/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
AdWords - bureau?
Fra : Leo.pedersen
Vist : 1371 gange
100 point
Dato : 23-08-10 08:59

Hej

Jeg har et lille bogføringsfirma

www.leolund.dk

som ikke kommer særligt højt op på google.

Jeg har selv prøvet at bruge (betale) til Google AdWords - men med ringe succes.

Man siger "skomager bliv ved din læst" - så jeg har besluttet at holde mig til debet/kredit og så bruge et bureau til at få mig godt placeret på Google.

Det er åbenbart et gedemarked - der er rigtigt mange som tilbyder sig.

Jeg kan forstå at en del af disse bureauer ikke kan ret meget, altså udover at tage kundens penge.

Er der nogen som kan give mig gode råd - herunder især om der er et sted hvor disse firmaer har fået "karakterer"?

På forhånd tak for hjælpen

Venlig hilsen

Leo Lund

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-08-10 09:34

Jeg bruger denne
http://www.tucows.com/preview/400732
og den holder min side på første pladsen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-08-10 09:36
Accepteret svar
Fra : frier

Modtaget 100 point
Dato : 23-08-10 18:38

Hej Leo,

Ja ... en af de mest effektive metoder til at komme ud af Google - og alle andre søgemaskiner - er når ens web site ikke virker. Og det er tilfældet for www.leolund.dk lige nu ...

Når det er sagt, så kan Google Adwords være et rigtig effektivt supplement hvis din målgruppe søger på nettet. Det behøver ikke koste ret meget - du bestemmer faktisk selv hvor meget det koster - og du kan måle resultatet af dine anstrengelser. Så du ved hele tiden og indsatsen står mål med udbyttet - det er da ikk' så ringe ...

TIPS 1: Start med at købe et domæne som siger noget om dine ydelser og som indeholder de ord dine nye kunder anvende i deres søgning. www.bogføringsfabrikken.dk er desværre optaget, men et godt eksempel da det både er sigende og skærper interessen.

TIPS 2: Hvilke ord anvender mine nye kunder? Det kan du bl.a. bruge Google Adwords til at finde ud af ... derfor er Adwords det et godt sted at starte ...

Ligesom mine revisions opgaver håndteres 100% af Deloitte, så vil det føre for vidt her at skrive en detaljeret slagplan til dig. Gi' mig et kald på 2785 3000 for en uddybning af dine muligheder.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-08-10 18:55

Hej Leo.
Der er desværre mange AdWords - bureau? som tager vrøven på kunderne. Man skal ikke betale et månedlig beløb til sådan et bureau. Google kan heller ikke sørge fpr at din hjemmesider kommer først.
Det kan bureauer som kender at lave hjemmesider og optimerer dem rigtig. Det m,ed meta file eller mate tax er yt. Det søger google ikke på.
Som aftalt pr. telefon kan jeg henvise dig til et firma som kender alt til disse ting. Jeg har selv arbejdet sammen med dem i flere år.
Bliver din hjemmeisde lavet rigtig skal du kun betale google pr. klik på dit link og ikke andet.
Jeg må gerne oplyse et tlf. nr til reklamebureauet tlf.: 7442 7460 og spørg efter Stefan.
Det er en spicialist og de snyder ikke kun derne.

hawaii7

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-08-10 19:04

OK:
hvis det er firma du søger/ og vil betale penge for
-------
men programmet jeg henviser til kan nøjagtigt det samme
det koster bare ikke så meget.
og har ikke noget med mennesker at gøre,
men kun hvad du har på din side
husk at jo flere ord og andet du har liggende på siden
des større muligheder for pletskud = fra søgemaskiner

det kan jo ikke tage mange minutter, at hente
en masse ord der indeholder noget om revisor
og så lægge dem ind
men om du ligefrem vil betale for det/ OK

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-08-10 19:05

Citat
er når ens web site ikke virker

må give dig ret

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 24-08-10 08:33

Hej

Det er absolut muligt at www.leolund.dk ikke er optimeret til Google - så det er også en af de opgaver som jeg skal have set på.

Jeg ved godt at mange selv sætter AdWords op - eller på anden vis gør deres side mere optimal.

Jeg er bogholder - ikke reklamemand og "kreativitet" er strafbart i min branche...

Så jeg tror at jeg holder fast i ikke selv at prøve at gøre www.leolund.dk bedre - og heller ikke selv at sætte AdWords eller tilsvarende op. Når det er skrevet, så skal jeg også tilføje at jeg har travlt i mit firma - så hvis jeg selv skal gøre det, så bliver det om aftenen og i weekenderne. Grunden til at jeg alligevel vil være mere synlig er, at jeg for ½ år siden ansatte en deltidselev (3 dage om ugen) og vi vil finde flere kunder, så han kan få flere timer i firmaet.

Til dem som foreslår at jeg skifter URL, kan jeg oplyse at jeg også ejer:
www.erhvervsbogforing.dk og også ejer den samme med "ø" og med "oe" samt de samme 3 med ".com" og ".eu" ialt 9 domæner med ordet "Erhvervbogføring" samt har jeg www.bogholderne.dk og www.momsregnskaber.dk.
Jeg har sat dem alle til at pege på www.leolund.dk
Det var en anbefaling fra ham som har udarbejdet www.leolund.dk - idet de andre domæner er så lange at e-mail adresser også bliver lange.

Det jeg har brug for er altså en dygtig person som har tjek op søgemaskineoptimering samt AdWords - vel og mærke en person som tager et rimelig honorar for opgaven.

Hilsen

Leo

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-08-10 08:36
Godkendelse af svar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 12-10-10 08:25

Tak for svaret frier.