/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Anmeldelese fra anonym
Fra : Karand
Vist : 313 gange
20 point
Dato : 25-08-10 18:30

Hej.
Har haft problemer med en der bor på samme vej, deres søn har generet os og ødelagt min bil og spytter på vores vinduer og jeg har truet med og melde det til politiet og har snakket med en sp medarbejder. Det har ikke lige passet hans mor så hun har anmeldt mig til kommunen at jeg ikke er god ved min snart 6 årig datter, jeg ved det er hendeda hun har sagt det tilmig i galskab.
Jeg fik så sendt brevud fra kommunen en lørdag og jeg kontatede dem med det samme på et mobil nummer og han ringede så tilbage til mig om mandagen men vi skulle på ferie. Han var ubehagelig og sagde han havde retten på hans side. Men vi tog på ferie og kom hjem igen og jeg ringede og vi aftalte en tid jeg skulle komme ud på kommunen, men måtte melde afbud da jeg lå med influenza. Vi aftalte ny tid og den ringede han og meldte afbud til. Han ringer i tide og utide og har slet ikke styr på de ting han selv siger i telefonen. Fik brev idag med posten jeg skulle ringe. Har ikke min telefon med på arbejde, men de sidste 3 dage jeg er kommet hjem har der været omkring 10 anonyme opkald på telefonen og jeg kan da ´regne ud det er fra ham. Hvilke rettigheder har jeg og hvordan skal jeg gribe det an, Venlig hilsen Karin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-08-10 18:39

Du skal ringe og få et møde med borgmesteren, og det kan ikke gå for stærkt. Han er til for dig.

Han kan rede tingene ud mellem dig, kommunen. medarbejderen og den ramte familie, har du breve så tag dem alle med. Andre ting der ikke vedrører kommunen dem tager du med til politiet og siger du bliver truet.

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-08-10 18:46

sæt kamera overvågning på
Citat
haft problemer med en der bor på samme vej

ellers er det hip som hap

ellers følg rådet.................

FANDME SØRGELIGT__ det lille DK man bor i

jeg har kameraer overalt hos mig = grundet samme
og tyveri_ midt på dagen.
åbning af døre og vinduer____
men pas på med at svare igen (tlf) = det kan gøre det hele værre

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-08-10 18:49

men VÆRST af alt.
er SGU, at du skal bevise dine ? anklager mod dig...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-08-10 18:50

For det første så melder du din person til politiet som har ødelagt din bil. Det kan ikke tage lang tid.

Kommunale ansatte er fuldstændigt ligeglad om du mishandler dit eget barn. De går bare op i at overholde de regler de har fået afvide de skal overholde.

Men altså du jo også lidt af en kegle hvis du ikke har sat mobilsvar på din telefon så hvad med om du gjorde det. Og kommunens ansatte er jo sikkert på arbejde samtidig med at du selv er på arbejde så det nytter ikke noget at du først ringer når du er kommet hjem. Så må du gøre det på dit arbejde i din pause eller sige til din arbejdsgiver om du må ringe i arbejdstiden.

Du har sikkert nogen rettigheden men hvad vil du bruge dem til ? Kommunen kan jo bare bryde reglerne og hvad vil du så gøre ? Så kan du stå og sige piv piv kommunen har brudt loven, hjælp mig. Og der skal du så nok ikke regne med at få en skid hjælp... Men du kan da tage en retsag og få ret om 5-10 år hurra jeg kan ret kan du så sige til den tid.

Hvis jeg var dig ville jeg tage ned på kommunen og få lavet en aftale... det lyder ikke som om det der telefon ringeri går så godt. Når du har den aftale så dukker du op den dag... hvis du får afvide du skal ringe på et nummer for at lave en aftale så må du jo gøre det. Kom så du kan godt.

Og få så meldt den lille perker som går og ødelægger din bil.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-08-10 19:16

Citat
Hvis jeg var dig ville jeg tage ned på kommunen og få lavet en aftale

OM HVAD

Citat
deres søn har generet os og ødelagt min bil og spytter på vores vinduer

normalt???
går jeg kun ind for selvtægt når det gælder klumme

men SÅDAN en skide møjunge havde FANDME
fået en på siden af hovedet

hvis det var for 5```gang man skulle opleve det PROBLEM
men hvad fanden_______

så ryger ANKLAGEN jo/ over til at være VOLD
istedet for omvendt

MEN JEG KUNNE LEVE MED DET'
og vil ikke anbefale det til andre

har du ikke NABOér med samme problem
eller LUKKER de sig også bare inde/
og VED INTET

for mig kunne det LYDE som om ungen ikke er HVID
men bare skal HAVE LOV til at udforske din
og andres TOLLERANCE/ for GOD/ dårlig opførsel

smutter, da jeg ikke kan give mere

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 27-08-10 16:25

Hej Karand.

Du har tilsynelade valgt at tale med en SSP medarbejder, i stedet for at blande Politiet ind i en sag som Politiet "normalt" vil "forsøge" at benytte en Hovsaløsning til, med retssager, dommere osv. hvilket gang på gang viser sig at gøre tingene værre, især på lang sigt.

Jeg vil råde dig til, at bede den - eller en anden - SSP medarbejder, om at finde dig en god Konfliktmægler.

Havde du set den TV-udsendelse i aftes ( d. 26/8) med de stridende naboer, som var til Konfliktmægling, og det gode resultat de opnåede, så mener jeg der ville være store chancer for at du ville være blevet motiveret til selv at benytte dig af denne mulighed for at løse dine problemer.

Ønsker du mere information om konfliktløsing, kan du søge disse på "Nettet" eller følge op på denne mail, og gerne med en personlig mail til mig.

mvh.
DkwM327

--------------------------------------------------------------------------------
Hej.
Har haft problemer med en der bor på samme vej, deres søn har generet os og ødelagt min bil og spytter på vores vinduer og jeg har truet med og melde det til politiet og har snakket med en sp medarbejder. Det har ikke lige passet hans mor så hun har anmeldt mig til kommunen at jeg ikke er god ved min snart 6 årig datter, jeg ved det er hendeda hun har sagt det tilmig i galskab.
Jeg fik så sendt