/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
game.exe
Fra : olhund2
Vist : 512 gange
20 point
Dato : 23-08-10 08:41

hej
jeg er gal med spille og det lide fra skyde spil til landbrug spil men jeg har få et problem med min game pc.Og problem er at midt i et spil går den ud af spil og tilbage til skrivbord og midt på skærm stå der GAME.EXE svar ikke, jeg har kunne org spille og jeg har windowns 7 64 bit install som også er org

min pc data

Intel core 2 duo cpu 3.0 ghz

asus bundkort

strømforsyning Corsair VX450W

6 gb ram Corsair XMS2

300 gb hardisk

1 gb geforce GTS 250 grafikkort

køle blæser på siden men lys i

8 stk usb stik

dvd drev ( HL-DT-ST DVDRAM GSA-4163B ATA Device )

netkort ( Atheros L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T Controller)

LYD High Definition Audio

Windows 7 64 bit ultimate (DK)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-10 08:44

Og spillet er sikkert fra 1864

Så det kan IKKE køre på en 64-bit

Velkommen til

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 23-08-10 10:00

De fleste spil understøttes endnu ikke i Win 7,prøv at køre dem i kompatibilitets tilstand,højreklik på ikonet og vælg egenskaber,klik på fanebladet kompatibilitet,afkryds "Kør dette program..." og vælg en af dem med XP

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-08-10 11:36

ER en ihærdig bruger af WIn 7 og indtil videre har jeg ikke kommet ud for en spil ikke vil køre...men fejlen ligger nok i at det er 64bit versionen du kører

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-10 11:51

Læs hér: http://www.file.net/process/game.exe.html

..eller virus? : http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/game/

..eller 'nogen' som har fulgt denne instruktion: http://www.youtube.com/watch?v=uiRL2Oxs3Mw

Citat
..problem er at midt i et spil går den ud af spil og tilbage til skrivbord og midt på skærm stå der GAME.EXE svar ikke

Uddyb venligst: Hvilke spil ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-10 11:53

Med dette program, kan du tjekke om din maskine overhovedet kan kører spillet

http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/

Kommentar
Fra : olhund2

Dato : 23-08-10 12:15

de spille undstøtte win7 og nej det er ikke spil fra 1964 der spil fra 2009 og frem og det er kun på 64 bit der galt fler at dem jeg spille samme har igen problem at køre spil i bit 64

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-10 12:18

At nogen kan køre 64-bit, betyder IKKE at alle kan, selvom de er nye....

Så start med at kigge under "systemkrav" for det enkelte spil (det står på æsken eller DVD/cden)

Kommentar
Fra : olhund2

Dato : 23-08-10 12:20

molokyle
de spil jeg spiller er

sniper Ghost Warrior

http://giants-software.com/archive/FarmingSimulator2009/

Demolition Company 2010

det enes spil den ikke gør skriv det er http://www.alaskanstorm.com/ og det spil er 2008 og den køre fint

Kommentar
Fra : olhund2

Dato : 23-08-10 13:08

Nordsted1

den link du til det smed til program http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/ skal det bare install og jeg vel nok at mer at min game pc skulle trække nogel spil og der jo fler der brug win7 til spilet

Kommentar
Fra : olhund2

Dato : 26-08-10 09:56

hej refi
der stå ikke nåde bag på æsken eller DVD/cden hvad får en styrstem de kan køre men jeg har fler venne der spille de samme spil og de har ikke problem og det hjælp hele ikke at køre i kompatibilitets tilstand xp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-10 11:23

Måske problemet skyldes rod i dine databaseregistreringsnøgler?

(Eks.: Registreringsnøgler til Game.exe 'kæmper' om kørslen til resourcer, da det samme filnavn er registreret for flere forskellige spil/version?)

Prøv at rense din registreringsdatabase med f.eks. dette program:

http://www.piriform.com/ccleaner

..og se om det hjælper?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : olhund2

Dato : 27-08-10 13:44

molokyle
jeg brug ccleaner og det hjælp hele ikke og ccleaner er sat op til at rense alt på pcen,der nogel på et ander forum der mer at det måske kan vær min hardisk der ikke virker optimal.Og jeg har snakke men han IT forhanle der har install win7 for mig og han sig at han har tjek maskine og ikke kunne finde nogel fjel og dem jeg spille sammel køre også win7 64 bit og de har ikke nogel problem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-10 19:15

Måsker er det en fejl ved DIN version/kopi af spillet? ...selvom det selvfølgelig er købt helt legalt 0

Har du prøvet at gå til din forhandler og sige, at du antager; det er en fejlbehæftet udgave af produktet du har modtaget og derfor gerne vil have spillet byttet på garantien?

Det kunne jo tænkes, du har fået en defekt/'syg' version?

</MOLOKYLE>