/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Forklaringen 2
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 25-08-10 06:49

Hvor er denne Baldersgård genial ! Om han selv tror på, at vi andre hoppede på historien om brødristeren og leverpostejen, må henstå i det uvisse ! - Min fornemmelse er, at ikke én troede på ham; det var for langt ude, men historien var der skam ikke noget i vejen med !
Når nu alt dette er sagt kan man spørge, om fremgangsmåderne Balle & Co. benytter til at opnå succes med deres hunde er de rigtige ? Som jeg ser det virker det nærmest panisk, at man skal bruge alverdens "kunstgreb" for at få hundene til at gøre dit eller dat ! Hvorfor bruger man ikke hundenes medfødte evner til selv at finde ud af de opgaver man vil have løst ?? Eller er de fleste af de køtere der kommer hos Ballemand af for dårlig oprindelse uden nogen jagt i sig eller er instruktørerne for dårlige ? Er den grundlæggende lydighedstræning og glæden ved at arbejde ikke eksisterende ? Jeg tror det er her det halter, kombineret med alt for hård træning med tvang og fjernstyrede apparater !

Lad os få nogle bud på løsninger af problemerne, ud fra nogle af ovenstående spørgsmål.

Øjenvidnet4
MULTI-X
I en båd på Salten Langsø

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 25-08-10 09:16

Hej Øjenvidnet4.

Jeg tror som dig heller ikke på, at én eneste af debattørerne troede på BBK' s forklaringer, men han har da trods alt udvist en eller form for humor, uden at selv har vidst det !
Alle de sjove tiltag de der såkaldte "jægere" der er i "stald" hos BBK gør, udviser da den største mangel på realitetssans - hvis man skal bruge elektroniske lokkeænder for at hundene skal lære at gå i vand, så er der noget galt. Jeg er langt fra specialist på hunde, men almindelig sund fornuft siger da, at hvis ikke en jagthund i løbet af relativ kort tid går i vandet af sig selv, så er der noget galt med hunden eller føreren, måske en kombination af begge dele. Men hvis man bruger tvang, som du tror og de "rigtige" jægere gør som de har gjort i generationer, så er det helt forståeligt med de problemer de har !! - Leg dog i herrens navn tingene ind i hvalpene - de kan slet ikke lade være ! Lad dem apportere spontant uden alt det cirkus med at skulle blive siddende indtil de får besked på det og lad være med at forlange siddende afleveringer - det kan man altid bygge videre på når hunden bliver lidt ældre - det er min mening !

Med venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Agerskov

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-08-10 09:18

Kære Provst.

Jeg er helt enig - som talt ud af min mund

Øjenvidnet4
MULTI-X
Glesborg

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-08-10 10:28

Citat
så er der noget galt med hunden eller føreren,

- jeg tror bestemt ikke at hunden fejler noget. Håber iøvrigt at han får sin "elektroniske and" i søen; der går ikke fem minutter, så har han skudt den...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-08-10 10:48

Sandhedsvidnet4
Multi-X
Sandhurst

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-08-10 11:39

Åhhh Ballemand, ååhhh Balle-Ballemand.
Du troede da forhåbentlig ikke, at vi røg på din historie om varm luft, brødristere, leverpostej og antenner.?
Vor Herre bevares siger jeg bare, hvis man skal tømme ungernes legesager for tinsoldater, jeeps, kampvogne og elektroniske rapænder for at træne hund. Så bundfaldet nok nået.

Det er en god ting at være i besiddelse af kreativitet når man træner hund - meeen, man kan godt blive lidt for kreativ

Det næste bliver vel, at du træner med en lolitadukke, bare så hunden lærer, at der også kan blive inviteret kvindelige jægere med på jagten.

Ballemand, du skuffer mig.!!!

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-10 19:09

Vi burde have billeder fra, hvor Abraham kampvognen med mudder fra kæderne letter ud af høtoten, og hunden bliver i ro eller måske der fuhrer sidder på r.... med hælene i jorden, for at holde vapsen, men dem er der ingen af, hvorfor ikke HÆ/Balledrøn?, jeg spørger bare,- hvorfor ikke, mon´s tro, er det ikke harepisker genet der skal tøjles, så det havde da været fine billeder, men hvad var der under høtoten,- og hvad laver fiskesnøren, det var vist ikke en styrbar stinger missil som totten gemte. Jeg vagtler lidt i troen med Balledrønets udlægning og Hæ´s billeder de siger intet om tot mysteriet.

En grågås med indbygget Volvo Penta, med snekkegear vil da gøre lykke på Silkeborg Langsø, men så skal der nok bruges hunde af racen, Ligbære for at løse opgaven.

En Smart med påtrukket rådyrskind, er udemærket til at øve hetz med, når den bliver udsat for oliefilter kvælerknusergrebet.

Rævskind på Cattepillar i en mindre udgravning hos Dong er heller ikke at foragte,

Jeg kan svare for alle renavlede MULTI-X . Alle troede på den levende leverpostegggs udlægning, alle kunne se den ledningsløse 2000W brødrister, med en uåbnet dåse flødeleverpostej, som sendte kaskader af røg og fært ud ad helvede til og vappserne gik endda til toten i modvind. Du fik hele bundtet igen Ballehørm, bevis at jeg ikke har uret i denne sag eller at bundproppen i Hampen sø ikke skal pakkes om.

Hvis specialisterne udi hundeverden, har brug for ovennævnte trænings hjælpemiddler, så siger jeg bare, stakkels deres koner og gud bevare Danmark

Mvh
BW
Multi- X on the dump

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-08-10 21:02

Personligt tror jeg at Balledrengen er ude efter et nyt fritidsjob - skattepligitgt - i den tid hvor han ikke sidder og sviner foran computeren. Balledrengen går efter et job i Billund lufthavn, hvor hans støvlepudser skal sortere indkommende post i form af elektrisk legetøj fra Taiwan eller Filippinerne. Køteren tager ganske enkelt stand for legetøjstanks og el-drevne rapænder etc. .
Genialt.
Bortset fra det, så har jeg dælme aldrig set en antenne - som den på Bæ`s foto - på et stykke elektrisk legetøj.

Mvh.
MULTI-X Aps. nej for pokker - Told & Skat skal squ holdes udenfor.
Tonganeseren
Studerer antennen på en legetøjsand

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-08-10 22:32

Nu er du jo også 68 år gammel Tombe, så det er vel begrænset hvor meget El-legetøj du har haft

Men nu forholder det sig altså sådan, at det er ikke mig, der først påstod, at det var en antenne, der stak op af den halm..

Så skriver kloge Ågerne så også nu, at man skal lege tingene ind i hundene. Hvad fander er det lige vi gør??????????

Jo, den tidligere tråd vidste, at nogle hoppede på den med den varmeluft og leverpostegen. Det blev, som det er blevet det i denne tråd sagligt behandlet af X- Hylerne, men som sædvanligt husker I ikke havd I selv skriver....

Tombe svar nu på de tre spørgsmål jeg har stillet dig - det er indnu ikke sket. Du kan ikke løbe fra dem - hvor gerne du end vil

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-08-10 22:46

Forbered dig nu til at afgive forklaring til skattevæsnet. Derudover er det interessant, at du ikke ved noget om hvilke love der gælder for dyrebeskyttelse. Du holder hund i en gammel papegøjevoliere, hunden må ikke komme ind i huset og så benytter du sagesløse vagtler i hundetræningen, vel vidende at den slags er forbudt. Hvad Fanden bilder du dig egentlig ind?

Som du kan se benytter jeg et spørgsmålstegn - hvis du ved hvordan sådan en dims ser ud. Du behøver såmænd ikke forholde dig til det, jeg får alligevel ikke noget svar - og er ligeglad med det, idet dine meninger er mig fuldstændigt ligegyldige. Du er et nul (0) - og skal behandles som sådan.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-08-10 23:44

Ok - så tager vi den herfra. Told og skat har jeg ingen udestående med!
Hvordan min hund lever ved du intet om - han ligger her ved mine fødder og jeg sidder sku` ikke en en voliere

Hvis du ikke snart kan indse hvor barnlig du er så har du et langt større problem end jeg nogensinde kan få

Du truer nu igen, som du har gjort det utallige gange før. Hvad med politiet i Silkeborg, som skulle komme og arestere mig??????????
Hvad med din henvendelse til DJ`s formand. Hvor du ville sladre om at den slemme bb var efter dig???????
Det kan du tro jeg er - har du fået ryddet op i din garage - du får helt sikker snart besøg....

Hvad med din trudsel om, at din ven politimesteren fra Helsingør ville komme og anholde den slemme H.H. Sker der snart noget i den sag eller er det også blot varmt luft, som alt andet fra oraklet E.B.Berthelsen????????????????

Hvad med dine beskyldninger om, at min kone ringer til dig??????????
Har du en kvindelig bekendt,som din kone ikke ved noget om?????????

Jeg læste lige i BT at alkohold kan fremme brydstkræft - så pas på med den brydstkasse du har

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-08-10 08:01

Hvor er det trættende, at du ikke formår at forny dig, men hele tiden drager alle de gamle løgnagtige sager frem - forny dig dog din skvatpisser !
Du har nu igen vist alle, at du ikke formår at føre en høvisk dialog, men hele tiden skal personfnidre - så derfor bliver du blacklisted fra denne tråd !
Bare en lille ting som:"Men nu forholder det sig altså sådan, at det er ikke mig, der først påstod, at det var en antenne, der stak op af den halm.." Igen en løgn fra din side - der er ikke nogen der har påstået at det var en antenne - derimod er der blevet sagt, at det lignede en antenne og det er noget helt andet snak !!
"Så skriver kloge Ågerne så også nu, at man skal lege tingene ind i hundene. Hvad fander er det lige vi gør??????????" - Ja det må du sgu' nok spørge om - jeg har oplevet meget i mit liv, men aldrig set magen til klamphuggeri fra en DJ-hundeinstruktør !! Jo, DJ er fantastisk godt hjulpet med så stor en kapacitet inden for dressur - Hvad foregår der iøvrigt uden for kameraets linse ? Er det den sædvanlige "tampegymnastik" der pågår her ?? Om igen Ballehof

Sandhedsøjenvidnet8
MULTI-X
Fehmern Bælt

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-08-10 12:35

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-08-10 12:56

Jeg læste lige i BT at alkohold kan fremme brydstkræft - så pas på med den brydstkasse du har. . . skrev tumpen fra Bottrupvej.

"Brydstkasse" staves altså BRYSTKASSE.

Hvis Ballesprederen fra Bottrupvej påstår, at han skriver alle indlæg, så er han enten fuld af løgn eller periodedranker - og der er kun 30 minutter mellem perioderne - når man studerer den enorme forskel på stavning og syntaks.

Bøvs - Balledreng

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-08-10 16:53

Mange tak for points, vi kan vist alle være glade for at Balletrompeten ikke træner politi hunde.

Mvh
BW
MULTI-X
hos militæres overskudslager