/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
SYN´s spørgsmål
Fra : DISKEN_revised
Vist : 716 gange
60 point
Dato : 21-08-10 21:22

1:
Skal der være fodhvilere til bagsæde passager
SKAL de virke, de er der men den ene kan ikke slåés ud pg,a udstødning
2:
Hvor meget må man forøge motorydelsen/
tænker på HK og CC
(PT: 750cc + 93 hk) ny (?? 750 - 900cc 125 hk+)
3:
Kan man smide en motor på fra Tyskland, uden det giver problemer
med andet end forsikringen.

Vil jo nødig spørge om der skal bremser på dyret.

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 21-08-10 23:17

2: Vil tro der er de samme regler som ved biler, og det er max 20 % forøgelse..

Accepteret svar
Fra : Sandvad261

Modtaget 60 point
Dato : 22-08-10 00:09

Da jeg er ved at være en gammel gut, så har jeg jo været til syn med mine både bil, og MCer.
Og der var engang, at jeg på synshallen fik at vide, at hvad der er på, det SKAL virke, og da især en fodhviler.
Det gælder også for MCer, at man max må forøge med de 20 %, så tænk dig om, det kan blive en særdeles bekostelig affære for dig.
Jeg har set det samme, men bare med en bil i fjernsynet, og det var alså ret mange 1000 kr.sedler der her skulle til.
Og så er der jo også lige det, at tænk dig hvis forsikringen også springer fra hvis uheldet er ude, det kan gøre, at du havner i bundløs gæld.
Køb dig hellere en større MCer, eller vær tilfreds med det du nu har.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-08-10 00:02

Citat
: Vil tro der er de samme regler som ved biler, og det er max 20 % forøgelse..

desværre DREJER der KUN om 2 hjul på en cykel
så den MÅ jeg tage til HENRE/æTNING
Citat
Køb dig hellere en større MCer, eller vær tilfreds med det du nu har.

Ohhhh _ det var såmænd/ k
heller ikke for at fornærme ? billistetrne
MEN
min er født med 63hk
motoren der siddr på den OG GODKENDT er på knap ??? 90/ 100 hk
og DEN rykker ganske UDMÆRKET ______________________derud af

og når man må SVEJSE/ kutte på selve stellet
så er mit for FOR MC/ bilsyn = forældet
i ? gamle dage måtte du IKKE ændre på et stel; det må du åbenbart nu omdage
jeg kan da huske? GAMLE dage = passer futterneikke på dækket
ÆRGELIGT.
NU MÅ MAN PÅ MC__ ? lave næsten hvad man vil

garanteret for alle disse HH? medlemmer
og kompresserore/%" kan man også smide på den
GARANTERT motorr forøgelse på MIN 20%
NÅ:
men hvad kan i sige om loven med MOTOR nummeret
kan IKKE se det står nogen som helst steder? på papirer
(på min gs 750gs, synet, godkendt og forsikret 750gsx-f HK = MASSER /)
kan man bare tage en tur til DR og køre hjem med en BRUGT
af samme_ tror jeg ville hen TIL

side_fod_ben ?= hvorfor skal man så købe en cykel?
med plads til 1 person
KAN udbygges til 2 brugere/ med / uden / hvilere
og stadig være GODKENDT

Mærkeligt EU__reglement

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-08-10 00:05

beklager mine FOD_NOTER/
mangel på samme

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-08-10 00:07

stavefejl AL_SÅ

katten skal være HER_ + DYRET

mig

GARAGEN

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 27-08-10 20:44

Tak for svaret Sandvad261.