/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Lille billigt luftgevær
Fra : alexhei
Vist : 1150 gange
20 point
Dato : 25-08-10 16:32

Jeg søger et lille billigt luftgevær.
Jeg har kigget en del på denne http://www.lystfiskeren.dk/shop/luftvåben+tilbehør/luftgevær/hatsan+33+45mm/?g=5&v=32
Er det noget billigt lort eller?
Jeg har i forvejen en slavia 624.
kom gerne med links til modeller under 1000kr
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-10 16:46

Smut i Silvan - 250.-

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-08-10 18:58

Yes, kineser modellerne er ganske glimrende. Ikke den store finish, men en rigtig brugsgenstand.

Kommentar
Fra : morten75

Dato : 26-08-10 10:49

Den er udemærket at starte med, glem de modeller hvor du får skydeskiver, hagl, kiggertsigte og gevær til 300 kr. det er ikke en skid værd. kiggert er værdiløs og geværet er "slapt" og ruster med det samme

Mvh Morten

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-08-10 20:55

Smut ind til en våbenhandler og køb en brugt istedet og se efter gennemprøvede mærker og smid en tusse oveni, du får et bedre produkt og spare en masse penge i det laaaaaaaaange løb, tro mig, du bliver meget mere tilfreds.

MVH
BW

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 10-09-10 14:49

Jeg har selv en hatsan mod 30, som mod 33 er en nyere udgave af. Den er meget grov i aftræk og generelt noget grov overalt, men min har skudt omkring 10000 hagl og den virker på ingen måde slidt op. Når det er sagt, så ville jeg tage denne i stedet http://p-lindberg.dk/Soegeside.aspx?ArticleID=60521 jeg har selv modellen med knækløb og den er et lysår foran den hatsan på alle områder, især aftrækket og den er desuden langt kraftigere.