/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone Dexter Theme hvor?
Fra : Dext
Vist : 1068 gange
78 point
Dato : 21-08-10 23:14

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan hente den gratis, eller til en overkommelig pris?
Det er intro nummeret jeg tænker på...
Dansk side tak ;)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 21-08-10 23:28
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-08-10 23:54

har du søgt på zedge.net
siden er godt nok ikke dansk men den er da gratis og fyldt til bristepunktet

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 22-08-10 00:15

hmm.. Har ikke itunes?

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 22-08-10 00:33

Her er den på youtube

send lige en besked, så kan jeg godt downloade og konvertere om til mp3 ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-10 07:21

Citat
Ringetone Dexter Theme hvor?

her
http://peecee.dk/upload/view/263063

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 22-08-10 10:52

Har hentet den ned på computeren nu, men hvordan får jeg den over på min mobil? Pc'en har ikke bluetooth..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-10 11:01

Tjae, det er jo så et problem, hva' med et USB kabel?

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 22-08-10 11:43

Har et kabel hvor jeg kan overfører billeder og musik fra mobilen til pc'en.. Man burde vel også kunne omvendt?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-10 12:44

Ja det burde kunne la' sig gøre...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-09-10 12:51

nå er det lykkes? dejligt med lidt respons

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 10-09-10 20:24

Nej det er det desværre ikke.. Ved ikke hvordan det skal gøres :(

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-09-10 20:38

er det en nokia? hvis det er kan du klare det med PC Suite

det kan os være du kan se tlf i stifinder som et ekstra drev

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 11-09-10 08:12

Nej det er en ældre Sony Ericsson w302

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 78 point
Dato : 11-09-10 09:09

To connect and transfer a file via USB:

1.Connect the USB cable to the computer and the phone.
2.In the phone: When you attach the USB cable to the phone, you are prompted to choose between Phone mode, PictBridge and Mass storage.
3.Select Mass storage.
4.On the computer: Open My Computer. Your phone will be visible as a removable disk.
5.Double-click the removable disk.
6.Here you will find specific folders (depending on your phone model) where your files are stored.
7.Drag and drop or copy and paste the file from the appropriate folder to/from a folder on your computer.
8.Disconnect the phone from the USB cable.
9.The file is now transferred to/from your computer.

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/issueswhentransferringfiles/w302?cc=gb&lc=da

Godkendelse af svar
Fra : Dext

Dato : 11-09-10 13:32

Ja hvor enkelt kunne det blive ;) Tusind tak :D

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-09-10 14:09

Velbekommen