. Når man gør det - så lærer man noget nyt.

Edermageme svært - hva`BunBoyBent???

Men for nu lige at springe over, hvor gærdet er lavest, skal vi så være enige om, at en skolelærer staves "SKOLELÆRER" og ikke "SKOLELÆRE".

Du har det ikke nemt med udsagnsordene - de satans ord, og jeg har ofte set dig begå de samme fejl - som f.eks. "nu kørejeg ud og træner hunden på tamme vagtler". Her er igen tale om et udsagnsord (gøreord: sådan kaldte din lærer det) - og her skal det forbandede udsagnsord staves således: "nu kører jeg ud og fanger vagtler".

Men, men, men - kære BunBoyBent! Vi var såmænd ligeglade med din stavemåde - hvis du derudover kunne undlade at svine andre til. Vi ville endda bruge timer på at afkode dine indlæg - blot for at kunne slubre din store viden om jagtlige forhold indenbords.
Som det er nu, udleverer du dig selv til læserne af denne hjemmeside. Det er såmænd meget gemytligt - men tænk nu på at stadigt flere læsere kommer til - hvilket betyder, at dit rygte når en større kreds. Og det er squtte godt for dig og dine.

Håber du er glad for min hjælp!!

Kærlig hilsen
Tonganeseren
Din ven.

Vi glæder os alle til dine indlæg på engelsk. Og lad nu ikke hustruen forfatte dem.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-08-10 15:22

Kære bb1

Jeg mener også du skal begynde at skrive på engelsk, hvis det er det sprog du mestre helt og aldeles.
TRD

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-08-10 15:27

Jeg synes så absolut, det er en god ide hvis bb1 formulerer sig på engelsk.
Ikke fordi jeg er mestrer engelsk 100% - meeeen, jeg kan da læse og forstå det engelsk, som tales og skrives i almindelighed. Samtidigt, får jeg som ekstra bonus, genopfrisket sproget - der er nok nogle gloser der smuttet undervejs.

Mvh.
Multi-X
Vester Bavelse postkontor

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-08-10 15:36

english is my best

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-08-10 15:46

Sex is my best.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 17:21

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 17:25

Jeg melder mig frivilligt - idet jeg havde engelsk som bifag på Århus Universitet. Derudover var min mor af irsk afstamning, såeeeee jeg tror helt bestemt at jeg vil kunne forstå hvad BunBoyBent finder på - på engelsk, med mindre han tror, at det han skriver er engelsk; og så er vi ikke nået meget længere.

M.vh.
MULTI-X Gruppen
Tonganeseren
Er ved at være færdig med jollen.
15 hk i røveren på en Limbo 14. Det kommer til at gå stærkt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-08-10 17:55

Hvis Bent ville skrive på tysk..... ville jeg nok få hjemmebanefordelen..
Forældrene - altså mine, stammer fra Salzburg.
Hovedsproget bag hjemmets fire vægge er - og har alle dage været tysk.
Undtaget hvis forældrene har gæstebud.
Skal lige bemærke, de 2 gamle taler et tilforladeligt dansk næsten uden accent.

Multi-X
Dog ikke i julehumør - endnu.
Men det er Tonganeseren til gengæld

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-08-10 17:58

Kommentar
Fra : Christa.N
Dato : 30-08-10 15:36
--------------------------------------------------------------------------------
english is my best

Fra tv-serien "Én stor familie" ???

Noj hvor vi glæder os til de første henvendelser fra BaldeBoy på engelsk - det skal sgu' nok vise sig, at hans "ideer og tanker" ikke er så skæve endda, når han nu får sig formuleret på en forståelig måde på et sprog han mestrer til fuldkommenhed - næsten ??

bb1 skrev bl.a.:
"Det Danske sprog er rent faktisk et af de vanskeligste, der findes bl. a fordi, der er så mange ord, der selvom de staves rigtigt har helt den samme mening."

Ja, døden skal jo have en årsag, men det er den samme sang som alle bruger, når de ikke gider sætte sig ind i tingene - dansk er i den sammenhæng ikke sværere end de fleste andre sprog, så stop nu med klynkeriet, lille bb1

Best Regards
Øjenvidnet4
MULTI-X Ltd.
Stratford Upon Aven

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-08-10 18:11

JUHHHHHUUUUUUUUUUUUUU så er far hjemme fra de varme øer, hold da helt fest en afsked jeg mådte tage med guiden, hun ville med hjem til lille Denmark. Jeg prøvede at fortælle hende (på engelsk) at jeg var gift og det vil koste mig en bondegård hvis jeg skulle skilles fra mandammen i DK. Det var guiden lige glad med, jeg kunne bare have hende som det tredje hjul til cyklen, meeeeeeeeeeeeeeen jeg takkede nej, det kunne blive et være rod
Jeg skal lige have vasket bilen, jeg tror der har været skide konkurrence blandt havens fugle og det er alt sammen havnet på min bil, vi seeeeeeeeeeeeees
SHV
multi x
skal lige over at låne lidt sukker hos naboens kone

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 18:16

Ja, ja - Heidi-Ho

Hvad så med det her. Urdu mestrer jeg til næsten fuldkommenthed.

?? ??? ?????? ??? ???? ???? ????? ??? ???? ??? ?? ?? ?? ?? ???? ?? ??? ???? ??? ???? ?? ?? ??? ?? ???? ????? ???? ??? ???? ??? ?????? ?? ????? ???? ?? ???? ???? ?? ? ???? ???? ????? ?? ?? ????? ??? ?? ?? ??? ?????? ?? ?? ???? ?? ??? ????? ????? ???? ???? ?? ???? ? ?? ????? ???? ??? ?? ???? ?? ?????? ????? ??? ??? ?? ???? ??? ??? ???? ????? ?? ???? ?? ????? ???? ?? ?? ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 18:22

Øv, den gik ikke. Ellers ment som et fint "stunt". Lidt engelsk kom der da med.

Mvh.
MULTI-X Group
Tonganeseren
Laver Bajutzooooooooom-puha.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-08-10 19:56

Welcome home mr . witness to the Truth...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-08-10 20:11

Det er tid til et af Santanas fedeste numre - så selv om det kan virke malplaceret på en del af jer, at i lige pludselig skal høre musik i denne tråd, så følg instruksen her alligevel:

SKRU OP FOR LYDEN - det skal være højt - sæt dig imellem højtalerne - luk øjnene ....
- hvis du har en "lille tulle" der sover, så tag ørebøfferne på og skru op
Fedt ik´

og så blev jeg nr 91 (ville ellers gerne lige ha' været nr 90)

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-08-10 20:12

nr 92

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-08-10 20:20

I also wish a good evening

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 20:26

Jaaaaaaaaaaaaeeeee - den er så smuk, så smuk. Den skal der danses til - helt tæt og med et solidt tag i hofterne på skønheden. Så får udyret sit.

Men lyt så lige til mit forslag. Det er Santana som akkompagnerer den overlækre columbia skønhed Sharika. Sådan en quinde kan få det absolut bedste og værste op i en mand. Santana`s solo er hudløst nærværende og får resten af håret på hovedet til at rejse sig.

Jeg hitter den lige:

Hvis du, Christa, er faldet for Santana, så må du være omkring de 40. Right??

http://www.youtube.com/watch?v=-uY65nSsFio

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 20:30

Nej, nein, nada, njet og non.

Det er denneher version.

http://www.youtube.com/watch?v=43Qehk6kyhc

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 20:38

Og så lige dennher - wauwwwwwwwww - hulahop. Nøj hvor hun kan vrikke.

http://www.youtube.com/watch?v=DUT5rEU6pqM

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 20:42

Nåh - gutter. Har i set flottere mave??? Altså på Shakira.

M. kammeratlig hilsen

MULTI-X Group Compagneros - vamos!!!!!.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-08-10 20:43

Uha uha uha.. - it is simply whipped cream cake for ears...

Her står jeg ene mand, og nyder synet af Tonganeseren og Christa's tætte intime dans til musikken.
Jeg mærker misundelsens orm gnave i mit bryst - og tænker med et lille nonchalant smil; så pyt da Heinz, det kan ikke altid være dig der scorer de smukke kvinder.
Jeg ser mit whiskyglas er blevet tomt. Jeg lusker op til baren, imens jeg skæver misundeligt efter de to elskende par.........Ak ja, så'en aften sku' man være 20 år.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 20:56

Jeg lægger lige ud med en mexicansk-amerikansk vittighed. Den skal læses med mexicansk accent - eks. pistole med udtalt e-lyd og blandet tidsangivelse.

On day I was riding in the desert, and I saw a man on a horse. When we came up to each other, I saw it was Johnny the Bandit.
Suddenly he draws his pistole and say to me. "Hey, You get of your horse".
Of course I said now, but he had the pistole, and therefore - of course, I get of my horse.
Johnny said: "Now You take of your clothes and shit".
I said no, but what could I do, so I shit.
"Nov You eat your own shit" Johnny said.
Well" I didn`t want to eat my own shit, but still Johnny had his pistole - so I eat my own shit.

But underneath my clothes I allways wear a pistole myself, so no I draw it and say: "Hey Johnny - no You get of your horse, take of Your clothes and shit".
"Oh no", Johnny said, but what could he do, now I had the pistole, and then I say:
"No, Johnny, now You eat Your own shit. He cried "my God, please no, no", but of course he had to eat his own shit.

So - if people ask me, if I now Johnny the Bandit, I say "yes". "You see - we had breakfast together".

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-08-10 21:04

Den var fin.

Hvad så med denne her..?

a man came into a bar and ordered 2 cl of whiskey...
- 2 dollars said the barthender...

The man paid the 2 dollars and drank his whiskey...

A little while later the man ordered a half a bottle whiskey...

-2 dollars said the barthender...

The man was woundering..." 2 cl and a half bottle cost the same...well what the hell...the man paid the 2 dollars and drank the whiskey...

A little while later again, the man ordered a hole bottle af whiskey...

- 2 dollars said the barthender...

The man was woundering and aks the Barthender : 2 cl, a half a bottle and a hole bottle of whiskey cost the same....WHY???

- Because said the barthender...my boss is upstairs and fucking with my wife...i'm her downstairs fucking with his business

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 21:11

Fin pointe.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-08-10 22:18

http://www.youtube.com/watch?v=4YHoeSVLWdM

Her er den rigtige copi som Tomben ikke fik med. Fordi han ikke er en rigtig skole lærer.
Og fordi den viser ham selv....

Min hund bestod i dag sin første store prøve - så jeg behøver ikke som Tombe, at be` konen om at apportere

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 23:43

Jae, den er rigtig fin, men når der tales parodier - så mener jeg, at denneher er suverænt den bedste. Men OK - smag og behag.
http://www.youtube.com/watch?v=w8QH93jWZbk

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 23:44

Her er den ægte vare - for elskere af smukt kvindtøj.
http://www.youtube.com/watch?v=qjAB1soc2vU

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-10 23:56

Og endelig skal i se den perfekte blanding: Forbold, kønne quinder og en veldrejet melodi. Smukt.
http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Waka Waka - hudelihuuuuuuuuuuut.

Mvh.
Multi-X Group
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 01:17

Nej, Tombe du må hellere se en rigtig Philipina: Hvis engelsk ikke er som du lærte i skolen...

http://www.youtube.com/watch?v=WX3Myu5mDvs

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 01:27

Og Tombe når du nu holder så meget af dametøj og dans så se denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=IY5qAKWn5r8

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 01:40

Og her er en hvor tøjet ikke betyder noget, som helst:

http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 01:45

Narhhhhh. Den aldersgruppe har ikke min interesse. Men sjovt nok foretrækker du versionen med Shakiraparodien, hvor det er mænd der optræder. How come??? Bajut.
Forresten! Den der såkaldte fillipina - den tror jeg squtte på. Hun bærer jo et mexikansk navn - Sanchez. Men OK, hun kan jo være importeret - som så mange andre. Hubba hubba. Det er polsk og betyder det samme som Bajut.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 01:56

Du er helt rundt på gulvet nu - ikke engang en der har påstået, at være gammel skole lærer kan skrive, som du gør..
Har du drukket for meget sprit ?????

Polsk kan du heller ikke, men svært er det jo også når du ikke ved hvad BAJUT betyder. Du fattede heller ikke hvad den ene af dommerne sagde til Jessica ham sagde Mabuhay og hvad betyder så det og hvilket sprog er det???
Tombe, sjovt nok du reagere på dette navn. Det er også pænere end E.B.Berthelsen. Det kan man næsten brække sig over, at skulle sige..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 01:59

Jeg har lavet en slå fejl i indlægget kan du finde den Tombe - dygtig, dygtig - det sagde jeg også til min hund. Da den bestod DJU apporteringsprøven i dag med max. poing!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 02:08

heller ikke hvad den ene af dommerne sagde til Jessica hamsagde Mabuhay og hvad betyder så det og . . . skrev tumpen Ballegaard.

Sagde hamnoget - ham dommeren. Ugh, ugh - nu taler du jo indianersprog.

"Ham siger at Balledrengen er dum". Det var blot et eksempel.

Endelig er skolelærer et sammensat navneord- af skoleoglærer. Tilsammen bliver det til skolelærer.

Husk det nu - inden det bliver for pinligt.

Drukket? Næ du. Jeg sidder her og arbejder røven ud af bukserne, fordi jeg skal have færdiggjort en hulens masse sager til retten før den 1. september - hvor konen har deklateret ferie. Men sådan er det jo med det arbejdende folkefærd. Du er vel blevet forvist til garagen - fordi din kones lugtesans åbenbart ikke fejler noget.

Hvor bliver dit engelske af?? Lad os nu se mesteren i sving.

Du har jo længe ønsket at kende min sande identitet. Her får du et link: Min far var bagermester i Silkeborg. Han havde en af byens fineste forretninger på Vestergade - lige ved siden af Silkeborg Avis. Kom så i gang med researchen. Det bliver svært, så jeg må lige hjælpe dig. Hans fulde navn i forkortelse: HKR.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 02:11

hvor konen har deklateret ferie=hvor konen har deklameret ferie. Ikke fordi jeg tror Ballehyleren kan finde fejlen - men for god ordens skyld.

Og han kalder sig forfatter. Vor herre på røveren - Amigos. Fjolset kan ikke sammensætte en linie uden 4 fejl ud af 6 mulige.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 03:14

Gå nu hend og sov - husk du er lige blevet et år ældre. Nej, jeg skrev ikke klogere og med hensyn til min stavning - det har jeg folk til. Så du behøver ikke blive ved og ved med dit, for at sige det på godt jysk ævel......

Du kunne jo også læse de bøger du har stjålet fra mig og se om de er så fyldt med fejl, som du påstår, men det kræver selvfølgelig, at man kan læse og det kan du ikke altid.... og

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-08-10 08:32

BaldeBoy

Var vi ikke enige om, at du skulle skrive til Kandu på engelsk ??

Hvis du havde skrevet følgende på engelsk, havde du nok undgået den klassiske fejl:"Da den bestod DJU apporteringsprøven i dag med max. poing!!!!!!"
Som den engelsk-kyndige du jo siger du er, havde du stavet det rigtigt, da det på engelsk hedder point - iøvrigt nøjagtigt som på dansk !! Vis nu formatet og vis os andre hvorledes du virkelig magter at begå dig, også ude i den store verden !

Øjenvidnet4
MULTI-X (det hedder det samme på engelsk )
Exeter

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-08-10 08:49

Balde

Jeg glemte lige at fortælle dig, at det hedder ÆVL og ikke ævel Vær glad ved, at du ikke skal bruge det engelske ord, som hedder twaddle !
Du kunne med fordel bruge det danske ord NONSENS i stedet - det hedder næsten det samme på engelsk: nonsense eller rubbish !!

Dette blot for at hjælpe dig på rette spor

The eye witness 4
GLOBAL MULTI-X
Brixham

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-08-10 10:46

Jeg tror ikke på vi får engelske indlæg fra bb1.
Hem pokker sku' skrive dem.?

Konen, den slavepisker, har beordret mig ud og klippe ligusteren - og vi i hvad.? Jeg gider ikke.
Men hvis jeg ikke gør det, er nul kartofler til aftensmaden.
Og ææææh....ja......hvad gør man ikke for en gang kartofler.?

Multi-X
Now with hedgetrimmer.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-08-10 10:49

jeg skrev med rystende hånd;
Citat
og vi i hvad
Der skulle naturligvis stå: og ved i hvad

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 31-08-10 10:53

Kære BBK

Du er sandelig kommet i menneskehænder ! Hvornår lærer du dog at holde mund med din kunnen?
Egentlig har jeg lidt ondt af dig, men du forsøger jo heller ikke at gøre tingene bedre selv, men bruger den nonchelante facon a la "det har jeg folk til". Derfor er det dobbelt ærgerligt, at de "venner" du omgiver dig med, heller ikke forstår det danske sprogs finesser. Bruger du stavekontrol på din pc ? Men det kræver jo også, at du ind imellem er nødt til at få stavet dig igennem nogle ord, inden maskinen kan tage over og kan huske for dig !
Ideen med at kommunikere på engelsk er fremragende - hvorfor bruger du så ikke den metode, når nu din forståelse efter så mange år er er langt bedre på engelsk ? Men som den ærlige og rare mand jeg er, vil jeg tilbyde dig hjælp hvis du selv vil !?

De solrigeste hilsner
The Rural Clean 1
(Juhuuu, det er altså mig, Provsten1 - på engelsk)
Vandtårnet, Søborg Hovedgade

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-08-10 11:03

BaldeBoy

Prøv nu at se hvorledes sympatien vender stille og roligt til din fordel - er det ikke mageløst ?

Jeg er sikker på, at Heidi-Ho gerne skræller et par kartofler ekstra til dig, hvis du så medbringer lidt frikadeller fra fad !!

Provsten, den liderbuk, har sgu' også fået ondt af dig og tilbyder sin hjælp - kan du snart forlange mere ??

Lad os høre om din succes med apporterings-prøven forleden ! Om hvordan det foregik o.s.v.
Helst på engelsk

Øjenvidnet4
MULTI-X
Lammefjorden

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 31-08-10 11:24

Citat
Hvis du, Christa, er faldet for Santana, så må du være omkring de 40. Right??

wrong !!!

Desuden bryder jeg mig ikke om Shakira

Drenge, der er for meget bajut hørm - så smutter nu.....
Vil ikke udelukke at jeg ind imellem smugkigger lidt (når i er festlige)

vaya con dios (fedt band)
hasta la vista
bye bye
MULTI-all around
for now

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 12:16

Se lige hvem det er der svare:

Tombe nej han sover..

Rubbish er det et jødisk ord eller er det et andet ord for brobizz eller måske et andet ord for en tandbøjle under alle omstændigheder findes det ikke i den Danske ordbog…

Så hvordan kan det hjælpe mig - jeg bruger det heller ikke når jeg skriver visaya - der hedder det:
lobot, som ikke må forveksles med balut, som igen heller ikke betyder det samme, som bajut...

Så spar på Krudtet drenge jagten begynder først i morgen.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-08-10 12:27

Citat
Rubbish er det et jødisk ord eller er det et andet ord for brobizz eller måske et andet ord for en tandbøjle under alle omstændigheder findes det ikke i den Danske ordbog…
OOOHHH Ballegaard, dig kan man bare ikke narre....

Det undrer også mig at "Rubbish" ikke står i den danske ordbog...
Hvorfor mon.????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-08-10 12:30

Citat
Min hund bestod i dag sin første store prøve

- og den er ikke set siden! Godt gået Vuf...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 13:55

bb1

Dato : 31-08-10 12:16

--------------------------------------------------------------------------------
Se lige hvem det er der svare:

Tombe nej han sover..

Rubbish er det et jødisk ord eller er det et andet ord for brobizz eller måske et andet ord for en tandbøjle under alle omstændigheder findes det ikke i den Danske ordbog…

Så hvordan kan det hjælpe mig - jeg bruger det heller ikke når jeg skriver visaya - der hedder det:
lobot, som ikke må forveksles med balut, som igen heller ikke betyder det samme, som bajut...

Så spar på Krudtet drenge jagten begynder først i morgen.....

Balledrengen har siddet hele natten for at sikre sig mod alt for graverende fejl. God gået - Ballehyler. Men din tegnsætning er håbløs. Måske fordi det summer for meget i din hjerne. Det skrevne er desværre ofte en reproduktion af tankevirksomheden, og derfor ser vi alle disse håbløse og kaotiske indlæg fra Ballekløverens side; og derfor virker det komisk, når du udbasunerer dig som forfatter.
I mine øjne er forfatterens sprog af endnu større betydning end indholdet, idet menneskeheden ikke er så nuanceret end nogen tror. Man skal kunne nyde forfatterens leg med ordene. Når Ballesprederen bruger ord, er der tale om simpel voldtægt af vort sprog. Men Ballehyleren har nået sit mål. Han har fået skrevet en "bog"; men det er ikke nok i mine øjne. Enhver idiot kan aflevere nogle tanker eller optegnelser til en skriverkarl - men den slags gør ikke nogen til forfatter. BalladeBent måtte jo også selv betale for udgivelsen.

Hvordan går det med efterforskningen - BunBoyBent??? Har du fundet ud af, hvem jeg i virkeligheden er?
Her er lidt hjælp:
Foruden at være konditorkager og brugsbrødssnedker, så var min farmand en skattet kornet og Bachtrompetspiller i Silkeborg Byorkester. Derudover gav han koncerter med med en kendt trompetduo.
Endnu et link:
Min onkel var Silkeborgs borgmester gennem 24 år. Han hed KlogeÅge, var socialkrabat og var gift med min moster Grethe - også kaldet Grethe Hammerslag, fordi hun knaldede en hammer i nakken på KlogeÅge, da hun fandt ham sammen med stuepigen. Nu må den squda snart være der.
Endnu et link:
En anden onkel var målmand på Ajax`s fodboldhold. Hans bukser var altid kortere end kammeraternes.
Endnu et link:
Min fodboldonkel var en kendt slagsbror i Silkeborg - og så var også han bager på Lyngsøvej.
Endnu et link:
Endnu en onkel var styrmand og gik ned med sin speedbåd i Juelssø.

Iiiiiiihhhh altså. Nu venter jeg spændt på at du triumferende meddeler mit navn. Om ikke andet, så kan efterforskningen måske tage så meget af din tid, at du holder dig væk fra Kandu.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 13:58

Kære Christa.

Columbiansk trivialmusik er heller ikke min kop the, men hun ser så dejlig ud. Jeg håber ikke jeg har fornærmet nogen. OK! Du må være 27 år.

Mvh.
MULTI-X Group (ordet står ikke i den danske retstavningsordbog)
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-08-10 14:27

Citat
Min onkel var Silkeborgs borgmester gennem 24 år. Han hed KlogeÅge, var socialkrabat og var gift med min moster Grethe - også kaldet Grethe Hammerslag, fordi hun knaldede en hammer i nakken på KlogeÅge, da hun fandt ham sammen med stuepigen. Nu må den squda snart være der.
Hvis ovenstående står til troende, så tror jeg nok jeg har en anelse om hvem din onkel var, Tonganeseren.
Men igen, det kræver naturligvis at oplysningen er rigtig,

Multi-X
Klippe, klippe og klippe..
Grøn er vårens hæk.....

Konen kom med en lille kop kaffe og en cigarret.....Prøv og gætte om jeg fik et ordentligt smækkys.?...Jøøøøøps - enddag med ordene; Skaaaaaat, du skal nok få andet end kartofler.!
Mor her, har også lækker dessert til dig. Jeg siger ikke mereeeeeee.......men glæd dig, din store bammerdreng...

YUPIIIII...jeg tror, hun har lavet rødgrød med fløde....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-08-10 15:09

Citat
retstavningsordbog

- lægger du fælder ud Tonga?

http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Dansk/Retskrivningsordbogen

Mvh Stouenberg
Multi-X
- for enden af myggesmækkeren...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-08-10 15:44

BalleBendt

"Rubbish er det et jødisk ord eller er det et andet ord for brobizz eller måske et andet ord for en tandbøjle under alle omstændigheder findes det ikke i den Danske ordbog…"
Fra den vittige forfatters hånd - har du noget imod jøder, siden de skal inddrages i din uvidenhed ?? Selvfølgelig står et engelsk ord da ikke i et leksikon omhandlende det danske sprog; men det er måske et ord på bajut-sprog, som fortæller noget om at tage tænder ud, specielt nye skinnende købt for billige penge under ferie til sydøstasien !! Det kunne godt tyde på at jeg har ret, da ordet fra engelsk betyder affald, snavs, heriblandt menneskeligt affald, som på nudansk hedder shit !!

Men nu må du ikke skuffe os ! Du har sagt du mestrer det engelske sprog, så lad os så komme i gang med at skrive noget sagligt om jagt m.m., som jo er lige op over os. Lad os andre sole os ved din forstands lys, oh du stormægtige og overvægtige overbajut - dølg ej din viden, men lad os vederkvæges udi det skrevne ord, fremført af en virkelig kapacitet på området og det selvom bb1 ikke er nogen lærd !! Respekt !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Øverste stokværk
Københavns Rådhus
Lige over overborgmesteren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-08-10 15:56

- jolly good old chap...

Øhhh, overbajut? er det en kæmpe bunke bæ?

Mvh
Stouenberg
Multi-X
- her

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-08-10 16:01

Denne vits skulle efter sigende være sandfærdig.

Spændende er om Ballegaard, der jo mestrer sproget, kan oversætte vitsen.
Jeg så på Ballgaards hjemmeside, at han efterlyste jægevitser.
Værs'go Balledreng, kan du "fordanske" vitsen er den til fri afbenyttelse.

The big game hunter walked in the bar and bragged to everyone about his hunting skills. The man was undoubtedly a good shot and no one could dispute that. But then he said that they could blindfold him and he would recognize any animal's skin from its feel, and if he could locate the bullet hole he would even tell them what calibre the bullet was that killed the animal. The hunter said that he was willing to prove it if they would put up the drinks, and so the bet was on. They blindfolded him carefully and took him to his first animal skin. After feeling it for a few moments, he announced "Bear." Then he felt the bullet hole and declared, "Shot with a .308 rifle." He was right.

They brought him another skin, one that someone had in their car trunk. He took a bit longer this time and then said, "Elk, Shot with a 7mm Mag rifle. He was right again.

Through the night, he proved his skills again and again, every time against a round of drinks. Finally he staggered home, drunk out of his mind,and went to sleep. The next morning he got up and saw in the mirror that he had one hell of a shiner. He said to his wife, "I know I was drunk last night, but not drunk enough to get in a fight and not remember it. Where did I get this blackeye?"

His wife angrily replied, "I gave it to you. You got into bed and put your hand down my panties. Then you fiddled around a bit and loudly announced, "Skunk, killed with an axe."

PS. Der tages forbehold for stavefejl og enkelte forkerte vendinger.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 19:11

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 19:48

http://www.youtube.com/watch?v=uOCuvC6RIqc

Hermed følger så svaret: Høre godt efter navnet Bajut nævnes sidst i sangen

Men svar også på - hvilket sprog er det?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-08-10 20:00

http://www.youtube.com/watch?v=96g__AvW8fw

Denne her synges og er teksted på to sprog:
Indinsk engelsk og ???????????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 20:40

Nå, Balledreng - og hvad så. Skulle det bevise, at du også mestrer Hindu eller Handu?? Kom nu med dine indlæg på engelsk.

Dybest set mangler du sprogøre, men ikke nok med det. Mellem dine store ører er der et stort tomt rum, hvor eneste tilbageværende lyde er disse: "Tonganeserenog DLS". Når du sanser de to ord i form af et svagt ekko, så begynder dine fingre at fumle efter gamle citater og sentenser fra YouTube. Tsk, tsk, tsk.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 21:05

Hej HH
PB til dig

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-09-10 09:22

Tak for det.!!
Din interessante PB er læst og besvaret...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-09-10 11:36

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-10 20:40

--------------------------------------------------------------------------------
Nå, Balledreng - og hvad så. Skulle det bevise, at du også mestrer Hindu eller Handu?? Kom nu med dine indlæg på engelsk.

Dybest set mangler du sprogøre, men ikke nok med det. Mellem dine store ører er der et stort tomt rum, hvor eneste tilbageværende lyde er disse: "Tonganeserenog DLS". Når du sanser de to ord i form af et svagt ekko, så begynder dine fingre at fumle efter gamle citater og sentenser fra YouTube. Tsk, tsk, tsk.
-------------------------------------------------------------------------------------------
´Nøj I guder da - hvem var det der begyndte med at Shakira skulle være en bajut og det sprog der synges på Indisk engelsk og ???????? har intet med Hindu eller handu at gøre.
Så tumbe igen er du blevet

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-09-10 11:59

På engelsk - Balledreng. Da du åbenbart bestyrer det letbenede Danmarks kommunikation med Fillipinerne - og da du samtidig skriver, at du ofrestår trafikkken på engelsek - så ser vi meget gerne at du fremover skriver på engelsk. Dit danske er en skændsel.

BajutBent skriver: ´Nøj I guder da - hvem var det der begyndte med at Shakira skulle være en bajut og det sprog der synges på Indisk engelsk og ???????? Bent

Hvad mener du med det? Altså BunBoyBent, nu har du læst forkert igen.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-09-10 12:50

BaldeBoy bb1 taler og skriver engelsk, som Peter Sellers så mesterligt gjorde som detektiven Jacques Closeau i Den Lyserøde Panther-serien, hvis nogen kan huske disse film - et helt umuligt og uforståeligt sprog oversat fra fransk til engelsk osv. - virkeligt guf !!
Men derfor skal Balden ikke tro han er lige så morsom og komisk som den afdøde skuespiller !! Apropos afdød : Var den store skuespiller en nær ven af bb1, ligesom MM, våbensmeden og grinebideren fra nordjylland ???

Øjenvidnet4
MULTI-X
Ballen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-09-10 14:06

Emne: Do the right thing.

A man and his wife were awoken at 3:00 am by a loud pounding on the door.

The man gets up and goes to the door where a drunken stranger, standing in the pouring rain, is asking for a push.

"Not a chance," says the husband, "it is 3:00 in the morning!"

He slams the door and returns to bed.

"Who was that?" asked his wife..

"Just some drunk guy asking for a push," he answers.

"Did you help him?" she asks.

"No, I did not, it is 3:00 in the morning and it is pouring rain out there!"

"Well, you have a short memory," says his wife. "Can't you remember about three months ago when we broke down, and those two blokes helped us?

I think you should help him, and you should be ashamed of yourself! Do the right thing."

The man does as he is told, gets dressed, and goes out into the pounding rain.

He calls out into the dark, "Hello, are you still there?"

"Yes," comes back the answer.

"Do you still need a push?" calls out the husband.

"Yes, please!" comes the reply from the dark.

"Where are you?" asks the husband.

"Over here on the swing," replied the drunk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-09-10 14:07

Emne: An Asian Love Story

A man was lying in bed with his new girlfriend in a hotel in the Thai resort of Phuket.

After having great sex, she spent the next hour just rubbing his testicles - something she loved to do.

As he was enjoying it, he turned and asked her, "Why do you love doing that?"
"Because", she replied, "I really miss mine."

Brings a tear to your eye, doesn't it ???

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-09-10 14:22

Citat
BaldeBoy bb1 taler og skriver engelsk, som Peter Sellers så mesterligt gjorde som detektiven Jacques Closeau i Den Lyserøde Panther-serien, hvis nogen kan huske disse film - et helt umuligt og uforståeligt sprog oversat fra fransk til engelsk osv. - virkeligt guf !!
Jow.!!
Jeg endda videoerne.......
I en anden komedie hvor fransk bliver lavet til om engelsk, er i en tv-serie som hedder; 'Allo 'Allo
Filmen handler om cafeejeren, Rene -Røneee, hans kone og elskerinde, der må gå grueligt meget igennem under tyskernes besættelse af frankrig.
En af mine yndlingudtryk er fra Røneee, hvor han siger; I øønli say this vøønce (I only say this once)
En herlig serie som jeg savner.
Den må du da kende, Øjenvidne.?

Multi-X
Dybbøl Mølle..
Som maler helt ad helve' til
Bare tegnedrengen er iorden ka' man få det som man vil.
Blæse være med andres mening selvom det er dem der står for skud
D'aaar noget galt i toppen, noget der trænger til at skiftet ud.
Bambam bambam bambam

Jensen går ned til en bro for at fange sig en fisk.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-09-10 14:34

H.H. Jeg elsker den serie. Dels fordi er der noget fransmænd ikke vil så er det at tale engelsk, samtidig så giver sådan et sprog folk noget at tænke over og det er ikke så ringe endda sagt på jysk........

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-09-10 15:44

Nemlig rigtigt, bb1.
Derfor smiler jeg også lidt af Le Prince, når han en sjælden gang forsøger sig på engelsk.
Altså, Le Prince kan hverken dansk eller engelsk. Nu påstås det jo, at Le Prince kan tale vietnamesisk?? Det kan de kongelige nasseprinse sagtens bilde mig ind - for jeg ved det ikke.
Jeg kan ikke høre forskel på, jong tau dau pooong, laang tuung tiing, toom pengpung...etc..etc...

Men det er da underligt, at den franske alvstyr aldrig har lært at tale bare nogenlunde dansk..?
Jeg tror heller ikke at vinbonden er særlig klog. Jeg læste engang i tidernes morgen, at dengang Frederik den 9. døde i 1972, troede det franske fjols at han skulle være konge..!!
Men omvendt, er han heller ikke så dum, at han ikke kan ta' røven på samfundet. Tænk engang, fjolset har format til at vride godt 5 mill kroner ud af danskernes lomme - hvert år.
Borgerskabet kalder ydelsen apanage - jeg kalder ydelsen socialhjælp.

På jagt ved fjolset heller ikke hvordan han skal gebærde sig overfor de såkaldte "undersåttere"
Fjolset mener sku', at han har særret til at få trukket sine beskidte gummistøvler af - og helst af en køn driverdreng.
Næææ, der er Prins Richard noget mere nede på jorden.
Jeg overhørt engang hvordan Richard skældte Le Prince ud, netop fordi Le Prince, havde beordret en driverdreng til at trække hans møgbeskidte gummistøvler af - drengen skulle, stadig efter ordre fra Le Prince, stå med røven til Princen og trække hårdt i Princen ben indtil gummislaskerne gled af med et svup.
Richard skældte Le Prince ud på tysk - hvad Richard og Le Prince ikke anede noget om, var, at tysk faktisk er mit andet modersmål..... Jo, Richard gav den ikke for lidt...

Multi-X
Cahors

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-09-10 16:40

Citat
A man was lying in bed with his new girlfriend in a hotel in the Thai resort of Phuket.

After having great sex, she spent the next hour just rubbing his testicles - something she loved to do.

As he was enjoying it, he turned and asked her, "Why do you love doing that?"
"Because", she replied, "I really miss mine."

Brings a tear to your eye, doesn't it ???

Hmmmm..jeg kommer til at tænke på Sandhedsvidnet og guiden....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-09-10 17:16

Heidi

'Allo 'Allo er også pragtfulde, hvis man skal høre nonsens-snak, specielt den franske politimand - hvilke kvaler.
" En af mine yndlingudtryk er fra Røneee, hvor han siger; I øønli say this vøønce (I only say this once)
En herlig serie som jeg savner.
Den må du da kende, Øjenvidne.?"

Jeg kender den udmærket og så forresten et par afsnit i sidste uge - kan ikke huske hvilken kanal ?

Tillad mig venligst at rette : " I øønli say this vøønce (I only say this once) - det er den kvindelige modstandsdame der altid siger det !!

Jo det er engelsk humor når det er bedst - lad mig også nævne Faulty Towers - skøn !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-09-10 18:22

Hej Øjenvidne, du har fuldstændig ret.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er modstandskvinden der siger det.
Jeg ikke hvorfor, jeg absolut ville ha' at det var Rønee der skulle sige det.????
Men som sagt, det er et par år siden jeg har set serien.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-10 09:02

- den er på BBC Entertainment lige nu (09:00 til 10:00)

http://scandinavia.bbcentertainment.com/tvschedule/

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-10 09:30

Emne: Two Preists go to Hawaii

Two priests decided to go to Hawaii on vacation.

They were determined to make this a real vacation by not wearing anything that would identify them as clergy.

As soon as the plane landed they headed for a store and bought some really outrageous shorts, shirts, sandals, sunglasses, etc.

The next morning they went to the beach dressed in their "tourist" garb.

They were sitting on beach chairs, enjoying a drink, the sunshine and the scenery when a "drop dead gorgeous" blonde in a topless bikini came walking straight towards them...

They couldn't help but stare.

As the blonde passed them she smiled and said "Good Morning, Father ~ Good Morning, Father," nodding and addressing each of them individually, then she wiggled her bum and passed on by. They were both stunned.

How in the world did she know they were priests? So the next day, they went back to the store and bought even more outrageous outfits.

These were so loud you could hear them before you even saw them!
Once again, in their new attire, they settled down in their chairs to enjoy the sunshine.

After a little while, the same gorgeous blonde, wearing a different coloured topless bikini, taking her sweet time, came walking toward them.

Again she nodded at each of them, said "Good morning, Father ~ Good morning, Father," and started to walk away.

One of the priests couldn't stand it any longer and said, "Just a minute, young lady." "Yes, Father?"

"We are priests and proud of it, but I have to know, how in the world do you know we are priests, dressed as we are?"

She replied, "Father, it's me, Sister Mary.."

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-10 09:36

Emne: Classic Irish

Some years ago, Paddy married an attractive woman, Maggie, half his age, in a small coastal Irish community..

After several months, Maggie complained that she had never climaxed during sex and according to her Grandmother all Irish women are entitled to a climax once in a while.

So, to resolve the problem, they went to see the Veterinarian since there was no trustworthy doctor anywhere in the village. The Vet didn't have a clue, but he did recall how, during the hot summer, his mother and father would fan a cow that was having difficulty breeding with a big towel. This would cool her down and make her relax.

So the Vet told them to hire a strong, virile young man to wave a big towel over them while they were having sex. This, the Vet said, would cause the young wife to cool down, relax, then climax. So the couple hired a strong young man from Dublin to wave that big towel over them as the Vet suggested.

After many efforts, Maggie still had not climaxed so they went back to the Vet. The Vet said for her to change partners and let the young man have sex with her while Paddy waved the big towel.
They triedit that night and Maggie went into wild, screaming, ear-splitting climaxes, one right after the other for about two and a half hours.

When it was over, Paddy looked down at the exhausted young man and in a boasting voice said: 'And that, me son, is how ya wave a fukkin' towel!'

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-10 09:44

Emne: Two Nuns in Strife

There were two nuns

One of them was known as Sister Mathematical (SM),

and the other one was known as Sister Logical (SL).

It is getting dark and they are still far away from the convent.

SM: Have you noticed that a man has been following us for the past thirty-eight and a half minutes? I wonder what he wants.

SL: It's logical. He wants to **** us.

SM: Oh, no! At this rate he will reach us in 15 minutes at the most! What can we do?

SL: The only logical thing to do of course is to walk faster. A little while later...

SM: It's not working.

SL: Of course it's not working. The man did the only logical thing. He started to walk faster, too.

SM: So, what shall we do? At this rate he will reach us in one minute.

SL: The only logical thing we can do is split. You go that way and I'll go this way. He cannot follow us both.

So the man decided to follow Sister Logical.

Sister Mathematical arrives at the convent and is worried about what has happened to Sister Logical.

Then Sister Logical arrives.

SM: Sister Logical! Thank God you are here! Tell me what happened!

SL: The only logical thing happened. The man couldn't follow us both, so he followed me.

SM: Yes, yes! But what happened then?

SL : The only logical thing happened. I started to run as fast as I could and he started to run as fast as he could.

SM : And?

SL : The only logical thing happened. He reached me.

SM : Oh, dear! What did you do?

SL : The only logical thing to do. I lifted my dress up.

SM : Oh, Sister! What did the man do?

SL : The only logical thing to do. He pulled down his pants.

SM : Oh, no! What happened then?

SL : Isn't it logical, Sister? A nun with her dress up can run faster than a man with his pants down.

And for those of you who thought it would be dirty,

Say two Hail Marys ya Hethens!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-09-10 11:04

H.H. Hvorfor tvivler du min gode mand. Øjenvidnet fare som sædvanlig kun med en halv vind. Han leger Kloge Åge, selvom han gang på gang viser, hvor lidt han egentlig ved og hvor dum han er:
At rette din stavning er dumt og at påstå, at det IKKE er Rene` der udtaler de sjove ord er direkte løgn..

Vi må altså konstatere Øjenvidnet, kan altså heller ikke huske!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-09-10 12:57

Ballegaard dog.!!!!

Hvorfor vil du altid ha' ret.????
Jeg er aldrig bange for at indrømme at jeg har taget fejl - og det var en fejl fra min side, at skrive at det var Rene (Rønee) der sagde de berømte ord, I øønli say this vøøønce (I only say this once)

Kig på linket http://www.youtube.com/watch?v=A4I9DMSvJxg

Og fortæl så - gerne her på siden, Ballegaard, at du tog desværre også fejl....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-09-10 13:10

Balleskovl !!

Hvornår har jeg rettet Heidi Ho's stavning ?? Vil du ikke vise mig det ??
Nu er det sjældent HH laver stavefejl, så det ser jeg slet ikke efter - noget andet er med dig !! Det har jeg helt opgivet, da det er en umulig opgave - men jeg synes lige jeg vil sige til dig, at man ikke FARE afsted, men man FARER afsted !!

Om du tror det er Rene der udtaler "de sjove ord", må du for min skyld gerne tro på - jeg ved at mit udsagn er korrekt og sådan er dét !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Concordepladsen, London

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-10 14:20

God weekend til alle (undtagen én).

Stouenberg
Multi-X

- fra en hochsitz i Ølsted... hæ hæ

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-09-10 14:34

Kære bb1

Du har godt nok ikke stået i forreste række, da der blev delt IQ ud.
TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-09-10 17:39

Også god week-end til dig, Stouenberg og tak for nogle pragtfulde indlæg - på engelsk ! Gad vide om vor fælles ven kan læse og ikke mindst forstå det skrevne ??

Pas nu på du ikke dratter ned fra den hochsitz i Ølsted.....

Øjenvidnet4
MULTI-X Familien
Svebølle

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-09-10 18:04

Hej Stouenberg, din vittige hund.

Hvad har jeg nu gjort, siden du ikke ønsker mig en god weekend..

Ski' go'e vitser du leverede..

Multi-X
Løvenholdt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-09-10 20:25

Bla.bla.bla
H.H. har store vaske dag.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-09-10 20:55

Store vaskedag.......????

Heeeeeej bb1, fandt du forøvrigt ud af, at du havde taget fejl vedr. 'Allo 'Allo.?
Du er måske for stor til at indrømme det.?????

Multi-X
I det største grantræ på Løvenholdt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-09-10 22:45

Nej - men denne tråd bliver snart den længste og slår din tidligere rekort - husk den handler om ordet bajut, som du stadig ikke har fundet ud af om er stavet rigtigt.....
- men sådan går det når man selv starter, et spørgsmål, som er helt ude i skoven....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-09-10 23:50

Nej - men denne tråd bliver snart den længste og slår din tidligererekort- husk den handler om ordet bajut, som du stadig ikke har fundet ud af om er stavet rigtigt.....
- men sådan går det når man selv starter, et spørgsmål, som er helt ude i skoven....

Hmmmmm - Ballehyler. Ikke så godt. Husk nu at udtale svære ord flere gange for dig selv, før du bruger dem.

Du skriver "rekort".Det staves altså "rekord".

Ikke nogen alvorlig fejl, og jeg prøver stadig at hjælpe dig.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X
Afd. for stavekontrol og udbredelse af et renere sprog.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 00:24

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 08:17

En rekort er en negativ bøjning af rekord, Risforstanderen/BajutBallen har bevæget sig ganske snedigt over på den anden side af brøkstregen, forstod du den BajutBalle.

Dine Rekorter med 0 indlæg fra andre i samtlige egne indlæg er svær, at matche. Opel havde en glimrende Rekord, men det er noget ganske andet.

Risforstander/BajutBalle er, dette er et spørgsmål, altså igen er!! ORDFORRÅD noget, der er i køleskabet/spisekammeret og kan spises?

BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-09-10 10:46

Emne: Golf with a wiew

The Englishman's wife steps up to the tee and, as she bends over to place her ball, a gust of wind blows her skirt up and reveals her lack of underwear. "Good God, woman! Why aren't you wearing any knickers?" her husband demanded."Well, you don't give me enough housekeeping money to afford any." The Englishman immediately reaches into his pocket and says, "For the sake of decency, here's 50. Go and buy yourself some underwear."

Next, the Irishman's wife bends over to set her ball on the tee. Her skirt also blows up to show that she is wearing no undies. "Blessed Virgin Mary, woman! You've no knickers. Why not?
" She replies, "I can't afford any on the money you give me." He reaches into his pocket and says,
"For the sake of decency, here's 20. Go and buy some underwear!"

Lastly, the Scotsman's wife bends over. The wind also takes her skirt over her head to reveal that she, too, is naked under it. "Sweet mudder of Jaysus, Aggie! Where the frig are yer drawers?"
She too explains, "You dinna give me enough money ta be able ta affarrd any."
The Scotsman reaches into his pocket and says, "Well, fer the love 'o Jaysus, 'n the sake of decency, here's a comb. Tidy yerself up a bit."

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 11:17

o. s. v.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 11:57

Hej Stouenberg

Godt han ikke stak hende en Phillips Lady one, for den bruger jo strøm

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 12:10

mon ikke BajutBalle havde smidt en æske tændstikker, eller lavet en fidibus til hende for at spare mønter, og set det som en form for intim halmafbrændning

MVH
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 12:15

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-09-10 12:36

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 12:45

Hej H.H:
Jeg tillader mig, at stille et spørgsmål her i din tråd, men det kan være relevant i forhold til, hoved spørgsmålet.

Der findes spring over plint, spring over hest, endda hoftebøjet, spring på trampolin, højde spring, side spring, badutspring, men hvordan udføres et [B]Bajutspring] og kan man få af det, med tilhørende følge sydomme, staveproblemer, svært at få lille kampvogn under tot til at rejse, og ligeså med andet personligt værktøj.
Er det et en typisk reaktion at man spytter ud, når man ikke kan give svar på fornuftige MULTI-X spørgsmål, hvis man har været uheldig i et Bajuspring og måske ikke er nået helt over og er blevet

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-09-10 13:11

- tydeligvis er Ballesprederens oversætter indisponeret, så vi kan snuppe en naboen kan læse højt for ham:

Emne: Hegnet
Bonden havde lige ansat en ny karl på gården, fordi hans kone netop var død,
og af selvsamme årsag ikke længere kunne hjælpe til med den daglige drift.
En dag, karlen og bonden kørte en tur på traktoren for at bese jordene,
så de en ged, der havde fået sig viklet ind i noget hegn, der var væltet.

Bonden, der var vant til et hyppigt sexliv - inden konens bortgang -
kom i opløftet stemning af at se gedens røv bevæge sig, mens den
forgæves kæmpede for at komme fri.
Han var ikke sen til at trække bukserne ned om hælene og give geden en ordentlig omgang.

Da han omsider var færdig, sagde han til ansøgeren: "Så er det din tur"
Karlen hjalp geden fri og viklede hovedet ind i hegnet..

---------------------------------------------

- aldrig er naboen kommet så hurtigt hjem...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 13:37

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 13:48

Kan der her være tale om et Bajutspring her, for manden som sidder inde med svaret kommer jo, den typiske bivirkning nemlig denne der.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-09-10 14:47

Disciplinen bajutspring, er forholdsvis en let øvelse.
Men allerførst skal vi liiige ha' defineret - hvad bajut er for en karl.?

Christa førte i bedste advokatstil bevis for, at en bajut er = en lille bunke lort.

Bent Balletgård førte derimod ingen - og jeg gentager ingen "biviser" for, at en bajut skulle være en transvestit fra Fillippinerne - dette tiltrods, at han fik lov sit at ytre sig på engelsk, som efter hans eget udsagn "Det eneste sprog jeg mestrer til fulde"..... Nå, lad det nu ligge - han kan nok ikke engang røversprog - I ved...hvis man siger på røverprog; "du er dum" udtaler man det således; "dot u - e ror - dot u mom"....

Nå.! men tilbage til dit seriøse spørgsmål, kære betterwisser. Bajutspring = spring over en lille bunke lort - eller bæ (Det må endelig ikke forveksles med Hæ)

Lad os starte med forklaringen:
Vi forestiller os følgende scenario: bb1 har været på jagt. Bent følte pludselig trang til at skide - endda lige midt på stubmarken. bb1 trækker sine bukser af, og med et saligt blik lader han bæbæ'et flyde i lind strøm. Da øvelsen er færdig bruges en tot hvedehalm til næste trin på øvelsen...(Det sparer jeg lige læserne for...yrk..yrk)

Menæh, nu ligger der som sagt en "lille" bunke bajut, som skal forceres med et spring. Man tager endelig godt tilløb - og lige før man når bajutbunken, foretager man et spring af al kraft , således at man kommer over bajutbunken. Behøver jeg at fortælle hvilken odeur man får hvis man lander lige midt i bajutbunken.? Det er nunte 4711 odeur

Det er bajutspring i en nøddeskal

Multi-X
Laaaaaangt væk fra bajutbunken.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 15:08

Aha

Denne her kommer så når han skider on the rocks, eller snupper en tot hvedehalmen med en skjult hunde apportørrings fjernstyret kampvogn i det gør sgu nas, bare med antennen oder so..
Tak for hælpen og jeg spørger ikke ind til stangspring så.

Mvh
BW
Puhæ

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-09-10 16:43

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-09-10 16:57

Det er dansk humor - bravo !!!!

Øjenvidnet1
MULTI-X Gruppen
Til fremme af Ballehofs fremtidige sunde livsstil

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 17:47

Hej H.H.

Jeg ser med frygt for mit indre blik, at Ballebaletten efter han har losset ( for det gør hundetrænere nemlig ), griber ned i hvedehalmen og knalder den før omtalte 2000 Watts brødrister, lige op i det nederste af ryggen efter udlossningen.
Resterne af en lille stribet cocktailpølse, garneret med to brændte fårenosser, svøbt ind i bacon fra Styhns leverpostej ( det var derfor han skød hangeden helt ud i hegnet dengang ) han var misundelig på dens vedhæng, efter tricket ser Ballebaletten lidt mere fåret ud.
Det ville være yderst ubehageligt, tænk på stanken hos de kære naboer som sitter på terasserne og nyder en stille kold.

Mvh
BW
Lettere rystet MULTI-Xr

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-09-10 17:49

- noch ein... (det er tysk Ballespreder)

Emne: Perverse Sjællænder
En sjællandsk sælger kom kørende i jylland - og han var kommet godt ud på landet,
da han opdagede at en bonde stod bag sin sagesløse ko med overalls'ene
om hælene og gav den en omgang.
Sjællænderen lo for sig selv, for det var da en unormal skik!

Da han så det samme syn et par kilometer længere fremme, kom han dog til at
tænke over om det nu også var noget for ham - det så jo meget populært ud..
Han besluttede at prøve det, for man lever jo kun een gang!

Han kørte videre til der ikke var nogen at se andet end et par køer, så parkerede han
bilen og trak de fine lærredsbukser ned, og gik i gang.. Netop som han stod og nød
det allermest kom to bønder kørende i en traktor - helt hen på siden af koen.

Bønderne storgrinede af sjællænderen som han stod dér med de fine bukser
nede om hælene. Lidt forfjamsket fremstammede han:
"Hvad er der galt? Jeg har sgu' da lige set to andre gøre det samme lidt længere
henne ad vejen"

Den ene bonde grinede videre, mens den anden fnes:
"Ja... Men den ko dér.... Den er grim!"

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-09-10 18:02

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-09-10 19:58

Bravo Stouenberg

Hej betterwisser, det er ikke første gang bb1 har brændt røven ...og for den sags skyld, nallerne,.
Og det vil slet ikke undre mig, at han også når at få brændt røvballerne på brødristeren .... efter en god gang losning.
(Losning.!!??? - I den forbindelse er losning et helt nyt ord for mig - har aldrig hørt det før )
Onde tunger påstår ellers, at bb1 og Hæ, kun bruger legetøj fra Fætter BR - og omtalte personager skal være med i Fætter BR's nye reklame stunt på TV2. Sloganet skulle efter sigende lyde nogenlunde i denne retning;

Når du træner hund med dine venner, brug Fætter BR's antenner.
Den sikreste vej til succes i hver et sogn, er at bruge Fætter BR's kampvogn.

Stryhns leverpostej er også kommet med et stunt;
Vil hunden på marken rende sin vej.....gem under halmen....... Stryhns leverpostej.

Hæ holder sig heller ikke tilbage:
Skal du ha' fotograferet en lille bunke Bajut - ring til Hæ..........

Mvh.

Multi-X
Her og der - og snart på kro

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-09-10 20:04

- og en go'natter:

Emne: Jagt

A scientist finds evidence of an actual dinosaur, alive and living in the rainforests of South America. He campaigns several universities and succeeds in getting a grant to launch an expedition.
Several weeks pass and the expedition party stumble upon a 3 foot tall pigmy standing near a 300 foot long dead dinosaur.

The scientist approaches the pigmy and exclaims,
"Dear Lord! Did you kill this dinosaur?"

"Yep!" replied the pigmy.

"But, it's so big and you're so small!"

"Yep!" replied the pigmy.

"How on earth did you kill it?" inquired the scientist.

"With my club," replied the pigmy.

"How big is your club?" demanded the scientist.

The pigmy replied, "Well, there're about a hundred of us!"

Nat nat

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-09-10 23:25

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-09-10 23:53

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-09-10 08:32

stakkels dino

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 05-09-10 09:25

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-09-10 09:34

Stakkels BaldeBendt - han kan kun vise hoveder !! Hvor ville han gerne kunne huske alfabetet som betterwisser har lavet til ham, men selv det er for stor en mundfuld for ham - ak ja !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 09:51

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-10 11:38

"" - - = "" -

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-10 11:42

Emne: More cows

There was a farmer who had a brown cow and a white cow and he wanted to get them bred, so borrowed his neighbor's bull and turned it loose in the pasture.
He told his son to watch and come in and tell him when the bullwas finished.
"Yeah daddy, yeah daddy," said the little boy.

After a while the boy came into the living where his father was talking with some friends.
"Say, Pop," said the boy.
"Yes," replied his father.

"The bull just fucked the brown cow."

There was a sudden lull in the conversation. The father said "Excuse me" and took his son outside.
"Son, you mustn't use language like that in front of company. You should say 'The bull surprised the brown cow'. Now go and watch and tell me when the bull surprises the white cow."

The father went back inside the house.
After a while the boy came in and said, "Hey, Daddy."

"Yes, son. Did the bull surprise the white cow?"

"He sure did, Pop! He fucked the brown cow again!"

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-09-10 12:06

Den hvide ko var nok grim at h... til, med hængepatter øh har de forresten ikke alle det.

MVH
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-09-10 12:46

Det forlyder at Cutty Shark har udsat en beløning på en spiller de har mistet i Aalborg.
En kleine mynsterlænder havde sneget sig ombord under dække af, at være skibshunden, hvor den gentagene skrig fra føren endelig stjal det store sejl.

Hunden havde en meget dårlig aflevering af den famøse spiller, som absolut skulle foregå op ad en mega rundballe, hvor der stak et let anløbnet damprør op ad.
Personen som efter et stykke tid fik vristet sejlet ud af flaben på hunden, ved brug af damprøret, så meget braklagt ud, Klædt i en stærkt plettet brun købmandskittel, hvor der periodevis løb ris ud af et hul i lommen.

Manden mumlede hen for sig, at nu skulle de der klåge åger sgu ha, for endelig havde han fået fat i en størrelse, der kunne passe ham, til hans debut som sumobryder. Han lavede den kendte parade opvisning, med at løfte det ene ben og stampe det ned i jorden, desværre ramte ham en OK jolle som nu ligger på bunden af havnen, og ejeren lille Søren på 11 år er trøstesløs.
Er der nogen som har oplysninger om bemeldte person, bedes de rette henvendelse til havnefogeden i Aalborg eller andre nærliggende havne med fogeder.

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-09-10 12:50

Sidste !
Manden må være farveblind. ordblind, talblind, humørblind.
Da han har tilegnet sig en spiller som er grøn

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 13:21

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-09-10 15:24

Bent du er

BOOSTED

Multi-X
Sønderhøj kvindehjem

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-10 15:45
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-09-10 15:48

Emne: Hearing aid

This guy walks into a bar and sits down in front of the bartender. He orders a drink. While waiting for the drink, he reaches into one pocket and pulls out a 7 inch piano. He reaches into another pocket and pulls out a 10 inch man. The 10 inch man goes up to the piano and promptly starts playing. Beautiful music fills the bar.

The bartender goes up to the guy and asks where he got the musician. The guy replied that there was a genie just down the block who would grant just one wish.

The bartender went outside and down the block. There was a huge crowd around the genie. The bartender waited a really long time. Finally, it was his turn. The genie greeted him, "Hello, I am a genie and I will grant you one wish."

The bartender said, "I want a million bucks." All of a sudden, there were a million ducks! They were quacking and following the bartender. The bartender tried to scatter the ducks, but they all came right back.

The bartender went back to the bar, went up the the guy with the miniture piano player, and said, "What a lousy genie. I asked for a million bucks and got a million ducks!"

The guy at the bar looked at the bartender and said, "You don't really believe that I asked for a 10 inch pianist, do you?"

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-09-10 16:46

OOOOOOOHHHHHHHH, den var fin - ja, ligefrem stouenslået.
De hørefejl - de hørefejl.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-09-10 16:50

-Og en lille stueren...

A man walks into a store and asks the clerk behind the desk:" Do you have any cans? You see, I want to go practice-shooting, with my new rifle!"
"Sure. What kind of cans do you want?" The clerk asks.
"Well, mexicans, africans.." The man replies..

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-09-10 16:57

Denne situation har selv observeret på kroen..

Three hookers are in a bar. The first hooker said,
"I bet you five pound that I could put my three fingers up my pussy."
Then the second hooker said, "I bet I could put my whole fist up my pussy I've been fucked that much!"
The third hooker said nothing and just slid down the stool!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 18:15

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 19:23

http://www.youtube.com/watch?v=897CTazpWHs

Er den snart sivet ind?????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-09-10 19:49

BajutBalle

Du er jo experten på det der hanluder marked ikke, så hvad er sivet ind hr. proffesor,? her er du nok mere berejst end os andre Ballerøv, så sig frem store tyr!!!

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 23:10

Har du ikke hørt efter hvad de synger? De synger delvis på Engelsk - så det burde da ikke være så svært....

Spørgeren er H.H. og ikke mig - husk det

- men kan du skrive pænt, kan du sikkert også få et pænt svar, selv fra mig!!!!
- men bid mærke i hvad det er de synger og hvorfor de har kjoler på
Det har intet med "hanluder" at gøre-hvad betyder det ord? Kan ikke finde det i nogen Dansk ordbog, men det er msåe blot dig uden at tænke dig om

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-09-10 23:13

Der er en slå fejl: et å skal udskiftes med et k kan du finde den - ellers kan Tomben nok hjælpe dig!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-09-10 23:31

Arh Ballehyler altså. Her kan man tydeligt se at der er tale om en slåfejl. Du beholder dit 3-tal - eller 00, som det vistnok nu hedder.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 01:04

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-09-10 06:21

Den 3/9/10 skrev BalleÅge til Heidi Ho:" husk den handler om ordet bajut, som du stadig ikke har fundet ud af om er stavet rigtigt....."

Nu ligger landet således, at det er dig selv lille BalleÅge, der fra starten har skrevet ordet og vi må derfor gå ud fra, at du har stavet det rigtigt ! - Eller skal vi, som sædvanligt, begynde at gætte os til et bedre resultat, da du jo ikke ligefrem er nogen ørn udi stavningens svære kunst ??
Derfor Herr Schwachkopf BaldeBoy: Tænk dig om, inden du udtaler dig, overhovedet !!!

Øjenvidnet8
MULTI-XY
I en garage på Bottrupvej

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 07:56

Alle har fra starten gættet og gættet på hvad ordet >Bajut-< betyder og der er kommet mange forskellige svar.

Mange har forsøgt sig med, at det nok bare var mig, der stavede det forkert!

Forklaringen på, at Hylerne ikke kunne finde ud af ordets betydning, skulle jo have en årsag!

Nu kommer Øjenvidnet med de vise sten, lige før han skal ud og sparke til sine arbejdere-Fy føj!!
Den viser meget omkring hans formåen, men heldigvis indrømmer han nu, at det er mig,der har skrevet ordet og at jeg derfor også må vide, hvad det betyder og hvordan det staves og ja kære Øjenvidnet netop - jeg ved det, men du og hylerne gør stadig ikke......

Hvor er det synd for jer over 200 svar og ikke et eneste er rigtigt

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 07:58

Igen er der indlagt en slå fejl - derfor. find den.....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-09-10 09:27

BendtÅgeBajut

"Nu kommer Øjenvidnet med de vise sten, lige før han skal ud og sparke til sine arbejdere-Fy føj!!
Den viser meget omkring hans formåen, men heldigvis indrømmer han nu, at det er mig,der har skrevet ordet og at jeg derfor også må vide, hvad det betyder og hvordan det staves og ja kære Øjenvidnet netop - jeg ved det, men du og hylerne gør stadig ikke......"

Hvor i din syge "hjerne" får du fra, at jeg skal ud "at sparke til mine arbejdere" ?? Det er da en mærkværdig udtalelse ??? Desuden har jeg ikke på noget tidspunkt sagt, at du ikke var ophavsmanden til stavningen !! Vi har kun dit ord for, hvad betydningen af ordet bajut er og det har vi rettet os efter - men hvis det er løgn som alt det andet du fremkommer med, ja, så ......???
Iøvrigt er det så ligegyldigt hvad ordet betyder - du er alligevel stemplet som en gammel gris og det vil du vedblive med at være

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sangrila

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 10:03

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-09-10 12:08

Åh, åh, åh og 100x åh! Endelig har Ballepresseren fundet en der kan stave. Smukt - meget smukt.

Omkring ordet Bajut eller Balut. Jeg tror at ordet er Balut, hvor bogstavet - l udtales som et -j, altså Balut udtales Bajut.

Derfor tror jeg at Ballepresseren fik noget galt i øresneglen, da han stiftede bekendtskab med ordet Balut, hvorefter han stavede det, som han hørte det - Bajut.

Hvad det betyder? Aner det ikke og er også ligeglad. Muligvis betyder Balut "bøssekarl". Skulle ikke undre mig.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-09-10 14:48

Balut er det filippinske ord for et andeæg.
Slut prut finale - og så kan Ballegård benægte herfra og til evigheden.

Ballegaard har engang skrevet til mig pr. PM, at en Bajut er en transvestit.
- Men jeg har min tvivl om, at Ballegaard nu også har forstået ordets betydning rigtigt.

Hvem husker ikke hans misbrug af ordet, "BOOSTED" - og hvad betød det.???
Du kan boosted f.eks. en radio - altså groft sagt, man tuner noget.
Men den kære hr. Ballegaard, ville partout ha' at det betød "at blive taget med bukserne nede om hælene - altså at man blev fanget i en stor løgn......Eller, at man blev opdaget i at bolle nabokonen.
Groft sagt betød det - efter Ballegaards ordforråd, "at blive afsløret"
Kort sagt, Ballegaard misforstod ordet "Boosted" på det groveste

Men tilbage til ordet bajut. Det kan faktik være et spil....se blot her;
Citat
Balut er et spil opfundet lige efter afslutningen på anden verdenskrig af en amerikansk soldat der manglede spillekort til et spil poker. Han var udstationeret på Cebu i Filipinerne og gav oprindeligt spillet navnet Poker Dice. Mange år senere, i begyndelsen af 1970erne, besøgte en dansker ved navn Niels Lumholdt i forbindelse med sit arbejde for Thai Airways ofte Filipinerne og lærte her spillet som han tog med sig tilbage til Bangkok hvor han boede. Han besluttede sig for at kalde spillet balut. Ordet "balut" er det filipinske ord for et andeæg der ikke er delvist udruget. Disse æg sælges på gaden, uden poker klubber og stræder i Filipinerne af gade sælgere, der går rundt og råbe BALUUUUT. I 1979 blev regelerne i Balut ændret dramatisk af Søren Milholt. Han introducerede point begrebet per kategori. Omkring 1997 tilføjede en anden dansker, Troels T. Carstensen, der boede i Filipinerne, jackpot elementet til balut og Ja ckpot Balut var født.
Regelsættet som der spilles efter på denne side og som gennemgås nedenfor er for balut versionen udtænkt i 1979 af Søren Milholt.
Sakset fra Google

Hvad har Ballegaard smidt op på sitet af beviser.? Ikke andet end link fra div. musikfiler, hvor der blir sunget på hottentotsprog.
Crista N Førte beviser på, at det var det indianske ord for "en lille bunke lort" Jeg husker desværre ikke fra hvilket indianerstamme - og jeg gider heller ikke at scrolle rundt efter det.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-09-10 14:51

Citat
Men tilbage til ordet bajut. Det kan faktik være et spil....se blot her;

Der skal stå balut

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-09-10 15:37

Citat
Derfor tror jeg at Ballepresseren fik noget galt i øresneglen

- ja, det er ihvertfald ikke hjernen der presser på...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 15:47

H.H. du er en pauseklovn Jeg har aldrig påståët at Balut ikke var en benævnelse for et råddent æg, men jeg har skrevet ordet Bajut og det piner dig, at du ikke kan finde ud af hvad det betyder - det er dit problem - husk det...

På Dansk har vi også mange ord, der ligner hinanden, sådan har man det også på Phil. nemlig Bajut - Balut - lobut og mange flere og du kan gætte og gætte fra nu af og til Jul du gætter aldrig, hvilket Phil. sprog det er og hvad ordene betyder. Der til er din viden alt for lille og det er ikke alt, man kan finde på nettet.. Su kunne jo prøve med ordet Lolo...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-09-10 16:26

- nå, Ballesprederen begynder at sprede røgslør! Det piner ham at han ikke bare kan fylde kandu med løgn; noget han ellers er så vant til i dagligdagen, han bestiller faktisk ikke andet...

PS: skal vi lave en ny tråd med ordet "Su"?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-09-10 16:37

Næææ Ballegaard, pauseklovnen er dig - endda med rød papnæse på flødehornet. Papnæsen falder desværre ofte af - kan jeg se på dit selvportræt fra din hjemmeside, du har jo snotpletterne på blusen, mand.!!
Efter jeg havde accepteret Christa N's svar - og lukket tråden, bliver du ved med at fremture i dine store fadæser - og ville partout ha', at bajut var noget andet end det Christa havde fundet frem til.
Derfor Ballegård, det er dig der er pauseklovn.!
Jeg ved godt hvad bajut er.!! Det er en lille bunke lort...Siger det dig noget, Ballegaard.?

Iøvrigt er tråden lukket - såååååe, hvad fa'en blander du dig for.???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 18:37

Fordi du selv gør det p a u s e

Bajut betyder ikke en lille bunke lort. På det sprog som videoerne hendviser til. Derfor er Christa N`s svar heller ikke det rigtige

Læs dog dit spørgsmål igen Lige fra starten skriver du at jeg lyver også stammer spørgsmålet endda fra en PB.
Du burde skamme dig

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-09-10 19:21

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-10 20:00

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-09-10 20:18

Ja gu' fanden siger jeg at du lyver.!!! Har du først fattet det nu..??? Tsk, tsk, Bajutgaard dog, hvad skal der dog bli'e af dig.

bb1 skrev endvidere..
Citat
Lige fra starten skriver du at jeg lyver også stammer spørgsmålet endda fra en PB.
Du burde skamme dig
Her ser vi et tydeligt eksempel på Bajutgaards situations fornemmelse.......Jeg lader det stå lidt - og starter ny linie.

Ja Bent Fjols, men det var dig der startede med offentliggørelse af mine PM'ere. Og her kunne du lære noget af dit eget yndlings ordsprog, nemlig; Lige for lige skal venskab holdes. Har du glemt det.???
Og Bent.....Du ved vel godt, at jeg har et par "heftige" PM'er fra dig endnu.....

Må jeg ha' lov til at afspille en lille video for dig - klik på linket og nyd den....
http://www.youtube.com/watch?v=S3OCcmFNgXo

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 06-09-10 22:31
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-09-10 22:37

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-09-10 22:57

En stor bunke lort

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-09-10 23:34

Nemlig - Betterwisser. En gedigen stor bunke lort. Julemanden kan squtte finde ud af hvilket ben, han skal stå på.
Jeg tror squ at jeg har fået influenza. Pulsen er helt i top, og nu går jeg i seng, når jeg har snuppet et glas irsk whisky. Kan I hygge Jer et par dage.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-10 00:09

Pas nu på Tombe det kan gi` Selv for en garvet dranker

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-09-10 14:49

- ja, det ved du jo alt om Ballespreder...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-09-10 18:09

Ja sær lyster, at nogle folk har fra området uden Løsning, hele computterne fuld af mænd i kvindetøj som plapper løs, og hvad ved jeg, hold da helt ferie. for et plagiat af et mandfolk

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-10 19:28

Og hvor kan de tage pis på jer - hvorfor mon????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-09-10 20:34

Jeg er også bekymret over Ballesprederens store interesse for transvestitter. Er man klar over det i lokalsamfundet? Det er man så nu. Nu har Ballesprederen sendt adskillige links med transvestitter - og den slags kan sqda ikke være normalt for en mand. Puha.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Group

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-10 22:42

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-09-10 17:47

- manden er sgu'da helt grøn i hovedet, er han syg...

Undskyld, dumt spørgsmål...

------------------------------------------------------------------------

Emne: Condoms as umbrellas

Two old ladies were waiting for a bus and one of them was smoking a cigarette. It started to rain, so the old lady reached into her purse, took out a condom, cut off the tip and slipped it over her cigarette and continued to smoke.
Her friend saw this and said, "Hey that's a good idea! What is it that you put over your cigarette?"

The other old lady said, "It's a condom."

"A condom? Where do you get those?"

The lady with the cigarette told her friend that you could purchase condoms at the pharmacy.

When the two old ladies arrived downtown, the old lady with all the questions went into
the pharmacy and asked the pharmacist if he sold condoms. The pharmacist said yes, but looked a little surprised that this old woman was interested in condoms, so he asked her:
"What size do you want?"

The old lady thought for a minute and said:
"One that will fit a Camel!"

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-09-10 19:04

så er vi to

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-09-10 19:49

Citat
The old lady thought for a minute and said:
"One that will fit a Camel!"

Ohhh, den var fin.!!!

Sammenlignet med en Kamel's....... må selv en neger's give fortabt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-09-10 22:41

Vi kommer langt omkring i denne tråd kenguroer, kameler og negerer. Så lad os endelig fortsætte. Denne tråd skulle jo gerne slå rekorden.
Selv om H.H. har hylet op om, at jeg ikke må holde liv i den, for det er hans tråd – så er det jo sjovt, at han selv fortsætter, men hvad sådan er der jo så meget.

I en nudistlejer går en lille dreng sammen med sin far. Faderen bliver træt af, at skulle bukke sig for at holde drengen i hånden og beder ham derfor om i stedet for, at holde fast i faderens pik.
De møder en neger, som også kommer gående med sin søn i hånden. Neger sønnen spørger: Far må jeg ikke også holde i din pik. Jo, svarede negeren, men løb nu ikke for langt væk knægt..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-09-10 23:04

Stave- og moralkontrollen - BAHBU, BAHBU etc.
--------------------------------------------------------------------------------
Vi kommer langt omkring i denne tråd kenguroer, kameler og negerer. Så lad os endelig fortsætte. Denne tråd skulle jo gerne slå rekorden.

Rettelse: Ikke kenguroer - men kænguruer.
Rettelse: Ikkenegerer - men negre - for Fanden da.

Selv om H.H. har hylet op om, at jeg ikke må holde liv i den, for det er hans tråd – så er det jo sjovt, at han selv fortsætter, men hvad sådan er der jo så meget.

I en nudistlejer går en lille dreng sammen med sin far. Faderen bliver træt af, at skulle bukke sig for at holde drengen i hånden og beder ham derfor om i stedet for, at holde fast i faderens pik.
De møder en neger, som også kommer gående med sin søn i hånden. Neger sønnen spørger: Far må jeg ikke også holde i din pik. Jo, svarede negeren, men løb nu ikke for langt væk knægt..

Hvornår kommer der et vits, hvor der medvirker kvinder???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-09-10 23:05

Hvad var det nu lige tråden handlede om: Nåååå jo hvad ordet Bajut betød.

Her er så forklaringen indnu engang og det endda i en Engelsk over sættelse..

BAJUT betyder XXXXXX på dansk. Er den snart sivet ind?

http://www.youtube.com/watch?v=ZUASCOppQDU

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-09-10 23:16

Jeg synes det er kvalmende med alle de bøsselinks. Det er squ ikke normalt. Føj.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-09-10 23:24

Stavekontrollen - BAHBU, BAHBUH etc.

Balleknuseren skriver: "Her er så forklaringenindnu engang og det endda i enEngelsk over sættelse.."

Rettelser: Her er så forklaringen endnu engang og det endda i en engelsk oversættelse..

Hvad Fanden sker der???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-09-10 00:02

Bajut betyder ikke bøsse - nærmst det modsatte - Hør dog efter teksten din klovn. Dan synger jo jeg er en xxxxxx. Du er jo skolelære siger du så må du da kunne fatte det!!!!

Bajut - betyder jeg er en: xxxxxx......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-09-10 01:09

Bååååååååååååååt!! Her er stavekontrollen.

Balledyret skriver:

"Bajut betyder ikke bøsse - nærmst det modsatte - Hør dog efter teksten din klovn. Dan synger jo jeg er en xxxxxx. Du er jo skolelære siger du så må du da kunne fatte det!!!!

Bajut - betyder jeg er en: xxxxxx......"

Rettelser:

"nærmst" staves "nærmest"
"skolelære" staves "skolelærer" - for helvede da. Jeg er snart træt af hele tiden at rette netop den fejl.

Og få så orden i tegnsætningen

Sætningen "Du er jo skolelære siger du så må du da kunne fatte det!!!! " skal se således ud:

Du er jo skolelærer, siger du; så må du da kunne fatte det!!!

Du taler/skriver jo cirkussprog.

Hvordan går det i øvrigt med din nye bog??? Kniber det med at finde oversættere?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-09-10 02:45

Nej,nej - jeg har ingen problemer, hverken med andres eller mit eget skriftsprog.

Skulle jeg støde på en fejl eller noget jeg ikke ved. Så spørger jeg pænt eller undersøger tingene selv.
Det er jeg i modsætning til dig intiligent nok til - men hvordan er det nu lige: Hvilket seminarium var det lige du blev lærer fra?????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-09-10 08:02

En modsat bøsse er det så en lebber, eller måske en parbøsse for at blive bare lidt jagtlige, i Balledrønets mærkelige seksual universes.
Er det, det du bruger natten på, at finde diller daller film på nettet, men ok hver sine lyster
håber ikke der er nogen som betaler dig for det.

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-09-10 13:01

--------------------------------------------------------------------------------
Nej,nej - jeg har ingen problemer, hverken med andres eller mit eget skriftsprog.

Skulle jeg støde på en fejl eller noget jeg ikke ved. Så spørger jeg pænt eller undersøger tingene selv.
Det er jeg i modsætning til dig intiligent nok til - men hvordan er det nu lige: Hvilket seminarium var det lige du blev lærer fra?????

Se lige her. En helt anderledes stil. I dette tilfælde er der tale om en helt tredie eller fjerde person - muligvis en kvinde af dansk herkomst.

Hvdem har skrevet indlægget - Balleknold?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-09-10 13:02

Behøver selvfølgelig ikke at være en kvinde. Det kan også være en bøsse. Thuhej.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-09-10 14:12

Citat
intiligent

- han mener nok "intelligent"

- men det er jo også et fremmedord for Ballesprederen...

-------------------------------------------------------------------------

Emne: Expensive Coffee
A street person approached a passerby and said,
"Sir, would you give me $100 for a cup of coffee?"
"That's ridiculous! Do you really think anyone in their right mind would pay that much for a cup of coffee?"

"Just a yes or'no, buddy," the beggar growled.
"I don't need a damn lecture about how to run my business."

God weekend

Mvh
Stouenberg
Multi-X
Nyrup bugt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-09-10 15:01

Tjuhed og BAHBU - her er stavekontrollen:

Ballehyleren eller en anden skrev følgende:

"Nej,nej - jeg har ingen problemer, hverken med andres eller mit eget skriftsprog.

Skulle jeg støde på en fejl eller noget jeg ikke ved. Så spørger jeg pænt eller undersøger tingene selv.
Det er jeg i modsætning til dig intiligent nok til - men hvordan er det nu lige: Hvilket seminarium var det lige du blev lærer fra?????"

Rettelser:
1. linie: Fint nok; nærmest lyrisk.

2. + 3.. linie: Her skal nok stå som følger:
Skulle jeg støde på en fejl, eller noget jeg ikke ved, så spørger jeg pænt eller undersøger tingene selv.

4. + 5. linie:
Her skal nok stå som følger:
Det er jeg, i modsætning til dig, intelligent nok til - men hvordan er det nu lige? Hvilket seminarium var det lige du blev lærer fra.

En kommentar: Jeg er ikke skolelærer - min gode mand.

Ros: Denne gang stavede du "lærer" korrekt. Det går fremad - Bent Ballegaard Knudsen.

Ganske pænt skrevet, når alt kommer til alt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-10 16:19

Hvdem har skrevet indlægget - Balleknold?

Hvdem betyder det Hr. skolelærer. Du har selv skrevet, at du var lærer på en kristen Friskole i det helligeland og historien om rengøringskonen, der blev gravid og du derfor blev smidt ud er jo heller aldrig blevet fortalt færdig..
Hvorfor vil du lyve sådan for os? Hvilket formål skal det tjene? At du ikke ER rigtig skolelærer, det ved jeg sku` godt. Du var formningslærer. Du skulle lære børnene, at arbejde i ler, men det blev kun til sangen:
Ti små lerede fingre, for du måtte ikke købe en brændeovn. For skole forstanderen, som din tante ellers var husbestyrerinde for..
Jo, jo alle i Løsning – Kragelund området husker såmænd den historie…
Men svar du nu på H.H.`s spørgsmål: Hvad er en bajut?

Det rigtige svar er: En bajut er en mand, der klæder sig ud i xxxxxx tø’j og det gør han altså ikke fordi han er bøsse eller noget andet, sådan nogle er der to helt andre ord for på visaya…
Så tombe indrøm nu, at du blev

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-09-10 16:38

Citat
Det rigtige svar er: En bajut er en mand, der klæder sig ud i xxxxxx tø’j
AAAAAHAAAAAA, så blev vi så klogere.!!??? Eller gjorde vi.???
Hvad er xxxxxx tøj - størrelsen på tøjet.??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-09-10 18:11

Balleknolden skrev:

"Du har selv skrevet, at du var lærer på en kristen Friskole i det helligeland og historien om rengøringskonen, der blev gravid og du derfor blev smidt ud er jo heller aldrig blevet fortalt færdig."

Kan du ikke andet end det bavl, du stadig lukker ud?

Her er så dagens tilbud - Ballespreder.

Hvis du kan bevise, at jeg har skrevet, at jeg har været lærer på en kristen friskole i det hellige land (så er de værste stavefejl fra din side samtidig rettet) så logger jeg ud af Kandusiden for altid.

Hvad siger du så?

Men du er stadig en syg mand med mærkelige forestillinger om seksualitet, som kun kan fortælle løgnehistorier. Tsk, tsk og 100 x tsk.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-09-10 19:48

Bent Ballegaard Knudsen (alias Ballesprederen, Balledyret, Balleknuden etc.)

Er det aldrig faldet dig ind, at du selt ikke hører hjemme på denne hjemmeside - sammen med en masse dygtige jægere?

Er det heller aldrig faldet dig ind, at vi bruger dig som pauseklovn?

Der er en enorm forskel på os - og dig. Ikke alene kulturelt - men også intelligensmæssigt. Du opfører dig som en dum bonderøv som ikke engang kan skrive forståeligt. Det er nu blevet så, pinligt, at selv undertegnede har medlidenhed med dig.

Jeg kan derfor kun anbefale dig, at du hurtigst logger ud fra Kandu - inden alles tæer når deres respektive hæle.

Men hvordan går det med beviset for din påstand. Har du fået kolde fødder - endnu engang?

Alle venter i spænding.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-10 20:44

Jeg havde bestemt ikke ventet andet end engang personfnidder, benægtelser og lignende fra din side, men Tombe E.B.Berthelsen – denne gang røg du helt i grøften…
Du har her på KanDu selv skrevet, at du kendte til min person og det helligeland, fordi du havde været lærer herovre. Du har selv her på kanDu skrevet, at din rige arvetante var gift med en af egnens rigeste landmænd og at hun boer her i nu og at du ville besøge både hende og mig.
Du har selv her på KanDu mange gange brugt ordet i guder og kædet det sammen med din gerning i det hellige land..
Jeg er ganske sikker på, at mange af de, der trods dine vel indpakkede løgnehistorier stadig hænger på her på jagt tråden udmærket kan huske, hvad du selv har skrevet i din kamp for, at svine mig til..
Jeg er også efterhånden overbevidst om, at der findes rigtig mange, som vil være med til, at holde dig fast på det du selv skriver.
Nu har du skrevet at du vil forlade dette forum, som du også forlod Jagtdebatten på to andre fora. Da du blev holdt fast på dine evindelige løgnehistorier der.
Du har aldrig svaret på: I hvilken vinkel skal man affyre et varselsskud og er det lovligt at afgive det?
Må man skyde en jagthund, hvis den driver med vildt på et område, hvor der ikke drives jagt?
Hvorfor er der ( i snart 10 år ) aldrig kommet noget resultat ud af alle dine trusler om retssager og lignende.
Hvad kom der ud af dine trusler om, at du ville kontakte DJ`s formand og fortælle ham, at jeg var slem ved dig. Da du påstod, at du var medlem af et ministerielt udvalg og havde stor indflydelse på jagtlovgivningen i Danmark? Når sandheden var, at du havde blameret dig så meget på en forsøgsjagt for netop dette udvalg, så de jægere, der deltog alle krummede tæerne i støvlerne og tænkte: Er han repræsentant for os, så er det helt forståeligt, hvis det går meget skidt for jagten i Danmark…
Hvorfor kan du aldrig skrive to ord, som er sande? Hvorfor kan du kun svine alle andre til ved at lyve?
Du påstår, at du er ansat under kriminalforsorgen. Er det virkelig tilladt, at lyve så meget, som du gør i en sådan stilling? Du har her på KanDu selv skrevet, at du i august fyldte 68 år – hvorfor er du dog ALDRIG blevet voksen mand?
Hvad er det der er årsagen til, at du opføre dig, som et lille skolebarn? Det har ofte undret mig – Jeg kunne virkelig godt li` at høre en fornuftig forklaring. Jeg ved godt, at den ikke kan komme fra dig selv, men det kunne måske være, at der var andre, som kendte lidt til dig og de ville helt sikkert kunne hjælpe mig til at forstå.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-09-10 21:39

Hallo, hallo - Hr. Bent Ballegaard Knudsen. Hvad med for en gangs skyld at fremlægge beviser for dine sædvanlige løgne?

Hvor skrev jeg, Tonganeseren, at jeg tidligere var ansat som lærer ved en kristen friskole???

Prøv nu, med anvendelse af alle dine kræfter, at fremlægge beviset på din påstand.

Men det kan du bare ikke - sølle stymper. Men nu får du endnu engang muligheden for at komme af med mig her på siden. Bevis din påstand- eller brug din tid på at søge efter bøssefilm på nettet - som du plejer.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-10 23:23

Det ved du jo at jeg sagtens kan.. Hvad med at du for en gang skyld bevidste det modsatte.
Det er jo i det mindste din påstand, at du aldrig har pralet med det

Og hvad med de mange andre spørgsmål - dem svare du heller ikke på hvilket jo viser, at jeg skriver sandheden og hvilken grund skulle jeg have til at lyve?

I bund og grund kan jeg jo være bedøvende ligeglad med om du har været lærer eller ej.
Det kunne jo også blot være en af dine løgen historier, men det er det nu ikke....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-09-10 23:24

Tjuhej - her er stavekontrollen:

Lystløgneren Bent Ballegaard Knudsen skriver nedenstående:
For nemheds skyld indsætter jeg fejlene fremhævet og med kommentarer:

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg havde bestemt ikke ventet andet end engang personfnidder, benægtelser og lignende fra din side, men Tombe E.B.Berthelsen – denne gang røg du helt i grøften…
Du har her på KanDu selv skrevet, at du kendte til min person og det helligeland (hellige land),fordi du havde været lærer herovre.(Bravpo, nu staver du lærer korrekt, men kom lige med beviset herfor) - Du har selv her på kanDu skrevet, at din rige arvetante var gift med en af egnens rigeste landmænd og at hun boer (bor) her i nu (endnu) og at du ville besøge både hende og mig. (Bevis lige at jeg har skrevet, at jeg ville besøge dig).
Du har selv her på KanDu mange gange brugt ordet i guder og kædet det sammen med din gerning i det hellige land.. (Bevis at jeg har sat udtrykket I Guder i forbindelse med læregerningen. Og endnu engang, jeg er ikke skolelærer - fjols).
Jeg er ganske sikker på, at mange af de, der trods dine vel indpakkede løgnehistorier stadig hænger på her på jagt tråden udmærket kan huske, hvad du selv har skrevet i din kamp for, at svine mig til..(Jamen, det håber jeg sandelig også).
Jeg er også efterhånden overbevidst om, at der findes rigtig mange, som vil være med til, at holde dig fast på det du selv skriver.(Det er vistnok et mildt udtryk for ønsketænkning, idet du er blevet blacklistet af 90% af deltagerne).
Nu har du skrevet at du vil forlade dette forum, som du også forlod Jagtdebatten på to andre fora. (her skal være komma) Da du blev holdt fast på dine evindelige løgnehistorier der.
Du har aldrig svaret på: I hvilken vinkel skal man affyre et varselsskud og er det lovligt at afgive det?
Må man skyde en jagthund, hvis den driver med vildt på et område, hvor der ikke drives jagt?
Hvorfor er der ( i snart 10 år ) aldrig kommet noget resultat ud af alle dine trusler om retssager og lignende.
Hvad kom der ud af dine trusler om, at du ville kontakte DJ`s formand og fortælle ham, at jeg var slem ved dig. Da du påstod, at du var medlem af et ministerielt udvalg og havde stor indflydelse på jagtlovgivningen i Danmark? (Bevis påstanden), og her skal der igen være komma) Når sandheden var, at du havde blameret dig så meget på en forsøgsjagt for netop dette udvalg, så de jægere, (væk med det komma) der deltog alle krummede tæerne i støvlerne og tænkte: Er han repræsentant for os, så er det helt forståeligt, hvis det går meget skidt for jagten i Danmark…
Hvorfor kan du aldrig skrive to ord, som er sande? Hvorfor kan du kun svine alle andre til ved at lyve?
Du påstår, at du er ansat under kriminalforsorgen. (Bevis hvor jeg har skrevet det) Er det virkelig tilladt, at lyve så meget, som du gør i en sådan stilling? (Den eneste der lyver er dig) Du har her på KanDu selv skrevet, at du i august fyldte 68 år – hvorfor er du dog ALDRIG blevet voksen mand?
Hvad er det der er årsagen til, at du opføre dig, som et lille skolebarn? Det har ofte undret mig – Jeg kunne virkelig godt li` at høre en fornuftig forklaring. Jeg ved godt, at den ikke kan komme fra dig selv, men det kunne måske være, at der var andre, som kendte lidt til dig og de ville helt sikkert kunne hjælpe mig til at forstå.

Altså - din stakkel. Du er en af de absolut mest forhadte personer i "jagtdanmark". Alle ved at du er kronisk løgner, alle ved, at du blev hældt ud fra DJ, mens du var hundekoordinator, alle ved at du begår ulovligheder med anvendelse af vagtler til hundetræningen, alle ved at du blev ekskluderet af DLS pga. ulovligheder og foreningsskadelig adfærd, alle ved at du er blacklistet af 90% af samtlige faste deltagere på Kandu og alle ved at du bare er et sølle pjok, som ikke kan finde ud af noget som helst.
Vær nu en flink fyr og få din blodprop, så vi kan blive fri for dit sindsyge ævl; og fri os så for dine bøsselinks fra You Tube. Det er til at brække sig over.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-10 23:35

Personfnidre det kan E.B.Berthelsen, men svare på helt konkrete spørgsmål. Det formår han ikke

Den eneste der opfatter mine link, som bøsse link er dig og hvorfor mon???

Det var sku`da ikke en mandlig rengøringsassistent, der blev gravid på den kristne friskole eller var det??? Svar nu bette Bertel ellers så ligger jeg hele historien ud. Har den fra en tidligere ansat på skolen. Det ER jo et lille lokalt samfund herovre
Så selvom jeg boede langt herfra dengang, så er der andre der husker skandalen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-09-10 23:35

OK - Bent ballespreder. Du er igen busted i de sædvanlige løgne. Du er helt igennem en løgnagtig stodder, og det kunne så være OK med mig, men når det så kommer til stykket, så opfører du dig som en sølle tøsedreng.
Jeg skylder dig ikke svar på noget som helst, men til gengæld står der tilbage nogle hængepartier, som jeg efterfølgende vil klynge dig op på, idet det åbenbart kniber lidt med holdbarheden af dine påstande.
Men Bent Ballegaard Knudsen. Du har igen afsløret dig som et pjok af en løgner. Hip, hip hurrahhhhh.

For lige at trigge dig, så følger her et output fra mig - til input og adspredelse for dig.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-09-10 23:40

Den bøssefikserede Bent Ballegaard Knudsen skriver:

Har den fra en tidligere ansat på skolen. Det ER jo et lille lokalt samfund herovre Det var sku`da ikke en mandlig rengøringsassistent, der blev gravid på den kristne friskole eller var det??? Svar nu bette Bertel ellers så ligger jeg hele historien ud. Har den fra en tidligere ansat på skolen. Det ER jo et lille lokalt samfund herovre
Så selvom jeg boede langt herfra dengang, så er der andre der husker skandalen

Nådada, nu er du vistnok på vej ud i noget snavs.

Jamen det glæder jeg mig til at læse - og jeg er sikker på at E.B.Berthelsen glæder sig endnu mere, når du fortsat misbruger hans navn.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-09-10 23:46

Tjuhej - her er stavekontrollen:

Det ved du jo at jeg sagtens kan.. Hvad med at du for en gang skyld bevidste (beviste - for Fanden da) det modsatte.
Det er jo i det mindste din påstand, at du aldrig har pralet med det (der er vistnok noget rod med sætningen - hvad mener du?)

Og hvad med de mange andre spørgsmål - dem svare (svarer - din klovn) du heller ikke på (her skal være komma - din klovn)hvilket jo viser, at jeg skriver sandheden og hvilken grund skulle jeg have til at lyve? (Søg omgående hjælp hos en psykiater).

I bund og grund kan jeg jo være bedøvende ligeglad med (her skal være komma) om du har været lærer eller ej.
Det kunne jo også blot være en af dine løgen historier (løgnehistorier - bonderøv),men det er det nu ikke.... (Iflg. den komplet sindsyge løgnhals - Bent Ballegaard Knudsen)

Men kom nu med fortsættelse, jeg ved nøjagtigt, hvad den skal bruges til.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-09-10 00:43

Svar nu på det du er blevet spurgt om skvat - at Tonganeseren og E.B. Berthelsen er en og samme person er for længst fast slået her - så der er ingen grund til, at du leger en lille dreng..
Du er fyldt 68 år. og det er fastslået at du er fyldt med løgn og ikke engang kan/vil svare på simple spørgsmål..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 08:02

Har du det ellers godt? - Jeg mødte den skønneste transversit på min ferie, hun/han som derude kaldes en bajut er gift med min kones fætter. Jeg vil godt væde en god flaske på, at du heller ikke kunne gætte at det var en bajut...
Se mine billeder på facebook...

Lalleballe, kan du genkende ovenstående???

Hvis ligefrem nogle i din familie er """ gift """ mit so ein dingeling Lalleballe, og fred med det, skal du da ikke ligefrem påstå, at det er normal seksual fungerende personer, som du sidder og savler over, nat efter nat. Jeg mødte den skønneste transversit, nu har du vel børn med konen hist hjemme ikke
Måske havde du lige dawnloadet nye herligheder, lige før det nye billede, hvor du blænder HÆ med dine nye dænder på hjemmesiden, BBs Hunt og HØ ., det kan forjlare løberiet ned at den fine nye trøje.

BW
MULTI-X
Hænger ud med et glas samarin

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-09-10 11:46

Citat
transversit

- her mener psykopaten bb1 jo nok "transvestit"...

Alt andet lige, lystløgner Ballespreder er nok den mest underholdende vanskabning på Kandu p.t.

God søndag til jer andre...

Stouenberg
Multi-X
- ved at udrydde de sidste
snebajere...
(Udløbsdato: 25.08.2010! men smager som ny!)

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-09-10 12:06

Bette bette wrisser igen udtaler du dig om noget du ikke ved og igen viser du, at du ikke har fattet en skid. Hele denne tråd går ud på hvad ordet BAJUT betyder og ingen steder kan du finde, at jeg har skrevet, at det betyder transvestit eller andet perverst Dansk udtryk...
Bajut betyder xxxxxx og det har hverken du eller nogle andre fundet ud af, så hold Jeres egne beskidte tanker for Jer selv.

Og med hensyn til min kones fætter og hans kone, så hold dem helt uden for og det samme gælder for resten af MIN familie. Børn og børnebørn.
Vil du fortælle om, hvad jeg skriver på Face book så lad være med at lyve....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-09-10 12:25

Citat
transvestit eller andet perverst Dansk udtryk

- pas hellere på at konens fætter ikke ser det, så er du nem'li en død Ballespreder...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 13:15

CITAT]IndDebatten Kandu
Fra : bb1

Dato : 18-02-10 09:24

-------------------------------------------------------------------------------

Har du det ellers godt? - Jeg mødte den skønneste transversit på min ferie, hun/han som derude kaldes en bajut er gift med min kones fætter. Jeg vil godt væde en god flaske på, at du heller ikke kunne gætte at det var en bajut...
Se mine billeder på facebook...

Begynder det at gøre ondt nu, bb1.? Jeg har muligvis flere af samme kaliber...Hvem ved??????

Bajut...

Kære LalleBalle

Hvad så med det her???, eller der det noget H.H. selv har komponeret måske, næppe.

Hvad med dit log in som Julemanden, som forsvandt øjeblikeligt fra din fjæsbog profil, er det også løgn måske ? at du, som du lyrisk fortolker din virke med, " jeg fægter med åben pande " , det kan du jo fint vælte ud med, når du vel har to andre pc muligheder, hvor du har forsøgt at spille ping pang med dig selv, med selvros og pral m.m. komplet pinligt, for din manglende formuleringsevner brændte hårdt igennem
Kære Lalleballe, at du finder det yderst tilfredsstillende, og ekstremt opildrende at visse vidioes fra lokummer, hvor en intetkøn, åbenbart er igang med at tørre røv eller rille, og knalder en cola flaske op i dine sine sikkerhedsvinkel på 45 grader, hvad fanden rager det os normale jægere indenfor jagt og kvindesagen.

Du mener åbenbart at transvestiter er perverse, det var sgu noget af en selverkendelse, men alt det du har gemt på din pc som du vederkvæger os andre med, har du fortalt din kones fætters kone/mand/kone/mand at hun/han er pervers så. og hvorfor skal du forsøgs lokke H. H. med en god flaske hvis han kunne se forskel, håber han så kunne lave en Otto Bradenburg, så kan man høre om den er god nok

Kom så igen, hvis du vil tilbagevise ovennævnte og kalde X-Mann Heide Ho for fuld af løgn.
Det eneste halmstrå eller høtot du kan putte gemme dig i, er belæringen fra Stouenberg omkring bogstaveringen af dine " overlækre " transer, men meningen kan du ikke spæne fra lille pjok.
Så her er du også fuld løgn, hvor ligger det der hellige land henne, har de kalot på eller hu

Egenavne og tiltaleform skal ikke skrives med stort, - viser var det du skrev sammen med Kim Larsen og Sigfred Pedersen. Når du visser noget, er det samme som når jeg visser min mening om dig, som f.eks, ikke at forveksle med det, du kun kan og gør og er bedst til nemlig at vrisse, det kan du afhjælpe med en trisse omkring en gren, dette har intet med at gøre du fordriver din dagligdag med, at trisse rundt!! capise.
Dette blot for at give Tonganesren en hjælpene hånd da både åbenbart både skyder og ødelægger træerne med Stihl

BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 14:55

Nå lille LalleBalle.

Kommer der snart en duplik eller har du gravet dig ind i en mega høballe, sammen med fjernstyringen til Roll On Marie

BW

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-09-10 15:13

- bare rolig BW, Ballesprederen arbejder hårdt på et nyt kapitel til hans seneste udgivelse "Mishandling af det danske sprog for dummies...".
Lige nu er han ved at finde ud af, om hans kones fætters mand er en dame, eller bare en bajut!
- prøv du at vende bunden i vejret på sådan en starut, det ik' nemt...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-09-10 15:26

- find ud af havd det er I taler om inden i leger KLOGE ÅGER og skriver citater....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-09-10 15:45

Jeg fandt lige et foto af E.B.Berthelsen...

snc3/hs566.snc3/30924_398692258537_268871353537_4098802_5470653_n.jpg

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 16:46

LalleBalle

Er det ikke dig der har skrevet, denne bagindianer meddelse til Heidi Ho da ! så svar dog mand hvor du kalder Bajutterne for transer??? og ergo er din kones fætter da også en trans det skriver du jo og pervers efter din egne ytringer og menneskesyn, men du syntes jo med savlet drivende ud af flabben, at de er skønne ik!

havd du, det er den måde vestjyderne hilser på hiannden oversat: hvordan er havet idag, er det du mener, eller har du lavet hvad, om til denne udemærkede gestus??

Har jeg ikke bevist nok, at du kalder bajutterne for transer efterhånden??? og de tilhøre en pervers del af et eller andet i dit hulrum

BW
Multi-X
Vikar for skribleriernes forskønnelse, der er lang vej endnu

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 16:55

LalleBalle

Prøv at komme film i kassen inden du trykker på utløseren ikke.
Og nej, der er ikke lavet fotoapperarter med VHS bånd, så lad være med at stoppe dem i
Det er de mest vellignende fotos vi har set af dine opfattelsesevner, du jager jo skyggerne fra vindmøllerne oh Kejserens Nye Klæer din
Men stavningen næsten perfekt, hvis du kunne slå over i flertal eks. en Knudsen flere Knaster alle Knuderne efter mig ; en Bajut og så dig; flere::::::::::::::

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 17:48

Jeg har vendt bunden i vejret på Starutter, men aldrig Bajutter, vil heller ikke, men prøvede måske
Nøddeknækkeren, og det er ikke E.T.A. Hoffmanns version, på so ein ding.

LalleBalles smagsløg og mine er vist heller ikke her i fin harmoni.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-09-10 18:46

Citat
--------------------------------------------------------------------------------

Citat
IndsDenne her Pm'er fra bb1, kræver nok ingen nærmere forklaring - den taler for sig selv...

Debatten Kandu
Fra : bb1

Dato : 18-02-10 09:24

-------------------------------------------------------------------------------

Har du det ellers godt? - Jeg mødte den skønneste transversit på min ferie, hun/han som derude kaldes en bajut er gift med min kones fætter. Jeg vil godt væde en god flaske på, at du heller ikke kunne gætte at det var en bajut...
Se mine billeder på facebook...

æt dit citat her

Kan du ikke læse hvad du selv skriver Knudsen. Har jeg ikke bevist at du er et skvat, når ikke engang kan læse dine egne lumre PBr.

Ring

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-09-10 21:33

Så har vi virkelig fået noget oplyst: H.H. og Bettewisser er en og samme person. Det vil sige, at vi nu har to personer herinde, som bruger to falske navne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heidi-Ho og E.B.Berthelsen.

Hvorfor kan jeg så sige det?

Ganske enkelt en P.M. eller som Betterwisser kalder den PBr. Kan kun læses af den person, som den er sendt til!!!!!!!!!!!!!

Og jeg har aldrig sendt en P.M. til Betterwisser.....

Jeg håber alle nu kan og vil forstå, at der er personer,som jeg ikke længere vil svare eller skrive med herinde - at opføre sig på den måde er, dog det mest beskidte en person kan foretage sig..

Jeg har længe spekuleret over Betterwisser`s helt syge måde, at skrive på, men nu er det gået op for mig - hvorfor han altid skriver i det sprog han gør...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-09-10 22:20

bb1, du er sku ikke for klog i bylden. Dem PM'er er blevet offentliggjort for flere måneder siden, den 31 juli for at være helt præcis.

Citat
Dato : 31-07-10 18:10

--------------------------------------------------------------------------------
Denne her Pm'er fra bb1, kræver nok ingen nærmere forklaring - den taler for sig selv...

Debatten Kandu
Fra : bb1

Dato : 18-02-10 09:24

-------------------------------------------------------------------------------

Har du det ellers godt? - Jeg mødte den skønneste transversit på min ferie, hun/han som derude kaldes en bajut er gift med min kones fætter. Jeg vil godt væde en god flaske på, at du heller ikke kunne gætte at det var en bajut...
Se mine billeder på facebook...

Begynder det at gøre ondt nu, bb1.? Jeg har muligvis flere af samme kaliber...Hvem ved??????

Bajut...

Her er den, dit fjols

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-09-10 23:35

Mon jeg er så stort et fjols endda??

Bevis det modsatte og vi kan fortsætte dialogen herinde

Hvis ikke så slutter vi her, personer som opføre sig på denne måde er helt uden for alt sund fornuft og ikke til, at føre en dialog med..

Jeg er den eneste person her, som lige fra starten har tonet rent flag med navn og hjemmeside o.v.s. og det er selvfølgelig årsagen til, at jeg også har været et let offer, men at kæmpe imod personer, som ikke kun er annonyme og ikke voksne nok til, at stå ved deres eget navn er en ting.

Noget andet er personer, der bruger flere navne - det er simpelthen skingrende sindsygt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-09-10 23:45

Jamen så mange tak for indsatsen og hav det godt - så længe.

Men her ved afslutningen skal du vide, at jeg ikke hedder E.B.Berthelsen, Betterwisser og Heidi-Ho er to forskellige personer, og dermed kan det konkluderes, at du - for een gangs skyld har ret. At een person bruger flere navne er skingrende sidsygt - f.eks. Bb1 og JulemandenKandu. Dermed har du selv hæftet den helt rigtige diagnose på dit problem.

Med deltagende hilsen

Tonganesere (T. G. P.)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-09-10 23:52

Bimmeling og tjuhej! Her er stave- og teknikkontrollen:

Mon jeg er så stort et fjols endda??

Bevis det modsatte og vi kan fortsætte dialogen herinde (her skal sættes punktum)

Hvis ikke (komma eller bindestreg) så slutter vi her (punktum eller semikolon), personer som opføre (opfører) sig på denne måde er helt uden for alt sund fornuft og ikke til, (væk med kommaet) at føre en dialog med.. (et punktum for meget)

Jeg er den eneste person her, som lige fra starten har tonet rent flag (komma) med navn og hjemmeside o.v.s. (komma) og det er selvfølgelig årsagen til, at jeg også har været et let offer,(semikolon) men at kæmpe imod personer, som ikke kun er annonyme og ikke voksne nok til,(væk med kommaet) at stå ved deres eget navn er en ting.

Noget andet er personer, der bruger flere navne - det er simpelthen skingrende sindsygt.

Konklusion: Det bliver langsomt bedre - men er stadig ikke godt nok.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-09-10 00:04

Bimmeling og tjuhej.

Hør nu her - Tonganeser. Du er hermed blevet snuppet i en fejl - nemlig hvor du citerer Bb1 - alias JulemandenKandu. Der skal ikke stå sidsygt - men naturligvis sindsygt. Så kan du lære det, kan du. Føj. Nu holder jeg et vågent øje med dig fremover.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 06:28

Ballefjols

Har du skevet den PM til Heide Ho eller ikke; Ja eller Nej ; Så kan vi dødelioge selv udrede meningen kære mand.

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 06:49

Bevise at du IKKE er et fjols er en gordisk knude.

Hvorfor smed du dit link væk som død og helvede til Julemanden på Facebook, da det blev offentligt kendt du havde den og du står sammen med dine Bajutter??

Igen har du skrevet den PM eller hvad?

Det er godt du syntes at flere log inn muligheder under sære navne, f.eks Julehesten er øf øf, du har da indtil nu, kun fjernet den ene af dem nemlig Julemanden ik?
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 08:57

Har jeg ikke igen igen bevist, hvor uvederhæftig du er?? , og du kalder inddirekte din fætter, som er Bajut/trans for pervers " tyv tror hver mand stjæler ", Du kan ikke engang genkende dine egne lumre tilkendegivelser og er svært mentalt tilbage, når man praler med sit åbne sind og pande, når man frejdigt står sammen med sine bajutter, og beder dem skrive til dig som alias i din profil på Facebook.

Har du snart lært lektien, man kommer ingen steder med nedgørelse af folk og fæ, og ikke alle smider håndklædet i ringen når man møder en oppustet skrigeballon. i Kejserens Nye Klæer.

Den der pryder sig med lånte fjer, står med når de skal leveres tilbage. Kan du mærke hvor koldt det føles, det tror jeg ikke på,- for du er mere tykhovedet en Brutalies på det mentale stadie er højden vel nogenlunde i vatter jer imellem. Løb den sig ikke ihjel fordi den vil fange et godstog?, omkring din sande ven Safari Holgers domæner?

Har hørt at der pr. 1. dec. bliver sat en anordning på rundkørselen, a la den de bruger til greyhunds. Der bliver en løbetekst med, Tonganeser DLS og Safari Holger i inderbanen på rundkørselen. Herefter bliver der lavet væddemål, i bedste engelske stil, om hvornår centrifugalkraften får dig til at ryge over den jyske højderyg og ende i Bygholm Sø. I starten vil du blive trukket op af en Leopard Kampvogn, hvor der står Follow Me på, indtil videre har der været en forhånds tilmeldning

Jeg vil sige tak, for dine højaktuelle positive vidende indlæg, præget af stringent faglig indsigt, og altid med en hjælpende hånd hist og pist, nok mest op til Bajutterne og dem som du kunne klaske i jorden.
Selv for mig er det en komplet umulig opgave, at bevise du ikke er et fjols og det der kan gradbøjes opad.

Jeg har ellers givet dig mulighed for, at kommentere i min nye tråd, så du kunne passende sige pænt farvel til mig, og de andre MULTI-X i tråden, da de nok heller ikke magter dine stillede krav, og ergo har du forladt Kandu forever hvis dit løfte står til troende.

Perry Mason ville ikke engang kunne løfte opgaven han rotere så meget i sin grav, at man kan bruge ham som tunnelboremaskine fra Sjælland til Puttgarden.

BW
MULTI-X
I ønskes

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-09-10 09:36

Nej, håndklædet er smidt på forhånd, når man gemmer sig bag påtagne navne!!!!

Og når I hylere sådan hyler for beviser, så bevis, at bb1 og er en og samme person...

Beviser fra Jer selv ( skrevet af Jer selv eller under et andet navn )er intet bevis husk det...

Tombaneseren lyver stadig og har stadig ikke svaret, med andet end personfnidder også er han endda 68 år gammel og praler med, at have været skolelærer, når det passer i hans kram og benægter det siden hend, når det passe i hans kram...

I guder forstå det hvem, der kan?????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 09:58

Så må du sgu da arbejde lidt sårt for Jysk, med det forbrug af håndklæder du må ha
Du levere jo selv bevisserne, men det fatter han ikke!!!!, og er for langsom til at få dem fjernet når du atter står der med bar gang på gang.

BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-09-10 10:04

bb1, når du skriver et indlæg som dette her;
Citat
Nej, håndklædet er smidt på forhånd, når man gemmer sig bag påtagne navne!!!!

Og når I hylere sådan hyler for beviser, så bevis, at bb1 og er en og samme person...

Beviser fra Jer selv ( skrevet af Jer selv eller under et andet navn )er intet bevis husk det...
Så er der et og andet der siger mig; Den mand er ikke ved sine fulde fem.!
bb1, du har selv (jeg har PM'eren endnu) skrevet til mig at det var dig der var
bb1 for fanden, brug dog knoppen, bare engang imellem.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 10:38

Det tog dig ca en time, at få fjernet din anmodning om, at skrive til dig som Julemanden på Kandu på din facebook profil, efter at H.H. havde bragt nyheden om en af dine løgnehistorier, samt din ridderlighed og rene stil og åbne pande. Har du ikke smurt rigeligt med teflon på den, alt glider vist af efterhånden.

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-09-10 17:05

I Hvad har Face book og KanDu med hinanden at gøre. Og hvor er beviserne en hver annonym kan skrive hvad han vil.....

- men kun bevise, at det han skriver er sandheden - hvis han er så stort et mandfolk, at han tør sætte navn på...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-09-10 17:41

- Ballespreder, Facebook og Kandu har det til fælles, at psykopaten bb1 optræder begger steder!

- så enkelt er det, desværre...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-09-10 17:56

bb1's mange ansigter

Der findes mange typer psykopater; nogle er aggressive, nogle er intelligente (det er så ik' bb1) og nogle er mindre kloge (det passer til gengæld fint).

Nogle af de mest udbredte træk er:

Kold ligegyldighed for andres følelser. Uansvarlighed og manglende hensyn til sociale normer, regler og forpligtelser.

Manglende anger over at have såret andre.

Manglende evne til at føle skyld eller lære af erfaring eller straf.

Vedvarende uansvarlighed. Gentagne svigt i forhold til at passe arbejde og økonomiske forpligtelser.

Patologisk løgnagtighed, også når løgnen er gennemskuelig, men nægter hårdnakket, at de lyver. - den har bb1 taget patent på!

Tydelig tendens til at skyde skylden på andre eller til at komme med bortforklaringer af den adfærd, der skaber problemer. - samme her...

Manglende evne til langvarige forhold, men har let ved at indlede dem. Promiskuøs seksuel adfærd. Hyppige partnerskift. - Bajut?

Impulsivitet eller manglende evne til at planlægge, det gælder også realistisk langtidsplanlægning.

Glathed/overfladisk charme. Udadvendt og underholdende.

Selvcentreret har storhedsideer om egen værdi. - ja, mon ikke!

Keder sig let og har behov for nye impulser.

Bluffmageri/manipulation. - Danmarksmester!

-----------------------------------------------------------------------------------

- det værste er så, at du ikke fatter en skid Ballespreder...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-09-10 20:27

- Jeg er trods alt ikke indlagt, som dig på Midelfart

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-09-10 21:20

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRKKKKK her er stavekontrollen.

Ballegaard skriver:

"- Jeg er trods alt ikke indlagt, som dig på Midelfart"

Rettelse: Jeg er trods alt ikke, som du, indlagt på Middelfart.

Og ved du hvad - Ballegaard?

En Middlefart er en halvsveden Bajut.

Var der ikke noget med at du ville logge ud - Ballegaard?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 22:11

Du brugte din facebook profil til at lokke folk til at skrive til dig på dit anonyme linkJULEMANDEN, hvorfor har du to profiler, hvoraf den ene er anonym Ballejut, med din indstllingen til åben pande politikken og alt dit andet bavl ?.
Da Heide HO lukkede en dør på klem, fik du den fjernet, men den stod klart og tydeligt som link på din Facebook profil, du er mere fuld af løgn end Kemiske Ali
Var du ikke færdig med dine svinestreger herinde, var det ikke det lovede transeboy?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 22:20

Rettelse et af dine anonyme dæknavne er JULEMANDENSKANDU. Hvis man går ind på find bruger, dukker det her snørkle sprog og skrige faconen helt tydeligt op, en ægte Bajutballegård.
Åben pande min bare r..
Hvor mange flere har du
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-09-10 22:48

Heller åben pande end hul i bukserøven. I sær hvis man står foran en Bajut.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 22:51

Citat
Indsæt dDette foregår i andre EU lande:

http://www.youtube.com/watch?v=jD0LST9m3vs

Heldigvis er det forbudt i Danmarks, men tænk lige over det! Vi har en jagtlov, som påbyder at der skal medbringes en hund, der kan fange en anskudt hare.

Så hvor i ligger egentlig forskellen????

(Alt dumt personfnider besvares ikke af mig)

it citat her

En ægte anonym Ballebajut

Danmarks det hedder Danmark

personfnider staves personfnidder

Endnu et bevis for din løgnagtige påstande og gnubben på din falske glorie
Narrehat

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 22:59

Der er vist ingen fare ved de der Bajutter, heller ikke med hul i buksebagen, jeg tror at G-strengen har taget livet af det meste, de synger vist også i fis-mol måske kun hver anden af dem

MVH
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-09-10 23:02

Tonga!!

Kan det passe at BajutBallen har skrevet kattejammerrock udsat for hundefløjte og riskoger

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-09-10 23:50

Hvorfor bliver Bettewisser og Tomben mere og mere barnlige. ????

Tænk den ene er 68 år gammel

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-09-10 08:48

Ballestump

Inu engang viser du dig som en løgenhalds - du har medelt for vilken gang at du ik gidder og svare på noget mer - hvofor blive du hved... !! Inkontinens kalds der når man ik gør som mand skal - bondejok

Øjnenhvidnt1234

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-09-10 10:32

Nu skal sandheden frem, det er mig der er bb1 og Heidi Ho
Multi x
skrevet, fra vognsmækken af en Ford T

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-09-10 11:55

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-09-10 11:56

Nu halter Balledrengen nok ind på scenen og beder dig bevise, at du ikke er ham.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-09-10 14:20

Ja og jeg er ca 76, men vi er da dejlige og friske på alle kanter og leder, og knaldhammrene skarpe.

Hvad med nogle klare svar, og et par sider med undskyldninger for alt det du bilder folket ind,- BajutBalle

BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-10 16:44

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-09-10 18:06

- typisk psykopatisk reaktion... poor devil!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-10 18:41

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-09-10 09:13

- værs'go Ballespreder, der er måske håb endnu:

- til gengæld må du nok droppe psykiateren, du har siddet skævt på potten i alt for mange år...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-09-10 11:27

- hold dig til tråden. Ingen har i nu fundet frem til havd ordet Bajut betyder og det er det der er spørgsmålet..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-09-10 11:51

- næ næ lille Ballespreder, det er opklaret for længe siden via din kones fætters mand som muligvis er en dame - ihvertfald en gang imellem.

PS: du er ikke så pæn uden paryk...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 12:00

Så kør den igen
en trans er det samme som en Bajut, ergo er en Bajut en trans.
Du må sgu da snart vide det, når du nussede den skønne ting som du selv skriver#-)
!!. Det er dig der danser kinddans med fættertransen, hvem der så har føregrebet og hvor det sidder, må svirre i BHen eller på de bonede pæle ned i Phil. land og lad det blive der.

Og nu hilser du igen på Harboøre´sk ; "havd du": jo det stormer makkerpå det Gule Rev, du mener nok hvad! ikke!!

DU har selv skrevet svaret til os din mega. Kan konen ikke læse dine egne skrifter op for dig, og med håndgemæng visse dig forskel på en han/hun trans, bed hende om at tage gummi handsker på inden, tak.
BB1 er måske heller ikke Bent B. Knudsen???]

Citat
Denne her Pm'er fra bb1, kræver nok ingen nærmere forklaring - den taler for sig selv...

Debatten Kandu
Fra : bb1

Dato : 18-02-10 09:24

-------------------------------------------------------------------------------

Har du det ellers godt? - Jeg mødte den skønneste transversit på min ferie, hun/han som derude kaldes en bajut er gift med min kones fætter. Jeg vil godt væde en god flaske på, at du heller ikke kunne gætte at det var en bajut...
Se mine billeder på facebook..

Begynder det at gøre ondt nu, bb1.? Jeg har muligvis flere af samme kaliber...Hvem ved??????

Bajut...
På russisk Bajutski...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 12:06

Paryk til bal sammen med Blue Oyster Band og de andre SM boy´s, når " fætteren" skal trækkes op.

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-09-10 14:55

- En trans er det noget med hjul på????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-09-10 15:07

Netop - BajutBent. En "Trans" er BajutBent med rollator.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 15:20

Nu stiger vandkunsten,- du holder snitterne væk for dem i rullestol, når de kommer med nedsat fart i rundkørselen

Få de gummihandsker på konen, og få læst dine egne udgydelser højt, som du selv har frembragt, lav den transøvelse, jeg har fortalt dig og så hedder det

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-09-10 17:01

Av for søren, der ramte jeg plet med hensyn til Betterwisser jeg syntes nok, der var noget bekendt..

At han ikke kender forskel på en rollator og en kørestol må være fordi han endnu ikke har fået fjernet dørtrindene, sørg nu for at få det, så rystelserne ikke ødelægger alt i dit hoved..

Hils H.H. manden med de to navne.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-09-10 17:57

- så ta' dog for pokker det kursus Ballespreder, så man kan forstå hvad du skriver...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 18:06

Bajutbent!
Nu kvabser du rundt i det igen, en rollator skubbes af personen, en rullestol sidder personen i.

Hvad med nogle eksakte svar på din PM af 18.2.09 omkring dit transeventyr.

Væde er det som er i flasken, hvis du skulle tabe til H.H. vdr. trans genkendelsen, selv om du smisker som en gammel kælling, ville han vist ikke lege med dig og dine vidunderlige omklædte drenge.

Det du prøver på, er et væddemål ergo staves ordet med 2 d´r, altså vædde og siger man for undervisningen.

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-09-10 18:15

bla. bla. Jeg spurgte om en trans var noget med hjul på? Ikke om forskellen på en rollator og en kørestol - for det er jo for svært for dig, at finde ud af...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 18:37

Det er dig der er trans ekspert, nok det eneste du er ekspert i. Prøv at spørge din kones fætter om han har hjul på den.
Du kender jo lidt til Julemandenkandu, som du fik slettet i en rygende fart da du igen blev taget i din løgnagtigheder

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-09-10 20:23

Jeg har da ikke slettet julemanden - hvad anser du mig for, alle børn og barlige sjæle i hele Danmark ville jo græde
Julemanden længe leve også julemanden på Kandu.......

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-09-10 21:04

Du var da lige så hurtig til at slette dit link på din facebook til Julemandkandu, som vi andre nok kunne få fingerene til os hvis vi fik hånden på en af dine Bajutter, dengang HH tog dig bukserne nede

Du er fuld af løgn i alt hvad du foretager dig, gav det et stort brag da du sprang ud af transskabet, din kone er vel indforstået med dine aparte lyster
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-09-10 21:45

Mon ikke hun i virkeligheden er lettet? Med den gangart BajutBent har fået, er der ikke meget tilbage.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-09-10 23:50

Hvilket link på facebook taler du om?????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-09-10 06:36

Vi så jo allesammen at panik Bajut Bent Ballegaard Knudsen fil slettet den, da du fik bukserne rykket helt op i din bajutrøv, Nu kommer lystløgeren bagefter og spiller uskyldig i sin gode gamle stil du er en stor falsk kujon

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-09-10 09:54

Nå Bajutballe, bliver det til noget med dine svar, på de mange åbenstående spørgsmål til dig efterhånden?.
Du nægter måske også at værre BB1 nu, ligesom du ikke har haft et link på din Facebook profil til julemandenkandu?.

Efterhånden er du vel blevet banket så meget på plads, så vi andre stille og roligt kan få kørt jagtdebatten op igen, til det formål som den egentligt er tænkt til.

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-09-10 21:15

Aner ikke hvad det er for et link - du fabler om og hvilken julemand .- boer han ikke på Grønland???

Jeg har med gode venner været på alle tiders agerhønse jagt i dag, i for det meste høj sol og med rekord mange fugle i luften og på paraden - så jeg er i særdeles godt humør......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-09-10 23:45

Her er beviset - bums! Kniber det med hukommelsen - eller er du bare dum?

: Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:52

--------------------------------------------------------------------------------
Ok bb1, du vil ha' krig - nu skal du den ondelynenel få det, min dreng.!!

Vi starter med beviset på din dobbeltproifil.

Svar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 23-08-09 03:38

Prøv at gå ind på: http://www.facebook.com/profile.php?id=1095086932 så ser du alle mine piger....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-09-10 23:47

"Prøv at gå ind på: http://www.facebook.com/profile.php?id=1095086932 så ser du alle mine piger...."

Hvad fanden er det? Er du nu blevet rufferkarl?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-09-10 23:52

Hvad fandenhar det med jule manden at gøre Tombe drik videre af din rødvin.

Hvordan kan man beskyldes for at være trans og så pludselig rufferkal..

Pas du nu lidt på, du er efterhånden ved, at komme ud hvor du ikke kan bunde - der er grænser for hvad man kan beskylde andre for at være

Blot lige et godt råd her advokat skriver....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-09-10 06:56

Næ man har vel lov til at visse hele transflokken frem, som du skriver til Heide Ho, er så de skønne og der kan ikke ses forskel, kan du ikke skrive mand kvinde under udstillingen så, under hvert billede.

Det kan være at Heide Ho, måske også kunne huske dit lille stunt med julemandenkandu på din hjemmeside. Hvorfor skulle han ellers lægge det på bordet, lyst løgner Ballerøv!, som et bevis for dine løgnagtighed ,men der er vist mere på hylderne, kan man forstå sådan lidt frit omskåret fra dit vilde seksridt
Her har du også adopoteret din kones venner, eller er det forretningsforbinelserne M/K Clubben!, var det dem du skød vagtler sammen med?, der er ikke mange danskerne af hankøn med på fotostaten, ikke engang Sideney Lee, Kim Larsen, Lada Chefen, Naboen eller formanden for DJ eller DLS, Lars Kanstrup.
Godt du har dine transer at visse frem, synd at du slettede den profil;- julemandenkandu, at du ikke engang vil være de rester som stadig står der bekendt, skal ded ikke også slettes?P men du spæner jo altid væk med lunten imellem benene, når du bliver taget med snitterne, i kagedåsen dit pjok. En god ting ved dig, du levere altid beviserne imod dig selv, lavet af dig selv

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-09-10 09:02

Citat
Blot lige et godt råd her advokat skriver....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-09-10 09:39

Ja hvad skriver advokaten her?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-09-10 09:43

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-09-10 09:44

Hvor meget kan der stå, på en mellem stor advokat mon, Karnovs bind 1 og 2

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-09-10 12:11

: bb1

Dato : 16-09-10 23:52

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad fandenhar det med jule manden at gøre Tombe drik videre af din rødvin.

Hvordan kan man beskyldes for at være trans og så pludselig rufferkal..

Pas du nu lidt på, du er efterhånden ved, at komme ud hvor du ikke kan bunde - der er grænser for hvad man kan beskylde andre for at være

Blot lige et godt råd her advokat skriver....

WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKK
STAVEKONTROLLEN HER!!!

RETTELSER:
Dato : 16-09-10 23:52

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad Fanden har det med julemanden at gøre? Tombe, drik videre af din rødvin.

Hvordan kan man beskyldes for at være trans og så pludselig rufferkarl ?

Pas du nu lidt på, du er efterhånden ved, at komme ud hvor du ikke kan bunde - der er grænser for hvad man kan beskylde andre for at være .

Blot lige et godt råd her advokat skriver.... (ungabunga cirkussprog)

Kommentar: Nemlig, din skvatpisser! Nu har du i årevis svinet bl.a. undertegnede til med løgne etc. . , og så mener du åbenbart ikke, at vi andre giver tilbage. Lede møgdyr.

Men bare rolig derude. Jeg har i hundredevis af sider med svinets løgne.

Blot lige et godt råd her advokat skriver.... (ungabunga cirkussprog)

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-09-10 14:24

BajutBalle, dig som har takter som en dårlig søvdu omskrvning og fortolker af de " hellige" skrifter, og hvad du eller falder over, er nok ved at få en god lektion i nemesis grundlov, hvis du ikke finder kammertonen ret hurtigt, bette Bajutballe.

Det er nok grundlæggende medlidenhed med dig pjok, der forhindre folk i at rive en hvis del, helt op under hagen på dig, men alting har jo en grænse, det er et begreb som du nok heller ikke fatter, der er ingen tvilv om, at de har virkemiddlerne, så klap hesten og kajen.

BW

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-09-10 17:04

Patologisk løgnagtighed, også når løgnen er gennemskuelig, men nægter hårdnakket, at de lyver.

Tydelig tendens til at skyde skylden på andre eller til at komme med bortforklaringer af den adfærd, der skaber problemer.

- man bli'r jo helt regeliøs når man læser Ballesprederens indlæg, det passer til punkt og prikke...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-09-10 17:35

Helt rigtig - Stouenberg, og derfor burde vi ikke spilde mere tid på tilfældet "Ballegaard".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-09-10 19:07

Right Tonga, Over and Out...

- men det var en underholdende tråd.

God weekend gutter og tak for kampen...

Mvh
Stouenberg
Multi-X
Roskilde fjord i al sin pragt.

PS: Husk at kigge mod syd, Jupiter står der så flot så flot med sine måner...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-09-10 19:36

Med en alm. 8x40 kan man tydeligt se månerne omkring Jupiter. Kan bare ikke hitte Uranus, som skulle befinde sig i nærheden af Jupiter - altså næsten på linie.
Jeg nyder at studere stjernehimlen med min 50 x kikkert.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-09-10 22:03

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-09-10 23:27

Til hylerne, som er så dygtige:

http://www.youtube.com/watch?v=Tw8mcFE08Ek

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 19-09-10 08:08

Hvis overhovedet nogen, er i tvilv om hvad svinet Bent Ballegaard Knudsen står for. Kan man hans kommentare til Heidi Ho.

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 19-09-10 08:11

Citat
Hvis overhovedet nogen, er i tvilv om hvad svinet Bent Ballegaard Knudsen står for. Kan man læse hans kommentare til Heidi Ho.

BW

Rettet
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-09-10 18:03

Vigtig oplysning: Hedie Ho og Betterwisser er en og samme person - så også her stop med det fis.

Bajut`en er forlængst holdt op med at være en xxxxxx.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 19-09-10 19:01

Nej der er vi ikke dit usympastiske møj svin, sut lidt på dine bajutter og sælg lidt mere sort ris, find på flere vidtløftige løgnehistorier over afdøde mennesker etc..

Husk at svinge dine udsatte agerhøns godt rundt i luften, så de er totalt desorienteret når du kyler dem ned i en tot hø og de ikke tør flyve, indtil du sparker til dem, fordi jeres køtere ikke magter opgaverne. Du er en skændsel for danske jægere, DJ og almen dannelse, den dårligeste repræsentant for jægerstanden, en løgnagtig kujon som intet har, andet end sit eget meget lille ego og en svinsk måde at være på.

Fatter ikke at andre vil slås i hartkorn, med sådan en lille uinterresant kryster som Bent Ballegård Knudsen, som intet har at byde ind med. Lær at stave, lær omgangstone, lær etisk jagt, lær omgang med dyr og fugle på en forsvarlige måde, lær korrekt fortolkning af jagt og dyrværnsloven. Når du har lært det din lille lort, vil jeg ikke engang værdige dig et blik, du er simplethen en uværdig ondskabsfuld lille skidderrik.

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-09-10 22:16

Se allesammen betterwisser evnede ikke andet end personfnidder. Hvor må det være sørgelig, at være så indskrænket et menneske.

Få dig dog et liv, nogle gode interesser, mon ikke du kan få din læge til at give dig et eller andet?
At forsøge på at svine mig til med løgn og rygter kan du godt opgive. Det har andre forsøgt uden held i årevis.

Bevis at du IKKE er H.H. så vil nogle måske tage dig alvorlig...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-09-10 22:20

Betterwisser.
I virkeligheden nytter det intet at debattere med et så indskrænket og ubegavet menneske. Manden er et hul og et dumst svin. Drop ham og lad os alle blackliste ham for tid og evighed.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-09-10 23:42

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 20-09-10 17:16

Kære bb1

Citat
At forsøge på at svine mig til med løgn og rygter kan du godt opgive. Det har andre forsøgt uden held i årevis.

Hvem har det? og jeg kan betro dig at BW ikke her HH

TRD

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-09-10 14:05

Citat
At forsøge på at svine mig til med løgn og rygter kan du godt opgive. Det har andre forsøgt uden held i årevis.

- fuldstændig rigtigt Ballespreder, det klarer du bedst selv... og hu-hej hvor der går.
Hvis du tilmeldte dig den store jydske løgnhalse konkurrence, ville dine modstandere (inkl. lystfiskerne) opgive på forhånd.
Naragtige, ynkelige gamle mand, på med parykken, pump rollatoren og læg dit opdigtede liv bag dig.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-09-10 18:22

Bajut Bent på slatten line, sådant lettere omskåret. Er du ikke efterlønner ?, er det medicinen der har givet dig knald i låget, såvidt jeg husker, havde du også før dit jobskifte, til den internationale atmosfære, med enorm rejseaktivitet, som du vel stadigvæk begiver dig rundt i, rundt og rundt i rundkørselen i ovre Hedensted, dawn town Ølsted.
Du er da lystløgner af guds nåde dit kvaj, tænk dig dig dog om inden du smider rundt med dine løgne i super space!, another vending from you, " som forfatter " vil jeg ikke finde mig i begræsninger" , det er er dagens joke, " som forfatter ", dit forfatterskab er skrevet af et par skolelærer, betaling:- få lov til at skyde en buk, fint ik!

BW
MULTI-X
Endnu en løgner fra SutteBent

Citat
IndsætForfatter: Bent Ballegaard
Offentliggjort: 19.12 2008 kl. 08:12
Emne: re: Rask igen. et par skolelære

Kære Jan Nordal !!

Jeg kan kun sige et ord: TAK.
Dernæst kan jeg kun blive gal på mig selv over, at jeg ikke lyttede, da du første gang gav mig rådet om, at prøve Keltican N, men det var jo gået så godt efter rygoperationen i januar 08 . efter Jeg begyndte allerede at arbejde fuldtid i maj måned, skiftede i august til et andet job, som medførte meget rejse aktivitet fly, tog, bil og mange forskellige hotelsenge om det har været årsagen ved jeg ikke, men smerterne kom igen og tanken om igen, at skulle indtage alt den medicin, som rygcentret foreskrev sidst var alene skræmmende.

Derfor kontaktede jeg dig. Og ja det er kun et fattigt ord, men igen TAK.

Efter indtagelse af kun 4 tabletter var der en mærkbar forbedring og allerede det andet døgn kunne jeg sove dobbelt så længe, som før og smerterne de er væk. Jeg kan komme ud af sengen og op af en stol uden, at knække sammen af smerte.
I går gik jeg en lang tur med hunden og var ikke engang træt. Da vi kom hjem. Der skrives så meget om ” Naturmedicin” i pressen og vi har i Danmark et moderne og dyrt hospitalsvæsen, så kan det undre, at denne medicin ikke er godkendt og almen brugt her i landet.

God Jul og godt nytår.
Med venlig hilsen.
Bent Ballegaard.
www.bb-jagt.dk

dit citat her

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-09-10 21:07

. . og så bruger han stillingsbetegnelsen "forfatter". Et kvaj som ikke kan sætte 8 ord sammen uden 7 fejl. Narrerøv.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-09-10 09:25

"Dernæst kan jeg kun blive gal på mig selv over, at jeg ikke lyttede, da du første gang gav mig rådet om, at prøve Keltican N, men det var jo gået så godt efter rygoperationen i januar 08 . efter Jeg begyndte allerede at arbejde fuldtid i maj måned, skiftede i august til et andet job, som medførte meget rejse aktivitet fly, tog, bil og mange forskellige hotelsenge om det har været årsagen ved jeg ikke, men smerterne kom igen og tanken om igen, at skulle indtage alt denmedicin, som rygcentret foreskrev sidst var alene skræmmende."
--------------------------------

Dette skrev løgneren og fantasten BajutBendt den 19.12.2008. - Det eneste positive i teksten fra "forfatteren" er, at man kan høre at han er fuld af løgn !! Ak ja, verden vil bedrages og Bajutsvinet er ikke sen til at øse af sine erfaringer, skønt han aldrig i de seneste år har været aktivt arbejdende med store og lange rejser - i hans sidste job blev han fyret på gråt papir, såhhhhh;
èn gang løgner, altid løgner

Øjenvidnet4
MULTI-X
Skrydstrup

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 09:36

Hvor er det synd for Jer, at I ikke kan undvære mig

Øjenvidne: Du er igen fremkommet med en stor løgn og jeg advare dig og mener det helt alvorligt gør du det igen uden, at kunne bevise det, så bliver du anmeldt og tro ikke Kandu kan finde frem til dit rigtige navn - det kan de og tro endelig ikke at kandu ikke vil, for det skal de, så enkelt er den sag..

Jeg er ALDRIG nogen sinde i hele mit liv blevet fyret på gråt papir - og med hensyn til rejser. Har du været inde på min profil på Facebook - der står dato på billederne.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-10 11:19

Åh Herregud da. Er vi nu kommet så langt ud, at farven på papiret står til diskussion??

Mvh.
MULTI-X Gruppen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 12:44

Hvilken afdeling, hos kriminalerne skal man mon ringe til, som sidder med reelt uopdigtede fyring, af en fed ?.
Selvfølgelig er du aldrig blevet fyret fra et arbejde, det kræver at man kan arbejde.
Ja det giver sgu ondt i ryggen, med at det liggeri i fremmede hotelsenge, men det var jo ikke nemt, med din store job-og rejseaktivitet i 2008.
Ja det kan jo ikke undre, at du er i kategorien som får hestepiller, fik du den sådan rigtig pustet helt ned i mavsen så?, æder du også vagtlernes mad, du virker også lidt pippset?

Mvh
BW
Multi-X
Team

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 12:53

Nogen gange har jeg ærget mig over, at Holdningsløse Tidende stoppede i radioen, men Lystige BajutBent med sine fænomonale evner til at gradbøje alt, er ved at slå den.

Mvh
Bw

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 13:02

Så passer det heller iikke, at arbejdsgiveren havde den som faksimile, altså herutseddelen,? Vi eftergiver det grå pair, og tilstøder dig en 220 gr. i halvbleget .

Mvbh
BW
Multi-X
Team med mavekramper

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-10 13:30

Mjahhh - BadutBajutBnet. En jæger, som ofte er på jagt hos dig, fortalte mig faktisk, at du var blevet fyret pga. samarbejdsproblemer på en virksomhed i Mallingområdet - altså i nærheden af Århus. Det drejede sig om en kompressorfabrik. Jægeren fortalte mig telefonisk, at medarbejderne ganske enkelt nægtede at samarbejde med dig. Er det rigtigt????

Nu lader det til at historien har spredt sig, som balderne på en pillipinsk Bajut , og enten er der noget om sagen - eller måske er historien det rene opspind.

Men hvis du nu fortæller os , hvor du har arbejdet gennem de sidst forløbne 20 år, så kan vi sagtens indhente de nødvendige oplysninger.

Vær nu en sød dreng og giv os de oplysninger der bedes om.

Din ven og følgesvend for evigt
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-10 13:59

en røvbalde navneord

Ental ubestemt røvbalde Primært opslagsord

Ental bestemt røvbalden

Flertal ubestemt røvbalder

Flertal bestemt røvbalderne

Det staves altså ikke røvballe.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-10 14:02

Eller som i Ballegaard.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 14:26

Det er faktisk den største muskel vi har, og så sidder vi for det meste kun på den.

Nu tog de vel ikke al luften på BajutBent deroppe i Malling?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 14:35

Tombe du spreder igen løse rygter noget du har hørt fra andre og som man kan komme grueligt galt afsted med at vidre bringe.

Jeg har ALDRIG været ansat på en kompressorfabrik i Malling eller Århus,( navnet må da kunne findes i telefonbogen, der står ingen) så du er altså blevet fyldt med løgn, men det er ikke det værste. Det er det, at du er et sådant skavt, så du viderebringer lø'gn historien.

Husk nu det er ingen løgne historie, at du er en genem tyve knægt, det ved vi alle
Det er heller ingen løgn, at du er blevet frosset ud af et ministerielt udvalg, fordi dine meninger var for rabiate for de andre medlemmer af udvalget..
Det er heller ingen løgn, at du er blevet fyret fra en våbenforretning - stjal du af kassen
eller kunne du ikke holde dig fra rengøringskonen???
Husk jeg påstår ingen ting - jeg spørger og det må man godt

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 14:59

Hej BajutBent
Kan du hilse dine gæster, og give dem kredit for deres udemærkede måde at skrive på, det ser pænt ud

BW
Multi-X
Transformers

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 15:22

Bevis du aldrig har været i Malling

Hvem er vi alle

Hvilket udvalg kunne ikke lukke låget på fryseren

Hvad galt er der i at hjælpe en cleaning women

Var det en 12/7 som blev fyret af i våbenforretningen

BW
Tranfsformers

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 16:34

Det er Tomben du skal spørge. Det er ham, der blev fyret fra en nu nedlagt jagtforretning i Nordsjælland..

Det er ham der påstå¨r at der findes en kompressorfabrik i Malling!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 17:05

Er du synsk?, hvor ved du fra, hvor disse anonyme mennsker, som ikke smider om sig med hjemmesider og links til det ene og det andet, samt private ting er ? og bor?.

At du gør et stort nummer ud af, at promovere din jagt - familie - og andre intime lyster fint nok, hvis det styrker dit ego, i disse tider, du kan jo altid slette det igen, når du bliver taget med bukserne nede.

Du gætter dig til næsten alt, det fremgår jo af al tydelighed ud fra dine svar, eller manglende ditto, men kan du ikke lige klappe Mufflonen bare lidt, inden du bås-sætter os alle herinde.

Jeg ved ikke hvem ham Torben er stadigvæk, er det bevidst du skriver Tomben? hvis i så og fald skal det skrives med lille tomben, hvis du mener at omløbshastigheden i kranieboxen, ikke er stort mere end din, staves det således tumben.

Tag dig nu en walk around her til aften,avet om i inderbanen for at få rystet det på plads.

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 17:12

Jeg har sgu aldrig hørt, at de beskæftigere folk i en nedlagt jagtforretning, hvad fanden skal de lave mand, hænger du ud i en lukket bar måske.
Det er ikke særligt pænt at nedlægge forretningen over hovederne på de ansatte, dem fyre man da først, og nedlægger butikken bagefter, det kunne da bare mangle

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-10 17:23

Gu blev du fyret - Ballegaard - med fynd og klem. Også fra Kalø, hvor mr. Søndergaard plantede en gummistøvle str. 45 lige midt i din Bajutrøv.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-10 17:30

Heh, heh. Jo, den er god nok. Du blev sat til at montere 2 hjul på importerede lavpriskompressorer. Det var det eneste de kunne sætte dig til.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 20:45

Har du aldrig hørt, at nogen er blevet fyret også firmaet efterfølgende er lukket????
Så er der sku meget du skal lære inu

Tombe fortæl os nu - hvad hed eller hedder den kompressorfabrik,som ligger i Malling eller Århus????

Jeg har i mit hele liv arbejdsliv kun været ansat på to. Den ene ligger i U.S.A. og den anden ved en mindre jysk by.
Den ene er lukket. Den anden arbejder jeg skam for ind imellem for i nu...

Derfor drenge ( på blå stue ) vil I skrive om min, så skriv sandheden og ikke rygter!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-10 20:56

Bevis det!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-09-10 22:13

Citat
Derfor drenge ( på blå stue ) vil I skrive om min,

Vil ikke sguette skrive om din!, det kan du få Bajutterne til, eller konen hvis det er en kone.

BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-10 23:13

I hyler da godt nok Håber snart nogen vil trøste Jer lidt................

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-09-10 08:22

Lille BajutBendt.

Jeg medgiver dig, at farven på din fyreseddel måske IKKE var grå, men fyret, eller afskediget hvis det lyder bedre i dine ører, blev du sgu'

"Øjenvidne: Du er igen fremkommet med en stor løgn og jeg advare dig og mener det helt alvorligt gør du det igen uden, at kunne bevise det, så bliver du anmeldt og tro ikke Kandu kan finde frem til dit rigtige navn - det kan de og tro endelig ikke at kandu ikke vil, for det skal de, så enkelt er den sag..
Jeg er ALDRIG nogen sinde i hele mit liv blevet fyret på gråt papir - og med hensyn til rejser. Har du været inde på min profil på Facebook - der står dato på billederne....."

Her er igen et bevis på, hvor dum du i virkeligheden er - nu må du tage dig sammen og få en sammenhæng i tingene, således det er forståeligt for almindelige mennesker
Du blev fyret fra dit job hos en virksomhed i Horsens, sammen med din tro væbner igennem mange år !!! Vær venlig at modbevis mit udsagn, som jeg har fra en velunderrettet kilde !!

M.h.t. din ryglidelse, som du åbenbart ikke har noget navn på(til), behøver du sgu' ikke at lede længere hvad grunden er !! Det er ganske simpelt den, at du gennem mange år har haft din hund koblet til en line der går over skulderen og når så lille Knold igen rykkede kraftigt i linen, ja så måtte du jo modholde og derved fik du et skævt træk på rygsøjlen, hvilket er sket et utal af gange, da du jo som bekendt ikke kan styre din køter, skønt du som hundeinstruktør i DJ burde vide hvordan man får en hund lydig, vel at mærke på den gode måde

Det er synd at vejret er gråt og trist i dag - det fremmer jo nok ikke dine psykiske kvaler, men du må kæmpe videre selvom der er hjælp at hente, hvis du blot ville - men du er åbenbart ikke klar inu !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Foreningen til Ballehofs bevarelse

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-09-10 10:17

Citat
Derfor drenge ( på blå stue ) vil I skrive om min, så skriv sandheden og ikke rygter!!!!!!!

MIN;;;;;;;; Din hvad for noget??? Tombe af guds nåde ??

BW
Multi-X
team

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-10 10:46

Nu mener jeg at vide, at det var en hæmoride BadutBajurBent blev opereret for. Men OK, den sidder også i nærheden af den nedereste del at ryggen. Han har squ nok hørt forkert, da lægen omtalte diagnosen.
Øjenvidnet advarer mod at gå med selen højt placeret, og det er godt, at nogen fokuserer på den fejl; meeeeen mon ikke BadutBajutBent har luret for meget på sagesløse medborgere. Det tager på ryggen at kravle rundt langs hegn og lave mure.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-10 10:48

Til BadutBajutBent

Husk lige, at jeg har mine oplysninger fra en der af og til er på jagt på minigodset Løvenholt.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-09-10 11:27

Det er nærmere en proprietærgård

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-09-10 12:03

Det kan næppe vær et problem med ryggen, for det kræver som bekendt rygrad, og det kan man just ikke beskylde BajytBalle for at have vist den slgs takter.
Problemer med udstødningrøret lyder mere sandsynligt, med alt det lort han lukker ud, klagede han eller ikke i starten over hovedpine?

Det medicin som der står " Wet " på:- er ikke vådt, men til dyr BajytBalle, men lægen har ikke taget fejl af det han behandlede
BW
Multi-x
team

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 26-09-10 15:07

Sure Bent Sure Bent Sure Bent Æv bæv sure Bent Æv bæv

Hvornår bliver du voksen og opfører dig som os andre normale ???

Med venlig hilsen og håndkantslag
Provsten1
Multi-X
Smørumnedre

Kommentar
Fra : bb1