/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Smerte under knæ efter løb
Fra : theking20000
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 07-05-03 11:40

Efter at sæsonen på fodbold atter er gået i gang, er jeg rendt ind i en lille skade.
Jeg har fået hammerne ondt i mit ben, lige under mit knæ.
Det er vel en overbelastningsskade jeg har fået?
Mit spørgsmål er, hvordan jeg bedst muligt kan pleje skaden, så jeg hurtigst muligt kommer på "toppen" igen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 11:48

Da jeg havde en begyndende mus, gav min læge mig en sprøjte binyrebarkhormon i under knæskallen. Det hjalp.

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-03 11:50

Det er jo meget svært uden undersøgelse at vide hvad det er. Der står en del her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/Knaeskadeledbaand.htm

God bedring
summer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-05-03 12:02

Sikkert som du selv skriver overbelastning, og som summer rigtigt skriver, så kræver det en undersøgelse for at være/blive sikker. Derfor... bestil tid hos din læge, hvis det fortsætter.
For hvad du evt. selv kan gøre, så er det igen summer, der kommer med et godt råd - points til summer
Go' bedring
Søren

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 07-05-03 12:20

opsøg din læge og få en henvisning til røntgen

Kommentar
Fra : innerpeace

Dato : 07-05-03 15:28

Hvis der ikke er nogen decideret skade men overbelastning som du skriver vil jeg foreslå dig Bowtech behandling rimelig smertefrit og hurtigvirkende i de fleste tilfælde.
Du kan læse mere om Bowtech på min hjemmeside www.innerpeace.dk
Pøj- pøj med sæsonen.
Hilsen Susan

Kommentar
Fra : summer

Dato : 07-05-03 16:10

Jeg ville ikke turde anbefale en "helbredelse" af noget jeg ingen forudsætninger har for at vide.

theking20000, jeg vil på det kraftiske fraråde dig, at sætte din lid til kineseologi/newage/m.m. som www.innerpeace.dk beskæftiger sig med MOD betaling.

Susan, Kandu er ikke en reklameavis for alternative behandlere og ej heller for din/jeres virksomhed.

theking20000, hvis dit knæ ikke bliver bedre imorgen, så gå til din læge. Det kan være overbelastning. Det kan også være en skade der forværres uden behandling.

mvh
summer

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 10-05-03 12:58

Tak for svaret summer.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-05-03 21:59

Velbekomme og god bedring
mvh
summer