/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
komentar
Fra : fjordglimt
Vist : 362 gange
126 point
Dato : 07-05-03 09:19

Hej
Jeg vil lige her igennem gerne have lov til at sige noget det var en fejl at jeg kom til at skrive vejret under tip jeg ser det først nu det var planen at det skulle have været under mit spørgsmål om vejret som jeg havde kørende, men jeg er ked af at i hakker ned på folk lige så snart folk laver en fejl i kunne jo vente og høre på en forklaring først, det kunne jo også være jer der lavede en fejl IKKE. Håber at i kan tilgive mig. Tak.
HEJ

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 136 point
Dato : 07-05-03 09:29

Tja, jeg syntes egentligt også det var meget hurtigt de begyndte at rakke ned.... de burde jo nok lige have spurgt dig i dit spørgsmål hvad dit tip gik ud på....

i øvrigt, jeg kan skam sagtens tilgive dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 09:47

Det var lidt våset det du skrev fjordglimt, det må du indrømme! Havde du fået en enkelt kringle, eller hva'? (ikke at det rager mig, men...) Jeg vil dog medgive dig at reaktionen var vildt overkørt.

Ram skrev blandt andet:

Hvis man vil ha et godt råd, så spørg bare fjordglimt.

Nedenstående citeres fjordglimt for et tip, der simpelthen er til 5 stjerner. Det kan selvfølgelig bare være en tastefejl
Hvem sagde idiot?? Det var ikke mig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror du?? Der er ganske vist benyttet en samling latinske bogstaver, men det ser ud som om det er samlet af en udviklingshæmmet chimpanse.

Det er fuldstændig som at høre Dirch Passer tale russisk.

Rellom skrev:

Hej Ram2

Fjordglimt kan godt gå hjem og lægge sig. Jeg har lavet et tip, der er meget bedre. Se selv her:

Det er vigtigt hvis man har potteplanter at huske, og sommeren 95 var dette
helt oppe at vende på højeste sted, men det er ikke noget problem, hvis bare
man husker at en vinkel på max. 45 grader, og det gælder for så vidt også indendørs.

Jeg har tænkt mig at placere det under his og have.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-05-03 09:48

Det var nu kun ment i sjov, Fjordglimt.
Og ingen er for go´ til at blive taget gas på - ikke engang den bedste.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 10:00

Enig Rellom, men idiot, udviklingshæmmet chimpanse mv, er det ikke i overkanten? Havde Ram været så morsom i et forum hvor folk kunne få fat i kraven på ham, havde han antagelig fået een på kalechen og var røget ud i rallet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-05-03 10:09

Det kommer an på, hvilken omgangstone, man er vant til.
Fx kalder jeg en af mine bedste venner for "Infantilius".
Og det opfatter han nærmest som et skulderklap.

Men nu skal jeg ikke svare på Ram2´s vegne.
Det kan han meget bedre selv.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 07-05-03 10:24

Hej
Nej det var ikke jer allesammen, men jeg havde ikke fået noget at drikke hvis det er det i tror, det var pga. at nogen påstod at man ike måtte køre der det var derfor jeg kontaktede politiet for at få det opklaret ikke andet. Og så var der en der sagde at jeg kunne sætte det under et tip jeg husker ikke hans brugernavn, men jeg vender tilbage når jeg har det.
Hej fjordglimt

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 07-05-03 10:28

Hej igen
Det var endda da dig 3773 der skrev at jeg kunne sætte det som tip, jeg synes det er for dårligt og så hakke ned på en bagefter, og jeg kan godt tåle en spøg eller sjov men den var for grov. 3773 du kan gå ind under vejret og læse hvad du selv skrev til mig.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 07-05-03 10:32

Hej jon
Jeg siger tak for din udtalelse.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 10:37

Hov hov fjordglimt, jeg hverken hakker eller kalder dig sære ting.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 07-05-03 10:44

3773 hej
nej det gør du ikke men du sgde at jeg kunne sætte det unde tip og tillige med spurgte du om jeg har fået en kringle jeg drikker ikke normalt kun til festlige lejligheder.
hej

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 07-05-03 10:44

3773 hej
nej det gør du ikke men du sgde at jeg kunne sætte det unde tip og tillige med spurgte du om jeg har fået en kringle jeg drikker ikke normalt kun til festlige lejligheder.
hej

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 07-05-03 10:44

3773 hej
nej det gør du ikke men du sgde at jeg kunne sætte det unde tip og tillige med spurgte du om jeg har fået en kringle jeg drikker ikke normalt kun til festlige lejligheder.
hej

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 10:49

Nærlæs lige balladen igen Fjordglimt. Det længste jeg kommer ud, er vist at skyde efter din sammensætning af ordene i tipset. Forsøgte oprigtigt at finde lovtekst omkring dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 10:51

Sorry Fjordglimt, men det var altså noget rod du skrev. Læg iøvrigt mærke til at jeg tog et par gevaldige opgør med ram i samme anledning.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-05-03 10:57

Suk!
Er vi ikke alle mennesker? Mennesker har ret til at fejle, tage fejl, jokke ved siden af, tage ved lære, tilgive osv. Hvis vi ikke kunne det, så var vi ikke mennesker.
Der findes ikke noget mere "stinkende" end sidde i stue med en, som TROR at vide alt, og at der kun flyder guld ud af hoved og røv på ham/hende. Sådan en kanalje skulle prøve at indgå i en filosofisk dialoggruppe (så gad jeg godt være en flue på væggen).
Fjordglimt... spring op og fald ned på det, og lad være med at tage det alt for meget til dig, hvis nogen ønsker og prøver at tvære deres eget sure og småformående væsen ud over dig. Der findes al'tid et par stykker "derude" som KUN kan opnå "orgasme" ved at jokke på andre. De skulle melde sig til boksning eller lignende for at komme af med deres aggressivitet, men det har de ikke format nok til, da de jo så ku' risikere, som 3773 skriver, at få en på "kalechen".
Nok om det (sidder sgu' selv og bliver lidt småirriteret)... gentager lige det kinesiske ordsprog "Den som tror at vide alt, ved slet ingen ting"

Hygge og op med mulen... du er et dejligt menneske - husk det!
Søren

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 07-05-03 11:16

Hej 3773
ja det gjorde du og det siger jeg også tak for, det kan godt være at jeg formulerede lidt forkert det undskylder jeg, nu glemmer vi alt om det os to.
Hej fjordglimt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 11:26

Okay Fjordglimt, skulle det være en anden gang, skal jeg gerne forsøge at hjælpe.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-05-03 16:22

tippet var måske lidt rodet - men man kunne godt forstå hvad der var meningen med det..

det første som for mig virkede underligt var overskriften ind til jeg fandt ud af at det skulle læses vej-ret og ikke som F.eks "I dag er vejret godt"

men essensen af tippet fik jeg med det samme - så fjordglimt intet minus herfra

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-05-03 16:31

Ja meningen var jo god, idet stort set alle os der deltog i debatten "vej-ret" var overbeviste om at knallert 45'ere ikke havde noget at gøre på motortrafikveje.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 07-05-03 19:33

Hej
I har ret jeg har jo skrevet det forkert det er kender jeg.

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 08-05-03 09:32

Tak for svaret Jon.