/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Peugeot 306
Fra : Laika_pigen
Vist : 1358 gange
200 point
Dato : 23-08-10 20:32

Hej kandu'er.

Jeg har en Peugeot 306 fra 94.

Er der nogen her som ved hvordan jeg kan skifte koden i min bil?

Der er kode på som jeg skal trykke efter jeg har sat bilen i tænding. Taste koden også starte den.

Hilsen Laike_Pigen.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 23-08-10 20:55

En kode har vel til opgave at modvirke tyveri, så hvis det du spørger efterkan lade sig gøre er sikringen
jo intet værd. Du må til Pegeot for at få det klaret. Mvh. K.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-08-10 20:59

Citat
Jeg har en Peugeot 306 fra 94.

din egen?????????????

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-08-10 21:00

Citat
Der er kode på som jeg skal trykke efter jeg har sat bilen i tænding. Taste koden også starte den.

du må have købt bilen med kode og papirere
siden hvornår er den begyndt med (koder)

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 23-08-10 21:03

Citat
Du slår på tenningen, og slår den eksisterende kode på startsperren så lampen lyser grønt. Så trykker du på knappen merket C øverst i høyre hjørne på panelet, og slår den nye kode du ønsker å ha, og deretter trykker du på knapp merket C en gang til. Dermed er den gamle kode slettet og den nye lagt inn. Enkelt og greit!

men det kræver jo du har den oprindelige kode

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 23-08-10 21:12

Jo jo Bilen er min. Den er købt og betalt idag. Med slutseddel og det hele.

Jeg vil bare gerne ændre koden til en som den anden sælger ikke kender.
Også er det også en træls kode der er på nu.

Hilsen Laika_Pigen.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 23-08-10 21:14

Tak for svaret refi.

Haha Ja har den oprindelige kode.