/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Samling i jagthytten...
Fra : Heidi-Ho
Vist : 2030 gange
100 point
Dato : 22-08-10 15:07

Go'daw allesammen, og velkommen her i vores "jagthytte".!
Som i kan se, er det en nedlagt landsbylærerbolig vi har som "jagthytte.
Den store bygning I kan se på jeres venstrehånd, er klasseværelserne - 4 stykker i alt. Bygningen har godset renoveret om til kontor, møderum, godsarkiver - og jeg kan godt betro Jer, der er alarmer allesteder. Stedet er bedre sikret end Fort Brag.

Kom, lad os gå indenfor.!
Her har vi Hall'en. Det kalder vi den, fordi vi mener den er for stor til at blive kaldt en entre - men omvendt, så har den vel heller ikke dimensionerne til at blive kaldt en Hall..??? Så....jaeee..??
Lad os gå op ad trappen til 1. sal.

I gamle dage, dengang Landsbylæreren boede her med sin familie, var der soveværelse og 3 børneværelser + toilet med håndvask.
Vi har renoveret værelserne således, at vi har 4 gæsteværelser med 2 køjesenge i hvert rum.
Det er pisse smart. Nu kan vi overnatte i "Jagthytten" og det gør vi når vi skal på bukkejagt - ligeledes hænder det af og til, at vi har overnattende gæster.
Hvis nogle af jer skulle ha' til lyst til at overnatte, tjae, så finder vi ud ad det.!

Lad os gå ned igen.!
Her har vi så køkkenet. Dejligt stort- og hvor der er god plads til krofatter, når han rigtigt skal svinge med gryder, potter og pander.
Godt nok ikke et nyt køkken - men funktionelt
Fra køkkenet kommer vi ind i vores store dejlige jagtstue. Læg mærke til, at hele stuen er opbygget i østrigsk bjergstil. Det fleste danskere vil nok kalde det almuestil - men inspirationen er østrigsk.
Det store egetræsspisebord med kugleben + tilhørende stole, har vi fået lov at låne - og jeg gentager låne, af mine forældre. Min far at købte møbelmentet billigt på en auktion, der solgte gamle hotelmøbler - og ja, det kommer fra østrig....og skulle efter sigende stamme fra et hotel der lå helt oppe i alperne.
Som I kan se, hænger der rigtig mange opsatser på væggen. Som I kan se, er det ikke alle der er 6endere - men også opsatser i alle mulige og umulige former. Det sjove ved disse finurlige opsatser er, at de gemmer allesammen på en historie. F.eks. opsatsen fra den store gaffelbuk, som egentlig havde fortjent at leve et par år mere, men jeg opdagede en morgen, da jeg sad på bukkejagt, at den haltede på det højre forben. Jeg skød den en skøn junimorgen ret efter solopgangen. Da jeg kom hen til bukken og undersøgte benet, viste det sig, at bukken havde fået viklet benet ind i en fiskesnøre, som havde strammet så meget om benet, at blodtilførelsen var stoppet. Det syn gjorde så ondt i mit hjerte, at jeg tudbrølede. Selv nu, hvor jeg fortæller om det, kan jeg mærke at tårene presser lidt på........ Nå, nok om det.

Lad os gå videre.!
Her har vi et rum som landsbylæreren brugte til kontor. Efter vi har shinet det op, bruger vi det pudsestue. Her kan vi sidde i fred og ro og ordne vores våben.
Henne ved skrivebordet sidder Præsten og jeg og skriver en del.
Præsten skriver en del kronikker til div. aviser - og har engang i tidernes morgen, fået et par jagthistorier optaget i jægerbladet. Men ellers diskuterer vi bl.a. en del religion. Nu er det sådan, at jeg er jo ikke medlem af den danske folkekirke, men er tilknyttet den katolske kirke. Det er jo som bekendt meget bekvemt. Jeg kan hore, drikke og synde alt det jeg vil, fra mandag til søndag og bagefter gå hen pateren og skrifte. Efter jeg har lovet bod og bedring med 200 Ave Maria'er, har jeg fået gjort "rent bord" - og er klar til at synde igen..... Det har vi meget sjov ud af - præsten og jeg.

Vi må videre.!
Her har vi badeværelset - endda med badekar og bruseniche. Ikke hypermoderne, men funktionelt

I skal lige se her.!!
Her har vi det gamle vaskerum - og garagen. Som I kan se, rev vi skillevæggen ned ind til garagen og fik et vidunderligt stort rum.
Alle drejemaskinerne - store som små, søjleboremaskinerne, filebænken, værktøjet, kort sagt alt inventar, tilhører ene og alene krofatter. Før krofatter blev krofatter, arbejdede han en del år som værktøjsmager - har også svendebrevet. Her tilbringer han sin fritid med at sysle med alt i "metalsløjd" Smedejernshegnet, med alle dets gesvejninger og krummelurer, som omgiver terrassen - har krofatter bl.a. fabrikeret. Men ellers, hvis der er et eller andet galt med vores våben, så ordner krofatter det.....Dygtig mand, ham krofatter.

Skal vi gå tilbage til jagtstuen og få en lille en.? Ja, lad os det.!
Som i kan se, hvis I kigger ud ad vinduet, er der en masse grantræer.
Historien er den, til boligen hørte der oprindelig 6 tdl. jord til. disse 6 tdl. jord har vi af godset fået lov til at beholde, fordi det var for besværligt for godset at komme ind med de store maskiner og dyrke jorden.
Når vi nu har drukket ud skal vi ned og se den sø vi har gravet ud - og jo, og den trækker masser ænder til.

Har i andre jagthytte - og ligger den i forbindelse med jeres jagt.?

Da bb1 har taget rutebilen til vores "jagthytte" har jeg besluttet at ophæve hans "blakning"

Multi-X
Jagthytten.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-08-10 15:24

- nej...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-08-10 15:34

NÅ.!!!!

Men kom ind Stoenberg, og få et lille glas.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-08-10 15:46

- tak som byder, det ville være hyggeligt...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-08-10 09:24

Hej Heidi.

Det var sgu' da hyggeligt med en lille rundvisning i de "simple" gemakker

Som jeg havde lovet, har jeg taget et vildsvin med samt en hel del knogler og ukurante kødstykker fra vildt, som vi skal have lavet fon på. Krofatter vil forhåbentlig være med til at tilberede med hele svineriet: Hvide og brunede kartofter, karotter, waldorff salat (med mayonaise og ikke det fedtforskrækkede mennesker bruger) tyttebær m.m.m. og frem for alt sovs i rigelige mængder !!
Bagefter skal vi have Cheddar double Clochester og Stilton ost med portvin og druer, samt appelsin.
Så burde der også kunne være fred nogle timer, mens vi drikker kaffe og cognac og pulser løs på nogle gode havanesere - kan du skaffe nogle kællinger vi kan fortælle nogle løgnehistorier til og hvor man måske senere, for nogle, bliver melankolske og skal trøstes lidt
Til at dulme det hele lidt, skal vi bruge øl - masser af øl, helst porter og anden mørk, evt. Weissbier fra Tyskland ??
Jeg tror bestemt der er basis for en hyggelig aften, inden vi tørner ind i seng, mætte og trætte efter en anstrengende dag. Der er dog en betingelse jeg vil stille: Jeg vil ikke dele værelse med bb1 - tænk hvis hans tænder klaprer ?

Min jagtstue/slyngelstue ligger i en forhøjet kælder til min ejendom, så alt dét vi kunne få brug for når vi afholder jagter, er lige ved hånden. 3 toiletter med bad, stort køkken og viktualierum samt 3 værelser, så plads har vi nok af. Udenfor en terrasse hvor man kan sidde hvis vejret arter sig.
Hele ejendommen er på ca. 400 m² beboet areal, så mor og jeg har sgu' efterhånden plads nok, efter vore 2 børn er flyttet hjemmefra.

Jagtarealerne ligger faktisk rundt om ejendommen, tilsammen ca. 400 ha, hvoraf skov udgør knapt halvdelen. Vi har 4 store søer og en del mergelgrave og moser, så vi har et fugleliv/dyreliv af den anden verden. Ca. 100 ha under plov, og lidt græssende kødkvæg til familiens brug af oksekød.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Langelinie 28

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-08-10 09:29

Heidi.

Jeg glemte: Kan du ikke bede kromanden om at skaffe nogle kalveben til fond (undskyld jeg glemte vistnok d'et i sidste kommentar) ??

På forhånd tak.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-08-10 13:07
Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-08-10 13:40

Hej Øjenvidnet.!!... Og velkommen til.!
Jeg har lige snakket i telefonen med krofatter - og jo, bare sig hvad du skal bruge - og han skaffer det.
Krofatter glæder sig at hjælpe dig. Fordi, som han siger; "Så får jeg set en ny måde at tilberede vildsvin på." Det er ikke vildsvineretter han kokkererer mest i.

Vigtige ingredienser, foruden god mad og sprut ad libitum, er jo kællinger i lange baner... og løgnehistorier. Derfor ankommer Ballegard i eftermiddag - efter sigende, pr. rutebil - du ved.. pensionistbilletter er jo billige.
Jeg har ordnet værelserne så de fremstår pæne og nydelige. Inde på Ballegaards værelse har jeg sat tandglasset klar til hans nye bisser. Slagteren, den uopdragne hund, mente at jeg skulle lægge et elastik ved siden af glasset, som Ballegaard lige kan sætte omkring tandsættet - bare så bisserne ikke snakker hele natten..........Nu må vi så håbe, at Ballegaard ikke glemmer tandsættet i en eller anden kælling.....Han har det jo med at glemme.

Som du kan se, Stouenberg er ankommet. Han sidder allerede halvsnaldret og synger sjofle viser.
Der er eddermugme synk i den knægt....Skål Stouenberg.!!!

Jeg har forresten bestilt "pigegarden" De ankommer kl 21 - og de er godt sultne, skulle jeg hilse at sige.....hø,hø,hø...mums.!
Nu er det spændende om granner01, Nordsted, Christa - og hvad ellers de hedder, møder op - så'en af ren nysgerrighed..??

Har du hørt om de andre Multi-X'er kommer.???

Nå..!!! Vi skal vel ha' en lille en at starte på..?
Neiiiij, nu søpper Stouenberg igen fra vodkaflasken....Stouenberg, du bliver sku' da helt og aldeles stanghamrende vissen.!
Stouenberg er nok ved at drikke sig stiv til "garden" ankommer.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-08-10 13:44

Hva..hva....hva....var det ikke Balledrengen vi så i vinduet.?
Jeg kalder lige på ham.

BALLEDRENGGGGGGGGG.!!! BALLEDRENGGGGGGGGG.!!!! Du er gennnnnnnkendtttttt....

Huuuuuuiiiii, hyggen spreder sig..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-08-10 14:06

Jeg vil gerne besøge dig Heidi-Ho. Det kan kun blive muntert.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-08-10 14:25

Kom endelig indenfor, granner01
Du vil vel gerne ha' en lille en.?

Nu når "pigegarden" går igang - altså senere på aftenen, kan du jo hjælpe dem lidt.
Du trænger vel også til at komme en tur op i den 7. himmel.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-08-10 15:47

H.H. Det var ikke mig du så i vinduet. Jeg sendte jo vega fordi jeg ikke selv kunne komme...
- som du kan se på facebook så holdes der jo sommerfester, jagthunde prøver, træning og pasning af årets suplerende udsætning. Ja også er der lige et par gamle motorer og en motorcykel, som skal være færdig og du må jo også huske, at jeg har mit natjob ind imellem.Det er så tidsrøvende, at jeg desværre ikke kan besøge din jagthytte. Noget helt andet hvis jeg havde det som dig der ind imellem har svært ved, at få tiden til at gå...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-08-10 16:06

du må jo også huske, at jeg har mit natjob ind imellemKnudsen hvornår fjerne de den elektriske fodlænke?
Er du rigtig klog Heidi, jeg fortrækker piger med en ordentlig kavalergang, bajuterne overlader jeg til de andre.
Hold da helt k... Heidi hvor er jeg træt, det var godt nok en SUUUUUUUUUUUUUUUUPER oplevelse at få dusket guiden, det var næsten lige som at køre formel 1 vi er lige blevet ringet op af receptionisten, der er kommet klager over den megen støj fra mit værelse, så nu er festen slut for idag, nu må jeg have mig en dobbelt morfar
Ferien er snart slut, det har været en helt fantastisk tur her på Filippinerne, jeg hørt ellers en meeeeeeeeeeeeeeeget interessant historie i aftes, den vender jeg tilbage til når jeg har fået udsovet
TRD
multi x
har lige smidt guiden ud

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-08-10 16:19
Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-08-10 16:29

Citat
Noget helt andet hvis jeg havde det som dig der ind imellem har svært ved, at få tiden til at gå...
Ja jeg arbejder kun om morgenen og lidt op ad formiddagen. Der er jo ikke meget ved at tjene for mange penge..
Ærgerlig du ikke kan deltage i festen, der er ellers gratis køretur på kællingerne.
HMMMM...skal jeg skaffe en bajut til dig..??? Jeg "kender" et par drags der er med på den værste.

Til Sandhedsvidnet

Du fik en god tur, kan jeg næsten regne ud.
Som at køre formel 1... Vil det så sige, at stemplet rigtigt kom i omdrejninger.?

Jeg har også redet en filippiner engang. Hold da kæft, jeg følte mig som en rodeorytter..IIIIIHAAAAA
Det viste sig så senere, at hun havde kighoste....så tror da fanden.

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 100 point
Dato : 23-08-10 17:25

Hej Heidi-Ho.

"Det mig der står derude og banker på" - det er Provsten !! Hej, Hej.

Om jeg kan drikke lidt spiritus ?? Jo tak, meget gerne !! Jeg sætter mig lige over til ham der ligger halvvejs under bordet - hva' søren, er det ikke Alfred E. Neumann, alias Stouenberg ?? Morsomt at træffe dig - hva' siger du - er du allerede gået gedult eller hvad søren siger du - nå du skal kaste op, jamen her er en underskål til en potteplante - vent nu lidt, nej for søren du må kunne beherske dig - ikke i Heidis sivsko, nå nu skete det alligevel. Er der ikke en venlig sjæl der kan finde en pilsner til ham, så han kan få skyllet den grimme smag væk - tak for hjælpen - hvor finder man nogle guldbajere til at dulme stanken fra hans vomitus - nå jeg henter dem selv. Er der et behjertet kvindemenneske som kan tørre svineriet op`???
Halvanden time senere efter 8 guldbajere og lidt Burgunder hvidvin:
Hvornår skal vi æde, jeg er sateme så sulten som ind i helvede - hva' ska' vi ha' - vildsvin, ska' vi sel' ud og skyde lortet eller hva' - je' vil kuns have kød og brun karfofler og sovs - ens bræk bliver så ulækker hvis man blannde for meget lort sammen - gi' mig lige en flaske Pomerol je' ska' have gurglet hals - je' ka' ik' forst' je' har halsbrand, vi har sku' da ik' fået noget stærkt ?
Jeg vil synde nu og have syndsforladelse om et par timer - vil nogen hjælpe mig op på værelset ??
Ak. det var så dén fest for Provsten1.

På snarligt gensyn
Provsten1
MULTI-X
På Karina

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-08-10 18:08

Godt Provst, så er vi ved at være der.

Vi skal spise ligeså snart Krofatter og Øjenvidnet får taget sammen.
Nej nej for satan.! ikke gurgle hals i Pomerol'en, den har jeg købt til bb1...Han bliver stiktosset hvis han skal drikke solbærsaft.

GRANNER01, kan du lige tørre Nøgenmands bræk op. Schå ka' do få en fritur i køjen...Hubs og hik, vi du se min...æh hånd.

Hvor satan bli'r de andre starutter af.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-08-10 21:18

H.H. lad nu være med at skrive som om jeg er deltager i din jagthytte fest, for det er jeg altså ikke. Jeg har som skrevet andre ting, at tage mig til...

Sandhedsvidnet er der som sædvanligt heller ingen sandhed i. Al IT forbindelse til og fra Phil. har været nede i over et døgn p.g.a. gidseltagningen i Manila, så han har ikke skrevet derfra.....

Desuden koster billet og ophold også mere end man kan klare, som kontant hjælps modtager..

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-08-10 21:36

Jo du deltager da - du kommunikerer jo.!
Vil du ha' en porter til.?

Nu skal vi snart synge rundesang. Du kan lige drikke ud bb1, så kan du starte.
Vi vil ha' en rigtig sjofert denne gang - noget med penis, vagina og store attributter.

Hvad drikker hunden af.????????
Rigtigt........nemlig, skåååååååål.!

Uhada vi hygger.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-08-10 22:43

Nå-men lader jeg være med det!!!
Når du ikke kan fatte en venlig henstilling.......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-08-10 23:10

Jamen dog Heidi-ho

Jeg er her da endnu, men tørre bræk op det ved jeg ikke, jeg har vist tørret det op jeg skal i min tid.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-08-10 08:08

Så er der mad !!! RING RING

Nu vil jeg håbe I har medbragt en god appetit - mærkeligt nok skal vi have vildt, men det er jo også sundt.
Vildsvinet måtte vi stege på kroen, da ovnen i køkkenet er for lille - desuden har krofatter investeret i en dampovn, så resultatet er helt i top.
Svinet er blevet "malet" under hele stegningen med en krydderiblanding a la grillsauce, men dog tilsat koriander, nelliker, lidt hvidløg lidt frisktrevet ingefær, altsammen blandet med en god jordnøddeolie og frisktpresset appelsinsaft ! Dvs. svinet fremtræder med sprød overflade, hvoraf rygstykket er skåret i små tern, så vi får flæskesvær !
I bradepanden er tilsat hjemmelavet fond med selleri og gulerødder, scalotteløg med rund hånd, nogle få hvidløg. Selve fonden er brunede ben og kødstykker fra vildt, samt knuste kalveben. Efter bruning er tilsat et par spande vand, således vi endte med vel nok små 18 liter. Denne er senere blevet reduceret ved indkogning til ca. 4 liter, så det er en kraftig sag !! Vi har tilsat den indkogte væske ca. 3/4 liter piskefløde, blot for at "runde" den lidt ! Samt lidt Stilton-blåskimmelost, samt lidt rødvin af god kvalitet, som blev tilsat inden al den øvrige væske, dvs. al spiritus er brændt af !
Af tilbehør kan nævnes: Hjemmelavet rødkål med æblestykker og kogt i rødvinseddike, lidt salt og peber, samt et skvat portvin.
Hvide og brunede kartofler og lidt franske kartofler(færdigkøbte), krofatters hjemmelavede asier og tyttebærskompot, samt ikke at forglemme: Waldorff-salat i rede - alt hjemmelavet !!
Krofatter Svend har lavet et par spændende brød, som kan spises til efter forgodtbefindende - bliver også serveret til osten senere.
Hertil vine ad libitum - jeg mener Heidi har købt en god Pomerol til de der sætter pris på en god rødvin. De der helst vil have hvidvin, er der indforskrevet Weißer Burgunder fra Sydtyskland - virkelig en knaldperle af hvidvin !!!
Nå, men gå til bords - tak for hjælpen til krofatter Svend og tak for kampen - man kan nok mærke at man ikke er uddannet kok, men jeg ved sgu' nogenlunde hvad der er godt !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Køkkenregionerne

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-08-10 13:35

Muuuuuuums, hvor smagte maden godt.!
Her er du virkelig på hjemmebane, Øjenvidne.

Dig og krofatter har rigtigt snakket - kan jeg forstå. Det er nemlig ikke alle og enhver der får krofatters fornavn at vide - han vil helst tituleres med "krofatter"
Jeg vil næsten skyde på, at det er under halvdelen af byens borgere der ved, at han hedder Svend til fornavn.

Nøøøj en brandert bb1 fik på. Han rendte hele morgenen rundt og råbte; "For hæv've, hvor er mine ny' dænder.!!" For hæv've, hvor er mine ny' dænder.!!!"
Ha,ha,ha, fjolset havde mistet "dænderne" i kavalergangen på en af kællingerne.
"Makrellen" kunne ikke forstå, hvad det var for en klaprende lyd der kom fra hendes kavalergang - så var den ondehylende bb1's "dænder" der lå og hyggede sig...ha,ha,ha,ha,.....bb1, din gamle gris. Jeg sku' hilse at sige, hun var glad for, at "dænderne" allerede røg ud på 1. etage - og ikke i senere i seancen...For så havde der været liv i hendes G-steng om morgenen..

Men en herlig fest - bare synd at granner01 ikke ville tørre det bræk op -ærgerligt, for så havde købmanden ikke brækket armen, da han skjøtede rundt i det....øv, øv.!!
Der fik du lige en brækket arm på samvittigheden, granner01 - og hvordan føles det så.?

Provsten, jeg opdagede under festen, at du er ikke så hellig som jeg regnede med..
Hun ømmede sig noget i morges... Godt gået Provst. Fik du forresten udvekslet adresser med hende.?

Og Stouenberg.....drukmås.! Synd du røg i brædderne under middagen.
Du gik glip af hele svineriet - både det svin Øjenvidnet havde tilberedt så lækkert - og det "svineri" med kællingerne bagefter. Nu har du masser af gummi i overskud, Stouenberg.....
Meeeen mon dog ikke købmanden vil tage det retur igen - det er jo ikke brugt..

Hvaeee....ska' vi lige ha' en kold bajser at slutte af på.? Et gammelt ord siger jo, at man skal rejse sig ved det træ man er faldet ved.

Men tak for dejlig mad, Øjenvidnet....(Mine tænder løb sku' i vand da jeg læste din beskrivelse)

I andre hængerøve, I aner ikke hvad I er gået glip af.

Tak for en herlig fest - flere af dem.

Mvh.
Multi-X
Sidder på et værtshus, nær ved Gammelstrand.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-08-10 14:02

I andre hængerøve, I aner ikke hvad I er gået glip af.

Nåh ja. Men jeg har først nu set tråden, idet jeg blev smidt på 2 dages kursus i Langbortistan.

Jeg tror nu heller ikke jeg ville passe ind i selskabet. Jeg er mangeårigt medlem af Blå Kors og Frellesens hær, hvor jeg lærte at sætte pris på bl.a hornmusik. Derudover drikker jeg kun LaPomme, som er en alkoholfri slags vin, som de hellige drikker ovre i Jylland.

Det kursus jeg var på var arrangeret af Frellesens Hær og havde som emne, hvordan man anviser fortabte drukmåse den rette vej til ædruelighed og den rette tro. Den slags kan være forbundet med mange problemer, idet man kun lige skal vende ryggen til, før en man troede var troende, står og bæller en flaske Jameson Irish Whiskey.

Jeg har set meget i mit tidligere syndige liv. Mange har drukket sig fra kone, hjem og virksomhed. Dybt tragisk men undertiden forståeligt - især når det kommer til konerne, dise stakkels misbrugte kvinder, som i årevis har fundet sig i at ægtefællen kom kravlende hjem på ukristelige tider. vor mange gange har disse tapre kvinder ikke måtte spule en drukmås ren med den kolde haveslange, og hvor ofte har de ikke måtte indånde stanken fra bajere, gin, cognac og Whiskey.

Men brug nu den sidste tid sammen til at overveje om ikke det var på tide at lade fornuften råde. Vend Jer fra synd og fortabelse og drik kærnemælk og klart dansk postevand - måske LaPomme eller alkoholfri pilsnere ved særlige lejligheder. Hermed et nyttigt link:

http://www.google.dk/aclk?sa=l&ai=C4LRXSLZzTP7IHMTYOI2ErLML3NrCwgHk9pP2A-S85cVICAAQAVCyzIPK______8BYNG5u4LUB6ABgvOk_gPIAQGpAusTelo5toY-qgQUT9BrtzC2irzHOMbCcLLkcxcRZ58&sig=AGiWqtw0_WQudUBGgOuBDV20CBPo5QNXsg&adurl=http://www.mollen.dk/

Vend Jer fra synd, alkohol og uhøvisk tale - og I skal sidde ved . . . . på den yderste dag som de rette hellige.

Nøøøøøøj

Mvh
MULTI-X Aps. mba
Tonganeseren

Og vær nu god mod dyrene.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-08-10 14:04

Og bøjet i flammeskrift:

Mvh.
MULTI-X Aps. mba
Tonganeseren
Sidder og drikker kærnemælk

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-08-10 15:32

Selvtak og tak for husly, Heidi.
Det var sgu' hyggeligt og maden var da udmærket, dog var jeg lidt skuffet over sovsen - den var sgu' for fad i smagen
Provsten foldede sig rigtigt ud - jeg skal love for, at han kender andet end sit fadervor
Det var synd med købmanden og den brækkede arm - men var det din køter der var inde og slikke brækket op, Heidi ? Hunden var sateme ikke kræsen !!
Stouenberg var desværre indisponeret det meste af tiden, men han nåede da lige at pande bb1 én med gummiplanten i hjørnet ved sofaen, hvorfor ved jeg ikke !!
bb1 var lidt sur og vrissen - det plejer han da ikke være, men det var nok rutebil-turen der gik ham på, men det var godt han var med, selvom han havde sagt han ikke ville !!
Det var synd Tonganeseren ikke kunne komme - men hans historie med afholdsbevægelsen er noget betænkelig - han har sgu' skrevet for meget sammen med bb1 og derved lært for mange løgne-kneb, tror jeg.
Krofatter Svend er en kernekarl som kender de små fif der af og til skal bruges i et køkken - det var virkelig en fornøjelse at arbejde sammen med ham. Heidi, vil du hilse ham mange gange ?

Slut herfra hvor vi står
Øjenvidnet4
brugte hver en skilling, meget dygtig mand
gæsterne forsvinder klokken er vist fem
ringede til konen - se at komme hjem
hjem til skideballen, vorherre bevares
man har været borte et døgn

John Mogensen's bedste sang nogensinde - bedste version Papa Bue med Liller

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-08-10 16:09

Aaaaaaarhhhh Øjenvidne, sovsen var sku meget god.
Lagde du mærke til hvor meget sovs bb1 øste op..?? Okay, han tabte også meget nedad skjorten. Hold da kæft, hvor blev skjorten sovset ind af sovs og rødvin...godt jeg ikke skal vaske den skjorte.
GRANNER01, det er lige en opgave for dig....
Hvad siger du..? Nej, nej, selvfølgelig skal du ikke vaske hans underhyleren, dem må han selv ligge og rode med.!

Ahaaaa, så er det derfor min hund render og brækker sig i dag - arme kræ.

Tonganeseren er sku' til sprut, kvinder og lagkager i læssevis.
Han fik bare ikke lov at komme med til festen for konen..

Mvh.
Multi-X
Lytter til John Mogensen.
Åh gud, han var god.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-08-10 17:25

Knudsen påstår at Sandhedsvidnet er der som sædvanligt heller ingen sandhed i. Al IT forbindelse til og fra Phil. har været nede i over et døgn p.g.a. gidseltagningen i Manila, så han har ikke skrevet derfra..... Knudsen nu kan det være du IKKE kan komme igennem, men jeg har ikke haft problermer som du nok kan se lille Knudsen Men TYPISK når Knudsen ikke kan få tingene til at ske, kan vi andre heller ikke
Heidi jeg ville gerne have været med til festen, men som du ved, er jeg på filippinerne og på fredag rejser jeg hjem til Danmark
SHV
Multi xxxxxxxxxxL
har lige fundet guidens hofteholder

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-08-10 19:55

Ærgerligt, at du ikke kunne deltage i festen. Menæh, du har sikkert muntert dig meget godt med filip'pigerne. De skulle efter sigende være gode.
Hmmm, svar mig lige på en ting. Er der noget om, den du ved nok, sidder på tværs på de filippinske piger.???

Hvor fa'en lå den hofteholder henne.?? Op i lysekronen.??

God vind hjemad.

Multi-X
Skriftestolen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-08-10 20:25

Jeg må på det kragtigste tilbagevise, at den sidder på tværs på de fillipinske piger. Til gengæld kan de sættes på som propeller.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-08-10 21:05

-Og så er det, man skal passe på helikoptereffekten..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-08-10 21:52

Nej Heidi hofteholderen hang ikke i lysekronen, den lå oppe i en stuepalme, som er her på hotelværelset, hva fanden er nu det der ligger der? nå det var et preservativ som jeg fandt på bordlampen, man skal altid huske på at sikker sex, er et must her på disse kanter
TRD
Multi-sexxxxxxxx
sidder og klør mig i skridtet

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 25-08-10 10:06

Kære Heidi-Ho.

Tak for en hyggelig session - desværre må jeg jo nok erkende, at jeg blev lidt indisponeret - jeg tror nu nok det skyldtes en virus på balance-nerven - Gad vide om det var sovsen ?? Den smagte nu aldeles pragtfuldt !
Hvis jeg på nogen måde har forulempet nogle af de øvrige X'ere, skal jeg hermed undskylde min opførsel - det var absolut ikke hensigten !!

De venligste hilsner
Provsten1
MULTI-X
Øm Kloster

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-08-10 11:20

Hej Provst.
Virus har det med at smitte.
Jeg havde fået virusset på balance og synsnerven. Jeg led både af svimmelhed + dobbeltsyn.
Øjjjj øjjj... 2 bb1'er på samme sted....synke synke. Nå men det gik da.
Du har absolut ikke forudlempet nogen, Provst. Din opførsel var næsten eksemplarisk
Hæææ, bortset fra dit frimodige sind. Her tænker jeg på - hele to kællinger på een gang.!
Du kan nogen ting, Provst.!

Sandhedsvidnet, jeg er glad for, du lod fornuften råde - mht. sikker sex.
Hvad man dog ikke kan "slæve" med hjem af ting og sager.......Hæææææ, efter så'en tur skulle du måske besøge Provsten.? Jo for han er i Øm Kloster..

Mvh.
Multi-X
Statens Husholdningsskole

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-08-10 14:26

Nøøøj, hvor er det svært at give point i denne tråd.

Jeg har læst alle indlæggene igennem et par gange, og hvergang har jeg hulket af grin over de forskellige indlæg. For helvede knægte, det er jo humor på topplan.!!! Hvis vi havde været sammen -altså face to face, så havde det været ekstra sjovt. Hvad den ene ikke kunne fyre af, det ku' den anden.
Gutter, jeg har moret mig grænseløst.! Tak for I gad at lege med.

Tro mig, det er eddermugme svært at uddele point..
Jeg har gjort det, at jeg har skævet lidt til den samlede pointgruppe - den i højre side.
Udfra den, må pointene tilfalde til Provsten.

Vi ses forhåbentlig til en ny omgang spas, fest og farver.

Med de bedste hilsner

Multi-X
Sikken en aften de andre de gik kl.1
Mødet det sluttede med dyrlægen natmad med fedt.
Jørgensen tog en vogn hjem og Jensen tog bussen
Nu sidder jeg for mig selv og ta'r afsked med sjuuussen.

1.vers fra Oswald Helmut's "Vi har det Åh ÅHHHHHH"
Sådan som jeg husker farbrødrene har sunget den.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-08-10 14:27

Tak for svaret Provsten1.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 25-08-10 15:08

Tak for poings, Heidi Ho

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-08-10 15:18

Selvtak, Heidi.

Gu' ved om den leverposteG der blev serveret til dyrlægens natmad, var leveret af Balledrengen ???
Forøvrigt en pragtfuld vise sunget af én af bb1' gode venner, afdøde Oswald Helmuth ??

Øjenvidnet4
xxxx-x
Middelfart